missä viipyy mun menkat??

huolestunut!?!??!

Mulla alko menkat kun olin 13. Puoli vuotta sen jälkeen vuoto oli älyttömän runsasta ja tuli läpi joten hakeuduin lääkärille. Mulle määrättiin sitten e-pillereitä joita söin sitten 4 vuotta säännöllisesti. Noin puol vuotta sitten lopetin ne, koska koin niiden vaikuttavan mun ruokahaluuni. Oikeessa olin ja ruokahalu on palautunut normaaliks. No kumminkin asiaan... eli menkkoja ei kuulu?? Heti kun pillerit lopetin mulla tuli semmoset suht normaalit n. 5 päivän menkat. Seuraava kerran menkat tuli tossa elokuun keskivaiheilla ja ne oli niukemmat ja kestoa ehkä sen 4 päivää. Sen jälkeen ei taas menkkoja ole ollut. Ja raskaana en kuitenkaan ole...

Luin että voi olla yleistä että pillereiden lopetuksen jälkeen menkat eivät hetkeen tule. Mutta onko puoli vuotta ihan normaalia?? Ja käsittääkseni ei voi tulla raskaaksi jos menkkoja ei ole? Pitääkö mun nyt vaan rauhassa venaa että menkat alkais vai pitäskö mun hakeutua lääkäriin? Vai pitäiskö mun syödä muutama viikko jäljelle jääneitä pillereitä josko ne sais menkat alkamaan?

Tietoa oon yrittänyt netistä ettii vaikka kuinka, mutta ihmisillä ollut ihan eri tilanteita kun mulla. Olisko täällä ketään joka osais yhtään sanoa mistä vois johtua ja mitä kannattais tehdä?

Ja huolestunuthan oon siks koska ilman ehkäsyä oon seksiä harrastanut mutta silti en raskaaksi ole tullut....

6

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+3

IDIOOTTI!!!

"Ja huolestunuthan oon siks koska ilman ehkäsyä oon seksiä harrastanut mutta silti en raskaaksi ole tullut...."

RASKAAKSI VOI TULLA VAIKKA EI OLISI ENNEN NIIN KÄYNYT!!!

Missä asennossa te muka panette ku mällit valahtaa heti pois?
      Huhuu, löysäkö olet vai mitä? Ei ihme.

• oigufgidsfhIWUEH

Raskaaksi voi tulla vaikka kuukautiset ei olisi pillereiden lopetuksen jälkeen alkanutkaan silti voit ovuloida.. Kannattaisi käydä tekemässä raskaustesti ja jos näyttää negaa niin otappa yhteys lääkäriin ei ole normaalia pillereiden jälkeen ettei puoleen vuoteen kuulu menkkoja. Mun kaverilla oli sama tilanne että pillereiden lopetuksen jälkeen kun ei ollut 6kk tullut menkkoja meni lääkäriin niin hormoonitasapainossa oli jotain häikkää

• aloitajaaaaaa

Aika epäkypsä vastaus saaako huomauttaa :DD siis ylempi... aivot päähän hei hohhoh

Mutta siis, toivehhan tuo olisikin että olisin raskaana. Siks mä olenkin huolesunut miksi menkkoja ei kuulu ja että onko mussa joku vialla kun en tule raskaaksi.

Ja testejähän olen tehnyt ja aika säännöllisesi vielä ja negaahan ne aina on näyttäneet. Joten raskaana en ole.

Joo ehkä sinne lääkärille kannattais mennä... Mutsi mulle sano että aikoinaan kun hän 15 vuoden pilleri käyttövuoden jälkeen ne lopetti niin meni 2 vuotta että menkat alkoi.

• jttttt

" Mutta siis, toivehhan tuo olisikin että olisin raskaana. Siks mä olenkin huolesunut miksi menkkoja ei kuulu ja että onko mussa joku vialla kun en tule raskaaksi."

Ikää oli?

• joomeppel

" Mutta siis, toivehhan tuo olisikin että olisin raskaana. Siks mä olenkin huolesunut miksi menkkoja ei kuulu ja että onko mussa joku vialla kun en tule raskaaksi."

Ikää oli?

- jos aloitt 13v e-pillerit ja söi niitä 4v niin 17v. mitä jos ap tekisi niitä lapsia vasta sitten kun ei itse enää ole lapsi.

• Aloittajaaaa

Niin ja jos et sattunu tekstistä huomaamaan niin 13 vuotiaana menkat alkoi ja siitä PUOLI VUOTTA niin aloitin pillerit. Joten olin ehtiny jo 14 täyttämään. Nyt olen 18, aivan pian 19! Joten lapsi en enää ole ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 534
      8597
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      846
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe