Mitkä ovat luovuttaneen leijonamiehen merkit?

ehkä on aika päästää

Meillä on leijonan kanssa etäsuhde, ja nyt hän on etääntynyt minusta todella paljon. Epäilen, että hänellä on toinen nainen kuvioissa kotikaupungissaan, missä hän asuu. Olisiko syytä luovuttaa ja aloittaa surutyö näiden tunteiden läpikäymiseksi häntä kohtaan. Tilanne satuttaa ja minua ja mitä enemmän ajattelen häntä toisen naisen kanssa, sitä vihaisemmaksi tulen.

Olen itse skorpioninainen ja välillä etäinen ja salaperäinen. Missä menin mahdollisesti vikaan hänen suhteen. Mikä on yleinen syy, että leijonamies lopettaa suhteen?

2

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

      Sama täällä. Tuntuu, että leijonamiehelle ei mikään/kukaan kelpaa. Ensin ylistetään maasta taivaaseen ja sitten etäännytään (tai väsytään?). Luulen, että leijonan kanssa ei voi tehdä etäisyyden tai läheisyyden kanssa mitään oikein, ainakaan etäsuhteessa. Leijona ilmeisesti tarvitsee läheisyyttä ja ihailua niin paljon, että välimatka tappaa suhteen. Ensin ajattelin myös, että vika on minussa naisena. Etääntyminen on sitten valitettavasti selvä merkki. Kohta hän yrittää vielä ja sitten jonkin ajan päästä lopettaa suhteenne. Varaudu siihen. Älä itseainakaan soita hänelle, jos on pitkään hiljaa. Luultavasti ei vastaa. Minun teki mieli kysyä leijonamieheltä(ni), että mitä hän suhteestamme ajattelee, mutta en osannut tai muistanut tuon etäisyyden jälkeen. Voi olla, että olisi kohteliaisuuttaan sanonut kaiken olevan hyvin suhteessamme... Leijonamies ei voi myöntää suoraan, että välimatka rasittaa häntä. Eikä hän myöskään ota suhteenne tilaa itse puheeksi. Voimia! Leijonamiehet: olenko tulkinnut oikein???

    • kohtalotoveri

      Lisäys: suhteemme on siis ohi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe