Persut RKP:een apajille?

20

106

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25

Näin tietysti - kuinka muuten perussuomalaiset pääsisivät vaikuttamaan ja valvomaan folktingetiin?

• Totta! Kun persuilla on ruotsinkielistä toimintaa ja kunnallisvaaleissa selkeästi ruotsinkielisiä kandidaatteja niin hekin saavat edustajansa Folktingetiin.

• Lahjusvoitelut

Ja pitäähän perussuomalaistenkin saada RKP:läistä säätiökorruptiorahaa, kun muutkin puolueet sitä saavat; eikö niin !?

• Jahas .. ja mitenkähän ja mistä ne sitä saisivat? Kuvitteletko todella että RKP tukee rahallisesti muitten puolueiden paikallistoimintaa?

• hupitutti"
      • Kiitos vain linkistä mutta sen takana olleessa sekavassa viestissä ei ainakaan minun silmiini osunut mitään todisteita SFP:n tai sen puoleen minkään muunkaan erityisesti suomenruotsalaisen tahon harrastamasta korruptiosta,

Sen sijaan siinä esitettiin vihjaileva väite että:

"En nyt viitsi alkaa pitämään tässä oppituntia suomalaisesta korruptiosta, mutta sen verran voin kertoa, että se toimii käytännössä täsmälleen samoilla periaatteilla kuin veronkierto veroparatiisien kautta paikallisia bulvaaneja hyödyntäen. Menettely on melko yksinkertainen, mutta sille ei verottaja voi tehdä yhtään mitään. Eli ei samalla tavalla toteutetulle korruptiollekaan juridisesti mahdeta mitään, eikä korruptio pahemmin edes näin toimittaessa näy."

Vähän niinku antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

Ainoa suoranainen viittaus RKP:een on että viestin kirjoittaja viestissään vihjauksen tasolla syyttää RKP:tta puolueen oman jäsenen murhasta.

I am not impressed!

• 45

Kyllä ankkaneiti voi olla huoletta, ei tule ruotsinkielistä osastoa Perussuomalaisiin.
      Perusteluksi voin sanoa, että juuri näillä ruotsinkielisillä "erikoisratkaisuilla" joita omat osastot ovat ylläpidetään Suomen keinotekoista kaksikielisyyttä. Ei tule.

• ormen i paradiset

Vi Borgåbor skall bums ta kontakt med Pirkko.

• Miksi minä olisin siitä huolissani? Minusta ruotsinkielisen jaoston perustaminen peruihin olisi ihan hienoa, onhan kaikilla muillakin puolueilla. Olisihan se hyvä asia jos siinäkin puolueessa olisi tarjolla vähän ruotsinkielistäkin näkökulmaa.

Ankkaneiti ei lainkaan huolissaan, päinvastoin! Ankkaneitihän täysin rinnoin iloitsee uusista ruotsinkielisistä aluevaltauksista! Lycka till!

• ankankaakatus

"Nefen maailma järkkyy!!"

Eihän persuilla ole koskaan ollut mitään ruotsin kieltä tai ruotsinkielisiä vastaan.

Ongelma on Suomessa harjoitettu kielipolitiikka, ei kieli tai kielen puhujat.

Että jäsenhakemus vaan sisään ankka!

• WHAT´S THE PROBLEM

Niin, tämä järkyttää montaa perus-RKP:n kannattajaa, jotka inttävät että suomalaiset haluavat viedä suruilta sekä identiteetin että kielen. Sadoista (tuhansista) selityksistä ja järjellisistä argumentoinneista huolimatta, yksinkertaisille suruille ei ole mennyt se päähän, että en minä, muut suomalaiset tai edes persut ole viemässä kieltänne.
        Kokkareissa on ruotsinkielisiä Stubbidi
        Demareissa on ruotsinkielsiä - ei ketään mainitsemisen arvoista
        Kommareissa (sorry) vasemmistossa on suruja kuten Donner ja Andersson

Miksei persuissa voisi olla ruotsinkielisiä? Siellähän on jo yxi poliisi.

Niin ja RKP:ssa on ruotsinkielisiä wannaberuotsinkielisiä sekä TAHTOTILA-ruotsinkielisiä !!!

• WHAT´S THE PROBLEM kirjoitti:

Niin, tämä järkyttää montaa perus-RKP:n kannattajaa, jotka inttävät että suomalaiset haluavat viedä suruilta sekä identiteetin että kielen. Sadoista (tuhansista) selityksistä ja järjellisistä argumentoinneista huolimatta, yksinkertaisille suruille ei ole mennyt se päähän, että en minä, muut suomalaiset tai edes persut ole viemässä kieltänne.
        Kokkareissa on ruotsinkielisiä Stubbidi
        Demareissa on ruotsinkielsiä - ei ketään mainitsemisen arvoista
        Kommareissa (sorry) vasemmistossa on suruja kuten Donner ja Andersson

Miksei persuissa voisi olla ruotsinkielisiä? Siellähän on jo yxi poliisi.

Niin ja RKP:ssa on ruotsinkielisiä wannaberuotsinkielisiä sekä TAHTOTILA-ruotsinkielisiä !!!

No problem. 4 % ruotsinkielisistä äänesti edellisissä vaaleissa persuja.

• "Että jäsenhakemus vaan sisään ankka! "

No en nyt taida kuitenkaan, oma arvomaailmani ja persujen ideologia kun eivät oikein kohtaa. Mutta kukin taaplaa tyylillään, ja demokratiassahan täällä eletään.

• ankankaakatus
        Ankdam kirjoitti:

"Että jäsenhakemus vaan sisään ankka! "

No en nyt taida kuitenkaan, oma arvomaailmani ja persujen ideologia kun eivät oikein kohtaa. Mutta kukin taaplaa tyylillään, ja demokratiassahan täällä eletään.

"demokratiassahan täällä eletään."

Paitsi kielipolitiikan osalta. Mutta demokraattisempaan suuntaan toivottavasti ollaan menossa.

• ankankaakatus
        Ankdam kirjoitti:

"Että jäsenhakemus vaan sisään ankka! "

Ankalla vielä tiedoksi, että persut eivät myöskään vastusta ruotsinkielisen palveluiden turvaamista ja vaatimista selkeästi ruotsin/kaksikielisillä alueilla.

• Nettisuom. (-fenno)
        Ankdam kirjoitti:

No problem. 4 % ruotsinkielisistä äänesti edellisissä vaaleissa persuja.

Ankdam: "No problem. 4 % ruotsinkielisistä äänesti edellisissä vaaleissa persuja."

Noiden neljän prosentin joukkoon voisit kuulua sinäkin, Ankdam. Ainakin pakkoruotsi ja virkamiesruotsi ovat sinulle evvk-asioita, kuten hyvin todennäköisesti persuja kannattaville ruotsinkielisille. He ovat todellisuudentajuisia kieliasioissa toisin kuin RKP:n kellokkaat, jotka elelevät vielä menneiden vuosisatojen muistoissa ja niiden vankina.

• pakkoruotsinet

Taitaa jäädä hyvin pieneksi sellainen ruotsinkielinen jaos, joka toimii pakkoruotsia vastustavassa puolueessa. Hienoa kuitenkin, jos löytyy myös ruotsinkielisiä, jotka eivät ole rasisteja eli ovat valmiita luopumaan pakkoruotsista.

• adafsdffg

Mielestäni taas päinvastoin. Suuri ???? osa ruotsinkielisistä on pakkoa vastaan. Tuskin nuo 4 % persuja äänestäneistä ovat pelkästään taidekriitikkoja!

• talonpoika Kosola

Miksikäs ei. IKL:hän oli aikanaan ruotsinkielisiä pohjanmaalaisia maajusseja täynnä. Toisaalta eipä näistä Werhbauereiksi ollut jos vertaa muihin maalaiskuntiin.

• Syy löytyy!

Kyselyn mukaan peräti 40% suruista VASTUSTAA pakkoruotsia.

Kaikki HE ovat tervetulleita Perussuomalaisiin.

Olet varmaan samaa mieltä? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      539
      1111
    2. 63
      740
    3. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      53
      604
    4. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      603
    5. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      246
      586
    6. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      578
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      84
      562
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      111
      504
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      201
      494
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      476
    Aihe