pitääkö paikkaansa että useat jätkät pettävät armeijassa tyttöystäviänsä vai onko tällaiseen edes mahdollisuutta?.olen saanut kuulla jos jonkinlaisia juttuja,joista ei ota selvää pitävätkö ne paikkansa,eli kokemuksia ja kommenteja haluaisin teiltä jotka olette käyneet armeijan tai olette paraikaa siellä ja tietenkin myös tyttöystävät.
armeijassa pettäminen(?)
10
6966
Vastaukset
- gfds
Minä en saanut intissäkään...
Eipä siellä sen paremmat mahdollisuudet ole kuin kotioloissakaan. Iltavapailla on tietenkin mahdollisuus käydä pukilla, mutta yleensä iltavapaat käytetään pelkkään juomiseen.. Muuhun ei jää sitten aikaa....
Meidän kängistä ei ainakaan kukaan onnistunut pettämään. Vekaranjärvellä tosin ei paikallisessa pitseriassa juuri potentiaalisia kohteita liikukaan.... - pukki
ai pettävät? niinkuin alikessun kanssa vai? itte kävin hoitelemassa pariin singon putkeen. muija ois kateellinen niille värkeille jos tietäis.
- sai
pillua intissä, mut se oli hirveen näkönen lehmä.
- Kieli
Tyttöystävät kotona ovat niitä, jotka pettävät varusmiestä, kun on kerrankin hyvä tilaisuus jätkän ollessa 6-12 kuukautta poissa jaloista...
- Gigolo
...mutta minä petän sitä ämmää muutenkin aina kun tilaisuus tarjoutuu ja onneksi niitä neitoja riittää meikäläiselle yllin kyllin. Pitäisi varmaan antaa sille nykyiselle haaskalle kenkää, mutta kun se on rikkaasta suvusta ja perintö on ihan kohta tuloillaan. Ehkä sitten, kun olen saanut erotettua tyhmän muijani rahoistaan.
- mies!!!
loistavaa toimintaa!
mutta mielestäni sinun ei tulisi jättää lehmääsi ollenkaan,vaan sit kun on rahat,niin pettää viel ihan vitusti enemmän.
tuona aikana olet hänelle unelmien mies ja se
antaa elämänsä sulle ihan kokonaan....
sit lataat sille tuttujen ym kautta tietoa sun pettämisestä ja sanot sit viel ite sille että niillä on ollut uskomaton vartalo ja sulla ei ikinä ole ollut ihanampia hetkiä elämässä.... sitten se ampuu tms itsensä ja saat myös sen toisen puolikkaan plus pikku vakuutusbonuksen.
en kuitenkaan suosittele tätä jos teillä on lapsia.t:osoitteesta toiseen.... - Pena
mies!!! kirjoitti:
loistavaa toimintaa!
mutta mielestäni sinun ei tulisi jättää lehmääsi ollenkaan,vaan sit kun on rahat,niin pettää viel ihan vitusti enemmän.
tuona aikana olet hänelle unelmien mies ja se
antaa elämänsä sulle ihan kokonaan....
sit lataat sille tuttujen ym kautta tietoa sun pettämisestä ja sanot sit viel ite sille että niillä on ollut uskomaton vartalo ja sulla ei ikinä ole ollut ihanampia hetkiä elämässä.... sitten se ampuu tms itsensä ja saat myös sen toisen puolikkaan plus pikku vakuutusbonuksen.
en kuitenkaan suosittele tätä jos teillä on lapsia.t:osoitteesta toiseen....Joo, ampuu itsensä tai sitten miehen. Arpapeliä tuommoinen.
- mosuri
panis pahimpaankaan puutteeseen. Jos nainen näyttää puolaiselta kuulantyöntäjältä, niin ei paljon nappaa. En vuoden aikana nähnyt yhtään helmee..
- Jepa
Itse olin pari vuotta sitten intissä ja sen verran voin aikaisemmista poiketen sanoa että toiminta oli aika villiä tuossa porukassa mitä monen muun tutun inttiajasta olen jutellut. Tosin oli tilaisuuksiakin miehillä aikalailla enemmän.
Sodeen tuli yhtäaikaa työkkärin kautta (ilmeisesti...) muutamakin tuuraaja-aputyttö samaan aikaan ja muutaman kuukauden ajan oli pojilla aika leppoisat oltavat. Mikään salaisuus ei edes miehistön keskuudessa ollut sitten taas että viereisen tuvan alikessulikka huseerasi suurinpiirtein jokaisessa liikenevässä välissä oman tupakaverini kanssa ja molemmat olivat kyllä varattuja.
Metka juttu että esim. iltalomilla aika harva ehti tehdä muuta kuin juoda kaljaa mutta kyllä niilläkin sattui ja tapahtui. Valtaosa sekoiluista tapahtui palvelusaikana ja porttien sisällä. Paljon ja aika pitävästi huhuttiin muistakin jutuista mutta niille en itse todistettua vahvistusta ehtinyt saada ennen kotiutusta:) Vähän sellaista kyllä että eivät asiat porttien sisällä salassa pysy.
Intin loppuvaiheessa taas sitten kävi itsellenikin flaksi voin sen nyt tässä sanoa (tosin en ollut varattu tuolloin) kun läheisen kuppilan tarjoilijatytön kanssa oli aika hyvät välit.
Tosin olin koko ajan aika varma että ainut en ole itsekään mutta inttiaika nyt on vähän sellaista että kun on viikon pari metsässä yhtäsoittoa niin sitä kummasti ajattelee joistakin asioista eri lailla kuin siviilissä. Intti kun loppui niin tuo yhteistyö ja avunantosuhdekin sitten lakkasi.
Sen kyllä voin sanoa mitä itse katselin että joillakin oli sormus kyllä saman arvoinen tyhjän rynkyn hylsyn kanssa kun tilaisuus tuli. Kaippa se maailma vähän sellainen että tilaisuus tekee varkaan ja toisilla puutokset heräävät nopeammin kuin toisilla.
Oliko sitten vain omalla erällä tavallisuudesta huomattavasti enemmän tilaisuuksia ja siitä johtui vai onko läpileikkaus siitä että jos tilaisuuksia tarjoutuu, osa ne myös käyttää, tiedä en... - jäbä
ite tunnen valitettavan monta tapausta jotka pettävät tyttöjään millon vaan tilaisuus antaa mahdollisuuden (esim laivalla, matkoilla ym.)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078