Päällikkö is back in bisnezz:
"Sain kutsun sisäministeriössä järjestettävään teemakeskusteluun, jonka aiheena on vastuullinen/vastuuton keskustelu maahanmuutosta.
Vaikka yhdessä vaiheessa tunsinkin jo suurta väsymystä koko aihetta kohtaan, vastasin kutsuun myöntävästi.
Mielestäni on suoranainen kansalaisvelvollisuus osallistua keskustelun saattamiseen asiallisille raiteille.
Vihdoinkin."
http://todellisuus.org/index.php?topic=303.msg42768;topicseen#msg42768
Hauskana yksityiskohtana Päällikkö on laittanut kirjoituksen Hallista koskevaan ketjuun. Mitähän se sillä tarkoitti?
:)
Jotkut ne osaa ja porskuttaa...
7
93
Vastaukset
- nastamuumio
Mahtaakohan niihin hilupilttuisiin osallistua muita, kuin asenteellisia maanikoita ja kukkahattu setämiehiä? Toivottavasti joku oikeasti fiksukin on kutsuttu.
- Mikäs reinolla?
Eipä ainakaan Homman reinoille, öyhöttäjille, propellipäille, foliohatuille, aspergereille ja moderaattorinatseille liene kutsua luvassa, sattuneesta syystä. :-)
Mäki-Ketelä painii vähän eri sarjassa. Mutta hänhän onkin The Päällikkö. Mäki-Ketelää aina tarvitaan.
- Silmukka kiristyy...
"Hauskana yksityiskohtana Päällikkö on laittanut kirjoituksen Hallista koskevaan ketjuun. Mitähän se sillä tarkoitti?"
Päällikön jokainen pikku teko on aina viesti, merkitystä täynnä.- I love Chief
Päällikkö on joka paikassa. Nyt ja aina.
- nastamuumio
paremminkin omaan pesään paskoja ja huono häviäjä.
- Päällikkö itse
Häviäjä?
Päällikön status: arvostettu kansalaisaktivisti ja yhteiskunnallinen vaikuttaja.
Hommareinolaisten status: reppanaluusereita natseja.
Kuka hävisi ja kuka voitti? - niksnakskaks
Päällikkö itse kirjoitti:
Häviäjä?
Päällikön status: arvostettu kansalaisaktivisti ja yhteiskunnallinen vaikuttaja.
Hommareinolaisten status: reppanaluusereita natseja.
Kuka hävisi ja kuka voitti?Vai ihan päällikkö. Mestarihan jo löytyykin. Olisiko seuraava kenties; vapahtaja ?
Jossain vanhassa tv-ohjelmassa muistelen "päällikön" nähneeni. Ainoa mikä jäi mieleen oli sekavat mielipiteet ja kykenemättömyys asiapohjaiseen argumentaatioon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839