Miksi naiset ovat pelkureita eivätkä tule juttelemaan missään koskaan saatika että kukaan olisi enemmän kiinnostunut? En ole mikään kamalan näköinen edes, ujo vain, mutta ei ikinä OLE KUKAAN NAINEN TULLUT ISKEMÄÄN IKINÄ! Ja sitten kun olen itse uskaltautunut lähestymään tyttöä johon olin ihastunut niin haukutaan vain täysin asiattomasti! Haistakaa paska kaikki!.
Miksi naiset ovat pelkureita?
5
323
Vastaukset
- Nainennnnnnnnn
Olet kai törmännyt vääriin ihmisiin. Itse en koskaan voisi kuvitella iskeväni ketään, olen liian ujo siihen. Hävettäisi vaan jos palit saisi. Siinä se kai on, mutta eipä minulla ole ollut tarvetta asiattomuuksiakaan laukoa kenellekään.
Ehkä joskus tulee aito ja mukava ihminen sinun kohdalle (toivottavasti myös minun) - käytöstapoja kiitos
Mä olen saman huomannut et kun menee juttelee jollekkin naiselle vaikka baarissa niin heti tulee painu vit..tuun ja sellasta. Etenkin nuoret naiset ei osaa yhtään käyttäytyä ja luulevat olevansa maailman omistajia.
- 776554332112
Muistan kun yli vuosi sitten kävin ensimmäistä kertaa baarissa. Huomasin siinä baarissa, että meininki oli minun näkökulmastani aika karua. En sen jälkeen ole baareissa käynyt. Suurin osa naisista ei tee elettäkään sen eteen, että menisivät itse miesten juttusille vaan se usein meni niin, että monta naista istui tai seisoi saman pöydän äärellä ja yksi mies yritti mennä juttelemaan naiselle muiden arvioivien katseiden alla - jos pakit tuli, niin kylmät sellaiset. Toisaalta moni mies näytti siltä, etteivät olleet moksiskaan, mutta sitten on ne herkimmät miehet.. :/
Itse olen todella ujo ja arka 20-vuotias nainen ja voin vain kuvitella, miten samankaltaiseni ihminen (mies tai nainen) yrittää mennä juttelemaan jollekin ja saa vain kylmän, ankaran katseen. Se romuttaa ja pahasti.
Aloittajalle:
Olen nainen ja olen pelkuri. Koska olen niin ruma ja ujo. Minulla ei ole yhtään ystävää ja vietän kaiket päivät koulussa ja kotona. Mutta kaikki naiset eivät ole pelkureita tai yhtä saamattomia kuten minä olen. Masentavaa, että olet kohdannut noin ikäviä ihmisiä. Ehkä oli vain hyvä, että sait tietää, millaisia idootteja ihastuksesi olivat?
Elämä on välillä pienestä tuurista kiinni. Esimerkiksi olisit saattanut kohdata elämäsi naisen menemällä kirjastoon 2 minuuttia aikaisemmin tai olisit saattanut jäädä auton alle, jos olisit kävellyt suojatien yli kymmenen sekuntia myöhemmin. - samat santa
tosi tökeröitä lähentely-yritiyksiä sulla
- EevaTiinuska
Kyllä mä juttelen miehille... joku aika sitten ihastuin yhteen mieheen ja pyysin kylään, lupasi tulla, mutta ei tullutkaan... Tuntuihan se pahalta, mut ei pidä jäädä tuleen makaamaan, vai miten sitä sanotaan!
Ihmisiä on niin moneen lähtöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446