Naistentanssit tampereella

epätietoinen .

Onko Tampereella missään naistentansseja?

12

3242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalkun mummo

Ei. Eikä ole naisiakaan.

• sinkkun.

Naisia on paljon, muttei vapaita miehiä.

• Druugger kalkusta

Ei.

• ....

On kuulemma seurahuoneella. Ei tosin mitään kokemuksia aiheesta.

• TANSSITYTTÖ

Hei!
      Olin juuri lomamatkalla Tampereella ja huomasin mainoksen vauhdikkaista naisten tansseista Seurahuoneella. Niinpä lähdin katsastamaan paikkaa. Alkuillasta oli hiljaista, mutta sitten tanssikansaa saapui runsaasti. Miehet pääasiassa hakivat. Sitten uskaltauduin hakemaan erästä pitkää miestä baaritistkiltä. Huomasin hänet vauhdikkaaksi tanssijaksi lattialta. Mies kieltäyi ja kysyin syytä, niin hän ilmoitti, että hänellä on oikeus valita tanssikumppani. Ihmettelin syvästi, koska en ollut humalassa ja käyttäydyin kohteliaasti. Tämä ikävä muisto jäi Tampereen reissulta ja eipä huvita palata kyseiseen paikkaan uudestaan. Tämä tapahtui ke 18.7.2012.
      Terveisin tanssityttö

• entinen tanssija

Yhdet pakit sait ja heti suutahtaminen koko paikkaan, naiset ovat ilmeisesti ottaneet vain itselleen oikeuden jakaa pakkeja. Ettet vain olisi ylipainoinen ja muutenkin epänaisellinen, se on sama, kuin mies olisi humalassa hakiessaan?

Naistentansseja on ollut Tampereellakin useissa paikoissa, tanssit ei vain toimi naisten ehdoilla, yksi syy on sinunkin esiintuoma herkkähipiäisyys ja toinen, ravintolassa ei käy viina kaupaksi, kun naiset hallitsevat hakua.
        Naisten passiivinen asenne tekee myös sen, että naisten hakukin liukuu helposti miesten hauksi.

• Kevät.
        entinen tanssija kirjoitti:

Yhdet pakit sait ja heti suutahtaminen koko paikkaan, naiset ovat ilmeisesti ottaneet vain itselleen oikeuden jakaa pakkeja. Ettet vain olisi ylipainoinen ja muutenkin epänaisellinen, se on sama, kuin mies olisi humalassa hakiessaan?

Naistentansseja on ollut Tampereellakin useissa paikoissa, tanssit ei vain toimi naisten ehdoilla, yksi syy on sinunkin esiintuoma herkkähipiäisyys ja toinen, ravintolassa ei käy viina kaupaksi, kun naiset hallitsevat hakua.
        Naisten passiivinen asenne tekee myös sen, että naisten hakukin liukuu helposti miesten hauksi.

Joo itse olen kans sitä mieltä että naiset itse ovat lopettaneet ne naistentanssit.
        Jopa lavatansseissa naiset käyttäytyvät tosi passiivisesti, naistenhaulla
        leijonanosa naisista seisoo paikoillaan hakematta.
        Toivon kovasti ettei tanssilavakultturi mene suomessa siihen suuntaan, että
        naistenhaku ulettuisi puoleen illan tanssiajasta.
        Miestenhaun ollessa aktiivisena naisetkin pääsevät tanssimaan.

• Anonyymi
        entinen tanssija kirjoitti:

Sekahaku on tässä tapauksessa paras.
        Mikäli mies antaa pakit.Hän on moukka ja omaan napaan tuojottaja, törkimys.
        Itse pidän naisten tansseista.Oskarin hovi oli aikoinaan todella hyvä.Hyviä muistoja ja tanssioita
        Kyllä Tampereen kokoisessa kaupungissa pitäisi olla yksi hyvä ravintola jossa vain naistentanssit.
        Tampereella on paljon tapahtumia ja messuja.
        Nimim.Tanssitaito ja hyvä musiikki

• Anonyymi
        Kevät. kirjoitti:

Joo itse olen kans sitä mieltä että naiset itse ovat lopettaneet ne naistentanssit.
        Jopa lavatansseissa naiset käyttäytyvät tosi passiivisesti, naistenhaulla
        leijonanosa naisista seisoo paikoillaan hakematta.
        Toivon kovasti ettei tanssilavakultturi mene suomessa siihen suuntaan, että
        naistenhaku ulettuisi puoleen illan tanssiajasta.
        Miestenhaun ollessa aktiivisena naisetkin pääsevät tanssimaan.

Ei pidä paikkaansa, koska naisia on todella paljon enemmän kuin puujalka miehiä.Miehiä jotka ei hae.Naistenhaulla on myös mahdollisuus naisille jotka eivät ole päässeet tanssimaan.Syy koska heitä on kymmenittäin enemmän kuin miehiä.

Näin se vaan on
        Naistenhaku kunniaan ja sekahaku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekahaku on tässä tapauksessa paras.
        Mikäli mies antaa pakit.Hän on moukka ja omaan napaan tuojottaja, törkimys.
        Itse pidän naisten tansseista.Oskarin hovi oli aikoinaan todella hyvä.Hyviä muistoja ja tanssioita
        Kyllä Tampereen kokoisessa kaupungissa pitäisi olla yksi hyvä ravintola jossa vain naistentanssit.
        Tampereella on paljon tapahtumia ja messuja.
        Nimim.Tanssitaito ja hyvä musiikki

Ravintola jossa on vain naistentanssit, ei kovin pitkään pysy pystyssä, sellaisessa paikassa asiakkaat juo vain lasillisen vettä.
        Taidat olla feministi, kun kerrot, että mies on moukka ja törkimys, jos ei lähde jonkun vastemielisen läskin kanssa tanssimaan.

• Anonyymi

Harvinaista, että Seurahuoneella muka olis annettu pitkiä. naiselle. Ei itselläni ole kokemusta. Aina mies on lähtenyt tanssimaan kun olen hakenut. Pidän naistentansseista. NykyäänTreella ei ole varsinaisia naisten. tasseja. Oskarinhovi oli aikoinaan hyvä paikka. Todella.

Kyllä Treella pitäisi olla yksi ravintola, jossa vain olis naistenhaku.Bupeja. on pilven pimein.

• Anonyymi

Mutta eikö miehet, nimenomaan pidä muodokkaista naisista, ainakin suurin osa. Vaikka kyllä kai se tanssitaito,edes jonkinlainen, olisi suotava.
      Jospa tämä pakit antanut mies ei osannut tanssia vauhdikkaasti, eikä viitsinyt sitä sanoa. Kyllä hitailla yleensä on lava täynnä.
      Missä nykyään pääsisi tanssimaan, ettei taito aivan ruostuisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3293
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      68
      3163
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2865
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      157
      2716
    5. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2149
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      11
      1939
    7. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1518
    8. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1417
    9. iltalehden uutinen poistettiin?

Jämsässä koulussa rikosepäily avustaja juu
      Jämsä
      15
      1306
    10. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      3
      1297
    Aihe