Mitä mailaa suosittelisitte kohta 9-vuotiaalle pojalle (142 cm/39 kg)? Kiitoksia vastauksista. Itse olen vähän pihalla näistä...
Mikä hyvä maila junnulle?
14
1213
Vastaukset
- Reply2asd
Ei sitä nyt niin vaan kerrota. Tykkäätkö puu-/komposiitti mailasta?
Jos puu, niin kaikki on samanlaisia... Ainakin minun kokemukseni perusteella (lavan käyryys vaan vaihtelee) Ja jos taas tykkäät komposiitista, niin suosittelen sinulle kestävää mailaa, jos et harrasta, eli osta joku maila, jossa ei ole paljon joustavuutta. Mailan pitää olla sinua n.nenään asti ilman luitimia, mutta, koska olet kasvava nuori, ja et todennäköisesti halua ostaa paljon mailoja, niin suosittelen ostaa mailan, joska on n.otsaan sinulle...
P.S. Olet aika rimpula, joten sinun kannataisi syödä kunnolla (sis. Aamianen, Lounas, päivällinen, välipala, illallinen & iltapala. :)
-------- Bauer Vapor X-Elite, Easton Stealth Magnum 50, Koho Revolution ---------- kiekkojunnun faija
Jaaha, tässä taas asiantuntija kertoo totuuksia ja valitettavasti jotkut aina uskoo näitä tarinaniskijöitä.
Ensinnäkin tuosta "olet aika rimpula" väitteestä.
Aloittajan kertomilla mitoilla poika on kasvukäyrästöllä yli keskiarvon.
Mailan pituus on jossain määrin makuasia, mutta yleisesti suositeltu mitta on, että mailan kärki on leuan korkeudella luistimet jalassa.
Joten edellisen vastaajan nenään tai otsaan ilman luistia on pakko olla huumoripläjäys tai sitten pihin faijan pojalleen opettamaa tarua.
- jv
oon ite 10 v ja minusta bauer vapor x20 komposiitti on hyvä
- tl
oon 10v mutta sain 8-9v ekan komposiitimailan joka oli Easton se 2 jolla pelaan vieläkin kuten mun seuraavan turnauksen kokonaan ja mul on myös Reebok 3 0 3
- tl
ei kantsi alottaa kanavoiduilla mailoilla
- kannattaa ostaa
easton eq 50!!!
- LL-89
Reebokit ja Eastonit on huippuja
- HYVÄ JÄÄKIEKKOILIJA
easton eg-10 maila on hyvä mailan pituus pitää olla nenään asti
- itsellä eq50
Kannattaa ostaa Reebok 11K tai Easton EQ50 tai sitten Bauerin Total One
- eq98
ehdottomasti joku eastoni.... vaikka eq30
- hyvä maila
ostin eastonin stealth magnum 85 mailan. kesti kuukauen ja meni paskaks :D
- eastonfan
eastonit on parhaita, itellä kolme eastonii!!!
- jdfcdacdcmj
easton hei!! easton se 6.
- Anonyymi
No, iten olen 11 vuotta ja minulla on Warrior Covert qre5. Se on todella hyvä maila, ja arvaa mitä... Se maksaa vain vaivaiset 49,90 €!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011641- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702