Voiko mykoplasma menneä niveliin? olen ollut niin toistaitoinen ja johta kaksi vuotta ja olen sairastanut 2 keuhkuumetta tänä aikana..vain kerran olen syönyt Doximycin kuurin ja sen jälkeen olo oli hetken parempi..tämä nyt mielessä kun tyttäreni sairasti keuhkokuumeen ja jäi yskä hänelle ja nyt todettiin mykoplasma ...Ja me sairatimme yhtäaikaa 2 v sitten keuhkouumeen..Mulla selkä kipeä ja olkapään nivelet ja polvetkin..reuma negtiivinen..Kukahan lääkäri osaa hottaa meidät kuntoon?..Harmittaa kun olen nykyään astmainen ja huonokuntoinen..
Voiko mykoplasma..?
2
371
Vastaukset
- mami ja tytär
sori kirjoitusvirheet..lukulasit löyty vasta nyt..:)
- toiveikas.
Itse syön nyt toista päivää antib.kuuria mykoplasmaan, lääkäri epäilee sitä (ei testattu kuitenkaaan) pitkittyneen yskän ja toistuneiden flunssien vuoksi. Sairastuin 1.kerran syyskuun lopulla, sen jälkeen ollut uudestaan flunssa 3 kertaa ja yskä yli 2 kk.
Pari vkoa sitten nousi taas korkea kuume ja yskä paheni ja tuli hengenahdistusta. Ei näkynyt röntgenkuvissa keuhkokuumetta, söin ensin doksisykliinikuurin keuhkoputkentulehdukseen ja nyt tuohon mahd. mykoplasmaan zitromaxia(?). Kahden viikon sairasloma loppusuoralla, paljon vuodelepoa takana ja nyt olo rupeaa jo vähitellen helpottamaan, eikä enää kuumetta ja yskä entiseen verrattuna lähes poissa.
Kamala tauti, toivottavasti ei uusi enää. Koko syksy puolikuntoisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973988Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312658Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2322115Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m921889Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001833Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211819- 1151638
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11321- 571232