Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuka muistaa kiteen joukkoraiskaus jutun ?

kaisa keppana

Mitä nykyisin syytetyille kuuluu ja varsinkin sille uhrille ????

9

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuliviiri

      Päätä jo, oletko Kukka-Maaria vai kaisa keppana?

    • Kukka- Maaria

      Luulin, että eka viesti ei tullu näkyviin...siksi kaksi nimerkkiä. Kukka- Maaria tästä lähtien

    • lklklkkllkkl

      Hanki hoitoa, jookosta?

    • Kukka-Maaria

      Oletko sie joku niistä raiskaajista ???

    • prismari

      Sie taiat uhri olla? Mää takas kassalle;)

    • Kiteen Kirkas

      Mikä on nykytilanne Kiteellä?

    • t

      käy toki heiltä itseltään kysäsemässä mitä kuuluu. Eiköhän tää asia ole jo niin monta kertaa täällä läpikäyty jotta annetaahan olla jo. Uhrikin vois jopa pystyä unohtamaan edes osittain tapahtuneen jos ei sitä jatkuvasti esille nostettaisi.

      • tee-viiva

        Jaaha... Asenteesi on huomioitu. Saanko minä puolestani "toivoa" sinulle jotakin, jonka voisit sitten (koettaa) myöhemmin "unohtaa"...?


    • t

      toivo toki jos siitä parempi mieli sinulle tulee. Minun kohdalla on sattunut elämän aikana paljonkin oikeasti pahoja asioita jotka aikansa vaivasi. Vaan pääsee niistä oikeasti yli kun ei jatkuvasti niistä ole joku muistuttamassa ei ne kokonaan koskaan unohdu vaan kyllä ne siellä mielenperukoilla joskus nousee vielä kummittelemaan. Omassa mielessä ne korvaan niillä hyvillä asioilla jotka elämäni aikana on kohdalle sattunut niitä ei montaa ole vaan tarpeeksi jotta pahamieli ei pitkään jatku. Uhreille oli sitten kyse mistäkin minä en pahaa toivo vaan oikeasti koittakaa ihmiset ymmärtää, Että ihmisellä on taipumus unohtaa pahojakin asioita joita on sattunut. Mutta siihen menee aikaa ja jos jatkuvasti siitä joku muistuttaa niin se ei koskaan unohdu.

      Esimerkkinä käydään kalliissa terapiassa ja jatkuvasti revitään auki niitä arpia jota elämä on jättänyt. Tästä syntyy kierre joka ei lopu ja ainut joka tästä hyötyy on se terapeutti joka rahaa tahkoaa ihmisen pahalla ololla Jos ei masennusta ollut ennenkuin menit terapiaan niin varmasti on sen jälkeen ja lääkkeillä vampataan sellaiseksi, Että ei itseään vedä jojoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe