Sarkozy Loi Libyaan HIRVIÖN!

NATO = Rikollistoa!

8

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silvuplease

      Ne tappaa siellä jo poliitikkojakin. Sharia laki on käytössä alueittain. Öljyä pöllitään niin, että USA ja NATOmaat eivät saa sitä noin vain, Ranskakin kiukuttelee.

    • klöäklöölkkljöklö

      Väitätkö että mediamme esittämä kuva Libyan tilanteesta olisi jotenkin virheellinen? Libya on juuri vapautettu hirmuvaltiaansa vallasta ja ei ihme jos omaisiaan menettäneet ihmiset tappavat siellä entistä hallintoa totelleita ihmisiä. Ei se Suomenkaan demokratian alkaminen verettömästi sujunut:

      • Sinisilmäinen?

        Rajusti virheellinen. Suurpääoman ryöstöretkestä kertoo suurpääoman
        media. Puolueetonta??

        Muuten, Tarja Halonen nähtiin käsi kädesssa Aatos Erkon kanssa vähän ennekuin hänestä tuli pressa. Sattumaa??


      • sinä olet sitä
        Sinisilmäinen? kirjoitti:

        Rajusti virheellinen. Suurpääoman ryöstöretkestä kertoo suurpääoman
        media. Puolueetonta??

        Muuten, Tarja Halonen nähtiin käsi kädesssa Aatos Erkon kanssa vähän ennekuin hänestä tuli pressa. Sattumaa??

        Miten YLE muka on suurpääoman kannalla? Hehän kertoivat varsinkin syksyllä vallan sen, että Qadhafi oli toisille kunnioitettu johtaja ja toisille terroristi. Minua ärsytti tuo tapa ylistää terroristia, mutta onneksi kaikki eivät sitä tehneet.

        Libyan kriisin aikajana:
        http://yle.fi/uutiset/teemat/kansannousut/2011/08/libyan_kriisi_venahti_kahdeksan_kuukauden_mittaiseksi_2808031.html

        Libyan taustaa:
        http://yle.fi/uutiset/teemat/kansannousut/2011/02/eversti_gaddafi_-_42_vuotta_diktatuuria_2378841.html

        Tässä _nais_toimittajan raportti Libyasta, että ei siellä nyt niin vaarallista ole:
        http://yle.fi/uutiset/teemat/kansannousut/2011/10/yle_libyassa_tripoli_palailee_arkeen_sodan_ja_voitonjuhlien_jalkeen_2968798.html

        Tarjan yksityiselämä ei kuulu minulle tippaakaan, hyvä vain että se kommari saadaan pian vallasta ja tilalle tulee aito porvaripresidentti. Saa tämäkin maa uuden suunnan.


      • SU-24

        Niin hirmuvalta antoi kuitenkin kansalle ilmaisen sähkön ja ilmaisen terveydenhoidon sekä ilmaiset lääkkeet.
        Taisi se antaa ulkomailla opiskeleville 2300 euroa velattomasti joka kuukausi.
        Nyt kun on sitten vapautettu tästä hirmuvallasta, niin Libyalaiset rupeavat maksamaan sähköstä ja terveydenhoidosta sekä lääkkeistä.
        Ja tämä 2300 euroa muutetaan velaksi plus korko päälle.
        Näinhän se meilläkin on että kaikki maksaa, joten tervetuloa sivistykseen Libya.


    • EU:n JohtoPorsas?
    • Vanha kunnon jo roomalaisille tuttu hajota ja hallitse -doktoriini nykypäivän versiona. Kun haluat jonkun geologisen alueen rikkaudet itsellesi, usuta sillä alueella asuvat tappelemaan keskenään ja korjaa sodan sato, välillä antaen köyttä toiselle puolelle ja välillä toiselle puolelle.

    • sanooko mitään

      Kultadinaari, Afrikan unioni, oma keskuspankki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe