Pitkä selibaaatti mutta tekisi mieli....

darlah

Eli ongelma tuli otsikossa. Pari vuotta selibaattia nyt ollut. Olen sinkkunainen, enkä halua olla yhden yön pano kun parempaakaan ei ole tarjolla.

Mutta en halua myöskään vakavaa seurustelua.

Ylipäätänsä ongelma on se, ettei miehet halua mua. Olen vasta 28 vuotias, ja tuntuu että kuivetun kokonaan. Tuskin musta iän myötä tulee yhtään haluttavampi.

Tavallaan kuitenkin pelottaa ajatus seksistä. Viime kerrasta on niin kauan etten oikeesti edes tiedä mitä tekisin. Ihan kuin neitsyt, mutta ei neitsyt kuitenkaan.

Sekava kirjoitus, sori, mutta sekaisin tän kanssa olenkin.

Kun on haluja, mutta ei kohdetta.

7

546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1238

Ikävä tilanne. Meitä varattuja miehiä on samassa tilanteessa...

• Tee perässä

Se on semmone juttu, että naiset ei koskaan ole ilman muuten kuin omasta vapaasta tahdostaan. Naiset kelpaa aina, saa seksiä aina sitä halutessaan. Me miehet taas ollaan tasan sen jutun armoilla, saadaan jos te haluatte (näin normi elämässä) Oot vielä nuori, koko elämä edessä. Itse olen viiskymppinen, en edes jaksa enää miettiä sellaista asiaa kuin seksi. Peli on pelattu, sitä ei saa ja sillä sipuli. Erosin 15-vuotta sitten kymmenvuotisesta avioliitosta, Sen jälkeen on ollut yks puolen vuoden suhde. Siinä mun saavutukset. Yritän ummistaa silmäni kaikelta, mikä viittaa romanttisuuteen tai erotiikkaan. Syön itseni ontoksi sisältä niitten suhteen, helpompi jaksaa.

• teksi mieli

Mis päin asut. Tääl olis sinkku mies 35 vuotta. Munkin tekis mieli seksiä vaikka ei mulla niin pitkää taukoo ole kuin sulla. Ja kyllä nyt jokainen osaa seksiä harrastaa vaikka vähän taukoo olisinkin ollut et ei sitä tarvii pelätä. Et tehdään susta kostea taas vai mitä...

• Kukko P.

Nimimerkki "teksi mieli".
      Olet (ainakin todennäköisesti) lihava, kalju, ja videopelikoukussa. On vain yksi mahdollisuus sadastatuhannesta, että olet se kuuma palomies naisten unelmista. Etkä myöskään ole todennäköisesti 35-vuotias.

• teksi mieli

No en ole tosiaan lihava enkä kalju. ja harvoin pelaan pelejä

• puheet pidetty

Naiset vaan puhuu mut ei tee mitään

• mies+55

älä hyvä darlah ,huoli kllä meitä riittää jotka on kiinnostuneita.olisikin kiva tavata ja kokeilla vieläkö muistat miten sitä harrastetaan .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4427
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe