Onko kukaan palstan lukija ostanut jäsenyyden Nokian Liikuntamaailmaan? Itseäni kiinnostaisi Ladylinen Sali. Kannattaakohan vai tulenko pettymään?
Liikuntamaailma
50
5676
Vastaukset
- uykfhmjvuj
katotaa..........
- Läskimaha
Ostin kyllä. Vähän vaikee tietää tuleeko pettymään kun sali aukee vasta joskus ensi vuonna. Todennäköisesti ei ole sen huonompi tai parempi kuin muutkaan paikat.
- timmityttö
Ostin myös. Luulen, että hyvät jumpat ja eritoten sali monipuolinen. Kunnon meininkiä, ei mitää nysväilyä.
- Milla-Mari
Olen ajatellut ostaa jäsenyyden ja kortin 12 kk Lady Linelle mutta hieman arveluttaa tuleeko käytettyä rahan edestä. Ajatellen kesäajat jolloin sitä ei tulisi niin paljon ehkä käytettyä kun on muuta puuhaa. Olisi parempi, että myytäisiin kohtuuhintaisia esim. 10 kerran kortteja. Saas nähdä mitä teen. Onko tullut paljon uusia liittyjiä mukaan kyseiselle paikalle.
- ....
Jotkut maksaa ja toiset liikkuu ilmaiseksi. Toivoitan kuitenkin onnea ja menestystä yritykselle.
- Mirva
Ostin jäsenyyden. 12kk. Paikka vaikuttaa hyvältä ja sijainti kohdallaan. Aika ottaa itseään niskasta kiinni, vihdoinkin ;) . Mielessäni oli myös hyödyntää henkilökohtaista valmennusta niin saan ehkä enemmän itsestäni irti.
- Kokeillaan
Fiksuilla saleilla, kuten esim. Jumppakulmassa saa pitää vuodessa yhden ilmaisen vapaakuukauden esim. kesälomalla. Harju-Centerin paikka näyttää ottavan asiakkailta kaikki rahat irti. Siitä huolimatta liityin, saanpahan sitten kitistä jos homma ei toimi yhtä hyvin kuin muualla.
- Selluliitti-Seija
Onko kukaan käynyt viime päivinä paikan päällä katsomassa josko sali jossain vaiheessa jopa valmistuisi? Näyttääkö valmiilta vai keskeneräiseltä? Ostin jäsenyyden jo joskus lokakuussa, nytkin olen työmatkalla pohjoisessa, kiinnostais tietää joko pääsiäisenä pääsee treenaamaan? Alkuperäinen ajatushan avaamiselle oli 5.1.
- FB
Facebookissa ilmoittelivat, että ystävänpäivänä ois avajaiset....
- Epäilevä Tuomas
Kurkistin viime viikolla yläkertaan ja näin lähinnä keskeneräisiä seiniä ja muoveissa olevia kuntolaitteita. Tuskin valmistuu ennen vappua. Toinen vaihtoehto on että firma ajautuu konkurssiin jo ennen avajaisia.
- HHKL55
Toivon että menestyy. Tyhjiä liikehuoneistoja Nokialla on jo ihan riittämiin. Kyllä yli 30000 asukkaan kaupungissa voisi olla usempikin kuntosali.
- Reenari
Avajaiset 14.2. eli ystävänpäivänä. Jäsenille täydet treeni- ja hemmotteluoikeudet ja lähtiessä brandy-paukku. Ei-jäsenille 1 tunnin ilmainen tutustumiskierros- ja treeni. Yläparkkipaikalla hernerokkatarjoilu soppatykistä.
- F-luokan kuntosali
Kävimme tsekkaamassa ja olimme mieheni kanssa aika järkyttyneitä. Olemme yhteensä 14 15= 29 vuoden ajan käyneet eri saleilla Nokialla, Tampereella ja USA:ssa. Tämä oli ehdoton pohjanoteeraus.
Mikä on tärkeintä missä tahansa paikassa millä tahansa alalla?
No oikea vastaus ei ole raha vaan turvallisuus.
Nokian salilla on kuntolaitteita joiden istuin- ja käyttöosien päällyste on rikki ja repaleinen. Sellaisia ei voi käyttää millään salilla edes Romaniassa mutta näköjään Suomessa v. 2012 voi??? Uuteen kuntosaliin tuodaan repaleisia laitteita mihin ihmiset voivat repiä jäsenensä??? Onko yrittäjillä vakuutukset kunnossa?
Kun avataan kaupunkiin uusi A-luokan kuntosali sinne hommataan uudet laitteet tai jos ei ole rahaa niin kannattaako sitä salia edes avata toisten kiusaksi?
Jos avataan B-luokan kuntosali voidaan käyttää ongelmitta käytettyjä hyväkuntoisia kuntosalilaitteita. Näitä saleja on Suomessa pilvin pimein ja asiassa ei ole mitään probleemaa.
Jos avataan C-luokan kuntosali ja laitteiden päällysteet ovat rikki ne verhoillaan uudelleen keinonahalla. Ei ongelmaa.
Jos avataan D-luokan kuntosali 5 vuotta treenanneille äijille repeämät voi paikata mustalla ilmastointiteipillä koska se ei näitä hemmoja vaivaa.
Jos avataan E-luokan kuntosali 10 vuotta treenanneille ammattilaisille istuimiin lyödään hopeista ilmastointiteippiä koska se on halvempaa ja 160-kiloiset korstot kuitenkin kuluttavat penkin vuodessa loppuun.
Mutta tällaista tapausta emme ole ikinä tavanneet että uudelle salille tuodaan valmiiksi rikkinäiset, vammoja aiheuttavat laitteet, käsittämätöntä.- N.Uoska
Säästä hyvä mies trikoosi ja hae lumikola . Lunta riittää ja on monipuolista liikuntaa ja voit parhaimmassa tapauksessa tutustua naapuuriisi .Paikat äkkiseltään kipeytyy mikä ei johdu huonosta asennosta vaan tehokkaasta liikunnasta eikä tämä maksa paljoo. Lunta piisaa ainakin toistaiseks muutaman kuukauden ajan ja löytyy läheltä
- Sera
Kertokaapa pikkuhiljaa kaikki LadyLinen jäsenyyden ostaneet kokemuksistanne tälle palstalle sekä kuntosalin puolella käyneet tuntemuksistanne Liikuntamaailman tiloista. Onko näin, kun eräs kirjoittaja kertoi että laitteet ovat repaleiset ja vanhat? Ihmettelen jos uuteen kuntokeskukseen tuodaan vanhat räsät vehkeet. Itse en ole vielä kyseisessä paikassa käynyt, mutta Lady Linen jäsenyys kyllä kiehtoisi kun vain ensin saan kommentteja siellä käyneiltä.
- .....
salilta löytyy erittäin monipuoliset laitteet. lähes kaikki laitteet on uusia, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. nokian isoin, monipuolisen ja paras sali. siinä minun mielipiteeni paikasta...
- Kiukku nousee
Onko kiinteistön omistaja vai kuka toinen idiootti määrännyt että kuntosalin sisäänkäynti tapahtuu tästedes yläpuolen kautta? (Olette varmaan huomanneet laput, KUNTOILIJAT MENKÄÄ YLÄKAUTTA) Nythän on niin että kun mieheni jättää minut Harju-Centerin pääovien eteen, en todellakaan lähde kiertämään rakennusta ja etsimään toista sisäänkäyntiä, jos en voi pääsisäänkäynnin kautta mennä kuntoilemaan, soittakoot sitten poliisit jos rakennuksen etuovia ei voi käyttää.
- Polle
Tosi hienot ja siistit tilat. Tehokas Korsetti-tunti ja hyvä Venyttely-tunti! Kaikista parasta on lasten tunnit 3-6v, lapset sinne ja itse pääsee samaan aikaan jumppaan.
- S.A.Nttipuli
Me siähe pirkkalais torin taksitolpalle ne vie sut sinne yläpuolelle eikä tuu hikikään
- Minuakinkiukuttaa
Mukava lukea arvosteluja aina kun löytyy näitä helmiä. Sun mies ei varmaan voi jättää koskaan sinua sinne ylhäälle :D On se ku porukka niin valmiille opetettu, ettei muutamaa askelta viitsi ottaa. Persekki varmaan pitäisi tulla pyyhkimään valmiiksi. Elämän jatkoja :D
- 26 vuotta saleilla
Ihan ok, mutta olen kyllä vähän pettynyt varsinkin yhteissalin laitteisiin. Jos esim verrataan jumppakulman laitteisiin niin olisin odottanut että uuteen saliin olisi saatu suht uusia vehkeitä. Esimerkki: aivan samat laitteet kaikilta muilta valmistajilta on varustettu jo 10 vuotta sitten paljon monipuolisemmilla tuki- systeemeillä kuin tämän uuden salin laitteet. Ja jos joku kysyy mitä väliä, niin kerron: kun tekee jotain liikettä muinaisella laitteella verrattuna johonkin uudehkoon laitteeseen, nykyaikaisessa laitteessa on kaikki mahdolliset jalka-, käsi- ja selkätuet jotta rasitus kohdistuu juuri oikeaan paikkaan eikä synny mahdollisuutta väärän liikkeen aiheuttamaan loukkaantumiseen. Esim. samanlainen vatsarutistuslaite lerppuremmeineen joka nyt nököttää tällä salilla myytiin jo 3 vuotta sitten tamperelaiselta kuntosalilta pois vanhentuneena rautaromuksi Nekalan Rauta-Soinille.
- Milla-Mari
Näin olen kuullut muidenkin puhuvan, että eivät ole uudehkoja. Luulisi kun uusi liikuntapaikka suunnitellaan ja rahastetaan korkeimman mukaan niin laitteetkin ovat senmukaiset. Mitenkähän on yleensäkin tämä LadyLinen puoli? Onkohan kaikki jäsenen ostaneet tyytyväisiä paikkaan? Ihmettelen kovasti, että ei monipuolisille liikuntatunneille voi ostaa LadyLinen puolelle 10 kerran korttia. Tulee tämänkokoisessa paikassa kuin Nokia pitäjälle kohta ikävä asiakkaita. Kyllä Nokialla halvemmallakin pääsee liikuntaa harrastamaan.
- Erja-Leena
Oletteko olleet tyytyväisiä asiakkaita liikuntamaailman tiloissa. Onko ohjaus liikuntatunneilla hyvää ja onko kokemuksia Kunto 55 puolelta? Onko tilat päivisin ahtaita?
- multaki
Noh, itse olen ollut kyllä ihan tyytyväinen yhteissalin tarjontaan. Olen kertonut sitten jos joku asia on mielestäni pielessä/puutteellinen (ja näin on kehotettu tekemäänkin). Mun mielestä se on just kiva, kun on laitteita moneen lähtöön ja esim jalkaprässissä on kolme eri variaatiota ja ymmärsin näin, että sali tulee vielä suurenemaan ja alun puutteita korjataan (esim peilit jne). Itse en kaipaa uusia laitteita, pääasia, että ne ovat turvallisia ja huollettuja, rauta painaa kait saman verran aina, oli penkki rikki tai ei ;) Itsellä on nyt Lady Linen jäsenyys, mutta voi olla, että vuoden kuluttua vaihdan pelkkään Fit4Alliin, kun sali on kuitenkin mulle se ykkösjuttu. Mutta jos kaipaa uusia laitteita niin sieltähän ne Ladyn puolelta löytyy. Lopulliselta kooltaan sali tulee olemaan kevyesti Nokian isoin ja pärjää varmaan monelle Treenkin salille (Yrittäjäkadulla kaupungin salilla en ole käynyt). Ja se vanhanaikainen vatsarutistuslaitehan on aivan mahtava!
Itse meinasin jättää jäsenyyden ottamatta ihan jäsenyystavan vuoksi, mutta muuttui sitten niin, että vuoden jälkeen on voimassa aina kuukausittain. Mitään uuttahan jäsenyyssalissa ei ole, näitähän löytyy Tampereelta pilvin pimein.
Jumppia en ole ihan hirveästi ehtinyt kokeilemaan, mutta Maijun vetämään pilatekseen olin tosi tyytyväinen ja lämpösali tuntui yllättävän kivalta vaikka ensin vähän epäilytti.
Käsittääkseni kuitenkin kuntosaleilla tehdään avatessa aina terveystarkastus ja eiköhän se tarkastaja käy läpi myös laiteturvallisuuteen liittyvät asiat. Toki varmasti salia on laitettu kiireellä kasaan, mutta mun mielestä nyt kaikki penkit on verhoiltu jne eikä mitään rikkinäistä ole. Tampereella olen käynyt useammalla salilla ja ehdoton lemppari on Wolf. Onko siellä shampoot talon puolesta tai uudet laitteet, no ei oo. Onko siellä tekemisen meininki, kyllä. Ehkä mä sitten tykkään niistä Ö-luokan kuntosaleista, missä haisee hiki ja kakka välillä kuuluu prkl.
Jos jotain hyvää niin huonoakin eli enemmän treenavalle aukioloajat on kyllä vähän puutteelliset, koska kortilla ei pääse sisään asiakaspalveluaikojen ulkopuolella. Vesipiste salin puolelta puuttuu ja mielellään se yrjöroskis vesipisteen läheltä, mikä on Wolfillakin huomioitu.
Kyllä kilpailu tälläkin alalla tekee hyvää tämänkin kokoisessa kylässä. Nyt on varmasti jokaiselle jotakin. Hyviä Wääntöjä vaan kaikille, myös sinne Jenkkeihin! - Anakondah
Ihan ekalla treenikerralla hieman ihmettelin vahjoja ja repaleisia istuimia. Luulin että kaikki olisi uudella salilla uutta. Suurimmaksi osaksi laitteet ovat kyllä uusia ja hyvin toimivia. Käsipainosarjat kaipaisivat hieman kuusiokoloavainta ja pientä fiksausta että painojen suhteen, että kaikille painoille olisi pari eikä olisi esim hyppyä 20 --> 25 kg.
Monet laitteet kannattaisi pultata lattiaan kiinni. Ainakin jalkaprässi on jossain vaiheessa kyljellään kun joku erehtyy sen painot purkamaan toispuoleisesti eikä ripusta painoja prässin kylkeen.
39 €/kk hintaan sali on mielestäni ihan hyvä. Mitä siihen alaoven kylttiin "Kuntoilijat menkää yläkautta" kylttiin tulee, niin se on vain siksi että alaovi ei ole aina auki kun sali on. Itse käytän ainakin alaovea, koska yläparkki on aika usein tukossa. - Vinski
Olen ollut tosi tyytyväinen Lady Lineen. Tosi hyviä ohjaajia, tunnit tuntuu tehokkailta. Suihkut ja saunat on hienot, arjen luksusta. Herbinan shampoot, hoitoaineet, suihkusaippuat ja kasvovesi on tarjolla. Tilat on siistit ja viihtyisät. Tunneille on mahtunut hyvin. Suosittelen!
- Puurtaja
Tällä mielipidepalstalla on ollut erilaisia näkemyksiä Liikuntamaailman kuntosaleista. Tähän astisen kokemukseni perusteella tuon esille omia ajatuksiani. Tilat ovat erittäin avarat ja viihtyisät. Kaikkialla on puhdasta ja siistiä. Kuntosalilaitteita on todella runsaasti, mitä erilaisimpia, mahdollistaen monipuolisen kuntoslaiharjoittelun. Jokaiselle löytyy taatusti sopivat, myös ns ruuhka-aikoina. Laitteisiin annettava ohjaus on kattavaa. 4.3 nimim Erja-Leena tiedusteli kokemuksia ohjauksesta ja kunto-55 puolelta. Missään en aiemmin ole saanut niin tasokasta ohjausta kuin Liikuntamaailman salilla. Erityismaininnan ansaitsee tiistain ja torstain "Irtmat ja Reinot". Ohjaajat ovat loistavia, ystävällisesti neuvovat, opettavat ja korjaavat, mikäli liikkeiden laitteilla suorittaminen on virheellistä. Tunnit ovat todella motivoivia. Kaikilla liikuntatunneilla, joihin olen osallistunut, ohjaus on ollut erinomaista. Jokainen ohjaaja on selittänyt, miten liikkeet suoritetaan, myös helpomman vaihtoehdon, hengitystekniikkaa unohtamatta. Vastaanoton henkilökunnan ystävällisyys ansaitsee myös maininnan.
- uusnokialainen
Olen osittain erimieltä edellisen kommentoijan kanssa ohjaajien tasosta. Esim. ke illan pumpin ohjaajan kokemattomuus paistaa selvästi läpi. Myös se, että salissa ei ole lainkaan peilejä kaataa ohjaajien harteille todella suuren vastuun opastaa ja ohjata liikkeiden tekemisessä oikein. Läheskään kaikilla pump- ja combat-tunneilla ei ohjaaja opasta tai näytä oikeita asentoja tarpeeksi. Kävin aiemmin Tampereella kuntokeskuksessa, jossa oli peilit usealla seinällä eli itse näki omat asennot ja ohjaaja joka tunnilla opasti ja muistutti oikeista asennoista. Nokian ohjatuilla tunneilla näkee kuntoilijoita, jotka tekevät väärässä asennossa ja aivan liian syvään esim. maastavetoa ja ohjaaja ei puutu asiaan lainkaan.
Ohjattuja tunteja on aika vähän ja niitä ei ole kovin myöhään. Sali ei myöskään ole huippu; ihan ok ja kaiken saa tehtyä, mutta laitteet eivät erityisen uusia. Myös aukioloajat ovat melko lyhyet, etenkin pe-su. Mutta sijainti erinomainen! - höynäytys
Tää kirjoitus vaikuttaa paikan työntekijän tekemältä. Sanoisin silti, että Suvin korsetti on aivan paras ja Tuulia on ohjaajana ihan ykkönen. Tuulia tsemppaa väsyneenkin treenaajan energiseksi. Keskiviikon korsetti on ollut hosumista ja ohjaaja on ohjannut liikkeet väärin.
- höynäytys
höynäytys kirjoitti:
Tää kirjoitus vaikuttaa paikan työntekijän tekemältä. Sanoisin silti, että Suvin korsetti on aivan paras ja Tuulia on ohjaajana ihan ykkönen. Tuulia tsemppaa väsyneenkin treenaajan energiseksi. Keskiviikon korsetti on ollut hosumista ja ohjaaja on ohjannut liikkeet väärin.
Tää kirjoitus= Puurtajan kirjoitus.
- ...
Käsittämättömän huonoa palvelua vastaanotossa! Karkottaa potentiaaliset asiakkaat.
- mo
Omistaja täys ylimielinen mulkk* en aio hänelle rahojani antaa!
- liikuntapaikat
Kuka on liikkeen omistaja vai onko jotain ketjua
- Salilla
Lankomieheni ei ole mikään mulkku. Moni on joutunu perumaan tuon yleisen ensivaikutelman
- huhhuh
Kuinka vaativia te ihmiset olette? Miettikää, että se on vielä mittakaavassa UUSI sali, ja puutteet ja huonot/oikeat ratkaisut alkavat vasta hahmottua. Tila on mitä loistavimmalla paikalla, ja sitä tilaa kaiken lisäksi on paljon. Samoissa tiloissa toimiva lastenliikuntapalvelu kieltämättä välillä häiritsee, sekasalin puoli on musiikin harmonia..(not) Henkilökunnan kykyihin en menisi puuttumaan yhden/kahden näkemän/kokemuksen pohjalta. Edes tuommoisessa paikassa ei voi olettaa kaiken sujuvan AINA loistavasti. Sen huomaa henkilökunnasta ruuhkan yhteydessä: tottakai he joutuvat joustamaan muuten mitä vastaanottavaisimmasta palvelusta. Ja siihen jos joku kehtaa sanoa, että ei ole ammattitaitoista niin huhhuh...
Ei paikka tietenkään kaikille sovi, mutta sitäpä varten onkin kaikki muut keskukset olemassa. Omistajasta, muusta henkilökunnasta tai ilmapiiristä se EI voi olla kiinni! - Sohvaperuna
Etsiskelin Tampereelta ja lähikunnista jotain salia missä voisi lähteä kuntoilemaan näin keskustelujen kautta - ja mitä mieltä ihmiset ovat eri saleista. En löytänyt (huono kun olen tätä nettiä käyttämään) tunnin etsiskelyn jälkeen kuin vanhoja keskusteluja Treen saleista. Nokian Liikuntamaailma pulpahti joltain sivulta eteeni ja tämä keskustelu. Onko Nokialaiset näin ahkeria keskustelijoita? Vai näissä keskusteluissa nuo shittaajat haiskahtavat kyllä kilpailijoilta? Jos nyt pääsen täältä sinne tutustumaan, ilmoittelen sitten onko noissa shiteissä perää 8>)
- KuntosaliPena
Nyt on reilut 10 kk treeniä takana Liikuntamaailman Fit for all salin puolella. Itse olen viihtynyt tuolla ihan hyvin. Jotkut laitteet ovat päällysteiltään hieman resuisia, mutta eipä niihin ole tullut peliverkkareita revittyä. Sykysyn aikana tuo yleissali laajeni aika reilusti viime keväisestä. Ohjatuilla tunneilla en ole kovin usein käynyt, mutta ihan hyvää ohjausta on ainakin pumpissa ja kahvakuulassa ollut. Henkilökunta on tosi mukavaa ja aina on ollut tilaa treenata.
- happea
lähtekää ulos lenkille raittiiseen ilmaan,eikä maksa paljon
- jumppatyttö
Nostelen vähän tätä aihetta :)
Mitä mieltä olette ryhmäliikuntatunneista, erityisesti niistä ladylinen? Olen toistaiseksi käynyt liikuntakeskuksella ryhmäliikuntatunneilla, ja ladyline kiinnostaisi paremman valikoimansa takia ja siksi että siellä on niin kivat suihkut :D Mutta millaisia ne tunnit on? Ja onko jumpissa kauheasti porukkaa, mahtuuko tekemään? Entä onko salilla paljon porukkaa? - jumppapirkko
Ryhmäliikuntatunnit ovat mielestäni oikein hyviä ja tehokkaita ja niitä on todella monipuolisesti :) hyvä juttu on,että ladylinen korttiin kuuluu kaikki jumpat. itse olen ollut jumppakulman jäsen mutta liikuntamaailmaan vaihdettuani en ole katunut yhtään!!!
- LesMills
Kuinka siellä voi olla bodypump 30min.? Onko sellaista edes olemassa?
- ^^Nora
Oiskohan kellään halukkuutta ostaa Liikuntamaailman Fit4all jäsenyyttä? :)
- Laatuaarvostava
Nyt on mennyt huonompaan suuntaan liikuntamaailma nokia. Ei ole enää hetkeen ollut shampoita eikä suihkugeelejä talon puolesta. Alkuun kertoivat että etsivät kuumeisesti uutta yhteistyökumppania, mutta ei taida tulla enää ollenkaan :( harmi, koska pidin liikuntamaailmaa nokian tasokkaimpana punttiksena. Wolffi on aivan kammottava, paikka on niin nuhjuinen ettei mitään rajaa. Saunaa ei ollenkaan, ja suihkutilat ainakin naisten puolella alle kaiken arvostelun. Samoin välineet ihan törkeän kuluneita, matot yms. Kerran kävin siellä ja se riitti.
- Pakkomyyntiä
Ei ole Liikuntamaailmankaan suihkutilat kaksiset, pukeutumistiloista puhumattakaan. Ei kiva paikka ja kovaa pakkomyyntiä jäsenyydestä, jonka ehdoista ei kerrota mitään. Nimi paperissa ja kusessa olet pitkään.
- saila2
Katselin tuota Liikuntamaailam sivuja ja ihmettelin, siinä sanotaan kuntasalista ei saa alennusta, eläkeläinen ei päiväajan treenistä saa alennusta kuntosalista, eli onko näin että ainoastaan jumpparyhmistä saa alennuksen?
Aika kallis on siis kuukauden hinta jos eläkeläinekään ei saa alennusta vaikka kävisi kuntosalilla aamupäivällä!
Nokian entinen wfc sali eli entinen jumppakulma ja nykyinen Jumppis antaa kuitenkin alennuksen eli Jumppis taiataa olla Nokian paras sali, ahrmi kunn sitä Go Go Expres salia ei ole saatu Nokian keskustaan on Tampereella monta salia ja hinta/laatu paras. - minätykkään
Yrittäjankadulla ainakin Jumppis(wfc sali) on hyvä meininki ja kohtuuhinnat.
- eijumppari
Jumpakkaa kotona niin rahaa säästyy !
- Anonyymi
Olin joskus vuosia sitten aloittanut Liikuntamaailmassa ja aika nopeasti siellä käynnin lopetin. Vuosien jälkeen muutin takaisin Nokialle ja hakeuduin samalle liikuntapaikalle
Sama tunne iski kuin aikaisemminkin, ja päätin käyntini siellä.
Olen huomannut, että muitakin hyviä toimijoita on Nokialla. Kannattaa vertailla itselle sopiva liikuntapaikka missä viihtyy ja tekee hyvää treeniä hyvällä mielellä.
Anne - Anonyymi
Olen ollut Liikuntamaailman jäsen 7 vuotta. Aloin LadyLine-jäsenyydellä, nykyisin eläkeläisjäsen. Tarjonta on niin monipuolista että jokainen kunnosta ja mielenkiinnosta riippuen löytää sopivia ryhmiä kuntosalin lisäksi. Hyvät laitteet kuntosalipuolilla. Lisäksi erilaisia lyhytkursseja. Jäsenyys voidaan myös tauottaa kunhan on kunnon syy. Hyvät puku-, pesu- ja saunatilat, naisilla jopa infrapuna-sauna. Hyvät ohjaajat. Tämmöinen vanha ihminenkin pysyy hyvässä fyysisessä ja psyykkisessä kunnossa käymällä säännöllisesti Liikuntamaailmassa.
- Anonyymi
Hyvä sali on mutta minun mieleeni on yrittäjänkadulla oleva Jumppis nokia on reilu toiminta ja kiva ilmapiiri, hyvät laitteet ja erikseen on jumpparyhmät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307