Vaimo vieraissa

aviomies

Onko pareilla kokemuksia leikistä missä Rouva saa mennä luvalla vieraisiin?
Minua kiehtonu tällänen jo pitkään ja vaimoki on kiinnostunu kokeileen... Juttu nyt harkinnassa.
Tarkoitus ois saada siis vaimolle säpinää arkeen, ei sen vakavampaa... Onko hullua vai kannattasko kokeilla?

50

17924

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa kokeilla, mikäli keskenäinen suhteenne on hyvällä pohjalla, sillai oikeesti. Olen ollut jo muutaman vuoden vakituinen apumies keski-ikäiselle parille, joka halajaa rouvan varsin reilulle halulle rauhoitusta. Mielestäni on suorastaan typerää koettaa tasoitella tilannetta, mikäli asiasaa on esim. selvää tasapainon puutetta, joillakin moraalisilla typeryyksillä. Seksi, nainti, rakastelu tahi hyvä läheisyys on ehdottomasti parasta ihmiselle.
      Minun kohdalla tämän tajuaminen tapahtui salamaniskun lailla. Aivan yllättäen.
      Pienet tenkkapoot tilanteen ja yksityiskohtien suhteen tulee miettiä, ohjata ja opetellakin.

    • libido+++

      Minä sain luvan käydä ystävän tykönä, koska oma aviomies ei pysty petipuuhiin ollenkaan. Ei edes suuseksiä tykkää antaa. Nyt kun emme asu enää ystävän kanssa samalla paikkakunnalla, on sellainen fiilis tän libidoni kanssa et hulluksi tulen!!En aio lähteä etsimään heti täältä mitään seuraa. Se vie oman aikansa.
      Meillä muuten parina kaikki asiaan kuuluvat jutut selvät. En lähtenyt silloin aikasemminkaan mihinkään ennen kun olin ilmoittanut miehelle meneväni "yökylään".
      Jos tällainen asia tuntuu hyvältä kokeilla niin antaa palaa!

      • Kyläilemässä

        Käyn usein yökylässä nais kavereiden luona. En tiedä tajuaako tylsä mies kaverini asiaa. Vaikka ollaan vasta 25vanhoja meillä on lopahtanut, paitsi minulla. Himottaa nykyään olla monen miehen kanssa kerralla. Kun ei muuten löydy niin hotellejen paaritiskeillä on välillä monenkin miehen halukkaita ryhmiä. Kylläkin iäkkäitä herroja mutta ei haittaa kun haluttaa jus silloin. On tullut kai fetissi käydä välillä kun hormoonit hyrrää.


    • Nautiskelijat

      Kokemusta on. Meillä ainakin toiminut, en tiedä onko hullua vai ei mutta tosi kiihottavaa ja antaa VALTAVASTI potkua yhteisiin seksihommiin.

      • pari_46

        Juuri näin, sitäpaitsi voiko ketään oikeasti OMISTAA ?


      • lmn1

        Onko vieras mies ollut tuttu vai ventovieras, kumpi on parempi vaihtoehto


    • Ukkomies

      Kannattaa jos kiihottaa molempia.

    • HomeScorer

      Olen samaa mieltä k40 kanssa siis, että suhteen pitää olla todella hyvällä pohjalla. Tämän jälkeen pystyy tekemään yhteisiä sopimuksia. Olemme sopineet vaimon kanssa, että annnetaan vapaus toisillemme tutkia vieraita polkuja.

      Tätä ei tehdä sen vuoksi, että seksi olisi huonoa tai riittämätöntä, vaan siksi, että meitä molempia kiinnostaa se mitä tuolla jossain on.

      Suosittelen jos suhde on vakaa ja asioista kyetään puhumaan.

    • amttii88888

      ei olllenakaan hassumpi idea..itse olen hieman ujo mutta ilmottele jos sopisi... =) varmasti saataisiin vaimolle kyytiä..

    • parix

      amttii88888 laita joku osoite niin voidaan jutella rauhassa!

    • pari05

      Ois kiihottavaa saada oma vaimo innostumaan vieraasta. Olen hänelle sanonu,t että saa mennä vieraisiin, jos haluaa mutta ei ainakaan vielä ole mennyt. Ölen reissuhommissa ja vaimo on yksin kotona kuusikin viikkoa kerrallaan ja silloin hänellä olisi oiva mahdollisuus kokeilla vierasta kullia. Harmi kun hän on niin pidättyväinen seksiasioissa.

    • pohjoisen-unelma

      Ajatuksena hieno että luvan kanssa voisi mennä,olin naimisissa erittäin mustasukkaisen miehen kanssa,joka tykkäsi katsoa kun miehet yrittivät iskeä,ja kehotti muutamaa ystäväänsäkin yritäämään lähestyä,niin että tiesin ..muutaman kerran oli aika lähellä,koska mieheni tykkäsi katsoa..kerran mentiin jopa niin pitkälle että istuimme vastapäätä pöydän toisella puolen hänen ystävänsä kanssa,ja hän istui ja katsoi kun ystävä alkoi hieroa reittä,ja avata niitä..kun pikkuhousut siirtyivät sivuun jja hän työnsi sormea sisälle,ei siitä voinut jatkaa..joten hienoa että olet tota mieltä,miten itselläsi toiset naiset?

      • ihankivaa.com

        Moikkelis! Ihan pakko kysyä että oletko nykyisin löytänyt partnerin joka antaa sinun mennä loppuun asti tai haluamallesi tasollei? Itselläni pikäaikainen vakituinen tyttöystävä joka nauttii katselusta ja haluaa kyllä omistaa minut, mutta saa tyydytystä kun olen läheisesti hänen ystävättäriensä kanssa, rajana on se että laueta ei saa. Meillä on hyvä ja ulkoisesti normaali parisuhde.


    • No mikäs oli lopputulos tuon erittäin mustasukkaisen miehen katselulle? Irronneita hampaita yms?

      :-)

    • Olen etsinyt vuosikausia kumpaniksi naista, joka haluaisi käydä vieraissa luvan kanssa. Vaikeaa on. Naisia on kyllä ollut paljonkin, mutta kaikki liian kilttejä. Tai sitten pettävät ehkä salaa.

      Naiset laittakaa viestiä. Ulkonäköä, luonnetta ja rahaakin löytyy. Eli ihan loistava suhde olis jollekin tuhmalle tarjolla... ;)

      • Jutta.

        Joo, pistin sun meilipostiis pikkasen juttua ja kuvaa. Toivottavasti herättää mielenkiintoa.


    • vuonna 1999

      Me oli oltu vaimon kanssa pitkään yhdessä ja seksielämä alkoi olla väljähtynyttä.Vaimolla ei ollut ikinä ketään muita kuin minä,niinpä aloin härnätä että haluaisko kokeilla vierasta luvalla? Aluksi kieltäytyi jyrkästi mutta aikansa kypsyteltyään tuumas että jos löytys joku luotettava niin vois kokeiila yhden kerran.
      Hain itse netitstä sopivaa miestä..tehtiin naapuripitäjän shellille aina treffit että nähtäis onko tyyppi ok.Meni toista vuotta ja olikohan se sitten neljäs tai viides mies kenen kanssa lopullisesti natsais.Tyyppi oli todella kiva.Oli tehny tätä useasti ja vaimokin piti miehestä.Homma tapahtui miehen mökillä.Se oli semmoinen pieni lautarakenteinen mökki jossa oli pieni verhoilla suojattu makuutila.Siellä se sitten tapahtui.Istuin sohvatuolilla ja kuuntelin mitä verhon takana tapahtuu.Kahinaa vaimo jotain naurahti,sitten alkoi kuulua ihan selvää natinaa ja miehen huohotusta.Verhot heilahti välillä niin näkyi selvästi kun mies oli päällä ja jyskytti isolla kalulla menemään, ajattelin että tämän jälkeen on varmaan paikat arkana?,litinä kuului.Mekon helma oli nostettu vyötäisille ja yläosaa laskettu se verran että isot rinnat oli esillä ja pääsi niitä samalla imemään .En tiedä johtuiko minusta kun kuuntelin vai jostain muusta, mutta vaimon mielestä se ei ollu sellaista mitä oli ajatellu.Se ei halunnut jälkeenpäin tästä puhua ja se jäikin tähän yhteenkertaan.

    • tuumaus1

      mfm123 viestistäsi tuli mieleen, että oletko itse suhteessa uskollinen vai tykkäisitkö itsekin käydä vieraissa ? Tuo kuvio ei taitaisi onnistua kuin jonkinlaisessa avoimessa suhteessa, mutta eihän se sitten kait olisi samanlaista ..

    • SUSI

      MONTA KERTAA ON TYTTÖYSTÄVÄLLE ANNETTU VIERASTA ENNÄTYS 9 MIESTÄ VUOROTELLEN NAUTIN TODELLA KUN VIERAATMIEHET NUSSII TYTTÖYSTÄVÄÄNI

    • matchmake

      Moniko nainen haluaa käydä huoraamassa miehen tietäen? - todella harva nainen mutta moniko tekee sitä salaa? - Aika moni :)

      Eiköhän naiset halua olla suhteessa moraalisesti ylevämpiä kuin oma mies eikä laita edes minihametta päälle miehen tietäen mut annas olla, kun et tiedä siitä niin johan menee minit päälle ja menoks. Ootteko ehdottanut naisellenne seksikkäämmäpiä vaatteita kuin ne ianikuiset tuulipuvun housut ja vastaus on ilmeisestikin ollut "haluutsä et mä näytän joltakin huoralta", jollonka tämä mätsää teihin silloin.

    • julmahuvi

      Mitenköhän on aloittajalla mennyt? Kokemuksen jälkeen tai sitä ennen?

    • julmahuvi

      Mitenköhän on aloittajalla mennyt? Kokemuksen jälkeen tai sitä ennen?

    • Maria-maria-33

      Vuosikausia, ehkä aina, syrjähypyistä kiihottunut ja haaveillut ja sitten ystäväpiiristä löytyi mies, jonka kanssa kaikki tämä tuntuu niin luonnolliselta. Ei tietysti haittaa, että muutenkin arvomme ja ajatuksemme kohtaavat ja luottamus ja ymmärrys on molemminpuolinen.

      Ollaan molemmat koko suhteen ajan naitu myös vieraita ja kerran on ollut kolmas pyörä (n) mukana, jonka kanssa edelleen tapaillaan. Molemmat kiihotutaan aivan valtavasti syrjähypyistä ja jälkeenpäin käydään yksityiskohtia läpi sängyssä kahdenkesken.

      Sitten on kausia, jolloin tarvitaan vaan toisemme. On myös vapauttavaa, kun päivän aikana sattuneista flirteistä ja pienistä ihastuksista saa puhua, eikä tarvitse tuntea syyllisyyttä.

      Molemmat tunnetaan toisistamme myös mustasukkaisuutta, mutta kiihotuksen tunne voittaa... Kumppaneita ollaan löydetty harrastusten parista, kaveripiiristä, bileistä. Kumpikaan meistä ei juo alkoholia, eli mistään viinanhöyryisestä säätämisestä ei ole kyse.

      Seuraava askel on hankkia lisää kolmansia pyöriä, ehkä joskus kokeillaan parinvahtoa tai useamman kimppaa. Sitten ollaan puhuttu, että haluttaisiin joskus toistemme naintisessioita seuraamaan vaan katsojina.

      Tärkeää mielestäni tällaisessa suhteessa on se, että sen osapuolet tietävät varmasti tällaista haluavansa. Ja auttaa asiaa, jos on suunnilleen samanlaiset mahdollisuudet löytää niitä suhteen ulkopuolisia kumppaneita.

      On kyllä upea suhde, en vaihtaisi mihinkään. Ja rehellisesti sanottuna, en uskonut ennen, että tällainen voisi olla mahdollista.

      • Olisi kiva kuulla, miten teillä menee nyt kolme vuotta myöhemmin? Toivottavasti hyvin, itse olen nykään sinkku ja kaltaisesi nainen hakusissa.

        Tuhmat naiset ottakaa yhteyttä mukavaan ja varmasti kaikinpuolin hyvään mieheen...


    • Apumies48

      Kun parin suhde kunnossa ja asiasta puhutaan oikeilla nimillä, niin kyllä homma toimii mukavasti...

    • mies 53v.

      Mielestäni on parempi tehdä niin...luvalla kuin että vaimo käy salaa...sitten se olis yllätys,että vaimo käynyt vieraissa..

      • aisuri1

        moi me ollaan alettu harrastaa 3 pyörää ja ei enää tarvitse miestä etsiä kun miesystäviä on paljon soittelevat viikonlopuisin sopisiko tulla saunomaan ja tuovat pullon tuliaisia sitten vaimo saa vierasta miestä no meille tämä sopii kun ei olla mustasukkasia . meille tämä antaa paljon sexsi on parempaa nykyään .


    • toteutunut unelma

      Ehdolla että teillä on kaikki Ok, kannattaa. Itse tein niin, että toin kotiin, eli suomalaisittain tavalliseen tapaan, saunaan yksitellen joitakin meille molemmille tuttuja miehiä ja sitten yhteissaunaan. Ei vaimolla ollut mitään sitä vastaan. Annoin miehille vaimoni huomaamatta merkkejä. Puristele, sormeile ja osa oivalsi asian ja teki niin. Vaimoni tottui asiaan ja viimein tuli ystävämme, joka osasi hoitaa loput.
      Oli meille kaikille kiihottavaa. Kaikki hyvin.

    • Laitan tämän uudestaan tänne muutaman vuoden jälkeen. Olin suhteessa tuossa välissä, mutta nyt sinkkuna, joten etsintäkuulutus on taas ajankohtainen... Toiveikkaana odotan flirttailusta ja vieraista miehistä pitävän pelinaisen yhteydenottoa [email protected]

      Olen etsinyt vuosikausia kumpaniksi naista, joka haluaisi käydä vieraissa luvan kanssa. Vaikeaa on. Naisia on kyllä ollut paljonkin, mutta kaikki liian kilttejä. Tai sitten pettävät ehkä salaa.

      Naiset laittakaa viestiä. Ulkonäköä, luonnetta ja rahaakin löytyy. Eli ihan loistava suhde olis jollekin tuhmalle tarjolla... ;)

    • tatamille

      no voi hyvänen aika sentään, mikä sindlerin lista, perseestä koko juttu löylykauhu ukkoineen, siis perseestä koko vtun 24, älä puhu täällä paskaa toisista vaan totuutta prkl, vitun listat kuuseen perkele tnan kutsuni juokse .ittuun

      • Mitä-lie

        Mitähän tämäkin on? Vaikea keksiä aloituksesta moista.


    • sekolmasm

      Meillä on tapana kun vaimo haluaa sen kolmannen mukaa niin laivalla katselen sivusta kun vaimo tanssii ja iskee sen haluamansa hyttiin. Illan aikaan jo alkaa haluttaan ja sovitaan tyyliin kolmistaan, katselen tai he panevat ja kertovat koska saan mennä jälkiliukkaille.

      • Syysriemua

        Kyllä se vaimon "kyläily" naisystävänsä luona piristää meitä yli 55:sta paria. Saan sit kotona ihanaa hoitoa itsekkin. Vaimo ja ystävänsä käyneet muutaman kerran risteilyllä ja palanneet tosi iloisina ja kiimaisina. Riittää energiaa pitkäksi aikaa. On kuin vaimo kävisi lataamassa pattereitaan. Suosittelen!


      • Ultraliberaalit

        Kannattaa kokeilla.

        Olemme pitkää avioliittoa elänyt pari - aviossa ajalta, jolloin Emmanuelle tuli ja räjäytti pankin. Aloitimme ryhmäseksin ja parinvaihdon parhaan ystäväpariskuntamme kanssa ja olimme oitis koukussa tähän harrastukseen. Hyvin pian se laajeni "perinteisestä" parinvaihdosta tyttöjen keskeiseen seksiin ja hieman myöhemmin siihen, että me miehet rouvien rakastelua katsellessamme aloimme hyväillä toistemme kyrpiä. Rouvat luonnollisesti huomasivat tämän ja yllyttivät meitä naimaan. Kynnys ei ollut korkea: miksipä emme mekin kun kerran rouvatkin?

        Alku oli suht. hankalaa, koska olimme molemmat tässä suhteessa neitseitä. Siis hankalaa ja suorastaan kivuliasta. Mutta sitkeys palkittiin aikaa myöten, ja nyt voimme harrastaa seksiä aivan haluamissamme asetelmissa.

        Monipuolinen neljänkeskrinen seksielämämme on upeaa, ja ainakin itse haluan, että jatkamme niin pitkään, että leppoisat seniiilipäivät koittavat (niihin on onneksi toivottavasti ja todennäköisesti vielä runsaasti aikaa).

        Menestystä vapaamielisen erotiikkane taipaleelle!


      • työmatkamies
        Syysriemua kirjoitti:

        Kyllä se vaimon "kyläily" naisystävänsä luona piristää meitä yli 55:sta paria. Saan sit kotona ihanaa hoitoa itsekkin. Vaimo ja ystävänsä käyneet muutaman kerran risteilyllä ja palanneet tosi iloisina ja kiimaisina. Riittää energiaa pitkäksi aikaa. On kuin vaimo kävisi lataamassa pattereitaan. Suosittelen!

        Kokemuksesta voin sanoa miten nautittavaa on miehelle kun varattu ja halukas nainen haluaa seksiä.
        Tanssittiin ja rakasteltiin risteilymatkalla, aamulla ehdotin ennen lähtöä suihkua, vastaus "koton odotetaan"


    • Kimmo40

      Meidän versiomme on jo vuosikausia ollut sellainen, että risteilyllä vaimo pukeutuu tyylikkäästi mutta samalla sopivan seksikkäästi niin että esim sukkanauha pilkottaa hameen halkiosta tai ohuesta puserosta on riittävästi nappeja auki niin että miehet kyllä panevat merkille. Minua kiihottaa etäämmältä seurata kuinka miehet alkavat lähestyä ja varovaisesti kokeilla miten pitkälle tanssilattialla tai diskossa voi mennä, kuten hameen silittelyä baarijakkaralla tai rintojen koskettelua. Kun mies on varmuudella koukussa niin liityn seuraan muka vanhana tuttavana ja alan puhua härskejä. Lähes varmasti päädymme kolmisin miehen hyttiin ja pääsen vierestä seuraamaan kuinka vaimoani nussitaan. Joskus minun on pitänyt vähän avustaa alkuun pääsemistä riisumalla itse vaimolta pikkarit ja ottamalla pillun paljaaksi. Kyllä kaveri on siitä osannut jatkaa... Toisinaan on ollut ihan pakko päästä heti perään pukille, mutta välillä on jatkettu vasta omassa hytissämme. Aika harvoin vieras mies on halunnut riisua vaimoa kokonaan alasti - muistaakseni vain kahdesti niin on käynyt ja silloinkin jäi kyllä sukat ja lantioliivit. Melkein aina olen saanut myös matkamuistoksi salaa kuvia kännykällä.

    • Anonyymi

      Vuokra mökillä oltiin vaimon kanssa jokivarressa oli jo iltaäivä syönnin jälkeen istuttiin terassilla kun viereiseen mökkiin käveli kaksi miestä, iso kokoisia korstoja. Sanoin vaimolle tuolla on semmoiset metsämiehet että olisit ihmeissään. Sisällä hyväilin vaimon rintoja Kirsi katsoi ulos ja sanoi on ne aika sonneja istuvat nyt pikku nuotion ääressä. Entä jos nuo ottaisi sinut, käsittelyyn, hullu olet miten se tapahtuisi, kokeilin takakautta häpyä koeteutta oli tarpeeksi laskin housuja hullu tässäkö meinaat hyväilin nännejä takaa kun tiedän siitä tulee kiimaiseksi pyöritteli pyllyä pane nyt, no miksi kerro, no kuvittelen tuon ison työntyvän väkisin pilluun ooiiih noin voi juma työntele kunnolla vaimo oli litimärkä pidin käsiä takana kädellä toisella hyväilin rintoja kuvittele toinen karju hyväilee rintoja toinen panee väkisin, ei juma nyt pana pana vaimo kiljahteli ja laskin sisään. Sinulta tuli paljon tosi paljon miten saan illalla lisää.
      Ilemmalla vaimo meni terassille laitteleen tavaroita, miehet katsoi meidän suuntaa ja nousivat tulivat mökin eteen, mitä se rouva värkkää, laittelin tavaroita kasaan. Menin ulos tulkaa sisälle täällä on lämpimämpi, vaimo katsoi minua tuimasti. Kertoivat että kalapaikka on vähän ylempänä. Miehillä oli väkevää matkassa tehtiin toteja pitkin iltaa. Vaimo ilmoitti menen nukkumaan, me keskusteltiin vielä tuvassa.
      Kirsi huusi hyvän yön suukko, kerroin isommalle, Artolle mene sinä ja puristele rinnoista samalla niin saa kunnon suukon. Arto tulee, humalainen ääni sanoi miten minä vieraalta olkoon, kuului Hmmm ja älä suukko jatkui näin kun vaimo levitti haaroja ja iso käsi kävi siellä, Pekka sanoi minä kans ja Arto tuli takaisin Pekan käsi meni heti haaroihin kuului ollaan oltu viikko ja haluttaa oiih eeiii ja suutelua. Istuimme jonkin aikaa kun Kirsi sanoi tuo lonkkua.
      Arto vei kuului puhetta, ja näin kun käsi hieroi koko ajan pillua ei me voida voih ei Arto tuli pois. Kerroin miehille antakaa vaimolle hyvää, sanokaa että menin katsomaan joelle-
      Kolistelin oven kiinni olin ulkona, Arto meni huoneeseen ikkuna oli auki terassin puolella ja yövalo paloi huoneessa. Ukkosi meni joelle, siitä huolimatta ei me voida Arto hieroi rintoja näykki nännejä anna pikkuisen kokeilen, käsi hieroi pillua, Arto otti kalun esille, voi luoja se on iso en voi hiero pikkuisen Kirsi runkkasi sievästi pikkuisen vain sitten.
      Arto puotti housut siirtyi Kirsin jalkojen väliin ,nyt vähän ja työntyi sisään näin kun Kirsi aukoi suutaan luoja mikä karju työnteli lantiota on kova ja lämmin eeiiih kun menee syvälle Kirsi puristi käsistä ja alkoi tärisemään ja huusi kovaa,Pekka tuli ovelle hieroi pitkää kalua sen päässä pallomainen terska. Kirsi makasi vielä sängyllä Pekka pani sisään oiii kun oudon tuntuinen jäätkö nalkkiin kun noin iso terska, ihanaa jää vain Kirsi antoi pillua oikein kunnolla vaikeroi ja kiljahtelikunnes laukesi taas kun Pekka laski sisäänn Kirsi huudahteli niin alku kantaista että. Kirsi kävi ulkona tupakalla katseli ympärilleen.
      Meni sisälle ja otti lisää väkevää istui Arton viereen saako tähän vielä virtaa ja imi kalua, siirtyi lattialle Arto pani kuin hurmiossa on sulla hyvä pillu en kestä ja laukesi. Pekka meni tilalle täältähän tulee tavaraa kuului pillun läiske vaimo huusi ja kiemurteli otti vastaan niin leviästi kuin voi, miehet lähti pois, vaimo nousi hiljaa lattialta ja meni kammariin. Kolistelin ja menin sisälle, Kirsi nauroi tule viereen, sinä saatanan pervo. Mien niin, kuulin kun humalassa neuvit ja kun kävin ulkona sinun kalavehkeet oli terassilla, nautitko kun katselit. Tule laskin housut kun painuin sisään spermaa tursusi pillusta, pane nyt hutsua pane olen sinun koko yön olin niin kiihkeänä että tulin melkein heti, makoilin Kirsin vieressä, sori en kestänyt, ei haittaa näithän että sain jo monesti. Aamulla kun lähdettiin miehiä ei näkynyt, illalla tuli viesti kiitos vaimostasi. Kysyin miten tiedätte numeroni, sinulla oli auto, nähdään joskus. Laitoin mieleelään ja vaimo on kans laitoin hymiön, näytin vaimolle, et kai tuota lähetä painoin nappia nyt se lähti ja annoin kullalle suukon.

    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa kokeilla, jos tykkää. Vaimo on jo vuosia käynyt naimassa eri isokyrpäisten miesten kanssa, jollaisia olemme löytäneet hänelle netistä.

      • Anonyymi

        Kirveleekö kusella käydessä vaimosi retkien jälkeen?


    • Anonyymi

      Vaimo lupaili että voisi ehkä ottaa joskus vieraalta suihin, ei muuta. Aikaa kului ja kesällä olimme vuokramökillä hilpeissä tunnelmissa. Mökin läheisyyteen tuli kolme mopo poikaa kysyivät saako mopot jäädä tuohon kun käyvät uimassa. Katseltiin rannalle kun pojat uivat, kysyin vaimolta ottaisitko pojilta suihin kun lupasit kerran. Nauroi onkohan noilla edes kyrpää vai onko vain muna. Pojat tuli uimasta moikkasin tulkaa ottamaan virvokkeita. Huomasin vaimon käyttäytymisestä että kiinnostaa nännit nöpötti kiihottavasti ja kesäpaidan pituus jätti seksikkään pyllyn näkyviin.
      Kysyin pojilta antaisitteko vaimon imeä teidät. Innostuivat kovasti. menin sisään kerroin nyt saisit imeä, suostuttelun jälkeen lupautu mutta vain imemään. Menimme sisälle, vaimo riisui vaatteensa pojat meni eteen vaimo vuorotellen imi kaluja, itse hyväilin pillua kun oli kontallaan Kirsi valui kunnolla imi ja nuoli kunnolla aika kiimoissaan ensimmäinen poika laski satsinsa Kirsin suuhun ja tuli viereeni.
      Ohjasin känen käden pilluun sormet haroi tottumattomasti pillua, Kirsi katsoi taakse ja minua. Pojan kalu alkoi nousta uudelleen ohjasin taakse poika työnsi sisäänn, Kirsi katsoi , ei ollut puhetta tästä. Kirsi jatkoi imemistä poika nai nopeaan kirsi valitti ja imi kiimaisena yksi pojista laukesi Kirsin kasvoille. Poika joka nai takaa laukesi sisään menin Kirsin taakse työnnyin sisään Kirsi antoi pillua kunnolla kuiski pankaa kunnolla laukesin sisään, yksi pojista tuli tilalle Kirsi oli vain pantavana antoi kaikille useamman kerran. Illalla Kirsi sanoi että ensin jännitti sitten halusi imeä kaikkia ja sitten kun aloitte panna minua aluksi olin vastaan mutta sitten kun sain aina vaan sisään spermaa halusin että mua vaan naidaan, eikö ole hullua halutti vaan antaa pillua.
      Aamulla otettiin viiniä heti aamusta, hyväilin vaimoa ja kysyin onko kipeä, nauroi ei ole kun pojat laukesi nopeaan en pääsyt oikein mukaan. Kuului pörinää , jaa pojat tulee uimaan vissiin. Vaimo nauroi meinaatko että antaisin pillua niille, eii ei.
      Pojat oli uimassa läksin veneellä soutelemaan, katsoin nousivat vedestä ja menivät mökin vierestä ja puhuivat vaimolle. Pojat menivät sisälle, käänsin veneen niemen suojaan. Soitin vaimolle vastas normaalisti, kerroin jos annat pillua jätä puhelin auki.
      Kuulin kun pojat kysyi imetkö uudestaan oli hiljaista jos ette kerro kellekkään, alkoi kuulua vaimon ääntelyä kun imi poikia kuului älä sinne voi jumalauta no pane sitten Kirsi huudahteli kun joku nai ja otti suihin muilta kuiski välillä pankaa ihanaa laskekaa sisään kesti pitkään ennenkuin pojat läksi. Tulin sisälle vaimo makasi spermaisena sängyllä rinnat ja kasvot limassa levitti jalkoja nai sinäkin kimppa naista liukas ja spermainen vaimo otti vastaan kiimaisena kuiski nyt sain monesti kun olivat niin kiimaisia.
      Kotona oltiin pitkään kuin ennenkin, kysyin kerran miltä näin jälestä tuntui toteuttaa fantasiaasi. Sanoi että on mielessä ollut, tuntuu vieläkin aika seksyltä muistella.

    • Anonyymi

      Vaimo tykkää vieraan jälkeen kysellä miltä tuntuu pantu pillu. Se kiihottaa häntä. Jos hän on antanut paljaalla ja vieras on lauennut sisään se tuntuu erityisen lutkamaiselta ja kiihottavalta. Se kiihottaa häntä ja minua vielä enemmän. Minä usein kysyn miltä vieras tuntui ja saiko vaimo isompaa. Jos sai, nopea laukeaminen on taattu.

      • Anonyymi

        Oma vaimoni saa aina isoa vieraissa, koska olemme hänelle netistä isokokoisia ja isokyrpäisiä miehiä etsineet muutaman. Kiihottavaa odotella kotona, kun tulee spermaa valuvana naimasta ja istuu päälle ja sanoo, että pillu on hellänä yöstä, kun on nussinut 3 kertaa isokyrpäisen miehen kanssa.


    • Anonyymi

      Kannattaa vaimosta tehdä kusilutka jolle kaikki nauraa

    • Anonyymi

      Me oltiin keskusteltu mitähän se vaimosta vieras tuntuisi se jäi siihen. Tulin kerran kotia päivällä, näin kun vaimo kantoi kasseja autosta, siihen tuli joku iso mies pyörällä, voinko auttaa ei tarvi kuului vastaus mies otti kassit kumminkin ja kantoi sisälle. Kiersin rivarin taakse siellä on pensaat ympärillä. Kuului keskustelua jonkin aikaa. Sitten kuului älä ei. Mies sanoi noin kauniit rinnat anna vähän , älä puristella kuuletko mies varmaan imi nännejä äänestä päätellen kun kuului märkiä ääniä, kesti tovin kun vaimo huokaili eikö jo riitä, eiih älä ota poiiis, Sinulla on tiukka pillu anna minä. älä älä kuului luokitusta ihana pillu vaimo voihki en sais en sais, toi ei kyllä sovi. Voi Jumala aiiih eiiih, kohta kuului luoja mikä kyrpä ei ei eiiih minä halkean mies jatkoi naimista, otanko pois otanko, älä älä nai nyt haluan naiih kesti tovin ennenkuin vaimo huusi ihanaa lämmintä pane. Läksin parkkipaikalle odottelen noin tunti niin mies läksi pyörällä. Odottelin ja soitin oletko jo kotona, een kohta, ok tulen tunnin päästä ja läksin baariin kahville. Nyt tiedän saan kehitettyä jotain yhteistä

    • La 16.4.2022 hotellissa mahdollista naisella saaha tupla kullia ja jos bi nainen löytyy niin vielä parempi! Gangbang järjestetään tuolloin meidän miesten toimesta! Löytyykö jotain kivaa naista mukaan?

    • Anonyymi

      Olen se kolmaspyörä. Suhteemme alkoi kaksikymmentä vuotta sitten pikkujouluissa mutta nyt viimeiset kolme vuotta on ollut hiljaista. On ollut ihana suhde, olemme naineet hotellissa, mökeillä, metsässä, autossa, rannalla ollut tosi kiihkeää. En ole ollut naiselle ainoa, hän on kertonut hetkistä muidenkin kanssa esim. ravintolaillan WC nainneista tai hänen työpaikallakin myös kun ovat naineet aviomiehensä kanssa. Nyt siirryimme kaikki eläkkeelle mutta uskon että vielä hetkemme jatkuu.

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi

      Sain ehdotuksen olla se kolmas pyörä tälläisessä kuviossa.
      Kuviohan lähti siitä, että nainen ei saanu seksiä omalta aviomieheltään.

      Ensimmäiset kerrat meni ihan ok ja nainen kävi luonani panetuttamassa itseään (5-6krt). Sen jälkeen tapahtui jotain ja hänen miehensä muuttui mustasukksiseksi. Kävi kyttäämässä parkkipaikalla yms.

      Pian näiden tapahtumien jälkeen nainen katkaisi välit kanssani kokonaan.

      • Anonyymi

        Aivan pakko ottaa keskusteluun kantaa naisen näkökulmasta. Yhdessä oltiin taivallettu 14 vuotta, seksiä päivittäin aina iltaisin työpäivän jälkeen. Liittoa nyt takana 27 vuotta mutta viimeiset 13 vuotta yhdessä seksiä ei harrastettu,lukuun ottamatta halailua ja suukottelua. Mieheni sairastui vakavasti 13 vuotta sitten, menetti kyvyn normi yhdyntään.
        Mieheni ehdotti jospa seksi tarpeeni tyydyttäisin kodin ulkopuolella, ensimmäinen kerta pelotti jopa hävetti kun astelin vieraan miehen kanssa hotelli huoneeseen. Yhdessä vietimme ihanan yön rakastellen sänkyssä, saunassa ja parvekkeella. Tänäpäivänä tapailen neljää miestä jotka eri paikkakunnilla, mieheni nauttii saa tyydytystä kun olen vieraissa. Pari M 60 N 44


    • Anonyymi

      Olin kalalla pohjoisessa vaimon kanssa, koko ajan oli eri puraa kun joutuu olemaan yksin mökissä, loppuviikolla kolme kalakaveria lähti kohti Oulua matkailuautolla pyysin jos ottavat vaimon mukaan. Porukkalähti ja jäin vielä kalalle pariksi päivää.
      Soittelin vaimolle miten matka menee autostakuului isolla musiikki, meni vessaan puhumaan kertoi että karaoke soi isolla matka menee hyvin sanoin kats että ei ääni mene nauroi se on pientä mitä menee.
      En kertonut että tapasin yhden Anitan joella ja olen menossa niiden asuntoautolle on yksin kalalla.
      Kun tulin kotiinkolmen päivän päästä ilapäivällä oli ruuat valmiina ja sauna lämmin.
      Naukkailtiin viiniä ja muutama väkevä saunan päälle katsoin vaimoa kun istui nätisti yöpaita päällä televisio katsellen menin viereen sohvalle otin kainaloon kysyin miten meni, nauroi paremmin kuin mökissä. Otin kainaloon kunnolla ja hipsuttelin tissejä sanoin kai ne pojat piti hyvänä kuiskas pitihän ne.
      Kertoi että heti alussa Mika ja Janne otti olutta ja saatiin pysähtyä kuselle vähän väliä ja piti itselläkin käydä puska pissalla. Katsoin ikkunasta kun Mika lorotteli auton vieressä sillä on paksu pitkä kalu, sattui katsomaan ikkunaan nauroi ja heilutteli kalua annoin lento suukon. Matka jatkui ja karaoke laitteet soi, Istuin sängyllä ja lauloin Mika tuli viereen laittoi käden kaulalle ja yritti suudella Janne oli edessä ja jutteli humalassa kuskin kanssa.
      Yritin laulaa Mika hieroi tissejätyönsin käden pois kuiskas ai alempaa haluat ja työntyi haaroihin mekko ei estänyt käsiä ja oli pillussa kiinni tiijäthän sinä väkisin kostuu.
      Mika aukasi siinä hiplatessa mekon takaa ja veti olkaimet alas sai paljaat rinnat käsiin ei siitä laulamisesta mitään tullut ja olinhan juonut viiniä aika lailla.
      Janne katsoi edestä kuulin kun sanoi tulaa on parempaa kuin laulut ja kömpi taakse.

      Olin kahden miehen hyväiltävänä ja ollut ilman toista viikkoa, makasin seljällään molempien imiessä rintoja jokin loksahti minussa annoin imeä rauhassa oikein työnsin rintoja ylöspäin Käsiä oli pillussa ja kohta ilman housuja Mika hävisi silmistä Janne tuli päälle ja suuteli ihanasti, tunsin kun Mika levitti jalkoja silloin yritin nousta huulet ja kieli painuin pilluun lysähdin takaisin Mika osasi et tiedä miltä se tuntui aloin kiljumaan kuski hiljenti Janne huusi ei mitään hätää.
      Mika jatkoi nuolemista anauduin kokonaan Mika nousi ja työnsi Jannen pois, se työntyi valtavalla kalulla minuun tuntui että halkean kipu ja himo yhtä aikaa Mika työsi sängylle annoin naida kunnolla se tunne kun saa isoa huusin ja kuiskin pane Markon muijaa pane olin kuin naimaputki huusin lisää tuntui että pyörryn Mika laukesi sen viikon spermat täytti minut pidin pitkään kiinni jaloilla, Janne toi paperia kuiskas ei sotketa koko autoa.
      Istuin jonkin aikaa Mika meni eteen juomaan, Janne istui vieressä, katsoi lahkeessa seisovaa kalua ja kuiskasin ota housut ja ne lähti äkkiä siiryin lattialle kontalleen ja imin kalua kuin en olisi kskaan saanut, Janne nosti sitten makaamaan sänkyä vasten ja työntyi sisään kuiskas miten Marko ei pitänyt sinusta huolta olin kädet levällään sängyllä pylly pystyssä huusin nai kovaa olen teidän huorana anna sain orgasmin aika nopeaa Janne laukesi sisään kovasti painaen.
      Pysähdyttiin jokin ajan päästä kahville,katsoin peiliin ja tasottelin meikkejä olin kyllä saaneen näköinen laitoin mekon ilman liivejä olin kyllä huoran näköinen.
      Miten sinä rakas pärjäsit?
      Kalastelin iltapäivälle asti tapasin muutaman kalastajan ja poistullessa tapasin Anitan, ai Ainitan no kerro. Jäätiin keskustelemaan vähäksi aikaa kummallakin oli sama matka kävelin Anitan takana katsoin kunnon perse tiukoissa housuissa Anita kertoi että mies jäi kotia lasten kanssa niitä oli neljä, ajattelin normaali kotiäiti mutta yksin kalalla. Anita näytti tuolla mun auto katsoin iso asuntoauto nauroi piti aja C kortti että saan ajaa, Pyysi sisään jtin kalasaappaat ja kalstus vaatteet ulos menin sisään Anita nauroi ei täällä niin siistiä ole, Anita antoi oluen kysyi tarviiko ajaa sanoin ei ole C-korttia nauroi katketakseen ei kun sun autolla, juotiin oluet sanoi on täällä ukon parempaakin ja otti konjakki pullon ja hyvää oli.
      Anita sanoi vaihdan keviämpää päälle, kuulin kun suihku kävi , huusi käytkö sinä vettä on. Tuli suikusta pyyhe päällä nauroi sulla ei ole paljon riisuttavaa.
      Oli kiva päästä lämpimään suihkuun kun tulin suihkusta, arvaa mitä?
      Anita oli yöpaidassa ja sanoi haluan tuota jortikkaa mikä on jo vähän valmiina ja nykäisi pyyhkeen pois kuiskas ihanaa ja hieroi kaksin käsin haluan.. ja imi kalua sanoin haluan olla hutsu ja katsoi ylös, aina lapset ja mies kotona.
      Imi hartaasti työnsin sänkyyn seljälleen Anita riisui nopeaan yöpaitaa, katsoin kuin maatilan emäntä isot tissit imin nännejä nekasvoi pitkiksi Anita sanoi niitä saa ja pitää imeä huokaili vain nuorena olen olllut näin kiimassa imin ja koskin pilluun se valui kuiski tule ja pane saat niin paljon kun haluat työnnyin märkään pilluun, vaimo kysyi imikö tätä ja otti suuhun.

    Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe