Rakastan spermaa

Rouva 47

Rakastan imuttamista ja saan siitä mahtavat kiksit. Otan aina loppuun asti, koska pidän sperman mausta ja se on tutkitusti ihan terveellistä. Kun välillä dildoilen, haaveilen samalla seuraavasta spermalastista nieluuni.

137

16204

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdfdfg

      jos sää oot nainen niin mää oon ufo

      • Maistuvaa

        Kaikella on joku jota rakastaa.
        www.rakkaus.net


      • vie tänne
        Maistuvaa kirjoitti:

        Kaikella on joku jota rakastaa.
        www.rakkaus.net

        tuo linkki http://www.eros.fi/


      • Urgh

        Se on yks ja sama mies, joka saa ihmeelliset kiksit tästä asiasta kirjoittamisesta.

        Olen saanut sellaisen kuvan, kuin hän yrittäisi tehdä asiasta jotenkin yleisempää, kuin se on.

        Spermaa ei tarvitse juoda, eikä sitä tarvitse näytellä pitävänsä. Itselleni sillä ei ole mitään väliä, oikeastaan etoo, jos nainen rupeaa eritettä nielemään. Sylkekää pois vain. Se, mikä tässä spermatouhusssa on oikeasti erikoistuneita fetissejä yleisemmin merkittävää on se, että mies saa hitaasti syttyvän orgasmin, jonka rauhallinen stimulointi ei keskydy ennen laukeamista, vaan jatkuu loppuun asti.

        Itse mällin lentämisen jälkeen sillä lastilla ei ole seksuaalista merkitystä! Sylje pois vain.


      • Kaikille jotain

        Mä olen toinen ufo, jos tuo on nainen. Kaksi ufoa on todennäköisempää, kuin se, että ketjun aloittanut mies olisi nainen. Ehkä shemale? Ei siinä mitää, kaapista ulos vain.


    • tongue78out78

      Tuollainen nainen minulle:) tai jos ei omaksi niin lainallekin kelpaa:)

      • Seppot

        Minun kalun saa vaikka katkaista juuresta poikki


    • missä olet?

      Ymmärtäväisitpä kaikki naiset hyvän päälle. Onnekkaita he, joilla tuollainen joka miehen unelma on.

      • kaunis vaimo

        Mun mies pihtailee nykyisin. Tässä kohta vapaana suiskenteleva ja muutenki hottis !


      • eetu-setä
        kaunis vaimo kirjoitti:

        Mun mies pihtailee nykyisin. Tässä kohta vapaana suiskenteleva ja muutenki hottis !

        miss oot koht vuos erosta kukaan ei oo viel saanu miuta nuolla ...teen itekkin sen saman hekuman siulle.lappeenranta


      • Seppot

        Minä hämeenlinna


      • topi43
        kaunis vaimo kirjoitti:

        Mun mies pihtailee nykyisin. Tässä kohta vapaana suiskenteleva ja muutenki hottis !

        voisinko olla avuksi en pihtaile topi69


    • nklklj

      Mies kirjoittaa naisena. Ei mene läpi :D! Useimpien miesten sperma haisee ja maistuu sonnalta!

      • cv-cv

        syötkö sontaa ku maun tiedät?


      • Miehenkin on hyvä maistaa omaa spermaansa, vähintään kaks eri kertaa, huomaatte että vatsalaukun sisältö vaikuttaa makuun. Ymmärrän hyvin jos nainen tahtoo spermat kun on tullu syötyä vähän parempaa. Nam nam, aamuproteiinit


    • Nam Nam

      Sperma on kuin hyvät konjakit tai viinit. Eri vivahteita ja makuja on lukuisia.

      • yäkyäk

        Tupakoijan sperma on erilaista, se on PAHAN makuista...


    • ukkeli myös

      ensinnäkin kukaan nainen ei kirjoita koskaan nimimerkillä Rouva 47,naiset keksii kyllä parempiakin oikeita nimiä,lempinimiä,osuvia ilmaisuja tms.
      ukko raukat kun eväti keksi mitään muutakaan niin tuollainen nimimerkki sopii kaikille tyhjäpäille ukkeleille,.Rouva 47 on niin äijän päästä että läpi paistaa

    • huono tuuri

      ukkeli myös, voi mitä oletkaan menettänyt vääränlaisten naisten kanssa.

    • kaunis vaimo

      Sama juttu. Otan mielelläni mieheltäni suihin ja sitä jo tossa suuseksi-otsikon alla kertoilinkin. Kai sitä kiihottuu itse nin valtavasti, että sen aina haluaa tehdä..
      Mutta kyllä vastapestyyn, jos miehen kalu haisee, se ei ole PUHDAS.
      Muitten kaluja en ole imutellut, harjoitellut oman miehen kanssa.
      Ei mitään ongelmaa imutella vaikkapa autossa. On hieno kokea kun mies kovettuu ja kovettuu...mahtuu silti huulieni sisälle..

      • mikset imuta vierasta miestä


    • m vm-75

      Kiihottaako sinua, kun tunnet kalun kovenevan kovenemistaan? Se alku tekee minusta niin sanoin kuvaamattoman hyvää.Ne ensimmäiset imaisut kun nainen ottaa velttoa kalua suuhun.Laukeamisen pidättely onkin jo ihan kokonaan toinen nautinto.. :)

      • Ihainaista se on ja varsinkin kun nainen katsoo suoraan silmiin ja kielellä liputtaa terskaa nam


      • kaunis vaimo

        Minua ainakin kiihotttaa. Mies samalla sormettaa kun suiskentelen hänen kalua. Ääärimmäisen kova kalu suussa on jotain tosi sexyä. Monesti ehdin laueta itse miestä ennen lämmitellessä häntä..sen jälkeen hänen vuoro ottaa miten haluaa minua, ollessani nirvanan kaltaisessa tilassa.


      • ettäniin

        Korjaan * ne ensimmäiset omaisit kun mies ottaa valttia kalua suuhun :P


    • Otin pillerin

      Miksi puhelimesi ei ollut päällä. Jäi proteiinit saamatta, saakeli.

    • super fuudia

      Eilen sain taas kunnon lastin suuhuni. Voi että oli hyvää. Otan aina lopuksi suihin, en päästä laukeamaan pimppaan.

    • nyt jaksaa taas

      Mies tuli 2 viikon työkomennukselta. Sain kunnon lastin nieltäväksi, ai että oli hyvää.

    • Jårm A. Dildåla

      Rouva on ihan asialinjalla. Tuon ikäinen tarvitsee kyllä
      mehuja ja hormooneja
      luonnonmenetelmällä
      ettei tarvitse syöda valelääkäreiden
      myrkkyjä

      taatusti niistä on molemmat päät kipeanä
      ei muuta kuin sähköpostiosoittet
      jakoon sonneille

    • AAH, sain taas

      Ostan ovelasti kotiin vain ananas mehua. Se muuttaa sperman maun herkullistakin herkullisemmaksi.

    • Lubrigate-late

      Taidat imuttaa itseäsi, yrität ainakin, noh,, onhan siinä moiselle miehelle hommaa,,

    • Sperm lover

      Tänään aion saada kuunnon lastin joulun kunniaksi.

      • vitta horrrrrrrrrrrr

        vitun horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrron


    • kaikki vatsaan

      Uuden vuoden kunniaksi kunnon sperma ilotulitus on parasta.

    • mlukku

      ...ei siinä juuri muukaan auta kuin niellä kaikki..
      ..minulla niin voimakas paine että se ruiskii kaiken pohjaan...ja kun paljon tulee niin pakko samantien niellä....
      ..se vaan muuten potuttaa, sillä aika herkullinen näky siinä kun spruitit lentää mahalle...ja jos sattuu olemaan vielä tupsu...nykyään harvassa..niin terskalla sitä mahlaa siinä vaahdottaa....monet naisetkin tykänny katsoa miten kerma lentää..

    • Do le mies, AH

      Mieheni joi viikon verran ananas mehua ja emme rakastelleet tuon viikon aikana. Kun hän oli tyydyttänyt minut otin suihin ja sperma maistui taivaalliselle, hieman makealle.

    • sucker fist

      Minäkin rakastan sitä ja olen vasta 33 vuotias punapää.

      • et innostanut

        jojooo eilenkin valitit että muna haisee ja iloliemi maistuu yökälle.


    • kaunis vaimo

      Mikähän siinä on että useimmat ei usko että me naiset voimme tykätä imuttamisesta ? Valtavan hienoa saada tuntea se kovuus ja äärimmäinen miehen kiihotus ja parastahan se laukeaminen koko hommassa!

      • mies.ge

        säkin polonen oot mies. näin kun saa käsityksen että moni nainen tykkääkin. mikäs siinä jos jaksaa silon tällö käydä skriivaamas


      • suuauki:)

        varmaan siksi kun te kaikki olette jo varattuja, eli pystte tavoittamattomissa suurelta osalta miehiltä:)

        Ps. Joko olet eronnut;)


      • Kuka tykkää spermasta?

        Noin 70% naisista ottaa suihin, kuinka moni mahtaa antaa laueta suuhun ja niellä? Onkohan naisilla jotain sisäisiä merkkejä tai viestintää mistä tietäisi kuka ottaa suihin ja kuka ei ja kuka mahdollisesti tykkää spermasta?


      • Ehkä heteromiehet eivät ymmärrä. Kyllä itse ymmärrän naisia vallan mainiosti, ja sperma on kiihottavaa muutenkin. Sillä voi olla kiva leikitellä suussa. Joskus myös jos antaa miehen laueta vaikka vatsalleen tai omaan käteen niin sperman nuoleminen siitä on kiihottavaa. Parasta jos mies laukeaa suuhun on pitää lähinnä terskaa suussa, jolloin suu "täyttyy" spermasta. Jos kalu on syvällä suussa, lasti menee melkein automaattisesti kurkusta alas, ja jää siitä ihanuudesta vähän paitsi.

        Joskus olen lauennut miehen suuhun ja sitten olemme suudelleet tai olen "imenyt" spermani hänen suustaan. On kiihottavaa kun suutelee ja molempien suut ovat spermaiset, ja kielellä voi leikitellä spermalla. Ehkä joidenkin mielestä ällöä, mutta ne jotka rakastavat spermaa ehkä ymmärtävät. Itse tykkään paljon enemmän niellä kuin että peppuuni lauetaan.


    • haluasitko milloin spermaa kurkkuusi ja kielellesi? nimim. aina valmis tyttöpoika

    • älkää kaikkii uskoko

      monet naiset on saaatu antajiksi monessakin asiassa kun täällä miehet kirjotitelee naisina. näinhän se media muokkaa käsityksiä:)

    • mer mera

      En ole sairastellut flunssaa vuosikaususiin. Arvatkaa mitä epäilen hyvän vastustuskyvyn antajaksi?

    • se ravitsee niitä

      Kiihotun bukkake filmeistä missä naiset juo spermaa isoista kulhoista.

    • Daisy♥

      Itekki tykkään muunia imeskellä vaikka olen vasta 29 vuotias nuorinainen olen ollut sängyssä ero miehien kanssa jo 17 kertaa,

    • namiskuukkaa

      Tänään aion nauttia lastillisen mieheni herkkunestettä.

    • Ak

      Haluatko puh nro:n. mies 39 v

    • jo880

      oot mies ...

    • cum drops

      mera mera mera, aahhh

    • kaunis vaimo

      hei, miks joku aina täällä epäilee, ettei nainen ole voinut kirjoittaa näitä kokemuksiaan ? Mulla ei ole ainakaan tarvetta esiintyä miehenä, huh, ei kiitos.
      Silti voin vielä lisätä, että oma mies kyllä tykkää kun mä otan siltä loppuun asti suikkiin. Saunapuhtoisena parasta..;)

      • munatsulon

        olet mies silti saunapuhtoinen


      • kaunis vaimo
        munatsulon kirjoitti:

        olet mies silti saunapuhtoinen

        ? oijoi.voin kertoa sulle , olen vaalea, pitkätukkainen nainen.
        Hyvin naisellinen näköinen, kaukana miehen näköisestä.


    • Weppana69

      Mä olen 42v bimies.pidän spermastani

    • parempaa kuin karkki

      Nautin kun mies ensin nussittuaan minua kunnolla, antaa minun nuolla ensiksi omat nesteeni peniksestä ja sitten jokaisen pisaran mieheni spermasta.

    • Jesse-vaappu

      Valitettavasti olet homomies.

      Mutta, jos olisit todella rouva47, olisit monen miehen päiväuni.

    • Rouva 31

      Rouva 47 ... kiva tietää etten ole ainut joka rakastaa sperman makua :) ... kumpa vaan saisi maistella ja niellä vähän useammin, koska mieheni pitää sitä juttua lähinnä huorahtavana :( ...

    • cum master
    • heleä iho

      Miehen nautinnon tunteminen, lämmin nektari kielellä ja ihana tuoksu saavat minut haluamaan spermaa monta kertaa viikossa. Välillä levitän sperman kasvoilleni yövoiteeksi.

    • Haluun sua !

    • (=

      ihanaa kun kaikki naiset olisivat tuoallaisia!!!!

    • mer är mera

      Välillä vaadin miestäni olemaan 2 viikkkoa laukeamatta. 2 viikon satsissa saa suun ihan täyteen herkkua, nam.

    • norm sekaruokanen

      herkumpaa on ku laukee päviittään. 2viikossa ei ole puuro enää hyvää kuin runsaasti mehua sokeria ja kasviksiä syöjällä

    • Nenästä nieluun

      Oletteko putsanneet nenänne spermalla. Snoringilla aukeaa paikat. Käyttäkää suppiloa.

    • kinthaalla

      Aika harva nainen ottaa lastin suuhun.Omasta kokemuksesta voin kertoa että yksi kymmenestä.Mutta onneksi sellaisiakin on olemassa.Kiitos heille.

    • isoin asia

      Nainen joka ei ota suihin ja niele joka pisaraa, ei ole nainen jonka moni mies haluaa. Minulle tuollainen nainen olisi painajainen. Onneksi en ole törmännyt tuollaisiin.

    • sperm eater

      Ananas, siinä vinkki miehille. Syökää sitä paljon, NAM

    • Xl_nainen-69

      Kyllä vain, tää suuseksi asia jakaa ihmiset aikalailla kahteen osaan. Joko tykkää tai sit ei. Mutta tämähän on täysin jokaisen oma asia ja tekee siten miten parhaalta tuntuu. Itse pidän suuseksistä niin antajana kuin ottajana ja meillä tätä kyllä "harrastetaan" usein. Niin ja kyllä, nielen.. :)

    • suusta suuhun

      Suuseksi on niin mahtavaa, että tavallinen pano ei tunnu miltään.

    • HIKISTÄ VARTTA

      aaaaaaaah!
      voisin elää koko elämäni vain nuolemalla vartta!
      etenkin vanhempien miehien! 50-60v. olisi ihana lutkuttaa kaulapannassa aina kuin mies haluaa ja nuolla spermat lattilta!
      unelma on että mies täyttää kannullisen spermallaan ja kun kannu on täynnä hän upottaa sinne varpaansa ja nuolen spermat siitä! AINA KUN HÄN TÄHTOO

    • nami on karkkia

      Rakastan kun mieheni nussii kovaa minua suihin ennen laukeamistaan kielelleni.

    • pupu pupunen

      Ihanaa, on pääsiäinen ja munia on joka puolella. Ja mämmit lentää, NAM

    • kana ja muna

      Mitäs teidän pääsiäismunat pitivät sisällään? Omani sisällä oli 2 viikon satsi spermaa.

    • unghhh

      kariveikko, noilla hampailla et ainakaan mun pimppaa pääse nuolemaan.

    • S1hteeri

      Mies palasi eilen työmatkalta. Sain 3 viikon satsin kerralla suuhuni ja yhtään tippaa ei valunut hukkaan. Suu oli kyllä tupaten täynnä ja sen takia olen sormettanut tänään jopa työpaikan vessassa. Nielin tietenkin kaiken ja tänään iho on kuulas ja olen iloisen energinen.

      • työkaveri58

        hahah,,, kyllä se purkautusiellä viis kertaa kerto


    • pieni vai iso satsi

      Noin voi myös tutkia, onko mies ollut uskollinen matkoillaan.

    • herra50

      moi missä päin asut, tarvisetko ulkopuolista apua suu-ym.seksissä

    • mouth open

      Kerro yhteystietosi, jos palleja pakottaa.

    • haluan lisää

      Paksu kermainen sperma on ihanaaaaa.

    • i need it

      Haluan nuoren miehen spermaa.

      • suuseksi mies

        täällä sitä olisi tarjolla m33


      • Blaugranes

        Mun spermaa saat. Miten saan i need it yhteyttä suhun?;)


    • age please

      Minkä ikäisellä miehellä on suurin sperman muodostus?

    • suuseksi mies

      Mullekkin tuommoinen nainen

      • kiimainen homo mies

        tahtoisin että ensiksi minua nussittaisiin perseeseen ja sitten sperma valutettaisiin sieltä lasiin ja saisin juoda kaiken.‹3


    • Rakastan sitä ah

      Olen huomannut että monen miehen sperman tuoksussa on kloorin hajua. Mistä se voisi johtua?

    • Rva 47

      Ainoa mihin saa laueta on suuni. Numero johon soitit ei ole käytettävissä. Eli se siitä.

      • hänmies63

        Mielellään mä laukeaisin sun suuhun. Onko enää mitään kiihottavampaa. Ainahan sitä pilluun saa laueta.


    • ostaisin sitä

      Mikä erite voisi olla ravitsemampaa kuin sperma?

    • Kaikki sperma ei maistu samanlaiselta. Kitkerä sperma on aika iljettävää, kun taas makeampi ja hieman suolaisempi maistuu ihan hyvältä. Itselläni on jostain syystä todella hyvänmakuinen sperma, ruokavalio on varmasti hyvä :)

    • litroittain mulle

      Ananas, ananas ja vielä kerran ananas. Johan alka sperma olemaan herkullista pirtelöä.

    • iso ero

      Niellen vai ei niellen?

    • Tulkaa ja lauetkaa

      Amme täynnä spermaa saisi ihon hehkumaan, mun mielestä, kiihottavaa.

    • mustikat kermalla

      Mustikka ja karhunvatukka vahvistaa myös mieskuntoa.

    • Full mouth

      Hei kollit, tänään otan teidät.

    • Ihmettelen miks miehille niin vaikeaa uskoa, että on todella olemassa naisia jotka rakastaa ottaa miehen suulla - loppuun asti! Itse imisin miestäni enemmän kuin hän antaa... Mikään ei ole ihanampaa kuin saada nenän eteen seisova kyrpä ja ottaa se suuhun...

      • Kyllä mä ymmärrän ettei heteromiehet usko että voi nauttia suihinotosta tai spermasta. En minäkään todennäköisesti oikein sitä ymmärtäisi.

        Itse toki rakastan ottaa suihin ja vielä enemmän spermasta mutta en olekaan hetero. Ymmärtääkö kaikki naiset miksi jotkut miehet tykkäävät nuolla pillua? Ei välttämättä. Eli asian voi kääntää toisinpäin.


    • namiskuukkaaaaahhh

      Minusta sperma on terveellisempää kuin Bulgarian jogurtti.

    • mutta kun ei ole

      Olisipa mies jota imeä.

    • 25v nainen

      ihanaa saada spermat suuhun tai rinnoille
      mieheni tykkää myös laittaa kalua rintojeni väliin itselläni ku on silokonit :P

    • NAMMM!!!!

      Ihanaa, Juhannus! Aion imeä patukkaa enemmän kuin koskaan tulevana viikonloppuna. Pisaraakaan en päästä karkuun.

      • Liemet nam

        Makuun päässyt gay ottaisin jätkiltä poskeen ku vaan sais Äänekoskella asun kyl jätkien sperma on hyvää tietty nielen joka tipan jätkät pankaas numpaa otan yhteyttä täst äkin keskustas asun sinkku oon....!


    • ii ii iihanaa

      Nuolin vaimoni pillua yli puoli tuntia, hän sai lukuisia orgasmeja. Lopuksi laukesin hänen suuhunsa.

    • voisiko olla?

      Ystäväni 62 vee nainen näyttää 35 vuotiaalta. Kysyin, mikä on nuoruuden salaisuus. Hän vastasi yhdellä sanalla: Sperman nieleminen.

    • ei koskaan tarpeeksi

      Miksi numerosi ilmoittaa: numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä? Olen valmis ajamaan vaikka minne.

    • ninnu33

      onneksi on olemassa joku toinenkin,minäkin rakastan kullin imemistä, ja usein myös nielen, vaikka toki, en kiellä, on myös ihanaa kun mies lataa täyden satsin kiimaseen pilluun kun itsekin tulee.kova kulli ja kun pääsee hivelemään palleja ja näkee miten toinen nauttii, mikään ei tee kiimasemmaksi.

    • kermavaahtoa päälle

      Miehet, syökää nyt kotimaisia mansikoita ja paljon!

    • KunNäinOliski

      Heh Heh. Tää on ihan selvä tsoukki. Kirjoittaja on alakoululainen, joka saa ensikiksejään kirjoittaessaan rivoja sanoja ja tutustuessaan verbaalisesti ja turvallisesti seksin maailmaan.

      Vaihtoehtoisesti kirjoittaja on täysi homo (aikuinen sellainen)...lukekaahan teksti uudestaan...eihän suomalainen nainen oikeasti näin sano. Eli kirjoittaja ei ole Rouva 47 vaan paremminkin HERRA 47 (kaikkihan muistavat sen P. Peteliuksen esittämän tv-sketsihahmon)

      • Just, taas näitä hauskoja viestejä. Mitä ihmettä homoudella on tekemistä tämänkin asian kanssa? Eiköhän monet heteronaisetkin tykkää spermasta, kuten tästä ketjusta voi päätellä.


    • Rouva 31

      Tänään Rhodoksen lämpöön. Georgogkset, oletteko valmiina?

    • lihasleuka

      Loma lopuillaan, mutta kyllä on leuatkin jo puutuneet.

    • varma niksi

      Jos mies pidemmällä työmatkalla, helppo keino tarkistaa, onko oltu uskoton vai ei on sperman määrä. Jos uskollinen 2 viikon satsi ei meinaa mahtua kerralla suuhun vaan valuu leualle.

    • korkkarirunkku

      Aina rouville löytyy nuoren miehen lastit. Spermat sulle, pikkarit ja/tai korkkarit mulle.

    • rva47

      Joku mies, luultavasti homo, on varastanut nimimerkkini.
      Voisin kyllä kuitata aloittajan kommentit, mutta en esittäisi asiaa noin rivosti, koska olen nainen.

      • Juupa juu

        Kyl tää on ja ihan älytöntä:) jos olis kouvolassa nainen ikään tai kokoon katsomatta joka tykkää ottaa ja saada suuhun niin antaisin omani imettäväksi samantien:) mutta kun täällä on vain feikkejä ja turhan puhujia:)m29


    • Romppakello

      Hei Rouva 47!

      Saisinpas sinut naisekseni. Mun kalua saisit imuttaa. Nautin siitä valtavasti!

      T. Mies Jyväskylästä

    • reetu196

      Anoppinikin on himokas imuttaja olen tehnyt yhteistyötä hänen kanssaan
      jo20v silti vaikka ikää onkin eivät hänen himonsa eikä halunsa ole sammuneet.
      onellinen 50v mies

    • rakastan sitä

      Sperma vaan on niin hyvää.

      • älämaistajosoutmies

        Sperma ei oo hyvää. Maistoin omaani ja oli vitun pahaa. Tyttöystävä kyl sanoo et parempaa ku ex:ällä.


    • mies panttaa

      En ole saanut kunnon lastia nieluuni aikoihin, mieli tekisi.

    • kemiläinensuuseksinrakas

      asutko missä päin multa voi ottaa suihin vaikka päivittäin

    • sileä iho nyt

      Sperma on aina hyvää. Joskus suolaisempaa, joskus makeampaa. Kaikki menee.

    • roman4

      Voisitko tutustua?

    • hä?

      Ai romaaniin?

    • varastoon vaan

      21.12.2012 on viikon päästä. Enää viikko aikaa tankata.

    • HEIKKI5124

      Hessu tässä hei.Olisiko mitenkään mahdollisuus tavata?Hessu

    • laukeatko_suuhuni

      Mikäs siinä

    • Anonyymi

      On aivan ihanaa kun munaa työnnetään syvälle nieluun ja sperma lentää sinne sykäyksittäin. Saa kiltisti niellä kaiken suoraa nielusta sitä mukaan kun lasti tulee.

      • Anonyymi

        On todella nautinnollista painaa kullia syvälle ja tuntea, kun spermat lähtee liikenteeseen ja nainen imee sekä nieleen super kiimaisena kaiken mitä saa...Ootkos milloin viimeksi imenyt ja niellyt?


    • Löytyiskö Satakunnasta kans tällasta naista :)?

    • Anonyymi

      Oon kans haaveillu pitkään että ottaisin suihin ja saisin kunnon lämpimät spermalastit suuhun. No tänään se tapahtui, otin suihin. Mies oli mua noin 3kertaa vanhempi (60v) ja mentiin 69 ja alettiin imeä toisiamme. Noh mä tulin ekana ja sit meni vähän se kiima pois niin homma jäi siihen. Oli eka kerta miehen kanssa ja vähän jäi sellanen olo että ehkä ei tarvi toista kertaa kokeilla. Mutta en saanut sitä lämmintä lastia vielä suuhun ja nyt tekis taas lujaa mieli, pakko varmaan kokeilla ottaa ihan yksipuolisesti vielä!

      • Anonyymi

        Missäpäin? Täällä ois imettävää


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3067
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2922
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2105
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1952
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1502
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe