Pitkä selibaaatti mutta tekisi mieli....

darlah

Eli ongelma tuli otsikossa. Pari vuotta selibaattia nyt ollut. Olen sinkkunainen, enkä halua olla yhden yön pano kun parempaakaan ei ole tarjolla.

Mutta en halua myöskään vakavaa seurustelua.

Ylipäätänsä ongelma on se, ettei miehet halua mua. Olen vasta 28 vuotias, ja tuntuu että kuivetun kokonaan. Tuskin musta iän myötä tulee yhtään haluttavampi.

Tavallaan kuitenkin pelottaa ajatus seksistä. Viime kerrasta on niin kauan etten oikeesti edes tiedä mitä tekisin. Ihan kuin neitsyt, mutta ei neitsyt kuitenkaan.

Sekava kirjoitus, sori, mutta sekaisin tän kanssa olenkin.

Kun on haluja, mutta ei kohdetta.

7

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1238

      Ikävä tilanne. Meitä varattuja miehiä on samassa tilanteessa...

    • Tee perässä

      Se on semmone juttu, että naiset ei koskaan ole ilman muuten kuin omasta vapaasta tahdostaan. Naiset kelpaa aina, saa seksiä aina sitä halutessaan. Me miehet taas ollaan tasan sen jutun armoilla, saadaan jos te haluatte (näin normi elämässä) Oot vielä nuori, koko elämä edessä. Itse olen viiskymppinen, en edes jaksa enää miettiä sellaista asiaa kuin seksi. Peli on pelattu, sitä ei saa ja sillä sipuli. Erosin 15-vuotta sitten kymmenvuotisesta avioliitosta, Sen jälkeen on ollut yks puolen vuoden suhde. Siinä mun saavutukset. Yritän ummistaa silmäni kaikelta, mikä viittaa romanttisuuteen tai erotiikkaan. Syön itseni ontoksi sisältä niitten suhteen, helpompi jaksaa.

    • teksi mieli

      Mis päin asut. Tääl olis sinkku mies 35 vuotta. Munkin tekis mieli seksiä vaikka ei mulla niin pitkää taukoo ole kuin sulla. Ja kyllä nyt jokainen osaa seksiä harrastaa vaikka vähän taukoo olisinkin ollut et ei sitä tarvii pelätä. Et tehdään susta kostea taas vai mitä...

    • Kukko P.

      Nimimerkki "teksi mieli".
      Olet (ainakin todennäköisesti) lihava, kalju, ja videopelikoukussa. On vain yksi mahdollisuus sadastatuhannesta, että olet se kuuma palomies naisten unelmista. Etkä myöskään ole todennäköisesti 35-vuotias.

    • teksi mieli

      No en ole tosiaan lihava enkä kalju. ja harvoin pelaan pelejä

    • puheet pidetty

      Naiset vaan puhuu mut ei tee mitään

    • mies+55

      älä hyvä darlah ,huoli kllä meitä riittää jotka on kiinnostuneita.olisikin kiva tavata ja kokeilla vieläkö muistat miten sitä harrastetaan .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe