Ennen Jaakko Lassilan aikaaan oli RUKn käyminen melkeinpä tärkein edellytys pankki uralla etenemiseen, taisi tehdä sukulais pojista osasto pääliköitä vaikka ei ollut edes osastoakaan.. miten lie nykyään takaako Rukin käyminen etulyönti aseman työ elämässä.
olin pankissa
kattia kanssa
4
345
Vastaukset
- >>>>>>>>>>>>>
Kysy asiaa joltain feministiseltä naispankinjohtajalta. Pankkilaitos ei ole enää isänmaallinen laitos, vaan Kansallis-Osake-Pankki on nykyään Nordea.
Nuuttila tietänee:
http://www.nordea.fi/Tietoa Nordeasta/Sara Mella Nordeaan varatoimitusjohtajaksi/1285592.html - noperskeles
No perskeles selittääpä tuo menneen ajan vaatimus sen miksi pankeilla meni niin huonosti 1990 luvulla ja miksi rahaa jaettiin ilman takuita. Ihmeellistä kähmintää ja vastuuntunnottumuutta, mutta tämänhän vain upseerit osaa.
- jahasssssssssssssss
nii
- nii..i
Joooooooooooooooooooo...........
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308