Vaihdoin itse autoon akun ja jouduin tietty irrottamaan akun kengät, malli V40 2002. No radiohan siinä meni jumiin, löysin onneksi koodin jolla sai auki.
Mutta katsastus olisi kohta ja nyt kai menetin koko ODB:n datahistorian! Voi itku, eipä tullut mieleenkään!
Tietääkö kukaan paljonko pitää ajaa ennen kuin ODB on siinä kunnossa että voi ajaa katsastukseen?
Irrotin akun kengät akun vaihtoa varten
ODBn historia?
2
1018
Vastaukset
- databuster
nyt ei ymmärrä mistä kyse?? Valaise tiedotonta.
- kaikki tallessa
voit ajaa vaikka suoraan konttorille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956