Melkein kaikki miehet ja pojat nuuhkivat naisten tai tyttöjen kiimaisia pikkuhousuja. Olisi kuitenkin mukava tietää onko muita, miehiä tai poikia jotka nuuhkivat toisten miesten tai poikien alkkareita.?
Itse huomasin kiihottuvani Kaverini spermaisista bokereista, menin kaverin luokse lainaamaan PS. peliä. Kaverini ei ollut katona, mutta hänen äiti antoi luvan pelin lainaukseen. Etsin peliä kaverin huoneesta ja löysin sen, samalla huomasin jonkin mytyn huoneen nurkassa. Otin mytyn käteeni ja tajusin sen olevan kaverini bokserit. Katselin niitä ja ne olivat osittain kovettuneet, Samalla nuuhkaisin niitä ja tajusin niissä olevan kuivunutta spermaa. Tuo sperma ja ajatus siitä, että kaverini oli runkkaillut niihin, sai minut kiihottumaan. Vilkaisin nopeasti ovelta ettei kukaan näkisi ja runkkasin myös omat spermat niihin ja poistuin peli mukanani kotiin. Kun olen myöhemmin käynyt kaverini luona, olen aina, jos siihen on ollut tilaisuus, nuuhkinut noita boksereita.
Spermaiset Bokserit.
11
2949
Vastaukset
- sasirasta
sairasta touhua likaisia housuja haistella ja maistella hyi
- Oppilas -84 9b
Kouluaikaan runkkasin vessassa alushousuihini, oli kiihottavaa ja jännää istua mällit housuissa tytön vieressä.
http://xhamster.com/movies/707232/wix_in_boxer.html - Hihhuli :)
Kyllä minäkin olen kavereitteni boksereita haistellut :) joskus jopa jos yöksi jäöny niin yöllä etsinyt pyykkikorista kaverin bokserit ja haistellut tuoretta spermaa :) se on hyvin kiihottavaa :)
- juuri sakoton
Haluaaks joku tulla ottaa multa spermat nyt?? ;P
- Kesä -90
Minä kiihotun myös spermasta ja sen tuoksusta. Ollessani usein kesälomilla serkkuni luona, nukuimme aitassa. Serkkuni runkkasi peiton alla salaa, se sai minut kiihottumaan ja kuuntelin hiljaa hänen runkkausta. Aitta oli pimeä joten en nähnyt mitään, mutta kuulin hänen ääntelynsä ja peiton kahinan selvästi. Serkkuni heitti spermansa, kankaiseen riepuun jonka hän sulloi patjansa alle. Hoksasin hänen sperma riepunsa kun hän oli herännyt minua ennen ja mennyt aamiaiselle, rievun nurkka pilkotti patjan välistä. Otin rievun käsiini ja tajusin että serkkuni oli runkkaillut riepuun usein, Nuuhkin riepua ja Kulliini jämähti samassa seisokkiin. Olin tosi kiihottunut ja runkkasin omat spermani riepuun. Aina kun huomasin serkkuni runkkaavan, keksin jonkin tekosyyn käydä aitassa, nuuhkimassa tuota riepua ja runkkaamassa myös siihen. Loppu kesästä riepu oli aika sperman kyllästämä ja se tuoksui voimakkaasti.
- Ukkomies63
Kiihottavaa.
- M..33
Saisipa haistella jonkun pojan spermaisia alkkareita. Olisi myös kiihottavaa laittaa ne jalkaansa ja pitää niitä jalassa koko päivän. Oma kulli, olisi valuttanut, niihin varmasti ison läntin kiimalimaa. =D
- 18-vuotias anonyymi
Jos sinä tai joku muu haluaa spermaisia boksereita nii laittaa vaa viestiä! Täällä 18-vuotias poika innokkaana sellaisia luovuttamassa. Oon hyvännäkönen ja kohtuu iso munane... Sovitaan siitä lisää vaikka meilillä.
- Anonyymi00009UUSI
Pojan spermaiset käytetyt bokserit ois mukava saada nuuhkittaviksi ja nuoltavaksi. Laittaisin bokserit naamalle ensin etumuksen ulkopuoli kielelle ja sitten kääntäisi ympäri niin että terskan ja esinahan haju tuntuisi myös sisäpuolelta.
- Anonyymi00010UUSI
Mitä jos ei ole esinahkaa?
- Anonyymi00011UUSI
Parasta olis, jos sais jonkun tuoksuvat alkkarit suoraan jalasta ja antaa omat toiselle. Kimpassa tuoksutella ja runkkailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153