Voiko mykoplasma..?

mami ja tytär

Voiko mykoplasma menneä niveliin? olen ollut niin toistaitoinen ja johta kaksi vuotta ja olen sairastanut 2 keuhkuumetta tänä aikana..vain kerran olen syönyt Doximycin kuurin ja sen jälkeen olo oli hetken parempi..tämä nyt mielessä kun tyttäreni sairasti keuhkokuumeen ja jäi yskä hänelle ja nyt todettiin mykoplasma ...Ja me sairatimme yhtäaikaa 2 v sitten keuhkouumeen..Mulla selkä kipeä ja olkapään nivelet ja polvetkin..reuma negtiivinen..Kukahan lääkäri osaa hottaa meidät kuntoon?..Harmittaa kun olen nykyään astmainen ja huonokuntoinen..

2

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mami ja tytär

sori kirjoitusvirheet..lukulasit löyty vasta nyt..:)

• toiveikas.

Itse syön nyt toista päivää antib.kuuria mykoplasmaan, lääkäri epäilee sitä (ei testattu kuitenkaaan) pitkittyneen yskän ja toistuneiden flunssien vuoksi. Sairastuin 1.kerran syyskuun lopulla, sen jälkeen ollut uudestaan flunssa 3 kertaa ja yskä yli 2 kk.

Pari vkoa sitten nousi taas korkea kuume ja yskä paheni ja tuli hengenahdistusta. Ei näkynyt röntgenkuvissa keuhkokuumetta, söin ensin doksisykliinikuurin keuhkoputkentulehdukseen ja nyt tuohon mahd. mykoplasmaan zitromaxia(?). Kahden viikon sairasloma loppusuoralla, paljon vuodelepoa takana ja nyt olo rupeaa jo vähitellen helpottamaan, eikä enää kuumetta ja yskä entiseen verrattuna lähes poissa.

Kamala tauti, toivottavasti ei uusi enää. Koko syksy puolikuntoisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5010
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3262
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      100
      3220
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2453
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      31
      2240
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2019
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      17
      1653
    8. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1599
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1590
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1566
    Aihe