Pypin Kotitalli?

Kyselevä1

Kertokaas, jotka Pypin kotitallilla käy/ovat käyneet, että millainen paikka mahtaa olla kyseessä. Itseäni kiinnostaisi hirveästi ko. talli ratsastuksen uudelleen aloittamisen kannalta. Vaikuttaa edulliselta verrattuna muihin pääkaupunkiseudun kopottitalleihin. Onko ilmapiiriltään millainen, minkä tasoinen opetus ja millaiset hevoset? Kuinka helppo on esim. päästä porukkaan mukaan ja saako mahdollisesti hoitohevosta miten nopeasti?

13

1869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MEM ¤#

      En tiedä. Nimi kuulostaa siltä, että voi olla huono paikka. Kannattaa käydä kattomassa kotisivuja! moi

      • vittu kun ärsyttää!!

        vittu ite oot huono paikka !! nimi ei merkitse mitään !! ärsyttää tollaset pikku luuserit mitkä heti vastaa"kuulostaa huonolta nimen kannalta " ei vittu½!


    • heppis vaan

      Pypin kotitalli on mielestäni mukava paikka. Ennen kävin isolla tallilla ja sitten siirryin tuonne enkä ole katunut yhtään (= oon nyt käyny monta vuotta pypillä. Hevoset on erittäin kivoja ja persoonallisia otuksia, ei mitään pystyynkuolleita kuten joillain talleilla. Opetuksesta vastaa nykyään eräs Else, ammattitaitoinen nuori nainen, joka on aktiivinen hevosalalla ja omistaa myös omia kopukoita. Myös Liisa pitää torstaisin tunnin, hänellä on pitkä kokemus hevosten kanssa olemisesta. Hän tuntee tallin hevoset ja välittää aidosti ratsastajien ja hevosten mukavuudesta. Elsen tunnit on enemmän "ratsastuskoulumaisempia", mutta mukavia nekin. Tallilla on satunnaisesti myös erilaisia valmennuksia. Hoitohevosenkin saa, ensin kannattaa tutustua hevosiin ja jos johonkin tykästyy, voi sen kanssa alkaa viettämään enemmän aikaa. Tällä hetkellä on olemassa hoitopäivät, mutta käytännössä kaikki tietävät kuka hoitaa ketäkin ja mitään virallista listaa ei ole olemassa. Tallilla saa tehdä paljon, esim tallien siivoamisessa tai vesien laitossa apua ei voi olla liikaa vaikka talli pieni onkin (: tallilla on rento tekemisen meininki, vaikka toki joskus vain istutaan ja juoruillaankin. Talliporukkaan pääsee hyvin mukaan kunhan itse tulee hyvällä, reippaalla asenteella tutustumaan !

      • sama ku äske ^^

        Hehe, unohtu mainita että ryhmät ovat mukavan pieniä, yleensä noin 4-6 henkilöä, jolloin opettaja ehtii paremmin keskittyä jokaiseen ratsastajaan.


      • joku heppahullu

        Moi!
        Minäkin ratsastan Pypillä ja käyn tunnilla tiistaisin! : D


    • Rosbetti :)

      Heissuli!
      Minä olen käynyt Pypillä nyt jo 05 vai 06 vuodesta asti, ja aivan mahti talli on! hevoset ovat kaikki todella kilttejä ja monenlaisia ja värisiä kaura-moottoreita,
      toimii tosi mukavasti ratsastaessa kun niin erilaisia nämä kaikki ovat! ja jokainenkin tähän mennessä on löytänyt jo oman suosikkinsa! ja hoito polleronkin saa kun tarpeeksi käy ja tutustuu niihin,varmasti myös :)
      ja tuo "epäilyttävä"mielipide tallista on kyllä ihan suomeks sanottuna perseestä.
      kaikki ovat kavereita kaikkien kanssa ja kukaan ei puhu pahaa selän takana mit
      monestikkin useilla talleilla ilmenee.. apua saa aina kun tarvitsee ja kukaan ei jää yksin missään tilanteessa!:) tunnitkin ovat todella laadukkaita katsoen hintaan, ja Pypin tallikin hyväksyttiinkin tuossa jo SRL eli ei ole mikään "puska" talli että siinä mielessä ei todellakaan ole epäilyttävää nähnytkään! eli meeppäs ihmeessä vaikka irto-tunnille koklailemaan tämä on mahti mesta! :)
      http://www.kotiposti.net/pypin.kotitalli/
      ainiin vielä sivuista sen verran että siellä ei ole paria heppaa vielä lisätty :/

    • talli ei paras

      En kannatta tallia. Ilmapiiri ei ole paras ja seläntakan puhujia löytyy. Kävin tallilla yhdessä vaiheessa ja en mene enää sinne kuin käymään.

      • joopajoo

        Ettei vaan ole vainoharhaisuutta ?


      • Puhutaan

        seläntakana paskaa!! Ei kannata mennä..


      • TOTTA!!!
        Puhutaan kirjoitti:

        seläntakana paskaa!! Ei kannata mennä..

        En tiiä mist johtuu mut pahaa puhuvat.. siel yks kuka aika paha..en viitti nimee sanoo..Ihmisten/opettajien pitäs vähä vaihtuu ni sit ois kiva mesta


    • jenni :))

      Hypätäänkö tuolla esteitä?

    • maria magdalena

      Pääsekö kuinka julkisilla??

    • Hevosetonelämä

      Pypin Kotitalli on kuulemieni juttujen mukaan hyvä paikka! Itse en siellä kuitenkaan ratsasta olen jo sitä miettinyt mutta taidan vielä harkita. Suosittelen käymään siellä, itse olen välillä ohi kulkenut ja niiden näkemysten mukaan ihan hyvä mesta ratsastaa! 😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe