Mitä nykyisin syytetyille kuuluu ja varsinkin sille uhrille ????
Kuka muistaa kiteen joukkoraiskaus jutun ?
9
701
Vastaukset
- tuuliviiri
Päätä jo, oletko Kukka-Maaria vai kaisa keppana?
- Kukka- Maaria
Luulin, että eka viesti ei tullu näkyviin...siksi kaksi nimerkkiä. Kukka- Maaria tästä lähtien
- lklklkkllkkl
Hanki hoitoa, jookosta?
- Kukka-Maaria
Oletko sie joku niistä raiskaajista ???
- prismari
Sie taiat uhri olla? Mää takas kassalle;)
- Kiteen Kirkas
Mikä on nykytilanne Kiteellä?
- t
käy toki heiltä itseltään kysäsemässä mitä kuuluu. Eiköhän tää asia ole jo niin monta kertaa täällä läpikäyty jotta annetaahan olla jo. Uhrikin vois jopa pystyä unohtamaan edes osittain tapahtuneen jos ei sitä jatkuvasti esille nostettaisi.
- tee-viiva
Jaaha... Asenteesi on huomioitu. Saanko minä puolestani "toivoa" sinulle jotakin, jonka voisit sitten (koettaa) myöhemmin "unohtaa"...?
- t
toivo toki jos siitä parempi mieli sinulle tulee. Minun kohdalla on sattunut elämän aikana paljonkin oikeasti pahoja asioita jotka aikansa vaivasi. Vaan pääsee niistä oikeasti yli kun ei jatkuvasti niistä ole joku muistuttamassa ei ne kokonaan koskaan unohdu vaan kyllä ne siellä mielenperukoilla joskus nousee vielä kummittelemaan. Omassa mielessä ne korvaan niillä hyvillä asioilla jotka elämäni aikana on kohdalle sattunut niitä ei montaa ole vaan tarpeeksi jotta pahamieli ei pitkään jatku. Uhreille oli sitten kyse mistäkin minä en pahaa toivo vaan oikeasti koittakaa ihmiset ymmärtää, Että ihmisellä on taipumus unohtaa pahojakin asioita joita on sattunut. Mutta siihen menee aikaa ja jos jatkuvasti siitä joku muistuttaa niin se ei koskaan unohdu.
Esimerkkinä käydään kalliissa terapiassa ja jatkuvasti revitään auki niitä arpia jota elämä on jättänyt. Tästä syntyy kierre joka ei lopu ja ainut joka tästä hyötyy on se terapeutti joka rahaa tahkoaa ihmisen pahalla ololla Jos ei masennusta ollut ennenkuin menit terapiaan niin varmasti on sen jälkeen ja lääkkeillä vampataan sellaiseksi, Että ei itseään vedä jojoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724934Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202642Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571697- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51885