TELEVISIO SONERALTA ??

Kokemuksia ??

Tuolla Soneran nettisivuilla on tarjolla jos jonkinlaista taulu-televisiota esim 36 kuukauden osamaksu sopimuksella. Olen nyt varmaan hiukan tyhmä mutta tarkoittaako se siis sitä että mikäli otan Soneralta television niin maksanko television kuukausimaksua (esim 16 E ) puhelinlaskun yhteydessä ? Entäs sitten jos televisio hajoaa tai vaati huoltoa ?? Kokemuksia kaipaisin..

6

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo tilannut!

Ostin telkkarin samalla tavalla vuosi sitten. Maksuaikaa 36 kuukautta. Joka kuukausi on tullut erillinen lasku. Puhelinlasku tulee entiseen malliin erikseen. Telkkari toimitetaan kotiosoitteeseen. Takuujutut selviää sieltä tilaussivuilta. Oli tosi nopea toimitus, vaikka sattui samaan aikaan postin lakon kanssa.

• älä hitossa sieltä..

Eikö sun asuinpaikalla ole yhtäkään oikeata TV kauppaa, tai vaikka Prismaa tai Cittaria, kaikki muut paikat on parempia kun tuo Sonera.

• itse en koske

Otetaan esimerkki:
      https://kauppa1.sonera.fi/tuote/13871
      kuukausihinta 17,52 kokonaishinta siis 420,48 € (24kk sopimus)
      http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/tv/televisiot-32-39-tuuma/32PFL3606H/philips-32-lcd-tv-32pfl3606
      Maksaa 349€
      71,48€ kertyy siis tuota luottomaksua.
      Ennemmin osta luottokortilla, voit maksaa vaikka kerralla loppu summan koska tahansa jos jostakin rahaa tulee. Luottokortilla ei loppuen lopuksi ole vuosikorko paljoakaan tuosta suurempi ja kun kokoajan lyhennät maksua. Ja soneranliittymä maksaa kokonaisuudessaan tuon 420,48.

• kortit B-rappuun

onks tossa mitää järkee?

Säästäkää rahat etukäteen ja käykää ostaa kaupasta. Toi on köyhän kusetusta, sillä ton osarin saa kait aikapaljon helpommalla tolleen kuin esim. jollain tuohikortilla jos on luottotiedot kustuna tai niitä ei ole ollenkaan

• bbni99

Edellisen kanssa samaa mieltä,tai luottokortti 50€ vuosi,8%korko,mutta kuitenkin halvempi,pystyy itse päättämään mistä ostaa.

• jossuTT

En suosittele Soneraa, heidän kanssa tulee aina ongelmaa ja vääntöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe