Noitahan on joskus saanut ostaakin. En tiedä onko suomesta saanut, mutta ainakin ulkomailta.
Onko kukaan tehnyt itse?
Ilmakon räjähtävä luoti
4
401
Vastaukset
- paakku pate
en tota tiijjä,mutta tupsuluotia sai enen ostoo ei vaan paukahtanna
- vallilanamis
lasten nallipyssyn nalleista sillasista punaisista pyöreistä, raaputat varovasti sen pulverin ja pistät reikäpäiseen luotiin sitä jauhoa, pisara vettä päälle jätä kuivumaan.
pamahtaapi kivasti.metacafessa ol viteo - 22Hirmu
Mulla löytyy. Rasiassa on kyrilisiä kirjaimia, joten taitaa olla itäsuunnasta kotoisin.
- tömäimppu
Minä tein ite imppuun räjähtäviä luoteja, lyijystä "sorvasin" .177 kaliiperin onttoja paukkuja, jotka täytin lähi-idästä ostetulla ydinlatauksella, mahtava paukku. kunnon sienipilvi nousee kun ampuu, pienimmän mäet ja kukkulat häviää yhellä paukulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821589- 401239
Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja195884En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu83883- 53835
- 61832
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20820- 37758
- 33749
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.53745