Voiko mykoplasma..?

mami ja tytär

Voiko mykoplasma menneä niveliin? olen ollut niin toistaitoinen ja johta kaksi vuotta ja olen sairastanut 2 keuhkuumetta tänä aikana..vain kerran olen syönyt Doximycin kuurin ja sen jälkeen olo oli hetken parempi..tämä nyt mielessä kun tyttäreni sairasti keuhkokuumeen ja jäi yskä hänelle ja nyt todettiin mykoplasma ...Ja me sairatimme yhtäaikaa 2 v sitten keuhkouumeen..Mulla selkä kipeä ja olkapään nivelet ja polvetkin..reuma negtiivinen..Kukahan lääkäri osaa hottaa meidät kuntoon?..Harmittaa kun olen nykyään astmainen ja huonokuntoinen..

2

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mami ja tytär

      sori kirjoitusvirheet..lukulasit löyty vasta nyt..:)

    • toiveikas.

      Itse syön nyt toista päivää antib.kuuria mykoplasmaan, lääkäri epäilee sitä (ei testattu kuitenkaaan) pitkittyneen yskän ja toistuneiden flunssien vuoksi. Sairastuin 1.kerran syyskuun lopulla, sen jälkeen ollut uudestaan flunssa 3 kertaa ja yskä yli 2 kk.

      Pari vkoa sitten nousi taas korkea kuume ja yskä paheni ja tuli hengenahdistusta. Ei näkynyt röntgenkuvissa keuhkokuumetta, söin ensin doksisykliinikuurin keuhkoputkentulehdukseen ja nyt tuohon mahd. mykoplasmaan zitromaxia(?). Kahden viikon sairasloma loppusuoralla, paljon vuodelepoa takana ja nyt olo rupeaa jo vähitellen helpottamaan, eikä enää kuumetta ja yskä entiseen verrattuna lähes poissa.

      Kamala tauti, toivottavasti ei uusi enää. Koko syksy puolikuntoisena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe