Mikä on Libyan kansan tulevaisuus?? Jo nyt vesi- ja ruokapula, massamurhien lisäksi, piinaa kansaa NATO:n ja Ranskan ryöstöretken jäljiltä:
http://theglobalrealm.com/2011/09/21/the-conquest-of-thieves/
Sarkozy Loi Libyaan HIRVIÖN!
8
148
Vastaukset
- Silvuplease
Ne tappaa siellä jo poliitikkojakin. Sharia laki on käytössä alueittain. Öljyä pöllitään niin, että USA ja NATOmaat eivät saa sitä noin vain, Ranskakin kiukuttelee.
- klöäklöölkkljöklö
Väitätkö että mediamme esittämä kuva Libyan tilanteesta olisi jotenkin virheellinen? Libya on juuri vapautettu hirmuvaltiaansa vallasta ja ei ihme jos omaisiaan menettäneet ihmiset tappavat siellä entistä hallintoa totelleita ihmisiä. Ei se Suomenkaan demokratian alkaminen verettömästi sujunut:
- Sinisilmäinen?
Rajusti virheellinen. Suurpääoman ryöstöretkestä kertoo suurpääoman
media. Puolueetonta??
Muuten, Tarja Halonen nähtiin käsi kädesssa Aatos Erkon kanssa vähän ennekuin hänestä tuli pressa. Sattumaa?? - sinä olet sitä
Sinisilmäinen? kirjoitti:
Rajusti virheellinen. Suurpääoman ryöstöretkestä kertoo suurpääoman
media. Puolueetonta??
Muuten, Tarja Halonen nähtiin käsi kädesssa Aatos Erkon kanssa vähän ennekuin hänestä tuli pressa. Sattumaa??Miten YLE muka on suurpääoman kannalla? Hehän kertoivat varsinkin syksyllä vallan sen, että Qadhafi oli toisille kunnioitettu johtaja ja toisille terroristi. Minua ärsytti tuo tapa ylistää terroristia, mutta onneksi kaikki eivät sitä tehneet.
Libyan kriisin aikajana:
http://yle.fi/uutiset/teemat/kansannousut/2011/08/libyan_kriisi_venahti_kahdeksan_kuukauden_mittaiseksi_2808031.html
Libyan taustaa:
http://yle.fi/uutiset/teemat/kansannousut/2011/02/eversti_gaddafi_-_42_vuotta_diktatuuria_2378841.html
Tässä _nais_toimittajan raportti Libyasta, että ei siellä nyt niin vaarallista ole:
http://yle.fi/uutiset/teemat/kansannousut/2011/10/yle_libyassa_tripoli_palailee_arkeen_sodan_ja_voitonjuhlien_jalkeen_2968798.html
Tarjan yksityiselämä ei kuulu minulle tippaakaan, hyvä vain että se kommari saadaan pian vallasta ja tilalle tulee aito porvaripresidentti. Saa tämäkin maa uuden suunnan. - SU-24
Niin hirmuvalta antoi kuitenkin kansalle ilmaisen sähkön ja ilmaisen terveydenhoidon sekä ilmaiset lääkkeet.
Taisi se antaa ulkomailla opiskeleville 2300 euroa velattomasti joka kuukausi.
Nyt kun on sitten vapautettu tästä hirmuvallasta, niin Libyalaiset rupeavat maksamaan sähköstä ja terveydenhoidosta sekä lääkkeistä.
Ja tämä 2300 euroa muutetaan velaksi plus korko päälle.
Näinhän se meilläkin on että kaikki maksaa, joten tervetuloa sivistykseen Libya.
- EU:n JohtoPorsas?
Jo sadat nettijulkaisut paistattelevat Sarkozyn tulevilla oikeudenkäynneillä Libyan kansanmurhien yms. seurauksena:
http://libya360.wordpress.com/2011/09/19/total-destruction-sarkozy-sued-for-libya-crimes/ Vanha kunnon jo roomalaisille tuttu hajota ja hallitse -doktoriini nykypäivän versiona. Kun haluat jonkun geologisen alueen rikkaudet itsellesi, usuta sillä alueella asuvat tappelemaan keskenään ja korjaa sodan sato, välillä antaen köyttä toiselle puolelle ja välillä toiselle puolelle.
- sanooko mitään
Kultadinaari, Afrikan unioni, oma keskuspankki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673