Onko Tampereella missään naistentansseja?
Naistentanssit tampereella
12
3189
Vastaukset
- Kalkun mummo
Ei. Eikä ole naisiakaan.
- sinkkun.
Naisia on paljon, muttei vapaita miehiä.
- Druugger kalkusta
Ei.
- ....
On kuulemma seurahuoneella. Ei tosin mitään kokemuksia aiheesta.
- TANSSITYTTÖ
Hei!
Olin juuri lomamatkalla Tampereella ja huomasin mainoksen vauhdikkaista naisten tansseista Seurahuoneella. Niinpä lähdin katsastamaan paikkaa. Alkuillasta oli hiljaista, mutta sitten tanssikansaa saapui runsaasti. Miehet pääasiassa hakivat. Sitten uskaltauduin hakemaan erästä pitkää miestä baaritistkiltä. Huomasin hänet vauhdikkaaksi tanssijaksi lattialta. Mies kieltäyi ja kysyin syytä, niin hän ilmoitti, että hänellä on oikeus valita tanssikumppani. Ihmettelin syvästi, koska en ollut humalassa ja käyttäydyin kohteliaasti. Tämä ikävä muisto jäi Tampereen reissulta ja eipä huvita palata kyseiseen paikkaan uudestaan. Tämä tapahtui ke 18.7.2012.
Terveisin tanssityttö- entinen tanssija
Yhdet pakit sait ja heti suutahtaminen koko paikkaan, naiset ovat ilmeisesti ottaneet vain itselleen oikeuden jakaa pakkeja. Ettet vain olisi ylipainoinen ja muutenkin epänaisellinen, se on sama, kuin mies olisi humalassa hakiessaan?
Naistentansseja on ollut Tampereellakin useissa paikoissa, tanssit ei vain toimi naisten ehdoilla, yksi syy on sinunkin esiintuoma herkkähipiäisyys ja toinen, ravintolassa ei käy viina kaupaksi, kun naiset hallitsevat hakua.
Naisten passiivinen asenne tekee myös sen, että naisten hakukin liukuu helposti miesten hauksi. - Kevät.
entinen tanssija kirjoitti:
Yhdet pakit sait ja heti suutahtaminen koko paikkaan, naiset ovat ilmeisesti ottaneet vain itselleen oikeuden jakaa pakkeja. Ettet vain olisi ylipainoinen ja muutenkin epänaisellinen, se on sama, kuin mies olisi humalassa hakiessaan?
Naistentansseja on ollut Tampereellakin useissa paikoissa, tanssit ei vain toimi naisten ehdoilla, yksi syy on sinunkin esiintuoma herkkähipiäisyys ja toinen, ravintolassa ei käy viina kaupaksi, kun naiset hallitsevat hakua.
Naisten passiivinen asenne tekee myös sen, että naisten hakukin liukuu helposti miesten hauksi.Joo itse olen kans sitä mieltä että naiset itse ovat lopettaneet ne naistentanssit.
Jopa lavatansseissa naiset käyttäytyvät tosi passiivisesti, naistenhaulla
leijonanosa naisista seisoo paikoillaan hakematta.
Toivon kovasti ettei tanssilavakultturi mene suomessa siihen suuntaan, että
naistenhaku ulettuisi puoleen illan tanssiajasta.
Miestenhaun ollessa aktiivisena naisetkin pääsevät tanssimaan. - Anonyymi
entinen tanssija kirjoitti:
Naisten passiivinen asenne tekee myös sen, että naisten hakukin liukuu helposti miesten hauksi.Sekahaku on tässä tapauksessa paras.
Mikäli mies antaa pakit.Hän on moukka ja omaan napaan tuojottaja, törkimys.
Itse pidän naisten tansseista.Oskarin hovi oli aikoinaan todella hyvä.Hyviä muistoja ja tanssioita
Kyllä Tampereen kokoisessa kaupungissa pitäisi olla yksi hyvä ravintola jossa vain naistentanssit.
Tampereella on paljon tapahtumia ja messuja.
Nimim.Tanssitaito ja hyvä musiikki - Anonyymi
Kevät. kirjoitti:
Joo itse olen kans sitä mieltä että naiset itse ovat lopettaneet ne naistentanssit.
Jopa lavatansseissa naiset käyttäytyvät tosi passiivisesti, naistenhaulla
leijonanosa naisista seisoo paikoillaan hakematta.
Toivon kovasti ettei tanssilavakultturi mene suomessa siihen suuntaan, että
naistenhaku ulettuisi puoleen illan tanssiajasta.
Miestenhaun ollessa aktiivisena naisetkin pääsevät tanssimaan.Ei pidä paikkaansa, koska naisia on todella paljon enemmän kuin puujalka miehiä.Miehiä jotka ei hae.Naistenhaulla on myös mahdollisuus naisille jotka eivät ole päässeet tanssimaan.Syy koska heitä on kymmenittäin enemmän kuin miehiä.
Näin se vaan on
Naistenhaku kunniaan ja sekahaku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekahaku on tässä tapauksessa paras.
Mikäli mies antaa pakit.Hän on moukka ja omaan napaan tuojottaja, törkimys.
Itse pidän naisten tansseista.Oskarin hovi oli aikoinaan todella hyvä.Hyviä muistoja ja tanssioita
Kyllä Tampereen kokoisessa kaupungissa pitäisi olla yksi hyvä ravintola jossa vain naistentanssit.
Tampereella on paljon tapahtumia ja messuja.
Nimim.Tanssitaito ja hyvä musiikkiRavintola jossa on vain naistentanssit, ei kovin pitkään pysy pystyssä, sellaisessa paikassa asiakkaat juo vain lasillisen vettä.
Taidat olla feministi, kun kerrot, että mies on moukka ja törkimys, jos ei lähde jonkun vastemielisen läskin kanssa tanssimaan. - Anonyymi
Harvinaista, että Seurahuoneella muka olis annettu pitkiä. naiselle. Ei itselläni ole kokemusta. Aina mies on lähtenyt tanssimaan kun olen hakenut. Pidän naistentansseista. NykyäänTreella ei ole varsinaisia naisten. tasseja. Oskarinhovi oli aikoinaan hyvä paikka. Todella.
Kyllä Treella pitäisi olla yksi ravintola, jossa vain olis naistenhaku.Bupeja. on pilven pimein.
- Anonyymi
Mutta eikö miehet, nimenomaan pidä muodokkaista naisista, ainakin suurin osa. Vaikka kyllä kai se tanssitaito,edes jonkinlainen, olisi suotava.
Jospa tämä pakit antanut mies ei osannut tanssia vauhdikkaasti, eikä viitsinyt sitä sanoa. Kyllä hitailla yleensä on lava täynnä.
Missä nykyään pääsisi tanssimaan, ettei taito aivan ruostuisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk20210495Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi449812Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1788417Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html3047878Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1936725Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k906123Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j675966Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit85602Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit1034997Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?304799