Eli onko kukaan koskaan tilannut kyseiseltä sivulta "one piece" -pukua?
Millainen oli asu, miten toimitus sujui?
piece of Norway -sivusto
217
9016
Vastaukset
- Huijareita?
Vaikuttaa siltä, että ei oo ihan puhtaat jauhot pussissa tällä yrityksellä. Puhelinnumero ei toimi. Ja toinen numero joka toimii, kuulosti ihan maksulliselta numerolta..
Yrityksen osoite on Suite 2B Mansion House, 143 Main Street, Gibraltar. Hmm..
Maksu kohdassa sanotaan "3D secure on turvallisuusratkaisu, joka kehitettiin, jotta kortilla maksamisesi olisi niin turvallista kuin mahdollista. Sen kehittivät Visa ja Mastercard, ja se tarkoittaa, että kortinmyöntäjä täytyy tunnistaa ostoksen yhteydessä. Tämän vuoksi sinä kortinomistajana voit tuntea olosi turvalliseksi korttipetoksia vastaan. Se toimii käytännössä siten, että annat korttisi numeron tavalliseen tapaan, tämä kontrolloidaan salattua viestintää käyttäen, sitten annat salasanasi, jotta pankki tunnistaisi, että olet se kuka väität olevasi. Miten sinut tunnistetaan riippuu pankistasi. Jos kohtaat pienimpiäkin ongelmia, ole hyvä ja soita meille tai pankkiisi." Hmm... Siis yritetäänkö tässä kalastella pankkitunnuksia?
Onko noi vaatteet ees aitoja?- jamkl
Uskoisin, että nuo on ollut alkukankeutta. Nyt lupaavat sivuillaan, että ennen klo 17 tehdyt tilaukset lähtevät samana päivänä. Kokemuksissa oli muutamia kommentteja tähän:
http://www.kokemuksia.org/piece-of-norway-kokemuksia/
En tiedä kauanko tuo oma kesti tulla, kun sain sen lahjana. - pie1
jamkl kirjoitti:
Uskoisin, että nuo on ollut alkukankeutta. Nyt lupaavat sivuillaan, että ennen klo 17 tehdyt tilaukset lähtevät samana päivänä. Kokemuksissa oli muutamia kommentteja tähän:
http://www.kokemuksia.org/piece-of-norway-kokemuksia/
En tiedä kauanko tuo oma kesti tulla, kun sain sen lahjana.Tuolla on nyt menossa alennusmyynti. Lisäksi alennuskoodilla E55-9YX-8C7 saa -20 % ja lisäksi vielä Ostohyvitys.fi kautta ostoksen loppusummasta 11,9 % rahaa takaisin.
- Tilasinjo
Luulen että kyseessä on ihan normaali pulju, koska voit tilata myös osamaksulla jolloin sinulta ei pyydetä muuta kuin henkilötunnuksen loppuosa, jolla varmistetaan että olet kyseinen henkilö joka aikoo tuotetta tilata, muutenhan voisin tilata naapurille parilla tonnilla one piece asuja 220e kpl.. Joten täytyyhän yritykselläkin olla jotain mihin luottaa ettei tule hävikkiä. Tosin osamaksulla tilatessa on jokaisessa laskussa 3e käsittelymaksu ja korot on mitä on noissa osamaksuissa.. Mutta helppotapa tilata joillekkin joilla ei ole varaa ostaa kerralla.
Kokemusta tästä liikkeestä ei ole, mutta laitoin kuitenkin äsken pari kipaletta yht 278e pukuja tulemaan, saa nähdä miten käy. Uskoisin kyllä että ihan normaalisti tulee, tosin tilaamani asuste näytti olevan max 6 päivän ennakkotilaus joten saattaa kestää hetken.. Eniten pelottaa että onko tuo sopivan kokokoinen kun säännöissä sanotaan että alennustuotetta ei voi palauttaa..- Huolestunut
Minä olen myös tilannut sieltä ja tilaus kestää 10 pv.Viime ke tilasin mutta ei ole vieläkään tullut..ja ei ole tullut tilausvahvistusta ja maksu pitäisi olla vasta helmikuussa(se oli joku jouluhomma)
Oletteko saanu tilamanne sieltä ja mitä minun pitäisi toimia? - Huolestunut
Huolestunut kirjoitti:
Minä olen myös tilannut sieltä ja tilaus kestää 10 pv.Viime ke tilasin mutta ei ole vieläkään tullut..ja ei ole tullut tilausvahvistusta ja maksu pitäisi olla vasta helmikuussa(se oli joku jouluhomma)
Oletteko saanu tilamanne sieltä ja mitä minun pitäisi toimia?ja siis tilasin piece of norway
- Haalaristi
Itse tilasin myöskin haalareita kaksin kappalein. En ollutkaan huomannut tuota, että aletuotteilla ei ole palautusoikeutta.. Itse tilasin laskulla, jotta ei tarvinnut mitään kortin tietoja antaa. Itseäni myöskin mietityttää tuo koko.. Valitsitko koon tuon pituusarvion mukaan?
- Pitäkää tunkkinne!!
Tilasin 26. marraskuuta, eikä mitään oo kuulunu. Sähköpostiin tuli kyllä heti tilauksen jälkeen tilausvahvistus jossa oli että toimitusaika 1-3 päivää.. että sellasta. Ny on menny 10 päivää. Kolme sähköpostii oon laittanu, eikä mitään vastausta. Tais mennä rahat sinne.
Itsekin laitoin s-postilla sinne muutaman kysymyksen ja minulle kyllä vastattiin sieltä vielä samana päivänä.. Kolme viestiä olen laittanut ja kaikkiin oon saanut vastauksen.
Kyselin mm. tuosta palauttamisesta ja sanoivat, että palautusoikeus on tuo 14 päivää vaikka aletuotteita onkin. :)- minä
Todella epäilyttävää toimintaa, nyt on neljä viestiä lähetetty eikä vittu mitään! Oikeesti onko KUKAAN saanu tuolta mitään? todennäkösesti ei.
En edelleenkään oo saanu ku ton tilausvahvistuksen, mistään ups:tä(mikähän vittu sekin on?) ei oo tullu mitään seurantaviestiä.
En todellakaan suosittele tilaamaan tuolta yhtään mitään!!! - joo-o
Oon saanu kyllä muutamaan lähettämääni s-postiin vastauksen. Viesti pitää kylläkin kirjoittaa siis englanniksi tai ruotsiksi, että he siihen vastaavat. 10.12. pitäis meidän haalarit tilausvahvistuksen mukaan tulla.. Saas nähdä miten käy... Laskulla otin, joten rahallisesti mitään ei onneksi hävitä vaikka haalarit jäisikin tulematta.
Jos ei ala kuulua niin pitää kai alkaa jostain muualta tilailemaan. Oiskos vinkkejä muista luotettavammista sivustoista? Muita siis kuin tuo perus OnePiecen sivu..- osta suomi-poika
Vähintäänkin outoo jos nettisivut on suomeks ja s-postiosoite on .fi !!! Eikö sillon pitäs suomi kelvata ja kai niilläki google-kääntäjä toimii niinku tääläki!! Ihan oikeesti ei tää ny Vakuuta todellakaan!!
- ei hyvä
Tilausvahvistuksessa mitään päivämääriä oo, siinä lukee vaan toimitusaika!!! Ja miks vitussa pitää antaa kenellekkään henk.tunnuksen loppuosaa??? Ikinä ei oo tarvinnu ku oon tilannu vaikka vittu timbuktusta!!
- enpäs tiedä
Kyllä minun saamassani tilausvahvistuksessa ainakin lukee arvioitu saapumispäivä..? Ja kun kirjoitin ensimmäisen s-postin sinne suomeksi, he vastasivat yhteen kysymykseeni ja kirjottivat lopuksi, että eivät saaneet käännettyä loppuja kysymyksiä viestistäni.. Sitten kirjoitin englanniksi ja sain vastauksen. Että minun kokemukseni mukaan ainakin asiakaspalvelu toimii kyllä. Tilauksen onnistumisesta en sitten vielä tiedäkään mitään..
- yhteyttä
Minä sain puhelimitse sieltä väkeä kiinni, tilausvahvistuksessa oleva numero on väärä nettisivuilta löytyi toimiva. Syy varmaan miksi eivät vastaa sähköpostiin on että ovat ruottalaisia ja eivät osaa suomea... minun paketin lupasivat lähettää alkuviikosta, joten nähtäväksi jää tuleeko pakjettia vai ei.
- Hö
En kyllä tajuu miks joku ostaa tollasella hinnalla epämerkkihaalarit kun jostain seppälästä saa paljon halvemmalla...
- jouj
seppälän ne 'haalarit' on rumia.
- tällaista
Seppälän haalarit eivät kyllä mitään kovin kummoisia ole.. Saas nähdä minkälainen tuo tuolta tilattu on (jos se nyt joskus tulee perille), ainakin näyttää melko paljon paremmalta. Kiva kuulla, että joku on saanut puhelimitsekin kiinni sieltä ihmisiä!
Kysyin muuten tuosta palautusoikeudesta ja vastattiin, että nuilla aletuotteillakin on palautusoikeus 14 vuorokautta. - Onepiece
Maksoin visalla... Nyt vituttaa!... Mitään ei ole kuulunut tilausvahvistuksen jälkeen.
Tilaus ollut tulossa yli viikon. - yritähän
Koitahan soittaa sinnepäin ja kysellä tilauksesta (nettisivuilta löytyvään numeroon). Tai laittaa s-postia englanniksi tai ruotsiksi niin pitäisi tulla vastaus.
- Juseve
Mitä porukka tässä nyt oikein raivoilee? Lukekaapa tarkasti: ''Tuote saapuu pian varastoon. Toimitusaika on noin 25 päivää.'' Jumalauta nyt järki käteen, jos ne tuolta Ruotsista lähettää tänne Suomeen haalareita, niin luuletteko te, että siinä menee jotain 1-3 päivää? Ja sähköposti osoite on kyllä [email protected], tarkoittaisikohan tuo ''fi'' sitä, että se on suomalaisen palautteen osoite? Sivujen tiedot ovat kyllä jonkin verran sekavia, mutta voi johtua siitä, että sivu on varmaan vain suoraan suomennettu ruotsalaisesta. Saisi tietenkin olla paremmin tehty, mutta sen verran luotettavalta kyllä tämä sivu näyttää, että menin tilaamaan, vaikka laskulla kylläkin. Ja jos ongelmia tulee, niin voihan sitä vaikka mille tahoille ilmoittaa. Tässä minun mielipiteeni asiasta, kun näitä sivuja olen tutkinut, saa nähdä miten tilauksen kanssa käy.
- Juseve
Ja lukekaapa muuten tuota Piece of Norwayn Facebook sivua, siellä on juuri pahoitteluja siitä, mikseivät ole ehtineet sähköposteihin vastata, miksi toimitukset ovat tulleet myöhässä yms. Ottakaapa selvää ennen kuin heti aletaan tuomitsemaan.
- Huolestunut
Mitä facebookissa luki en voinut katsoa,en löytänyt?
- minä
Jos jenkeistä tulee viikossa tavaraa niin kyllä mun mielestä pitäis ruotsista tulla vähintään samassa ajassa, riippuen tietysti siitä onko tavaraa varastossa.
- haalariton
minäki tilasin 20.11 eikä ole mitään tullut, eikä kuulunut vastausta viesteihin joita olen lähettänyt sinne... jee.
- Chill80
Itsekin tilasin haalarin 29.11 ja sain vahvistuksen heti.Sitten ei kuulunut mitään.Toissa päivänä kirjoitin sähköpostia ja kyselin että mitä helv...?Ainakin itse sain vastauksen jossa sanottiin että olin tilannut tuotteen ennakkoon jonka takia se ei lähde heiltä vielä 6 päivään.Nyt kun kävin sivuilla uudestaan niin jotain ennakkoon-tekstejähän siellä lukee tuotteiden vieressä.
Hieman on sekavat sivut,mutta ei väliä jos vaan paketti saapuu ennen joulua. - näinpä
Eli missä pitäisi lukea, jos on ennakkoon tilannut? Ja minkä tuotteen kohdalla/missä on lukenut, että 25 päivää menee??
Muuten kyllä mielestäni vaikuttaa myös aivan luotettavalta sivustolta. Varsinkin kun laskulle saa tilata.. Toivottavasti tosiaan ennen joulua tulisi- EN
Onko joku nyt saanut sieltä tilaamansa onepiecen? Kiinnostaisi tietää kun itsekin tilasin 28.11. eikä vielä ole mitään kuulunut.
- KidaGi
Mä tilasin sieltä viime viikolla ja kyselin vielä, että onko tuote varmasti tulossa. Vastasivat kyllä samantien sähköpostiin..kirjoitin englanniksi. Kirjoittivat ettei tuotteeni lähde vielä kahdeksaan päivään, mutta tulee ennen joulua.
Nythän facebookin sivuillakin lukee ettei perjantain jälkeen tilatut tuotteet kerkeä jouluksi, joten eiköhän kaikille sitä ennen tilanneille saavu paketit ennen joulua. Mun mielestä ihan asialliselta vaikuttaa. - villasukkaprinsessa
onko kukaan tilannu ja maksanu click and bay toiminnon avulla? mä ehkä ennemmin maksaiain heti pois ku että antaisin henkilötunnuksen.. onkohan järkevä valinta?
- mtm
Jos saisi tietoon kyseisen yrityksen Y-tunnuksen, olisi mahdollista selvittää sen olemassa olo..(?) Olen itse tehny myös tilauksen tuolta ja hieman kyllä epäilyttää heidän toimintansa.
- Tros
KOHTA 3 VIIKKOA ODOTTANUT. EI OLE VASTATTU SÄHKÖPOSTIIN..
NYT TÄYTYY OTTAA YHTEYTTÄ LUOTTOKUNTAAN JA MITÄTÖIDÄ OSTO KUN EI TULE PAKETTIA EIKÄ SAA YHTEYTTÄ MYYJÄÄN.
EN SUOSITTELE!! - fashwithrrrrrräää
minä tilasin tsekkaappa raporttia tuolta
http://fashion4um.blogspot.com/view/sidebar - chill80
Mulle tuli ups:n seurantakoodi ja lähetystiedot sähköpostiin tänään.Älkää olko ennakkoluuloisia :D
- mtm
Noniin saatiin vähän selvyyttä tähän asiaan, soitin tänään klarnan asiakaspalveluun kysyäkseni onko kyseisellä yrityksellä ihan puhtaat jauhot pussissa ja kyllä heillä on. Piece of Norwayn henkilöstö ja omistajat eivät ole osannut varatua moiseen haalareiden kysyntään ennen joulua, joten toimitusajat menevät noin kk:n päähän. Ehkä myös sähköposteihin vastaamatta jättäminen johtuu kiireistä asiakaspalvelussa... Huomatkaa tilausta tehdessänne, että haalareiden koko merkinnän vieressä on määrä päivissä, kuinka kauan menee ennen kuin haalarinne lähetetään, elikkä se ennakkotilaus kohta.
- huhhh
Huhh. ehdinkii jo pelästyä, sillä tilattii viime viikolla ja mietinkii kun eii oo kuulun mitää, luvattii vaan nopea toimitus, mut löytyhän tosta sitten että kauan toimitus kestää.
- hfjdksg
Ei kannata ihan heti odottaa, nyt nimittäin on joulu tulossa ja postissa tukosta.
Mulla on ollut ihan normi kirjeetkin myöhässä.
- kiinnostunut
Ni oliko jolleen tullut kyseiset haalarit???? tilasin ja mietin et saanko koskaan omiani..
- zirppana
Itse tilasin 4kpl haalareita 24.11. Sain kyllä tilausvahvistuksen, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Hermot on kireellä minulla ja siskollani.
Kaksi haalareista löytyi kyllä varastosta heti, mutta kahta piti odottaa 6 päivää. Ja arvioituun saapumispäivään oli laitettu 3.12. Hmm...
Kyllä ollaan mietitty että onko pelkkää kusetusta koko firma! Mutta jos te olette saaneet vastauksia että kiirettä pitää ja luotettava firma on, niin luotan siihen... Ehkä... Onneksi tilattiin laskulle.
Ilmottakaahan jos joku on JOSKUS ne haalarit saanut!!!!- Yhtenä kappaleena
Turhaan kannatte huolta! Tilasin haalarin ja maksoin sen samantien 4.12.
Tänään UPS toi sen kotiovelle. Oli ihan samanlainen kuin kuvastossa.
Luulin kyllä, että tuote tulisi Ruotsista, mutta Ups:n tietojen mukaan paketti oli lähetetty jostain etelä englannista...olisko ollu jostain Newhavenin seudulta. No ihan sama kun kaikki oli ihan kunnossa...
- haalariheikki
"Yhtenä kappaleena" oliko sinun tilausvahvistuksessa toimituspäivä mikä? tuliko ihan ajallaan?
- tilasin jo
Joo ei ole vielä omia kuulunut, mutta hermot kestää vielä odotella hetkisen kun näin joulun alla tullu kerran tilattua ;)
- Yhtenä kappaleena
Ei mulla tilausvahvistuksessa mitään toimitus päivää ollu.
Huolestuin vaan kun luin näitä viestejä täällä.
Laitoin sinne ruotsiksi meiliä ja seuraavana päivänä vahvistivat
paketin lähteneeksi. Ups tosiaan toi paketin himaan ihan ajallaan.
Ups:n seuranta sivuilla oli kaikki paketin lähtötiedot ja arvioitu kotiin
toimitus aika. Haalarit itsessään oli vielä pakattu sellaiseen mustaan
lahja pussiin. Koko aika tilauksesta kotiin oli siis 9 päivää. - Enskuli
Onkls teistä kukaan palauttanu one pieceä, koska mun pitäisi vaihtaa se ja en tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä.. One piece sivuston ohjeeet ovat hieman kummalliset, että jos joku voisi hieman auttaa minua tässä asiassa????
- ehkäää
siin oli neuvottu että pitäis ottaa yhteyttä sinne ja varmaa kertoo minkä ois vaihtamassa ja mihin?!
- Enskuli
Siis,, tuolla sivustolla on noi ohjeet http://onepiece.com/fi/shop/info/support, niiiden avulla mun pitäis pystyä vaihtamaan se puku, mutta en ihan ymmärrä niiitä ohjeita. Pitääkö minun ensin tehdä se kohta 1 eli vaihto juttu ja maksaa siitä se maksu? Sitten saan vasta sen UPS:ltä hakijan joka vie sen puvun pois missä on nuo kohdan 2 tiedot? Ja saan sitten joskus viikkojen päästä oikeankokoisen puvun? äinkö se menee? Koska näin minä sen ymmärsin..
- sakuliini777
Tilaus lähti 18.11. ja vielä ei ole kuulunut yhtään mitään. Tässä sit mietin, että mitähän ostais lapsille tilalle lahjaksi, jos ei kerran kuulu :(
- Judu
Ihanaa täällä on muitakin jotka tilanneet sieltä. Tilasin itse 30.11. ja arvioitu toimitus päivä oli 8.12. Ei oo vieläkään näkynyt mutta spostiin oli tullut jotakin viestiä englanniksi tänään siitä, että uusi arvioitu toimituspäivä 16.11.. Vähän sekava oli kyllä se viesti ja tullut pariin kertaan sama. Otin itse myös laskulla. Siis tuleeko paketti ihan kotiovelle asti?? :) Säikähdin kun aloin lukemaan näitä viestejä, kun tuntuu että jokaisella meinaa olla jonkin näköstä ongelmaa...
Mä oon tilannu haalarin 30.11 ja maksu menny click and buy:n kautta heille 2.12. Mitään vahvistusta tilauksesta ei ole tullut ja sähköposteihini ei ole vastattu vaikka olen ne englanniksi kirjoittanut, siis useamman jo. Katsotaan ja ihmetellään koska tilaus saapuu vai saapuuko laisinkaan :/
- Tinsulate
Mäkin tilasin itselleni haalarin ja sain eilen paketin. Odottamiseen meni ainakin kuukausi ja ehdin jo unohtaakin koko jutun. Kuinka ollakaan haalari oli iso, joten nyt olisi sitten edessä palautusruljanssi. Se, miten voin palauttaa haalarin tai edes vaihtaa pienempään, ei oo mitään tietoa. Sähköpostin laitoin äsken englanniksi mutta odotukset vastaamisen suhteen ei oo kovinkaan korkealla. Nyt oon siis neuvoton, jos vastausta en sähköpostiini saa. Itse en tilaisi tuolta puljusta enää yhtään mitään.
- Huolestunut
eli varmaan mullakin menee kuukausi..; /
- Enskuli
Mä sain mun one piecen 3 päivässä, mutta nyt mun pitäisi palauttaa se koska se on liian pieni.. Oon tässä yrittäny nyt jo paropäivää selvittää miten toimin koska, one piecen nettisivujen palautus ohjeet on jotenkin todella kummalliset!!!!!!! En todellaakaan tilaa tosta puljusta enää mitään, koska mikään ei toimi. oon yrittäny soittaa ja laittanu meilii moneen kertaa, mutta mitään ei oo kuulunu!!!!!!! En ole kyllä saanu laskuakaan saamastani haalarista, joten en siis tiedä mitä pitäisi tehdä!!!
- Ei kiirettä
Itte tilasin 30.11 ja asiakaspalvelu laittoi postia, että pitäisi tulla 15. päivän tienoilla, kun sitä kysyin. No ei ole vielä kuulunu, joten ei voi kun toivoa, että ehtisi jouluksi 2012 :)
- mites
Oletteko muuten valinneet haalarin koon suoraan nuiden pituustaulukoiden mukaan?
- Judu
Haalari tuli tänään, muuten ihan hyvä ja varmasti hyvälaatunen, mutta aion kuitenkin itse lähettää takaisin... Saa nähdä mikä prosessi tästä tulee!
- meteodi
Tilasin tyttärilleni joululahjaksi 2 kpl One Piece haalareita ja tulivatkin aika nopeasti kotiovelle asti.Maksamiseen käytin Klarna laskutusjärjestelmää ja sain niiltä laskun sähköpostiini.Minkä sitten jäädytin tämän prosessin ajaksi. Puvut olivat ylisuuria ja päätin palauttaa. Pakkausseloste oli tullut Norjasta ja mitään muuta osoitetta minulla ei ollut. No, lähetin ne sitten Norjaan ja JOUDUIN MAKSAMAAN ITSE PALAUTUSMAKSUN 40 € !!!!! Postissa oli vähän epäselvää mihin palautan tuotteen ja soitin paikan päältä asiakaspalveluun..jonotin sinne 20 min. ilman mitään vastausta. Päätimme sitten postivirkailijan kanssa laittaa paketti Norjaan sieltä mistä olivat tulleetkin. Olin moneen kertaan aspaan yhteydessä meilitse ja moitin heidän netti sivuilla olevaa palautuslinkkiä...mikä ei edelleenkään toimi. Jos sen kautta olisi palauttanut tavaran olisi pitänyt maksaa 14.90 €. Juu ei. Onepiece sivuilla lukee palautusoikein 14 pvä...mutta ei mainita että joudut itse maksamaan palautuksen koska heillä ei ole sopimusta postin kanssa. Nyt paketti on täällä ja odotan meilitse saavani OIKEAN PALAUTUSOSOITTEEN JA EN AIO ENÄÄ MAKSAA 40 € NIINKUIN PITÄISI..VAAN OTAN YHTEYTTÄ KULUTTAJA ASIAMIEHEEN. ÄLKÄÄ TILATKO SIELTÄ MITÄÄN JOS JOUDUTTE NE VAIKKA PALAUTTAMAAN!!!!!
- Kaaaatzzu
Sain kanssa haalarin eilen, tilasin 26.11 joten kesti hieman..
Nyt pitäisi palauttaa (oli iso ja väri poikkesi kuvasta aika paljon.. viestiä sinne laittelin, joten katellaan
Miten sujuu.- Mialaa
Minkä värisen tilasit? Ja miten valitsit koon, otitko suoraa sen pituussuosituksen mukaan? Mietityttää nimittäin itseänikin kovasti tuo koko..
- Sofianna94
Nyt kyllä alko huolestuttamaan, mulle tuli tänään s-postiin klarnalta lasku tilaamastani haalarista ja EN OLE VIELÄ SAANUT KYSEISTÄ HAALARIA! en todellakaan ala maksamaan tuotteesta jota en ole edes saanut ja tuntuu ettei sitä taida edes tulla....
- meteodi
soita klarnalle ja jäädytä laskut...niin tein itsekin!!
- linduskainen
mulle tuli kans klarnalta lasku s-postiin, mutta haalarit ei ole vielä tullut kotiin asti. tosin UPS:n seuranta näyttää että ovat jo suomessa ja toimitus on huomenna, 19.12. kuten alkuperäisessä tilausvahvistus viestissä. saas nähdä mimmoset ovat, se koko meininki eniten mietityttää... laskua en aijo maksaa ennenkuin haalarit saan käsiini.
- Sofianna94
mulle ei ole tullut UPS:ilta seurantakoodia... hmm toivottavasti haalari tulisi ensi viikolla
- 123123
minulla ihan sama kokemus kuin linduskaisella, eli lasku on tullut spostiin (eräpäivä 10 vrk päästä). UPS seurantakoodi ilmoittaa, että paketti on tänään tullut Suomeen ja toimituksen pitäisi olla tänään kotiin asti. Laskua en maksa tietenkään ennen eräpäivää. Toimituksessa on mennyt nyt viikko, mutta heidän sivuillaan olikin että "ennakkotilaus, kestää 6 vrk" tms.
Klarna on mielestäni ihan luotettava laskutustaho joten odotan ihan toiveikkaana että tämä menee loppuun asti kunnialla. - Judu
Kaaaatzzu, tai joku muu joka on haalaria palauttamassa/palauttanut. Minne tässä nyt pitää laittaa viestiä ja millä kielellä?? Tai mihin te olette laittaneet, onko tullut vastausta tai miten ylipäätänsä palautus on onnistunut?
- jumpjump
Itse en lähtenyt tuohon palautuarumbaan vaan facebookin ostetaan myydään palstan kautta (tietenkin voi käyttää vaikka huuto.nettiä tai jotain muuta palstaa) pistin liian ison haalarin myyntiin.. vajavan puolituntia se ehti siellä olla kun sain myytyä ja vielä jäin itse 30€ voitolle tässä hommassa ja ostaja tuli kotoa sen vielä hakemaan.. joten ihan vain itseltä järkeä ja aikaa säästeän kannattaa palauttaminen unohtaa ja myydä haalari eteenpäin, koska niille on niiiiin paljon kysyntää.. varmasti ihan joka koolle :)
- Sofianna94
linduskainen ja 123123 kertokaa kun olette saaneet haalarit :)
- linduskainen
sain haalarit tänään! eli ihan ajallaan tulivat. tosin toimitusaika oli 18:10 et aikas myöhäseen meni. UPS:n alihankkija kuitenkin soitti ja kysyi olenko paikalla, vaikka UPS:n palveluihin se ei kuulukkaan.
haalarit oli ihanat :) ihan sellaiset kuin odotinkin. ja kootkin olin osannut ottaa oikein, tilasin siis itselleni ja miehelleni. laskunkin maksoin jo ja nyt olen tyytyväinen jumpsuittari :DD tosin joudun vielä aattoon asti kärvistelemään ennenko saan pukineen päälleni :/- Huolestunut
Mistä tilasit? koska täälä puhutaan 2 eripaikasta (piece of norway ja one piece)
- 123123
Haalari saapui eilen kuten pitkin! Minullekin soitettiin etukäteen että milloin sopisi tuoda paketti ja miellyttävä nuorimies kävi sen tuomassa. UPS:in seurantapalvelussa pystyi netissä katsomaan etukäteen että missä se seikkaili milloinkin :)
Haalari on mielestäni ihan hyvän laatuinen. En ole nähnyt alkuperäistä OnePieceä niin en osaa verrata. Ainakin se on paksua kangasta ja tosi lämmin. Koko meni ihan nappiin mielestäni. Onhan se hieman väljä mutta niin kuuluukin. Ja ehdottomasti naurettavan näköinen. Tosi tyytyväinen olen.
Itse en lähtisi tuohon palautukseen jos koko olisi väärä. Jouluviikolla saa varmaan haalarin myytyä jollekin kaverilleen tai esim huutiksessa. - zirppana
Omat haalarini saapui eilen! Ensin odoteltiin lähes kuukausi, mutta heti kun olin laittanut pieceofnorwaylle s-postia englanniksi, niin vastaus tuli seuraavana päivänä ja paketti lähti postiin. :)
Mutta.... Haalarit on liian isot :/ Ja en millään jaksaisi lähteä tuohon palautusrumbaan. Toinen haalareistani on M kokoa, hihat sopivat mutta lahkeet liian pitkät, kaveri lupasi kyllä pienentää. Ja toinen on L, ja siihen minä hukun! :D Mutta tuo kuosi mikä L koossa on, niin on parempi!
Kertokaahan miten olette saaneet palautettua/vaihdettua?!!- jumpinjump
laita johonki huutokauppaan tai ostetaan myydään palstalle.. pääset kaikista helpoiten eikä varmasti tarvi kauaa sitä myynnissä pitää :)
- nellinelli
Mua nyt ärsyttää kun en ole saanut mitään seurantakoodia mutta mullekkin on lasku kuitenkin tullut... olen ottanut firmaan ja myös klarnaan yhteyttä mutta vastauksia ei oo viel tullut.
- Haalareitakaipaava
Piece of Norwaylta tuli tänään sähköposti:
Important information from Piece of Norway
Dear Customer!
We just recieved your product from our supplier and have unfortunately discovered a serious manufacturing defect. We can unfortunately not send out these defected products to our customers as we are forced to send the shipment back to our supplier. This unfortunately affects a number of customers who has ordered these particular products. For this, we take full responsibility and offer the following as a compensation.
Compensation:
- You keep your order with us and we deliver it to you by UPS courier at our expense.
- One optional free of charge jumpsuit for maximum 260€/260 £/2400DKK, this can be ordered when you prefer.
- In Total you receive your regular orders one optional free of charge Jumpsuit.
We are very sorry if we`re causing headaches within your christmas spirit. But we hope that we can restore some of the thrust with our offer. To be honest I have to say that we had to sit down for real and think about how to compensate and recreate a good feeling. We are doing this with big heart and and commitment. Really hope that you think it's an offer that feels good in the end.
If you still want to cancel your order, please send only your order number last name to [email protected].
If you do not send in a cancellation you will get your order by the latest 11th of January. You will then have one year from today's date, select one jumpsuit free of charge of your choice for maximum 260€/260 £/2400DKK. You use your order number as reference for using the bonus product and it is enough to send us an e-mail stating the model you prefer as the bonus jumpsuit free of charge, and your old order number last name.
I sincerely hope that you will let us restore your thrust with us and that our compensation shows you how committed we are to do this. From all of us....to you all....
A Merry Christmas ...
Best Wishes
Trygve, Sissel and Piece of Norway
Eli ei saavu ainakaan minun pakettini jouluksi.- EN
Hei!
Kirjoittelinkin tuossa aikaisemmin, että tilasin 28.11. piece of norwaylta ja pakettia ei ollut vielä kuulunut. Sitten 17.12. soittelivat UPSilta ja toivat paketin kotiovelle silloin kun minulle sopi. Haalari on ihana, koko on aika suuri verrattuna siihen mitä ajattelin. Miehelle kuitenkin varmaan ihan soppeli, ja löysähän sen kuuluu ollakin. Eivät tainneet tosiaan firmassa tietää, että BB;n jälkeen suomesta tulee tilauksia pilvin pimein. Saattaisin tilata toisenkin, kunhan ei tarvitse kiirehtiä johonkin tiettyyn ajankohtaan. Malttaa vaan odottaa, niin kyllä se paketti sieltä tulee.
- Sofianna94
haalareitakaipaava
mul tuli kans toi sama s-posti... no hyvä et tuli ainaki selvil et missä mennään mut tosiaan vähän petyin kun luulin et haalari saattais tulla jouluks :/ ja ymmärsinkö oikein et saan tilata toisen haalarin ilmatteeks??? en kyl tiiä haluunko enää tilata tuolta mitään. edelleen hämää toi lasku juttu mut eipä siinä sitten mitään - piece
niin kertokaapajoku kielitaitonen et saak siihe toiset haalarit kylkee?
- annikaelisabet
ja miten se ilmasen haalarin tilaaminen onnistuu? ei oikee toi kieli taivu...
- aino
tyrkkkää tuo google kääntäjään niin saat alkeellisen selostuksen :)
"If you still want to cancel your order, please send only your order number last name to [email protected].
If you do not send in a cancellation you will get your order by the latest 11th of January. You will then have one year from today's date, select one jumpsuit free of charge of your choice for maximum 260€/260 £/2400DKK. You use your order number as reference for using the bonus product and it is enough to send us an e-mail stating the model you prefer as the bonus jumpsuit free of charge, and your old order number last name. " - joulutonttu
eli sitä ilmast haalarii ei tilata siel nettisivul VAAN sänköpostil? :)
- naurettava hysteria
Sähköpostilla sen vuoksi että voit laittaa siihen viitteeksi alkuperäisen tilausnumeron ja nää äskeiset englanninkieliset tiedot, muutenhan porukat tilais sieltä haalareita ja kaikki väittäis että juuri minun tilaus myöhästyi joulusta ja olen oikeutettu ilmaiseen haalariin.
Ja aina kaikista lähettämästäsi sähköpostiviesteistä koskien tätä asiaa kopio lähetetyjen kansioon, niihin voi aina vedota jos asiat eivät mene niin kuin luullaan.
Mistähän indokiinasta ne tekstiilit tulee kun on niin viallisia? - Judu
Eilen laitoin spostia englanniksi että pitäisi haalari palauttaa. No, tänään he kyllä vastasivat (ruotsiksi sekä englanniksi, automaattinen viesti varmaankin) mutta viestissä ei lukenut muutakun että vastaavat uudemman kerran 2-3 päivän päästä, koska heillä on nyt niin kiirettä.. Huhhuh kohta on varmaan 14päivää mennyt jo tähän säätämiseen, mutta sehän ei ole onneksi minun vika. :-)
- haalariton
Tilattiin kavereiden kanssa haalarit, itse sain väärän tuotteen. Kiva lähteä palauttamaan, mutta ei auta muu. Olisiko kukaan kiinnostunut ostaa tollasta College 69 black kokoa M?
- tanhen
Hei. Paljon pyytäisit tuosta 69 black onepiecestä??
- sittenkin ehti
Itte sain tänään omani, tilattu 30.11. Laatu onepiece tasoa. Hyvä pulju, mutta kiireinen ja yhteydet rokkaa parhaiten englanniksi.
- rölli56
Jooh, 3vkoa odotin kans haalaria, tänään tuli mutta väärä malli, just toi sama 69 painatus minkä joku muukin tossa ylhäällä oli saanut.. harmittaa jonkin verran ku ei mun rahoissa kuitenkaan mikään pieni menetys.. en jaksa palauttaakaan kun menee siinäkin taas ikuisuus, tai sit ei saa mitään sieltä, prkl!
- Webac
Niin siis niille jotka on saanu ton viestin et saa sen ilmaisen haalarin niin älkää ny helv**ti kirjottako sinne tohon s posti osoitteeseen viestiä....
"If you still want to cancel your order, please send only your order number last name to [email protected]." suora suomennos " jos kuitenkin haluat peruuttaa tilauksen laita tilausnumero ja sukunimi s-posti osoitteeseen niin peruutamme tilauksenne"
eli jos haluatte sen haalarin minkä olette tilanneet ja sen ilmaisen kaupanpäälle ÄLKÄÄ TEHKÖ MITÄÄN... tilaukset tulee ilmeisesti ennen 11.1.2012 ja sit voi tilaa sen uuden haalarin. ELI jos laitatte spostia tohon [email protected] niin PERUUTATTE sen alkuperäisen tilauksen ettekä saa ilmaista haalaria...
KIITOS!- kylläpäs s-postia
Tässä kopio siitä tekstistä:
"You use your order number as reference for using the bonus product and it is enough to send us an e-mail stating the model you prefer as the bonus jumpsuit free of charge, and your old order number last name."
NIMENOMAAN PYYDETÄÄN TEKEMÄÄN SÄHKÖPOSTILLA TILAUS SIITÄ HAALARISTA, JONKA SAA HYVITYKSENÄ TOIMITUSTEN MYÖHÄSTYMISESTÄ,
tietenkin siihen laitetaan että minkä jumpsuitin haluaa, omat tiedot jne.
Kai te nyt sen verran englantia osaatte, että älyätte oletteko perumassa tilaustanne vai haluamassa tuota ilmaista haalaria - HALOO. - tyhmäkö?
Oootko ihan tossissaas noin tyhmä?
- Onepiece!
tyhmäkö? kirjoitti:
Oootko ihan tossissaas noin tyhmä?
Itse olen saanut myös tuon kyseisen sähköpostin odotettuani haalareita yli joulun.
Aion laittaa sähköpostin jossa kerron:
Haluaisin tilata teiltä ilmaisen haalarini, jonka lupasitte minulle sähköpostissanne. Myös s-postiin laitan:
- vanhan tilausnumeroni ja sukunimen
- Haalarin malli ja koko
- toimitusosoitteeni
Ja tämä KAIKKI englanniksi.
Jolloin uskoisin saavani ilmaisen haalarin tai edes jonkunlaisen vastauksen.
Aion lähettää sähköpostin huomenna ja odotella vastausta. Kirjoitan vastauksen tänne mikäli sellaisen joskus saan.
- tytöntyllerö
millaset haalarit te kaikki ootte tilanneet? ihan mielenkiinnosta vain kyselen :)
itelle tuli just tänään tummansininen lusekofte-kuviolla, on ihana ! - tilauss
Pistin tilaukseen 13.12. Tilausvahvistuksen sain samantien, mut seurantakoodia en oo saanu.. Mut eihän tosta tilauksesta oo ku "vasta" kohta 2 viikkoa. Laitoin myös s-postia mut sain vaan vastauksen et vastaa 2-3pv kuluttua, ei kuitankaa oo vastannu. Nyt kyl joulu ollu välis. Katotaa jos ensviikolla vastaa =)
- Judu
Joo, minulle tuli myös se viesti tosiaan että vastaavat 2-3 päivän päästä. Eipä ole vieläkään viestiä kuulunut. Perjantaina tulee 14 päivää siitä kun olen tuotteen saanut, eli se pitäisi saada palautettua, tai lähetettyä takaisin ainakin ennen sitä. Huh kun tämä on vaikeaa.
- Tyytyväinen
Minä tilasin marraskuun lopussa, mutta ei alkanut haalaria näkyä.. laitoin sähköpostia ja tuli vastaus että joulun takia tilaukset myöhässä, mutta tulee ennen joulua.. ja niinhän se tuli pari päivää ennen joulua! :) aivan ihana ja lämpöinen haalari! (:
- haaalari
Mulle vastattiin eilen s-postiin ja saan ensviikolla kuulemma sen haalarin. Toivottavasti on sopiva ettei tarvii alkaa palauttaa =)
- PoNW
Tilattu on! Ensin tilasin yhden kappaleen jokoa tuli noin kahdessa viikossa. Seuraavaksi tilasin 4kpl pukuja n. 1vko ennen joulua ja ovat yhä matkalla, tulee sitte ku tulee, mihinkäs tässä valmiissa maailmassa olisi kiire? Kaikki on maksettu tilauksen yhteydessä. Puvut ovat korkea laatuisia ja hyvännäköisiä.... Kyseisen firman perustaja oli YLE:n aamu tv:ssä vieraana. Tämä todellakin on alkuperäinen onepiece/jumpsuit. Onnea ostajille loistavasta valinnasta :P
- The one...noooooot
Ei ollu tän puljun edustaja tv:ssä..
- Entinen asiakas
Toimitus tulee huomattavasti myöhä'ssä ja toimitettu tuote ei vastannut lainkaan sitä mitä oli tilattu. Muutoinkin toimittu täysin kuluttajasuojalain vastaisesti, koska pitää itse hoitaa palautus (UPS:n kautta) ja maksaa kaikki kulut. Toivottavasti saadaan joskus rahat takaisin. Nyt vähän epäilyttää.
- Haalaristi
Itse sain tänään tilaamani haalarit. Ihan luotettava firma on vaikkakin tilauksen saapumisessa kestikin pitempään kuin luulin. Haalareiden laatu on todella hyvä, ihanan paksua ja pehmeää kangasta. Kokokin oli juuri oikea. Ja tilauksen myöhästymisestä tosiaan saadaan vielä tuo yksi ilmainen haalari lisäksi, joten todella tyytyväinen olen vaikka jouluksi emme haalareita saaneetkaan.
- Möö
Marraskuun lopussa tilasin haalarin, ei ole vielä näkynyt :-/ sähköposteihin kyllä vastaavat, ennen joulua lupasivat toimituksen kuudessa päivässä..
Viime viikolla laitoin spostia uudemman kerran, nyt lupailivat toimitusta yhdentoista päivän sisään. Menee siis toimitusaika jo lähemmäs kahta kuukautta.
Mitään syytä en ole viivästymiselle saanut, tilatessa oli ennakkotilausaika kuusi vuorokautta.. - 3+8
itse tilasin 15.12 ja nyt tuli UPS:lta sähköposti et huomenna tuovat paketin, jännityksellä odotetaan mitä tuleman pitää.... ;)
- Onepiece!
Oisko kukaan halukas ostamaan
http://www.pieceofnorway.fi/one-piece/black-lusekofte-30
Oli liian pieni minulle koko on L
sama hinta kuin tuolla ostajalle postikulut - Upsvihaaja
Huomatkaa myös, että toimittajana on UPS. Siitä firmasta on aika helvetin huonoja kokemuksia itse kullakin; toimitukset kestää pidempään kuin normi postina, siis jopa useita viikkoja, paketit paiskotaan paskaksi kuljetuksessa, ei jätetä lappua jakeluyrityksistä vaan laitetaan tuote takaisin kun asiakas ei ole sattunu olemaan kolmannellakaan kerralla kotona.. Yksi huonoimmista kuriiripalveluista siis.
- UPS toiminut OK
Ei se UPSin vika ole, että toimitus on kestänyt. Kyllä sillä tulee hyvin nopeasti, kunhan vain on lähetetty matkaan.
Oleellista on puhelinnumero.
Minulle UPS ainakin on soittanut/yrittänyt soittaa aina ennen jakelua. Jos en ole ollut vastaamassa, on tullut tekstiviesti, jossa sanotaan, että ovat toimittamassa minulle ja pyydetään soittamaan ko. numeroon.
Sitten tekevät jakeluyrityksiä oman aikataulunsa mukaan, ellei kuulu mitään. Minulle on ainakin jätetty tieto lapulla, että ovat yrittäneet toimittaa, ja tieto uudesta yrityksestä.
Jos tässä vaiheessakaan ei tajua ottaa yhteyttä ja sopia itselleen sopivasta toimitusajankohdasta, voi mielestäni syyttää itseään eikä kuriiripalvelua.
- Piece
Onko kaikki keille lähetys on tullut perille, saaneet sen upsin seurantakoodin...? Piece on Norwayn asiakaspalvelija vastasi eilen sähköpostiini että tuote on luovutettu upsin toimitettavaksi maanantaina, mutta ei ole kuulunut mitään vieläkään.....
- Onepiece!
sain seurantakoodin ja ihan ajallaan tuli heti siitälähtien kun sain seurantakoodin, seurantakoodin saamisessa tosin kesti sen 1kk :D
- Potkupuku
Tein tilauksen 26.11. ja aloin ihmettelemään että miks ei seuranta sähköpostia tule ollenkaan.. Hehän mainostavat että "tilaa ennen klo 17.00, tilauksesi lähetetään samana päivänä.." Odottelin reilu viikon ja lähetin asiakaspalveluun s-postia, johon vastattiin nopeasti. Siinä kerrottiin ettei mun tilaus lähe ainakaan vielä kuuteen päivään.. No, ei siinä mitään, mutta kun tuolla sivuilla lukee että lasku on paketin sisällä ja että maksaa sitte ku tuotteet on tullu ja ne on sovitettu. Ni mulle tuli s-postiin lasku että eräpäivä on 27.12 enkä ollu siihen mennes ees saanu paketin seurantaviestiä..! Eiku vaan laittamaan laskufirmalle postia et en ihan heti oo maksamassa, joten sain sitte lykkäystä laskun maksuun. Mutta kuinka ollakkaan reilu kuukauden odotuksen jälkeen seurantaviesti tuli ja sain tänään jumpsuitit kotiin! Tosin toinen oli eri minkä tilasin. Enää en ala tappelemaan ja vaihtamaan, tyydyn tähän! :D
- Aurinkoinen
Tein tilauksen ja sain tuotteeni 3 päivässä, mutta puku oli liian iso.. Joten sitten alkoi järkyttävä vaihtorumpa. En ensin edes tiennyt että miten minun täytyy paketti palauttaa, koska en ymmärtänyt palautus ohjeita... Otin yhteyttä one pieceen, mutta sieltä ei vastattu.. Soitin UPS:ään ja sieltä vastasi joku erittäin kiukkuinen muija, joka ei osannut/halunnut auttaa.. Siinä kohtaa ajattelin että tästä ei tule yhtään mitään ja en saa ikinä palautettua pakettia. Seuraavana päivänä sain sähköpostiini viestin one pieceltä ja siinä neuvottiin miten minun tulisi toimia ja pahoiteltiin joulu kiireitä.. Sain vaihdettua haalarini oikean kokoiseen ja olen nyt tyytyväinen saamaani tuotteeseen. UPS:n toimintaan en ole kyllä taaaskaan tyytyväinen.. Siitä firmasta ei ole kuin koitunnut harmia.
Onepiecellä ollut vissiin joulun alla haalarit välistä loppuunmyytyjä, että siksikin toimitus varmaan takkuillu :o muutama tuttukin sieltä tilannut ja ruuhkaa ollut.
- olisin myymässä
Löytyiskö ketään, joka haluais ostaa L kokoisen haalarin? http://www.pieceofnorway.fi/one-piece/extra-purple-40
Oli hieman liian pieni, joten muuten lähtee vaihtoon/palautukseen.. - 14+17
VIHDOIN postipoika toi kotiin tilaamani jumpsuitit
- jiiiiiiiiiiihuu
Nyt mullekkin saapui vihdoin tää haalari jonka tilasin marraskuun lopussa!!
En vois tyytyväisempi olla tähän :)))) oli itseasias just sellanen ku odotinki ja just oikeen kokonenkiii - Oulun seudulla
Mulle tuli tänään 17.12 tilaamani haalari, joka osoittautui sitten ihan eriksi kuin minkä olin tilannut. Jos siis joku on kiinnostunu niin täällä ois tämmöinen pinkki M koko ostettavana: One Piece - College 69 Pink - PieceOfNorway
Muuten lähden sitten palautusrumbaan...puuuh! - tiistaihaalari
Mulle saapu myös eilen, mut haluun vaihtaa haalarin toiseen. Saa nähä miten palautus onnistuu. Kysyin just et miten se käy. Jos menee liian monimutkaseks nii en ala palauttamaan yhtään mitää :D
- -Jape-
Sain haalarini tänään (tilattu marraskuussa) ja olen tosi tyytyväinen...Ihmetyttää vaan kun ei paketissa laskua mukana vaikka laskullisena ostin. Oletteko muut laskuja saaneet vai tuleekohan laskua perässä?!
- decor
Mä sain kanssa haalarin toissapäivänä ja lasku tuli sähköpostiin:)
- Juseve
Mullekki tuli tänään haalari ja onneksi ihan oikea kuvio ja koko. :) Hankala kyllä oli tuon sivuston kautta loppujen lopuksi tilata ja äidillä oli ollut jonkinverran ongelmia tuon UPSin kanssa... Ja meillekkään ei tullut laskua! Saa nyt nähdä miten käy, saisin vielä tilata yhden haalarin ilmaiseksikin, mutta onneks tuli nyt jo tämä. :)
- onnistunut ostos
Tilasimme haalarin 18.12 ja toimituspäiväksi ilmoitettiin 11.01. Paketti tuotiin kotiin 11. päivä aamulla yhdeksän aikaan. Joten kaikki toimi niin kuin oli ilmoitettu. Vaihdoin vielä tilauksen jälkeen haalarin kokoakin sähköpostilla ja sekin onnistui. Lasku tuli sähköpostiin. :)
- Tosissas?
Ei kai nyt kukaan oikeesti luule että ostaa aidon Onepiecen kun tilaa täältä? Näillä hinnoilla tuntuu kusetukselta... The One, Piece Of Norway ei todellakaan ole sama kuin Onepiece of Norway...Sivuillakin sanotaan "Mikä erottaa Piece Of Norway muista halvoista kopioijista". Ja Suomalaiset menee halpaan?
- Hömpötys
Mauttomia oloasuja. Älkää sanoko, että näyttäytyisitte noissa potkupuvuissa julkisesti.
- HAALARINOMISTAJA
Öööö... Tota mulla on kaks haalari, toinen on aito ja toinen feikki kopio ja oon ollu molemmat päällä ihan julkisilla paikoilla. Ihmisten päät saattavat vähän kääntyillä kun aikuinen ihminen kävelee haalaripäällä, mutta se ei ainakaan minua haittaa. Minulle on aivan se ja sama mitä muuta ajattelevat minusta haalari päällä, kunhan itsestä tuntuu hyvältä. JA HÖMPÖTYS ihan vinkkinä, jollet ole itse koskaan saanut kokeilla haalari niin sinun on ihan turha tulla kommentoimaan tänne!!!!!!!!!!
- emt
Kiinnostaisiko kellään ostaa: http://www.pieceofnorway.fi/one-piece/black-lusekofte-30 puku on kokoa L, tänään tuli postissa ja oli liian pieni kokoinen. Puku tilattu joulukuun alussa ja turhauttavalta tuntuu saada liian pieni koko. Puku omassa paketissakin muuta tehty ku käytetty päällä ja kirvattu.
- VivaLaJuhi
Mitä tuo sinun L-kokoinen Piece of Norway: Black Lusekofte maksais ja missä päin suomea se sijaitsee?
- emt
139€, ja sijaitsee Kemissä.
- VivaLaJuhi
emt kirjoitti:
139€, ja sijaitsee Kemissä.
saat 130e toimitettuna ylöjärvelle niin pääset eroon siitä :)
- emt
VivaLaJuhi kirjoitti:
saat 130e toimitettuna ylöjärvelle niin pääset eroon siitä :)
Ota yhteyttä [email protected].
- NakedOne
Tilasin pari viikkoa ennen joulua yhden kappaleen, ja silloin piti saapua joulun tienoilla. Kun ei kuulunut mitään niin laitoin pari mailia. Sitten tuli tuo yleinen (?) "Stock problem"-maili missä pahoitellaan ja sanotaan että shippaavat parin tammikuun puolessavälissä.
Tammikuu tuli ja meni, ja taas ne pahoittelivat. Viimeksi (parin kirosana-mailin jälkeen) lupasivat että puku toimitetaan minulle 12.2 (su). Eipäs ole näkynyt mitään vielä postissa joten taas lähti "iloinen" maili niille eilen.. katsotaan jos vastaavat.
Kysymys: te jotka olette saaneet puvut ajoissa/ollenkaan - millä maksoitte? Itse maksoin Visalla eikä ole näkynyt.. Mietin vain millaisesta huijauksesta nyt oikein on kyse..- NakedOne
No niin, nyt vastasivat että lähettävät puvun minulle tänään. Tilasin nyt samalla tuon lisäpuvun (ilmaisen) ja pyysin niitä lähettämään lähetysten seurantanumerot jotta voin tarkistaa että todellakin ovat matkalla.
To be continued..
- Breinstyy
Tilasin kyseiseltä firmalta haalarin ennakkoon, toimitusajaksi luvattiin noin pari viikkoa. Vähän ennen luvattua toimituspäivää kävin sivuilla kattomassa ja tilaamani haalarin varastoonsaapumisajaksi oli lävähtänytkin pari viikkoa ekstraa! Lähetin sitte mailia ja vastasivat(ruotsiksi) että haalari toimitetaan muutaman päivän sisään. Vähän epäilytti kyllä näitä viestejä luettuani että mahtaako sieltä mitään kuulua, kaveri kyllä oli saanut tilaamansa pienten viivästysten jälkeen.
Sähköpostiin ilmestyi UPS:n seurantakoodi ja ''sääolosuhteiden vuoksi'' lähetys viivästyi jonkun päivän ja muutenki oli jotain pientä hässäkkää. Soitin asiakaspalveluun ja tosi ystävällinen nainen pahoitteli hirveesti viivästystä, lupas selvitellä asiaa ja samana päivänä sainkin tekstarin että haalari on noudettavissa postista.
Itse haalari on mielestäni ihana ja hyvänlaatuisen tuntuinen, tuli oikean värisenä ja kokoisena ja oonkin käytännössä muuttanut tähän asumaan :) Maksoin haalarin klarna-laskulla, joka tuli sähköpostiin. Itse ainakin koin ton laskulla maksamisen suht riskittömäksi ja ainakin näillä kokemuksilla en lähtisi tätä firmaa lyttäämään. Sain mitä tilasin, vaikkakin pienellä viiveellä mutta mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa! Oon tyytyväinen :) Ps. Kyseessä siis Piece of Norway, kun täällä on tuntunut jotain epäselvyyksiä olevan... - maririita
Itse tilasin ystävänpäivälahjaksi haalarin, tilauksen tein edellisen viikon tiistai iltana.. Sivuilla tosiaan sanotaan että toimitus 1-3 päivää, eikä missään kerrota että siinä ajassa vain tiettyihin maihin... Minä laitoin sinne sitten suomeksi sähköpostia kun ei alkanut UPS:n viestiä toimituksesta kuulumaan.. Vastattiin sitten englanniksi että ehtii kyllä 14.päivä minulle.. Eipä kuitenkaan ehtinyt.. Sitten kyselin uudelleen niin taas vastattiin että no sorry on ollut viivästystä ja on kyllä lähetetty mutta menee ehkä jotain muutama päivä?? Tosi sellainen epävarma ja epäselvä vastaus.. No meni pari päivää ja sitten tuli UPS:n viesti niin he ovat saaneet sen keräilyynkin vasta 15. päivä.. ja minulle jo kerran oli luvattu paketti 14. päiväksi!! Eli luvattiin vaikkei ollut heiltä lähtenytkään.. Laitoin siitä vielä palautteen heille niin käskivät valittaa UPS:lle toimituksista.. Erikoista kun kuitenkin Heidän nettisivuilla iuvataan toimitus 1-3 päivää ja heidän asiakaspalvelija lupasi puvun 14. päivään mennessä!! No paketti tuli sitten viikon luvatusta myöhässä ja suoraan Englannista asti... Kyllä ois nyppinyt reilusti jos oisin maksanut Visalla, mutta otin onneksi sen Klarna laskun joka on ollut ainakin muualta tilatessa luotettava tapa maksaa ja siihen varmistukseksi tarvi antaa hetun loppuosa, mutta melkeinpä joka paikassa jos ottaa laskulla/tilillä tms niin pitää antaa että se ei ollut minusta outoa.. Mutta kyllä mietin jatkossa tilaanko ks. firmalta enää mitään!! Ei siksi että viivästy noin paljon, mutta oli niin huonoa asiakaspalvelua että eipä paljon houkuttele asiakkaita ... !
- jenna002
Mulla oli jotain ongelmia sen klarnan kanssa.. Hetu ja katuosoite ei täsmää?! Joten tilasin click and buy:n kautta.. Maksoin sen suoraan tililtäni. Tililtä lähti rahat, mutta click and buy:ssa näkyy, etten vielä ole maksanut sitä.. Nyt hiukan jännittää, että mihin rahat on mahtanut mennä.. S-postia piece of norwaylta ei ole tullut.. Onko kellään kokemusta tästä click and buy:sta?
- jenna002
ja puhuuko ne suomea siellä asiakaspalvelussa?
- säätöö
jenna002 kirjoitti:
ja puhuuko ne suomea siellä asiakaspalvelussa?
UPSin asiakaspalvelus puhutaa suomee mut siäl piece of norway paikas ei
- odotellaan
meil on tilattu puku 11 päivä. suomeen puku saapu UPSin mukaan 17päivä ja nyt UPS on sitä pitäny varastossa 4 päivää. Tänään aamulla soitettiin sitten sinne että tuleehan puku tänään, siellä sanottiin että juu tulee: 9-17 aikaan. -> 12:30 tuli sähköpostiin että "osoitteenne sijaitsee kaukaisella alueella" vaikka ihan keskellä vantaata asumme (kuinkakohan nopeasti he toimittaa sitte tuonne jonnekki ihan korpee?) soitettiin sinne ja kysyttii että mitäs tää nyt on ja he sano että ei kannata välittää, kyllä paketti tänään tulee. no täällä kotona sitte venailtiin koko päivä mihinkään lähtemättä, klo 17 asti ja ei pukua näy. illal ny sit soitettii sinne että hemmetti soikoo, missä puku viipyy, ni siellä joku naine vaa huutaa "english please, english" . aikamoist säätöö tää kyl, toivos nyt vaa et oikee puku ja oikee koko tulis ovelle täs lähiaikoin... eikä niil tähä aikaa vuodest pitäs ny mitää ongelmii ollla. tuntuu vähä et toi nettisivu kyl on iha luotettava mut toi UPS ny säätää jotain ja kovasti.
- tyytyväinen
Itse tilasin puvun 4.2 ja tänään postipoika sen toi ovelle. Tilausvahvistuksessa toimitusajaksi oli merkitty 18.2 (lauantai) joten ma vasta lähti jostain englannista tulemaan. Puku on oikein ihana, lämmin ja laadukas. Laskua ei vain ole näkynyt...
- no mikä siinä
Tilasin maanantaina puvun ja heti tuli tilaus vahvistus.Tänään tuli ups seuranta koodi.Arvio oli että puku on maanantaina 27.2 koti ovella.
- no joo, mutta...
Toimitus oli erittäin nopea (alle viikossa). Lasku tuli sähköpostitse, maksu aikaa pari viikkoa. Harmi vain, että puku olikin liian suuri minulle (pitkä). Palautusta tiedustellessani olisi minun pitänyt maksaa rahtikulut (16 e) palautus olisi melko monimutkaista. Joten nyt myynnissä uusi jumpsuit, edullisempien kotimaisten postikulujen kera: http://www.huuto.net/kohteet/uusi-onepiece-of-norway-collegehaalari_jumpsuit-s-vharmaa/211335573
- iiauu
Sain omani KAHDESSA arkipäivässä eli aika huippunopeesti! Lisäksi mulle soitettiin, että oonko kotona ku paketti tulee, mutta kerroin olevani töissä ja sinnehän ne paketin sitten toi! VOU :D Nyt kun sovitin kotona niin takapuolesta/reisistä ihan mielettömän tiukka, odotin niiden olevan todella löysiä mutta ei.. :( Ja nyt meinasin palauttaa, saa nähdä kuinka vaikeaksi menee.....
- kris
puku ihan ok. toimitus pari päivää
- Tseiemaa
Olis musta, M-kokoinen, Lusekofte Jumpsuit myynnissä: http://www.huuto.net/kohteet/piece-of-norway-black-lusekofte-m-koko/210692299
- myytävänä
Koko L olis tarjolla. liian pieni mulle.
http://www.pieceofnorway.fi/one-piece/black-is-back-29
vastaa tänne jos kiinnostaa. puku Kanta-Hämeessä - minski10
Tiistaina tilasin ja perjantaina tuotiin kotiin.Nopeaa toimintaa ja soitto että nyt paketti tulossa ja myös tuli. L kokoja olisi kaksi tarjolla hintaan 139€ kappale. Eli harmaa Monaco Regatta ja College 69 black. Vaihdan jos vastaavat kyselyyni,muuten myyn.
- minski10
Korjaan kaksi M kokoa olisi tarjolla. Eilen tuli virhe kokoon.
- nöfnöf
Tilasin joululahjaksi itselleni, sekä puolisolleni kyseisestä paikasta haalarit ja tilaus sujui ongelmitta. Ainoastaan luvattu toimitus-aika venyi vkolla eteenpäin kovan kysynnän takia. Soitin silloin paikanpäälle ja kyselin tuotteideni perään, ja asiakaspalvelussa vastasi norjalainen typy ymmärrettävällä englannilla kysymyksiini.. tuotteet saapui 3 vkoa tilauksesta eikä haalarissa laadullisesti ollut mtn vikaa.
- minnimouse
Tilasin netistä Piece Of Norwayltä OnePiece haalarin, joka ei ollut sopiva. Palautuksesta sopiessani, he laittoivat minulle linkin, jolla olisin maksanut heidän maksamansa postikulut 16e tuotteen lähettämisestä. Tämän lisäksi minulle olisi kuulunut heidän mukaansa postikulut palautuksesta. Heidän nettisivuillaan palautuksesta ei mainita tällaista yksityiskohtaa.
Tarkistin kuluttajansuojan, jonka mukaan verkkokaupassa kuluttajalla on 14 päivän palautusoikeus eivätkä postikulut kumpaankaan suuntaan kuulu ostajalle, ellei tästä ole erikseen mainittu toimitusehdoissa.
Laitoin heille viestiä lainkirjaimesta ja sain vastaukseksi ''okei, lähetä se takaisin ja unohda linkki. jonka laitoimme maksua varten.''
Seuraavana päivänä laittoivat vietin, kun vaadin heitä maksamaan postikulut myös takaisin:
''Lähetän sinulle valmiiksi maksetun palautustunnuksen tänä iltana. Tämä ei ole meidän käytäntömme, mutta koska olet niin tyytymätön käytäntöömme, voin tehdä poikkeuksen kanssasi.''- minnimouse
Koska yritys markkinoi Suomessa suomalaisille siihen pätee Suomen lainsäädäntö, joten jos joudut palauttamaan muista vaatia, että he maksavat postikulut molempiin suuntiin. SE ON HEIDÄN VELVOLLISUUTENSA lain mukaan.
- jenna002
Tilasin puvun 18.2. Olen laittanut ainakin kuusi s-posti viestiä ja soittanut kolme kertaa. Eivät löydä tilaustani ja minun 200euroa on jossain, missä lie! Lupaavat vain ottaa yhteyttä. Tännän olen jonottanut kyseiseen firmaan puhelimitse n. 45 minuuttia, ei vastausta. Mitäköhän noi puhelutkin mahtaa maksaa?
- EI
Itse tilasin Piece of Norwaylta kaksi jumpsuittia, jotka osoittautuivat liian pieniksi ja jotenkin kuluneen oloisiksi.. Todella nukkaantuneet ja huonot.
Noh otin sitten asiakaspalveluun yhteyttä (kirjoitin suomeksi), mutta vastaus tuli englanniksi. Eivät kuulemma palvele kuin englanniksi tai ruotsiksi.
Toiminta heidän puoleltaan on ollut todella hämärää, ei vastata puhelimeen, eikä kaikkiin viesteihin. Luvataan ottaa asioista selvää, mutta mitään vastauksia ei silti saa. Aivan huijaritoimintaa!
Itse jouduin palautuksen maksamaan, vaikka lupailivat että ei tarvitse maksaa.
Otan kuluttajaasiamieheen yhteyttä asiasta. - minski74
tilasin eilen omani ja tänään lähetti toi ovelle, elitodella nopeaa toimintaa! puku on ihana ja laadukas. suosittelen.
- huijausta!
tilasin itselleni jumpsuitin, joka piti kuitenkin lähettää takaisin, koska minulle oli lähetetty väärä koko (kämmi oli tapahtunut siellä päässä). kyselin palautus/vaihto toimenpiteitä, eli kuinka minun tulee menetellä sähköpostilla, niinkuin sivustolla neuvotaan. sieltä vastattiin ruotsiksi (itse kysyin asiaa suomeksi). laitoin viestiä takaisin, että onko mahdollista saada palvelua suomeksi, jolloin vastattiin todella ikävään sävyyn takaisin, että johan minulla on kaksi vaihtoehtoa josta valita: ruotsiksi tai englanniksi.. noh, jatkoimme keskustelua englanniksi. viestien välillä meni aina 4 päivää ja välillä tuli olo, että tahallaan vitkuttelivat tai jopa jättivät vastaamatta tiettyihin viesteihin).
VAIKKA kämmi oli heidän vikansa, olisi minun heidän mukaansa kuulunut maksaa 16 euroa, jos haluan vaihtaa kyseisen tuotteen!!!! kerroin, että minulla on aikaa 14 päivää, jonka aikana HE OVAT VELVOLLISIA maksamaan paketin lähettämisen. he eivät vastanneet viestiin. laitoin viesti, kun olin paketin postittanut, he eivät vastanneet viestiin.
laitoin paketin postiin, jonka lähetys minun tuli maksaa itse (35 euroa!!!). ilmoitin myös heille, että paketti on postissa jo matkalla.
laitoin viestin, että olen myös ottanut yhteyttä klarnalle ja jäädyttänyt laskun, jota EN MAKSA. JA KAPPAS! parin päivän päästä tuli viesti, että tässä on pakettiisi usp tunnus, jonka me kustannamme, emmekä enää vastaa viesteihisi. MITÄ ?! tietääkseni he ovat velvollisia vastaamaan asiallisiin viesteihini!?
hienosti lähettivät usp palautustunnuksen siinä vaiheessa, kun olin ilmoittanut jo paketin lähettäneeni ja 14 päivää oli kulunut jo ajat sitten. aivan huijari paikka! - haalariostaja
Kirjoittelin aiemmin joulukuussa (nim. haalariakaipaava) tuosta hyvityshaalarista. Eli tilasin oman pukuni marraskuussa ja se lopulta saapui joskus tammikuussa. Ostin joulukussa myös Piece of Norwayn haalarin ja jos näitä kahta vertaa, niin ehkä Piece of Norwayn haalari on hieman laadukkaampi, mutta ei tässä One Piecen haalarissakaan mitään valittamista ole. Ja kuosi on ihana! (Monaco Regatta).
Mutta nyt sitten yritän saada sitä hyvityshaalaria ja yhtäkkiä se ei onnistukaan suosituimmista haalareista, vaikka hyvityskirjeessä luvattiin mikä tahansa haalari. Verkkokaupasta näkee, että kokoja vielä kyllä olisi. Tilasin sitten lopulta itselleni hyvitykseksi vähemmän suositun mallin, niin saan tämän häsläämisen loppumaan. Lahjaksi se menee kuitenkin.
Niin ja itse maksoin Klarnalla (joulukuun kampanja), joten lasku tuli helmikuussa ja silloin sen maksoin. Kaikki sujui maksun kannalta hyvin.
(kokovalinnasta sen verran, että jos naiset tilailette pituuden mukaan haalarin ja rintavarustus on keskivertoa isompi, niin aika naftiksi jää ylhäältä) - tyytyväinenoon
Minä tilasin eilen, maksoin Paypalilla. TÄNÄÄN soittivat kuljetusyhtiöltä, että ovat oven takana. Sain siis haalarini vähän yli päivässä ja kaikki sujui loistavasti. :) Suosittelen kyseistä liikettä! Ihan on luotettava..
Siitä en sitten tiedä, että jos joku meneekin "vikaan", esim. tulee väärä väri tai pitäisi muuten vain palauttaa, että miten nuo luonnistavat.- xskoosta
Ai niin! Jos joku miettii kokoja.. Itse tilasin XS koossa, olen 155 cm pitkä ja hoikan mallinen. Puku on hieman iso, mutta ei kuitenkaan roiku päällä rumasti. Lahkeissa on ehkä noin 10 cm liikaa pituutta itselleni (mutta "kuminauhat" pitää kyllä lahkeen paikoillaan). Hihat ovat sopivan pituiset. Haaroväli roikkuu aika alhaalla, mutta johtuu luultavasti vain haalarin mallista eli ei väärästä koosta. (: Leveyssuunnassa vyötärön kohdalta jää joku 7 cm ylimääräistä molemmin puolin.
- tiinasik
Äläkää tilatko kys firmasta.Olen joutunut klarnan kanssa ja kuluttaja asiamiehen kanssa 12 päivää kamppailemaan palautuksen kanssa.Puheluihin firma ei vastaa,soi vaan musiikki.Sähköposti ym viestit tulevat englanniksi.Firman kotisivuilla vääriä puhelinnumeroita.Maksoin eilen 16 palautuskuluja ko firmaan ja heidän piti heti lähettää minulle rahtikirja tulostettavaksi sähköpostiini..no eihän sitä ole kuulunut/näkynyt.
ens tiistaina 14 päivää ummessa.
Onneksi kuluttaja asiasmies viimeksi tänään sanoi että ota maanantaina häneen yhteyttä jos edelleen epäselvää palautus.
USP palvelussa ihan ystävällinen henkilöstö,sanoivat että kyseisen firman palveluista tulee paljon heille valituksia.
Klarnan kanssa jäädytetty lasku niin kauan kunnes asia selviää.
Ja varmasti joudun kaikkiin tahoihin ottamaan vielä yhteyttä asian tiimoilta.
EN TODELLA SUOSITTELE!!! - :D
Tilasin eilen sellaisen vaaleanpunaisen joka on tarkoitettu vain tytöille.Saa nähdä milloin tulee.....
- Girls edition
Minä kans tilasin sen pinkin "slimmimmän" mallin joka tarkoitettu tytöille. Paketti saapui kotiovelle aika nopeasti, en muista menikö 1 vko vai 1,5 vko tilauksesta. Ihan söötti se on mutta tosi paksua college-kangasta (sisältä nukattu, vähän kuin fleeceä). Omani on kokoa xs mutta on silti aika isoa mallia, vähän harmi että pienin koko niillä on just tuo xs, xxs olis ollu mulle paras.
- ÄLKÄÄ TILATKO!
Jos haluatte säilyttää mielenrauhanne, en suosittele tilaamaan kyseisestä yrityksestä mitään ! etenkin, jos on olemassa mahdollisuus että joudut palauttamaan tuotteita. Sivuilta ei löydy palautusohjeita, ne saa vain englanniksi sähköpostitse, milloin sattuu. Ja huomatkaa! palautuksen pitää olla heillä 14 päivän sisällä, eli ei niinkuin suomessa yleensä, että lähetyspäivä on sen 14 p. sisällä. Tällöin he palauttavat väkisin tuotteen ja sinä joudut maksamaan KAIKKI postituskustannukset, heidän ja omasi. kamalaa, että erehdyin asioimaan kyseisen firman kanssa. Toivottavasti muut ovat viisaampia eivätkä hairahdu
- minäpäminä
kyllä kaveri sai, ja itekki haluisin mutta suututtaa että xs saattaa seki olla liian iso, ja ku lukee noita teiän palautus juttuja ni en taidakkaa ostaa.. liian ison ( niiku se sit varmaan olis ) yrittäsin varmaan palauttaa, ja jos se on tollasta ni taidanpa tilata www.onepiece.com :s nojaaa, heippa rahat ..
- Pettynyt!
ÄLKÄÄ TILATKO PIECE OF NORWAYLTA. Joillakin tilaus saattaa onnistua hyvin ja hyvä niin, mutta sitten kun tilaus ei olekaan mennyt putkeen niin se on sinun häviösi. Minä en saanut palautettua haalaria takasin vaikka kuinka otin yhteyttä. Huoh mikä firma.
- oma kokemus
Pakko kommentoida tähän oma kokemukseni ko. firmasta.
Tilasin jumpsuitin muutama viikko sitten, ja toimitus oli supernopea. Tilaukseni lähti perjantaina ennen klo 17 ja sain jumpsuitin maanantaina. UPS:n lähetti toi paketin suoraan kotiovelle. Toimitukseen meni siis vain yksi arkipäivä!
Äitini otti lähetyksen vastaan, koska olin siskoni luona toisella paikkakunnalla, jonne äitini lähetti jumpsuitin minulle kokeiltavaksi. No, puku oli iso ja siinä oli muutama mitätön tahra molemmissa hihoissa ja nämä olisi varmasti saanut pesussakin pois. Mutta, koska jumpsuit oli a) iso ja b) likainen, toimin seuraavasti:
Otin yhteyttä Piece of Norwayhin sähköpostitse. Kerroin puvun olevan likainen ja laitoin muutaman kuvankin todisteeksi. Mainitsin myös siitä, että se oli liian iso. Piece of Norwaylta tuli vastaus seuraavana päivänä ja he lupasivat lähettää minulle valmiiksimaksetun palautuslipukkeen UPS:ää varten. Tulostin lipukkeen, pakkasin jumpsuitin alkuperäispakkaukseen ja laitoin palautuslipukkeen paketin päälle. Sitten vain soitto UPS:lle ja noutoaikaa sopimaan. (Tähän vielä sellainen huomautus, että nouto-osoite oli lipukkeessa kotiosoitteeni, mutta UPS:n lähetti nouti paketin minuta siskoni luota.)
Piece of Norway on vastaanottanut lähetykseni (14pv:n sisällä siitä kun lähetti sen toi kotiini). Heti, kun he käsittelevät palautukseni, he lähettävät minulle saman jumpsuitin mutta pienemmässä koossa.
Aina, kun tilaan jostain nettikaupasta, luen tarkoin toimitusehdot!! Etenkin palautuksen osalta! Piece of Norwayn sivuilla lukee selkeästi, että vastaat mahdollisesta palautuksesta taloudellisesti itse. Ja vieläpä suomeksi!
Mutta, koska tässä oli kyseessä tuotevirhe (joo, tiedän että todella mitätön, mutta virhe anyway) niin heidän on vastattava tuotteen palautuksesta aiheutuvista kuluista!
Se on totta, että firmaan pitää ottaa yhteyttä joko ruotsiksi tai enkuksi, mutta enkulla minä sain ainakin asiani hoidettua hyvin ja nopeasti!
Ja noista kokojutuista sen verran, että itse en luottaisi siihen pituuden mukaan määriteltyyn kokoluokitukseen vaan kannattaa ihan katsoa ne mittataulukot, eli kunnolla mitata mittanauhan kanssa omien jalkojen pituus jne. Kertoo ehkä tarkemmin, mikä koko kannattaa ottaa.
Mutta näin minun osaltani, pääosin positiivinen ostokokemus, mutta vaatihan se toki pientä vaivannäköä. - hartme
Minulla ei taas ole hyviä kokemuksia. Tilaus toimitettiin kyllä nopeasti, mutta vaihto pienempään ei onnistu. Minun piti maksaa palautusrahti, ja nyt he eivät ole vastaanottaneet 2 viikkoa sitten lähetettyä pakettia, vaikka palautusosoite oli heidän itsensä antama. Lasku on Klarnan kautta, ja myyjänä siinä lukee Zoloft limited, Stockholm UNITED KINGDOM!!!! Saas nähdä miten tämäkin stroori päättyy.....
- nynny
Osaako joku kertoa oman pituutensa ja saamansa haalarin koon, jos se oli sopiva. Voisi auttaa monia koon valinnassa, ettei joudu tuohon palautusrumbaan.. Todella moni on sanonut haalarin olleen liian iso? Minkä pituisia olette XS ja M kokojen tilanneet? Pelottaa että nuo koot ovat liian pieniä 165cm ja 180cm pitkille, mutta tilasin nuo kun suurin osa kertoi saaneensa liian isokokoisen haalarin !
- Epätoivoinen!
Itse tilasin piece of norwayn - sivustolta n. 1kk sitten alennuksessa olevan jumpsuitin, eikä ole vieläkään tullut, eikä sähköpostiinkaan mitään saapunut. Olen soittanutkin sinne, ja sanoivat n. viikko sitten sieltä, että lähettäisivät sillä viikolla ne tulemaan sieltä tänne, eikä ole kuulunut mitään! Sähköpostia, yms kaikkea muutakin olen laittanut ja mitään ei kuulu. Seuravaaksi etsin jonkun toisen, SUOMALAISEN firman josta saa halvalla samanlaisia jumpsuitteja! Osaisiko kukaan kertoa mitään paikkaa? Laittakaa nopeasti kommenttia! :) ...Seppälästäkään ei näköjään enää saa...
- Enskuli
Kannattaa käydä kattomassa stadiumista!! Sieltä löytyy aina haalareita ja jollei juuri sillä hetkellä ole, niin he tilaavat niitä lisää.
- Sähköposti kannattaa
Jes, sähköpostia sinne laitoin ja vastaus tuli n. 2 minuutissa :) Sosittelen lähettämään sähköpostia!!!!!
- Noora
Olisko joku kiinnostunut ostamaan onepieceofnorwayn monaco regattan kokoa L. (http://www.pieceofnorway.fi/one-piece/monaco-regatta-34)
Tuote saapui minulle eilen ja on väärää kokoa enkä jaksaisi lähteä palautus/vaihto rumbaan.
135€ ja hoidan postituksen. :) - näin
Itse olen 169cm pitkä ja minulle käy S-kokoinen haalari, vaikka pituuden mukaan pitäisi valita M. Muuten vaatekokoni on S/M.
Piece of Norwayn sivuilla on koko-opas, josta voi katsoa mitat! Suosittelen sitä, saat paljon tarkemman kuvan kuin pelkän pituuden avulla. Pelkän pituuden avulla mitoituksessa ei oteta huomioon sitä, onko sinulla suhteessa pidemmät jalat vai selkä.
Koko-opas löytyy näin:
1. Mene Piece of Norwayn sivuille: http://www.pieceofnorway.fi/
2. Valitse haluamasi jumpsuit, esim.: http://www.pieceofnorway.fi/one-piece/black-is-back-29
3. Rullaa alas niin, että näet "Valitse koko" -kohdan. Siinä vieressä oikealla puolella on kaksi linkkiä, joista toinen on koko-opas ja toinen toimitustiedot.
4. Klikkaa koko--opasta, ja katso mitat. - Jyyli
Mulla ois tänään tullut M kokoinen musta Black Lusekofte Piece of Norway merkkinen haalari, joka on liian pieni. Joko myyn sen samalla hintaa kuin ostin (139e), tai vaihdan samanlaiseen mutta L kokoiseen. Ja uuteen tietenkin. Onko jollain tarvetta ostaa tai vaihtaa?? Ja Tampereen seudulla ois haalari
- Jyyli-
Vielä lisäys edelliseen, minulla on myös XS kokoinen Monaco Regatta Piece of Norway haalari jonka voisin mielelläni vaihtaa S kokoon ! Tai myös myydä jos ei vaihto onnistu
- Henna
HUOM!
Palatusten postikulut pitää maksaa itse!!!
Mä jouduin pulittaa 16 euroa, kun palautin niille jumpsuitin, jossa oli tehtaalta tullu jotain likaläikkiä. Värikin oli pinkimpi mitä kuvissa. Pyysin rahoja palautuksesta jo 7.3.2012 takaisin mutta ei ole vieläkään tullut, vaikka lupasivat laittaa... :( - haaalariiiiiiiiiii
Mä saan synttärilahjaks piece of norwaysta tilatun haalarin, isä sano että tilausvahvistuksessa sanottii tulevan maanantaina ku täs on viikonloppu välissä (:
Viikko sitte lauantaina tilasin äitin kanssa ziperallista haalari (student 2012 royal) kokoa XS ja tuli tänään ja oli aivan liian iso... se vetoketju roikku polvissa ! D:
oon 156cm pitkä ja hyvin pienikokonen... joten nyt myyn kaverille ton XS haalarin ja isä tilas sitte laskulla XXS kokosen haalarin mulle !(: toivottavasti tulis maanantaina :) - jaana111
minä olen pettynyt tuohon Piece of Norwayn kankaan laatuun. Nyt jos tilaisiin niin hankkisin ihan alkuperäisen OnePiecen tai jättäisin ostamatta. Kangas on paksua ja fleecemäistä nurjalta puolelta ja keskellä talvea tuntui ihan hyvältä idealta (näin kesän lähestyessä turhan kuuma). Mutta kangas nyppyyntyy todella helposti! Hihansuun resorit ja kädet on nyppyä täynnä vaikka pesty vasta 3 kertaa. Säilyttää kyllä muotonsa hyvin (tuo vähän arvelutti) eikä edes kutistunut pesussa. Kuivausrumpuun en uskaltaisi laittaa
- jh
Siis en koskaan enään tilaa tuolta mitään, niin perseestä koko palautus systeemi että asiakas mukamas joutuu maksamaan 16e postikuluja takaisin, no minä otin sen 16e laskulle mutta eivät lähettäneet mitään rahtikirjoja yms että voisin laittaa pakettiin ja lähettää takaisin..joten vein paketin vaan postiin ja lähti sieltä asiakaspalautuksena samaan paikkaan mistä tuli joka on jossain päin helsinkiä.. saa nähdä lähteekö nyt sinne minne pitäis.. en kyllä aijo maksaa mitään tonne paikkaan!
- Epäluuloinen...
Siis kannattaako Piece of Norwaystä tilata mitään ?!
- hp
Tilasin myös tollasen Piece of Norway One piece- haalarin, mutta ihan liian iso koko tuli arvattua. Koko-taulokko mielestäni aika yläkanttiin.
Tilasin koon L. Menee 175 senttiselle.
No joka tapauksessa jos jotakuta kiinnostaa ostaa puku:
http://www.pieceofnorway.fi/one-piece/lusekofte-pure-white-38
Tohon samaan hintaan 139e postikulut 7e. - PasiAIV
Saa niitä vauvanvaatteita halvemmallakin.
- Solemn
Tilasin itse 2 päivää sitten yhden haalarin vaimoa varten, tuli tilausvahvistus heti jossa väitetään toimitettavan UPS Expressillä, mutta tänään tuli Suomen Postilta (Itella) ilmoitus että paketin kuljetus on ennakkorekisteröity heidän järjestelmäänsä... Ovatkohan vaihtaneet kuljetusfirmaa? Saa nähdä kauan kestää että tulee perille...
hmm, itse tilasin myös toissapäivänä tuolta piece of norway sivulta kun oon kauan haaveillu ,mä sain ainaki heti sen tilausvahvistusksen s.postiini ja nyt oottelen sitä UPS:in suras juttua,mikä lie nyt onkaa...
Ja mietin myös sitä että kummat on nyt niitä aitoja jumpsuitteja:O
OnePiece :http://www.onepiece.fi/shop/info/index?gclid=CPSiuuem4rECFcItmAod5yUAnw
PieceOfNorway :http://www.pieceofnorway.fi/shop?p=8&osadcampaign=adw&gclid=COixpY2n4rECFSIwmAoduHsAWQ
:O?- micolo
Tilasin avopuolisolle tuollaisen http://www.pieceofnorway.fi/one-piece/monaco-regatta-34
Siis täysin UUSI, AITO Piece of Norway, Koko M
Oli kuulemma liian iso, Nopein saapi hintaan 95€ postikulut. Nouto onnistuu Tampereelta, mutta kulkeutuu myös Jyväskylään.
yht. esakaarakainen(at)hotmail.com - Äskentilannut
Eilen tilasin ja ei ole vielä tullut sähköpostia mutta ehkä he eivät ole launtaisn töissä mutta en usko että mikään varas yhtiö on mutta tilasin laskulla että saapa nähä että tuleeko mutta mitään ei olla vielä maksettu.
- njuye
Ei enää ellosta, aika väsyny on. Onko jollain kokemusta näistä: http://www.promgirlshop.co.uk http://www.jackybridal.com/ http://www.ourpromdress.co.uk
- Ask her
Haluaisin tilata Piece of Norwaylta tämän; http://www.pieceofnorway.fi/one-piece/monaco-regatta-34 mutta teidän kokemuksia luettuani, en tiedä uskallanko :p Onko kukaan tilannut nyt tässä lähiaikoina, että saisi tietää onko toimitus parantunut ym. ? (:
- Lesbiina
Itse tilasin Piece of Norwaylta alennushintaisen haalarin ja sain sen viidessä päivässä. Maksoin visalla. Ja ihan postin toimipisteeseen saapui. Olen todella tyytyväinen, olen 172 cm pitkä ja jumpsuitin koko on M, istuu hyvin, vähän väljä mutta luulen sen olevan tarkoituskin ja itse ainakin pidän siitä tällaisena.
Nyt tilasin 3.12. myös poikaystävälleni mutta OnePieceltä ja eilen tuli sähköpostia että tuote on lähetetty, saa nähdä kuinka nopeasti sieltä sitten tulee :) - ihmettelen!!
Itse tilasin haalarin 1.12.Eikä ole vielä tullut .lasku kylläkin tuli sähköpostiin ja postin seuranta tunnus tuli10.12 sähköpostiin mutta se ei ole liikkunut mihinkään eli ei ole edes vielä suomessa.laitoin sähköpostia sinne että tuotetta en maksa ennen ku nään tuotteen?Kyllähän ne lupaa lähettää sen parissa päivässä mutta eri juttu tuleeko se millon sitten postin kautta perille tai mikä ihmeen ups se nyt olikaan!
- So far, so good
Hei! Näitä lukiessa leviää kauhu ja ahdistus. Turhaan, väitän minä, ainakin vielä tässä vaiheessa. Eilen 12.12.2012 illalla klo 21 tilasin, saman tien tuli tilausvahvistus s-postiin ja tänään postilta lähetyksen seurantatunnus. Maksoin luottokortilla. So far, so good. Palataan asiaan, toivottavasti jo lähipäivinä.
- ihmettelen!!
So far, so good kirjoitti:
Hei! Näitä lukiessa leviää kauhu ja ahdistus. Turhaan, väitän minä, ainakin vielä tässä vaiheessa. Eilen 12.12.2012 illalla klo 21 tilasin, saman tien tuli tilausvahvistus s-postiin ja tänään postilta lähetyksen seurantatunnus. Maksoin luottokortilla. So far, so good. Palataan asiaan, toivottavasti jo lähipäivinä.
joo mulla meni 4 päivää siitä ku seurantatunnus tuli sähköpostiin että jumpperi tuli perille !Eli ei kannata pelästyä jos siellä lukee 3 päivää pelkkä Helsinki :)
- Jn95
Tohon jumpperiin saa ainakin 10 euron alennuksen kun käyttää alennusnumeroa
http://www.tarjoukset.info/10-euron-alennuskuponki-piece-of-norway-verkkokaupassa/
Kiva jouluasu :) - ihmettelen!!
joo tänään tuli postissa jumpsuitti! 14 päivää meni ku tuli perille .1.12 siis tilasin ninkuin tossa paria aikaisemmassa viestissä mainitsin! Joo se voi olla että kortilla maksaessa tulee nopeammin tai sit on vaan lähettäjän laiskuudesta tai työmäärästä kiinni koko homma!tiedä tuosta!mutta pääasia että tuli perille puku! :)
- pissis1
Tilasin 10.12. ja 17.12. oli paketti postissa, olis varmaan ollu jo aiemmin mutta oli VL tossa välissä.
- So far...?
Toivotaan, että en riemuinnut liian aikaisin. Nyt seurantatunnuksesta (13.12.) kulunut 3 arkipäivää (vl väliss) ja näyttää edelleen vain tuon silloin tulleen ennakkotiedon.
- awdadwfd
itse tilasin viikonloppuna ja oli jo torstai aamuna kädessä kys haalari täällä pohjoislapissa.
- apwigfojo
Itse tilasin eilen, katsotaan että tuleeko perille
- olen tilannut 2x
ja saanut haalarit viikossa kotiin. Hyvälaatuisia tuotteita.
- epätoivoinen
Minä olen käynyt viimeisen viikon vilkasta sähköpostien vaihtamista kys. yhtiön kanssa. Neuvot alkavat olla vähissä, mutta eikai se auta kuin ottaa yhteys postiin ja kuluttaja-asiamieheen?
Tilasin Jumpsuitin Piece of Norway-sivustolta ja se tuli viikon sisään tilauksesta. Oli liian suuri, joten laitoin viestiä asiakaspalveluun ja tiedustelin kuinka voin palauttaa puvun. He vastasivat, että puku pitää toimittaa alkuperäisessä paketissa ja siistinä toimitusosoitteeseen. Mitään lappuja tai palautuskoodeja en saanut sähköpostiin tai kotipostiini. Vein puvun asiakaspalautuksena postiin (kuitti tallessa) 25.11.
Sain Klarnalta muistutuslaskun puvusta viime viikolla ja aloin selvittää mistä oli kyse. Lasku on jäädytetty ja yhteys Piece of Norwayhyn otettu. He sanovat, etteivät ole saaneet pukua/ palautusta itselleen??? Aikaa palautuksesta on kuukausi, joten pelkään löytyyköhän pukua mistään? "Epäonnistuneesta palautuksesta" ei ole tullut minulle minkäänlaista tietoa, vaikka oma osoitteenikin oli pussissa vielä näkyvillä (ruksit päällä). Minulta ei veloitettu puvun palauttamisesta mitään, joten voisiko olla että se ei ole sen takia lähtenyt mihinkään? Äitini palautti aiemmin puvun vastaavanlaisella tavalla, eikä hänellä ollut sen kanssa mitään ongelmia. Siksi uskalsin tilata itsekin silläkin uhalla, ettei koko ole oikea.
Mitä vaihtoehtoja minulla on jäljellä?? - En suosittele
Mä tilasin puvun itselleni joskus alkusyksystä ja sen kanssa kaikki oli ok. Vaimolle tilasin puvun joululahjaksi mutta pistin kokeilemaan jo ennen joulua jotta pystyi palauttamaan. Puku oli liian iso joten kontaktoin asiakaspalvelua ja kysyin mitä tehdään.
He ensin sanoivat että palauta omalla rahallasi ja pitää olla tracking numero mukana. Sanoin että ei se noin mene ja sitten käskivät viemään postiin asiakaspalautukseen, silti piti saada tracking numero. Vein paikallispostiini mutta siellä tuntui olevan kohtuullinen epätieto miten noille voi palauttaa. Lopulta soittivat jonnekin postin asiakaspalveluun ja saivat oikean palautusosoitteen. En kuitenkaan saanut mitään kuittia palautuksesta...
Nyt odotettu rahaa takaisin omalle luottokortille mutta eipä ole toistaiseksi tullut. Asiakaspalveluun olen myös pistänyt mailia mutta vielä en ole vastausta saanut...
Vaikka puku on kiva niin en tuon palautusrumban takia voi suositella! - Viihtyypuvussa236598
Tilasin puvun 28.12.12 ja se tuli 8.1.13
Hyvä puku, hyvälaatuselta tuntuu ja maksoi lopuksi vain 103€ kun käytin erästä netistä löytynyttä ale-koodia oston tehdessäni.- ihmettelen vaan
Mitenhän noi alennuskooditkaan toimii, minä kun tilasin ja laitoin koodin, silloin näytti alennetun hinnan. S-postiin tuli kuitenkin ilmoitus tilauksesta ja hinta oli normaali, eli ei alennettu. Nyt sain S-postiin klarna laskun ja sielläkin hinta on normaali, joten alennuskoodista ei ollut mitään hyötyä? puhuakaan en ole viellä saanut.
- HANU7
Tilasin ja sain nopeasti (4pv ja maksu klarnalla), puku liian iso ja muutenkin tulin toisiin ajatuksiin joten haluaisin palauttaa,,, Nyt yritän kuumeisesti selvittää miten palautus toimii ettei jää puku käteen... S-postiin ei vastata ja puhelimitse joku tiedotus :-((
- ofdsof
Tilauksessa kesti aika kauan. Viikon päästä tilauksesta laitoin sähköpostia, että missä tilaus viipyy ja seuraavana päivänä sen lähettivät. Puku oli liian iso ja lähetin spostia palautusta koskien. Vastauksena tuli ilmeisesti jonkinlainen viesti jonka lähettävät kaikille palautuksesta kysyville. Ei auttanut yhtään enkä tiedä nyt mitä teen asian kanssa kun puhelinpalvelu on ilmeisesti suljettuna vielä viikko eteenpäin.
- surkea asiakaspalvel
Tilasin syksyllä piece of norwaylta jump suitin, sen tulossa kesti kuukauden luvattua pidempään, eikä sitä toimitettu UPS:na vaan tavallisen postin kautta. Koko oli liian iso ja palautin sen www-sivulta saamieni ohjeiden mukaan. Pyysin vaihtamaan pienempään. Lähettivät laskun, ilmoitin että olen palauttanut ja haluan pienemmän tilalle. Ilmoittivat että tilaamaani mallia ei löydy pienempää. Tilasin nettisivujen kautta uuden. Se tuli 2 viikon päästä tilauksesta. Sitten sain laskun jossa oli laskutettu kummatkin puvut. Ilmoitin palauttaneeni toisen, sanoivat ettei ole tietoja palautuksesta. Nyt olen puoli vuotta yrittänyt korjata laskutusta ja turhia perintäkirjeitä tullut monta kappaletta. Itse tuote aivan ihana.
- buenoblogi
Älkää ikinä käyttäkö iskurepliikkejä :) Ne vain kertovat tytölle, että ette uskalla olla omana itsenänne. Lisää neuvoja löytyy täältä: http://kaikentakanaonnainen.blogspot.fi/
- Karita
Voi paska! Itse näin vasta näitä viestejä kun yritän palauttaa liian suurta pukua.
=(
Sain postiosoitteen palautukseen ja se on postilokero hesassa? Miten postilokeroon voi palauttaa paketin?
Toimiiko se varmasti?
Samoin olen monta kertaa sähköpostia laittanut ja sekavia vastauksia.
Samoin harvakseltaan.
Eli mulla olis myynissä 69 musta xs kokoinen one piece...
Kunhan postarit saan päälle niin sen saapi. - Navy Lusekofte
Itse olisin kovasti ostamassa Onepieceä, ja tältä kyseiseltä sivustolta sen näyttäisi saavan halvalla. Piece of Norway -kotisivut vaikuttavat vaan hyvin oudoilta, kuvat eivät aukeile ja ovat muutenkin erittäin oudot. Mieleeni tulee, että olisivat jotenkin hajalla/kesken? Muilla samoja kokemuksia?
- Suosittelen
Tilasin parisen viikkoa sitten alennuksesta haalarin. Paketti tuli noin 4 päivässä. Sähköpostilla tuli Itellan seurantakoodi,jonka kanssa kipitin hakemaan potkupuvun postista ennen kuin posteljooni itse ehti ovelleni. Maksoin visalla, perus varmennukset verkkopankkitunnareilla ja homma hoidettu. Tilasin koon M (olen 175cm ja hoikka), mukavan reilu päällä:) ainoa miinus vuoresta irtoava nöyhtä (lähtee kun kerran pesee) ja pari langanpätkää. Suosittelen!
- lkjhb
"Aidolla" Onepiecellä ja Piece of Norwaylla ei ole kait mitään yhteistä? Onko totta?
- EloiseL
Eikö tuolta voi valita toimitusta postiin? En halua pakettia kotiovelle, vaan haluaisin noutaa sen sitten kun itselle sopii.
- jusu4
paketti tuli kyllä ihan postin kautta eikä minkään UPS:sän!!
- kep1
Mullekkin tuli vaan suoraan postiin ei tullu postisetä ovelle asti vaan jätti saapumisilmoituksen laatikkoon vaikka olin kotona....
- sellainenshoppailija
Heippa! Tilasin itse olisiko loka vai marraskuussa haalarin tuolta :) Haalari tuli puolessatoista viikossa ja maksoin tuolla klarnan laskulla(johon siis sotu ja yhteystiedot yms). Hyvin toimi ja olen hyvin tyytyväinen :)
- Hyväolitilaustuli
Ei mitään moitittavaa, olen tilannut tuolta haalarin ja tuli moitteettomasti kotiovelle. Nyt alennusmyynneistä ostin kolme, tulivat postiin pakettina, ei kotiovellle, mutta eipäs se haitannut kun sain neljä haalaria lapsille hintaan 120€ :) ainut asia mikä mietityttää on, että nettisivut ovat hävinneet?
- sap2
Hyväolitilaustuli kirjoitti:
Ei mitään moitittavaa, olen tilannut tuolta haalarin ja tuli moitteettomasti kotiovelle. Nyt alennusmyynneistä ostin kolme, tulivat postiin pakettina, ei kotiovellle, mutta eipäs se haitannut kun sain neljä haalaria lapsille hintaan 120€ :) ainut asia mikä mietityttää on, että nettisivut ovat hävinneet?
Ne on vaihtaneet nimeä, sen takia myivät niin halvalla kaiken pois ja vanhaa piece of norway sivua ei ole.Nyt se taitaa olla funkywearinc.com, suomenkielisiä sivuja ei taida vielä olla
- Kummallista
Ne ketkä tilanneet laskulla, tuliko lasku paketin mukana vai miten. Tuotteet mulla on ollut jo 2 viikkoa eikä ole tullu laskua mukana eikä s-postiin(ei myöskään roskapostiin). Lisäksi tilasin vaan yhden mutta sain kolme tilaamani tuotteen lisäksi???? Ja tuolta ei vastata. Ehkä mä sit vaan pidän nää ja jos laskua ei näy niin hyvä munkki tais käydä.... :D olisi kiinnostanut siitä laskusta kattoa että onko ne laskuttanut noista kaikista vai vaan siitä minkä tilasin.
- Ei laskua
Ei edelleenkään näy laskua, .... "Osta nyt maksa huhtikuussa" jep jep :D , ei ole tullut huomautuslaskuakaan joten ehkä eivät tehneet mulle laskua ollenkaan :) :D
- 18+2
Onko kukaan saanut rahojaan takaisin palautuksen jälkeen??????
Melkein kuukausi sitten palautin tuotteen, eikä ole rahoista saati tuotteesta kuulunut mitään sen jälkeen, vaikka s. postejakin on lähetelty :(- kirsi3
Sinuna ottaisin yhteyttä kuluttajasuojaan. Ne sieltä osaavat kyllä neuvoa mitä voit tehdä jos ylipäätänsä mitään voit. Itse laittanut sinne viestiä pariin kertaan ja aina saanut minua tyydyttäneen ratkaisun
- ndshkihasdkpsd
Wedding Dresses Prom Dresses www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.weddingdressesmore.com 2013 spring wedding dresses at www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses,Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657