Lopetimme mieheni kanssa tupakoinnin ja alkon 3 vuotta sitten. Olen pitänyt lupaukseni ja luullut että niin mieskin. Meillä on ollut paljon luottamuspulaa, siis en ole luottanut mieheeni niinkuin pitäisi koska hän kolhaisi suhteemme alussa luottamustani valehtelemalla että olen ainut jne vaikka hänellä oli peliä toisen naisen kanssa. On ollu tosi vaikee luottaa, hän on syytelly vainoharhaseks, sairaaks, hulluks, skitsofreeniseksi. No...eilen löysin hänen takin taskustaan tyhjän askin sikareita. kysyin että miks se aski siel oli ja sano että hän on töis poltellu ku ollu väsyny ja stressaantunu. Kysyin että mikset oo sanonu, sano että ei oo halunnu stressata mua. Minusta vain on stressaavamapaa itse saada selville saati et toinen kertois heti!!! Mies on kuulema töistä asti poltellu töis eikä voi ny luvata lopettaa. pariterapias ku kerroin ettei kumpika polteta ni mies oli vaa hiljaa. Mies sano että muut lupaukset on pitäny. Mitä täs tilantees pitäis tehdä?? Mua loukkas ettei hän oo kertonu polttamisestaan vaikkei se mikään maailmanloppu olekaan!! Ja sekin että hän on aiemmin sanonu olevansa luottamuksen arvoinen ja sataprosenttisesti ja että hänellä on puhdas omatunto ni voiko olla jos ei oo kertonu tollasta asiaa???
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379