Päällikkö is back in bisnezz:
"Sain kutsun sisäministeriössä järjestettävään teemakeskusteluun, jonka aiheena on vastuullinen/vastuuton keskustelu maahanmuutosta.
Vaikka yhdessä vaiheessa tunsinkin jo suurta väsymystä koko aihetta kohtaan, vastasin kutsuun myöntävästi.
Mielestäni on suoranainen kansalaisvelvollisuus osallistua keskustelun saattamiseen asiallisille raiteille.
Vihdoinkin."
http://todellisuus.org/index.php?topic=303.msg42768;topicseen#msg42768
Hauskana yksityiskohtana Päällikkö on laittanut kirjoituksen Hallista koskevaan ketjuun. Mitähän se sillä tarkoitti?
:)
Jotkut ne osaa ja porskuttaa...
7
99
Vastaukset
- nastamuumio
Mahtaakohan niihin hilupilttuisiin osallistua muita, kuin asenteellisia maanikoita ja kukkahattu setämiehiä? Toivottavasti joku oikeasti fiksukin on kutsuttu.
- Mikäs reinolla?
Eipä ainakaan Homman reinoille, öyhöttäjille, propellipäille, foliohatuille, aspergereille ja moderaattorinatseille liene kutsua luvassa, sattuneesta syystä. :-)
Mäki-Ketelä painii vähän eri sarjassa. Mutta hänhän onkin The Päällikkö. Mäki-Ketelää aina tarvitaan.
- Silmukka kiristyy...
"Hauskana yksityiskohtana Päällikkö on laittanut kirjoituksen Hallista koskevaan ketjuun. Mitähän se sillä tarkoitti?"
Päällikön jokainen pikku teko on aina viesti, merkitystä täynnä.- I love Chief
Päällikkö on joka paikassa. Nyt ja aina.
- nastamuumio
paremminkin omaan pesään paskoja ja huono häviäjä.
- Päällikkö itse
Häviäjä?
Päällikön status: arvostettu kansalaisaktivisti ja yhteiskunnallinen vaikuttaja.
Hommareinolaisten status: reppanaluusereita natseja.
Kuka hävisi ja kuka voitti? - niksnakskaks
Päällikkö itse kirjoitti:
Häviäjä?
Päällikön status: arvostettu kansalaisaktivisti ja yhteiskunnallinen vaikuttaja.
Hommareinolaisten status: reppanaluusereita natseja.
Kuka hävisi ja kuka voitti?Vai ihan päällikkö. Mestarihan jo löytyykin. Olisiko seuraava kenties; vapahtaja ?
Jossain vanhassa tv-ohjelmassa muistelen "päällikön" nähneeni. Ainoa mikä jäi mieleen oli sekavat mielipiteet ja kykenemättömyys asiapohjaiseen argumentaatioon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu756032Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275597Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213148- 1832654
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2692586- 202263
- 1041619
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3801509- 751353
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171236