sotuveneestä pikakiitäjä...=)

2 fast4 you...=)

elikkäs hankittiin poikien kanssa 3.75mx1.40m tasaperä soutupaatti ja aiotaan laittaa siihen 20hp nelitahti jammu perään...veneeseen olisi tarkoitus laminoida sivuille siivekkeet ohjaamaan ja pitämään venettä plaanissa. perään tulee trimmilevyt.pohjaa vahvistetaan kuiduttamalla palkkeja pohjaan sisäpuolelle ja keulaan penkin alle tulaa betoninen lisäpaino jonka voi nostaa pois tarvittaessa.olen lasikuidun kanssa pelannut paljon ja ajateltiin tehdä tämmöinen lentävä soutuvene...väriksi olisi joko mattamusta tai limen vihreä/pinkit tarroitukset..myös yksi tuttu on kynäruiskumaalari joten voi olla että sitäkin vaihtoehtoo mietitään..lopputuloksesta ei ole takeita ja voi olla et hukutaan koko porukka neitsyt matkalla mutta ainakin yritetään et saatas toi paketti toimimaan...tää varmasti kuulostaa itsemurhalta mutta sehän täässä hienointa onkin kun rakennetaan jotakin älytöntä...=) myös täydellinen uistelu varustus tulee ja kunnon stereot viihtymisen parantamiseksi. ja moottori on 09-mallin yamaha 20hp 4t...

3

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perisynti

Pitipäs sattua. Mulla on soutuveneesä 20heppanen merkku, ihan turvallinen peli. Ei tarvitse betonia eteen painoksi.Laita paljon lisä epoksia.12 vapalle teline ja 70litran kylmäboksi.
      Suosittelen, jätä toki ekareissulla vekarat rantaan jos tulee ylläreitä. Niin jääpi sulle perikunta.

• Genious

Nerokasta mutta muistakaa valaa sitä betoonia riittävän paksusti jotta tasapaino
      säilyy ja vähintäin 1,5m siivekkeet koko veneen vesilinjan pituudella ja kunnon
      targakaari onkia varten ja kyllä tuon kokoinen vene sietää jopa 40hv moottorin.

Mutta mieluiten 2T kone koska se on kevyempi kun 2T mitä tulee stereoon niin
      hommatkaa kunnon 80 luvun Ghettoblaster jota voi pitä selkärepun tavoin.

• Hyvä idea

Näppärinä poikina rustaisitte siihen paattiin kantosiivet jo alkaisi plaanaamaan,
      mutta jättäkää pois se betonipaino, ja korvalappustereot kuuluu paremmin kun
      joku auto tai matkaradio ja vähentää painoa, pohjalle kunnon kuppituolit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe