Näin viime yönä sellaista unta juuri ennen heräämistäni missä ihan kuin katselin tv:tä. Ruudussa oli menossa ilmeisesti joku saippua sarja missä joku tummatukkainen tyttö oli viemässä roskia ja samalla luin tekstityksistä hänen sanovan lukusarjaa 356 576.. Hän toisti sen noin neljä kertaa ja minulle tuli sellainen olo että minun oli muistettava tämä sarja.. Välillä tuntui kuin olisin toistellut itsekkin tv:tä katsoessani tätä lukua.
Mitä ihmettä tämä luku tarkoittaa?? Osaako joku tulkita ja kertoa että kannattaako nyt lotota vai onko tällä jotain muuta merkitystä?? Auttakaa pliis jos osaatte koska tämä jäi nyt kaivertamaan tosissaan mieltä!
Numerosarja unessa?
vivian
1
261
Vastaukset
nopsakasti laskemalla vain luvusta numeron 32 laskemalla numerot yksittäin yhteen - unissa usein on lukuja, jotka ovat 4 llä kerrannaisia .. mistä lie johtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725074
- 734053
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703785- 1343250
- 482974
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3592696- 232658
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462020
- 1101932