Mitkä ovat luovuttaneen leijonamiehen merkit?

ehkä on aika päästää

Meillä on leijonan kanssa etäsuhde, ja nyt hän on etääntynyt minusta todella paljon. Epäilen, että hänellä on toinen nainen kuvioissa kotikaupungissaan, missä hän asuu. Olisiko syytä luovuttaa ja aloittaa surutyö näiden tunteiden läpikäymiseksi häntä kohtaan. Tilanne satuttaa ja minua ja mitä enemmän ajattelen häntä toisen naisen kanssa, sitä vihaisemmaksi tulen.

Olen itse skorpioninainen ja välillä etäinen ja salaperäinen. Missä menin mahdollisesti vikaan hänen suhteen. Mikä on yleinen syy, että leijonamies lopettaa suhteen?

2

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

Sama täällä. Tuntuu, että leijonamiehelle ei mikään/kukaan kelpaa. Ensin ylistetään maasta taivaaseen ja sitten etäännytään (tai väsytään?). Luulen, että leijonan kanssa ei voi tehdä etäisyyden tai läheisyyden kanssa mitään oikein, ainakaan etäsuhteessa. Leijona ilmeisesti tarvitsee läheisyyttä ja ihailua niin paljon, että välimatka tappaa suhteen. Ensin ajattelin myös, että vika on minussa naisena. Etääntyminen on sitten valitettavasti selvä merkki. Kohta hän yrittää vielä ja sitten jonkin ajan päästä lopettaa suhteenne. Varaudu siihen. Älä itseainakaan soita hänelle, jos on pitkään hiljaa. Luultavasti ei vastaa. Minun teki mieli kysyä leijonamieheltä(ni), että mitä hän suhteestamme ajattelee, mutta en osannut tai muistanut tuon etäisyyden jälkeen. Voi olla, että olisi kohteliaisuuttaan sanonut kaiken olevan hyvin suhteessamme... Leijonamies ei voi myöntää suoraan, että välimatka rasittaa häntä. Eikä hän myöskään ota suhteenne tilaa itse puheeksi. Voimia! Leijonamiehet: olenko tulkinnut oikein???

• kohtalotoveri

Lisäys: suhteemme on siis ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2162
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1354
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1285
    Aihe