Mistä ihmeen sivustoilta voisi hakea n. 18v. kolleja nussimaan estotonta vaimoani ? Vinkkejä kiitos !!!
Vaimolle nuorta ?
51
9556
Vastaukset
- Matti ja Maija
Tuolle olis tilausta täälläkin. Neuvokaa ihmeessä. Kait niitä jotakin sivustoja löytyy ?
- Anonyymi
Suomessa ei ole juuri tuohon sopivaa käytännöllistä sivustoa. Pitää mennä tuonne hiukan Etelään päin. Esim Emglannissa noita nuoria innokkaita löytyy vaikkapa dogging sivustoilta. Ota vaimostasi seksikäs valokuva, hepenet ym. Kasvot eitarvitse näkyä, tarjoa sitä. Takaan että minuutin päästä on jo muutama tarjokas ja tunnin päästä niin monta, että ei viitsi kaikkia lueskella. Vuokraa auto ja sitten sovittuun tapaamispaikkaan. Ja siellä saattaa vaimoasi odottaa joukko innokkaita nuoria miehiä, osa ehkä kuitenkin katselijoina. Ja tuo suojaikäraja on 16 v. Kannattaa muistaa, koska tuolla liikkuu hyvinkin nuoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa ei ole juuri tuohon sopivaa käytännöllistä sivustoa. Pitää mennä tuonne hiukan Etelään päin. Esim Emglannissa noita nuoria innokkaita löytyy vaikkapa dogging sivustoilta. Ota vaimostasi seksikäs valokuva, hepenet ym. Kasvot eitarvitse näkyä, tarjoa sitä. Takaan että minuutin päästä on jo muutama tarjokas ja tunnin päästä niin monta, että ei viitsi kaikkia lueskella. Vuokraa auto ja sitten sovittuun tapaamispaikkaan. Ja siellä saattaa vaimoasi odottaa joukko innokkaita nuoria miehiä, osa ehkä kuitenkin katselijoina. Ja tuo suojaikäraja on 16 v. Kannattaa muistaa, koska tuolla liikkuu hyvinkin nuoria.
www.iskuri.net ja varmasti löytyy nuorta miestä vaimolle.
Pistät vain vaatimuksiksi ehdottoman ikärajan, niin saat samantien kaikki idiootit seulottua pois jotka eivät osaa edes lukea.
Iskuri on yhä hyvä paikka etsiä seksiseuraa vaikka se muuttuikin muutama vuosi sitten maksulliseksi. Maksuna ei kuitenkaan ole kuin tekstiviestin hinta, eikä mitään kuukausimaksullisia huijauksia kuten nuo muut deittisivustot jossa jätkät juttelee jätkille.
- Pariparia
Jonkun pitäis perustaa lainaamo tai penispankki, josta voisi tilata halumansa laisen nuoren ja innokkaan "opiskelijan" vaimolle panoseuraksi. Sekä tarjoajia, että tarvitsijoita varmaan riittäisi. Ja sehän olisi ihan ilmaista huvia, puolin ja toisin. Ja kaikenlisäksi hyödyllistä.
Iskuri.net on hyvä sivusto, jos haluaa seuraa hakea.. Kokemusta on ;)
- 19vTRE
Kyllähän täältäkin niitä löytyy ;P
- Memmen
Minua kinnostais kanssa siistit ja mukavat kaverit, ihan vakipanoille, aina silloin tällöin ja tietenkin miehein suostumuksella. Mutta sellaisia ei helposti löydä. Terffipalstat on täynnä sikailijoita, eikä sieltä löydy oikeanlaista.
- Tahtois kanssa !
Ihan oikeasti on vaikeaa löytää sopivaa, vaikka niitä varmaan on pilvin pimein. Treffipalstojen Ym. ilmoittelijat on ihan sikaporukkaa. Siellä ei mikää ole niinkuin kerrotaan. Ja tästä on kokemusta...
- Just joo
Tahtois kanssa ! kirjoitti:
Ihan oikeasti on vaikeaa löytää sopivaa, vaikka niitä varmaan on pilvin pimein. Treffipalstojen Ym. ilmoittelijat on ihan sikaporukkaa. Siellä ei mikää ole niinkuin kerrotaan. Ja tästä on kokemusta...
Jaa että kokemuksesta tiedät, kun olet itsekin siellä ilmoitellut.
- Tahtois kanssa !
Just joo kirjoitti:
Jaa että kokemuksesta tiedät, kun olet itsekin siellä ilmoitellut.
Juuri niin... kokemuksesta tiedän.
- Anonyymi
Montako nuorta haluat ollaan 17-19v suurin osa poikuuden tallella opettajaa vailla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako nuorta haluat ollaan 17-19v suurin osa poikuuden tallella opettajaa vailla!
Hei kundit! Olenpa vaan tosi kinkky himokas Rva pyllystänl, että tiivistä tiukkaa lihaa, mielestäni kiihottava näköinen olemukselta käytökseltä. Olen 49v Tumma. Isorintainen rva,
Haluaisin 18v/19v kokeneita kundeja, olette kiivaita räväköitä. otteissanne,
Toiveena vaikkapa 3me kovaa kundia, eikä olisi paha, jos ja kun olette Isolla mulkulla kullilla varustettuja. Tarjoan tasokkaat puitteet, omakotitalo. Missä asustan Järvenpää.
Ottakaa yhteys olen himo KIIMANEN aikainen
rva vailla nuorta Kiivasta kestävää kyrpää. ❤️❤️
- Neiti40
Olen nelikymppinen nainen ,ja samat ajatukset ovat kiehtoneet minuakin.
Kerran olen päässyt sattumalt anauttimaan "namua" intti poikaa.
Se oli ihanaa ..saimme nauttia koko viikonlopun mökillämme.
Ei tarvinnut kärsiä mistään pettämisen morkkiksista ja uskon että rakastajanikin nautti tilanteesta.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan ,niin minullakin kun poika löysi tyttöystävän.
Itsekkin olen yrittänyt löytää minkä mistäkin nuorta miestä itselleni mutta tuloksetta.
Eli itsekkin heittää ilmoille pyynnön ,että nuoret miehet jotka haluavat meitä puuma naisia tulisivat rohkeasti jutteleen ,,mm junissa.- 17+6
Ja mistähän teidät siellä junassa tunnistaa? Puuma-verkkareista(ko)????
- Kalle -93
17+6 kirjoitti:
Ja mistähän teidät siellä junassa tunnistaa? Puuma-verkkareista(ko)????
"I am hotwife, fuck me, my husband watches .. What do you think?" Oli tuollainen teksti naisella t-paidassa... ja ihan hyvä... mutta hampurilaisbaarissa... kait sitä vois junassakin vilauttaa ?
- Kathy_45
Kalle -93 kirjoitti:
"I am hotwife, fuck me, my husband watches .. What do you think?" Oli tuollainen teksti naisella t-paidassa... ja ihan hyvä... mutta hampurilaisbaarissa... kait sitä vois junassakin vilauttaa ?
Mistä tuollaisen t-paidan saisi tilata ? Tietääkö kukaan ?
- Kukkuu 19v.
Kathy_45 kirjoitti:
Varmaan jostakin netistä löytyy, mäkin olen nähnyt tuollaisen ( Ja pannut kanssa ).
- Pari 44
Kukkuu 19v. kirjoitti:
Varmaan jostakin netistä löytyy, mäkin olen nähnyt tuollaisen ( Ja pannut kanssa ).
Netistä löytyiynoita t-paitoja, Spread hirts haulla muistaakseni. Paitaan saa kuvan ja tekstin. Kuvat voi valita ja tekstin kirjoittaa itse. Sellainen takin alle ja sitten vilauttaa tekstiä ja kuvaa sopivassa seurassa. Toimiva keino. On kokeiltu.
- Yakima1
Täällä on ainaki yksi...
- KovatPiipussa
Yakima1 kirjoitti:
Täällä on ainaki yksi...
Jaa... missä päin ?
- n50--
Ukkoni joskus ehdotti mut en suostunut, jäi kyllä ajatus nuoriin poikiin mieleen. Joskus ehdottelen suoraan nuorille miehenaluille naintia ja yllättävän moni lähtee. Käyn tutun rouvan luona mikä lainaamassa vierashuonetta kun saan nuoren mukaan pantavaksi. Tuttuni katselee overaosta kun komee poika nai minua, lähdettyäni on kuulema saanut munaa itsekkin. Kaverille kanssa nautintoa!!
- Halut heräs
n50-- kirjoitti:
Ukkoni joskus ehdotti mut en suostunut, jäi kyllä ajatus nuoriin poikiin mieleen. Joskus ehdottelen suoraan nuorille miehenaluille naintia ja yllättävän moni lähtee. Käyn tutun rouvan luona mikä lainaamassa vierashuonetta kun saan nuoren mukaan pantavaksi. Tuttuni katselee overaosta kun komee poika nai minua, lähdettyäni on kuulema saanut munaa itsekkin. Kaverille kanssa nautintoa!!
Naiskaverini on varsinainen puuma, tuo luokseni välillä nuoria poikia että pääsee naimaan kun kotona ei voi. Olen katsellut kun panee kunnolla alastonta poikaa niin kauan kun saa, sitten lähtee heti kotia. Olen mennyt juttelemaan ja kun vähän hyväilee on kovana ja antaa naida. En itse kehtais mennä iskemään nuorta poikaa, mutta hyvä järjestely kun tuodaan kotia. Vamhakin innostuu kovasta kalusta.
- Anonyymi
Kathy_45 kirjoitti:
- Anonyymi
Halut heräs kirjoitti:
Naiskaverini on varsinainen puuma, tuo luokseni välillä nuoria poikia että pääsee naimaan kun kotona ei voi. Olen katsellut kun panee kunnolla alastonta poikaa niin kauan kun saa, sitten lähtee heti kotia. Olen mennyt juttelemaan ja kun vähän hyväilee on kovana ja antaa naida. En itse kehtais mennä iskemään nuorta poikaa, mutta hyvä järjestely kun tuodaan kotia. Vamhakin innostuu kovasta kalusta.
Tuossa kaupungissa, jonka nimeä en nyt lähde mainostamaan, Kotirouvilla ja muillakin ei vapailla naisilla on oma seksirinki. Jollakin kännykkäsovellutuksella se toimii. En tiedä kuinka monta kundia siinä on mukana, mutta noita naisia 35-55 v. välillä on vajaa kymmenen. Vaihtelevat noita yhteystietoja nuorista miehistä keskenään, että silleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilaa tuollainen tiukka t-paita. "Fuck me, my husband wants to watch." Tuolla tekstillä löytyy kolmas tai useampikin pyörä. Tekstiä voi tehostaa sopivalla kuvalla. Monesti kokeiltu ja hyväksi todettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilaa tuollainen tiukka t-paita. "Fuck me, my husband wants to watch." Tuolla tekstillä löytyy kolmas tai useampikin pyörä. Tekstiä voi tehostaa sopivalla kuvalla. Monesti kokeiltu ja hyväksi todettu.
Osa noista potentiaalisista ehdokkaista kyllä aristelee tuo oman miehen mukana oloa, niin me olemme sopineet niin, että vaimo menee mökille ja sextailee siellä... valvontakamera päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on tuollainen, ei ihan sama teksti, mutta sama asia. " I'm a gangbang cuckold wife." Ei ole yhtään iltaa, että ei olisi kimppaa saanut. Festareilla, ravintolassa... tanssipaikalla... uimarannalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa kaupungissa, jonka nimeä en nyt lähde mainostamaan, Kotirouvilla ja muillakin ei vapailla naisilla on oma seksirinki. Jollakin kännykkäsovellutuksella se toimii. En tiedä kuinka monta kundia siinä on mukana, mutta noita naisia 35-55 v. välillä on vajaa kymmenen. Vaihtelevat noita yhteystietoja nuorista miehistä keskenään, että silleen.
Vaimoni ja hänen ystävättärillään on tuollainen kännykkäsysteemi freepaid liittymillä. Alkuun heillä oli hankalaa saada potentiaalisia tyyppejä siihen mukaan, minä olisin kyllä lähtenyt, mutta olin liian vanha. :) Nyt tarjokkaita on yllin kyllin. Tuo ei ole kaupallista toimintaa, joten lienee laillistakin ?
- vaimolle kolme
Vaimolle löytyi panoporukka ihan sattumalta, olimme ravintolassa vieraalla paikkakunnalla kun nuori kaveri tuli röyhkeästi kysymään että saavatko he (niitä oli kolme) panna vaimoani. Tottakai se sopi ja annoin pojille vielä taksirahan ja sovittiin että palauttavat vaimon samaa hotellin aamulla
- 18dude
Täällä olis innokasta panoseuraa !
Kyllähän meitä nuoria miehiä löytyy, senku tulette kysymään rohkeasti.
- vaimolle nuorta
Kerro mihinkä voin vaimoni tuoda, vaimoni on sopivan pyöreä ja pillu on mielestäni melko tiukka mutta tykkää isosta kalusta.
- koklaa,,
Katsoppa täältä www.tvt.fi
- Halukas
Täällä olisi hieman pyöreä 19-vuotias nuorimies salosta, joka haluaisi kokemusta kypsemmän naisen kanssa...
Jos jotain kiinnostaa kirjoitelkaa minulle niin keskustellaan asiasta lisää. - janisexmacine
Call me sexy woman open sex no money like funny all time 0465201163. t.jani helsinki
10 - Anonyymi
Meille tilanne tuli sattumalta,soudeltiin järvellä lähellä rantaa, kuultiin huutoa kolme poikaa juoksi alasti uimaan. Sanoin vaimolle kävästään laiturilla. Istuttiin veneessä pojat nousi alasti laiturille houkutteli vaimoa uimaan kysyivät minulta haittaako sanoin ei ja vaimolla on uimapuku alla. Pitkän puhumisen jälkeen vaimo nousi ja pullahti veteen ja pojat perässä. Otin lantrattua kossua ja katselin pojat pyöri ympärillä kohta yhdellä oli ylä osa kädessä lakkasi sen veneeseen vaimo yritti estellä mutta ei osaa hyvin uida lensi alaosakin veneeseen huusin nyt on tasapuolista. Vaimo ui veneen viereen annoin kossua kohta kaikki oli siinä kovat vuorotellen huomasin että kopeloivat pillua vaimo liikuttelu jakoja että pysyy pinnalla kysyi joko tämä riittää puistin päätä näytti minulle kieltä. Vaimo piti laiturista kiinni ja yritti opetella rintauinnin jalka liikkeitä vieressä oli kaksi poikaa ja näin selvästi että sormet on pillussa vaimo antoi lantion laskeutua jalat ylti just pohjaan yksi pojista oli ihan takana meillä oli laituri välissä mutta näin että pitää kalua pyllyssä kiinni näin kuinka vaimon suu aukeni taisi saada sisään. Sanoin vaimolle mene saunaan lämmittelemään et vilustu. Pojat nosti vaimon laiturille, vaimo katsoi minua käytin kieltä huulien välissä hymyillen meni saunaan, istuin veneessä . Kun joku aukaisi ikkunan kuulinkuinka vaimo valitti se oli yhtä huokailua ja kiljahtelua. Kun soudeltiin järvelle vaimo levitti jalkoja ja hymyili spermaa oli valunut pitkin jalkoja ja karvat oli vaaleat spermasta. Mökin laituriin kun päästiin vaimo juoksi sisälle, oli kontallasn kun menin sisään Panin spermaista pillua vaimo kiljui Kiinasta kun sai orgasmin riuhtoi niin että laukesi kunnolla. Illalla kysyi oliko tuo järjestettyä sanoi ei mutta näin sun ilmeen kun oli alastomia poikia halusin että kokeilet. Vaimo kertoi että pojat oli vuoroin imettäneet kalujaan ja kun ensimmäinen oli lauennut sisään oli vaan halunnut lisää, noin lyhyessä ajassa sain viidesti kuumaa spermaa sisään. Kysyin haluatko lähteä sinne yöksi nauroi haluan ja haluaisin panettaa aamuun mutta en lähde ja imi kalua kuntoon kääntyi ja laski spermasen pillun huulille sanoi saat maistaa nartun pillua.
- Anonyymi
Ja taas lähti poistoilmoitus viestistäsi.
- Anonyymi
Mopomiitingistä menet kyselemään.
- Anonyymi
Tansseista ja festareilla löytyy kivasti.
Ei oo nettiin tarvetta.
On huomattu että kun näkee nuoren miehen niin helppo tutustua samalla. Näkee heti kiinnostaako. - Anonyymi
Juna on yksi kiva paikka.
Ravintola vaunussa hyvin tulee juttuun siideriä naukkaillen.
Toki ulkonäkö vaikuttaa suuresti onnistumisen.
Tällainen 158 56kg kelpaa monellekkin.
Vaikka on pienet tissit. - Anonyymi
Eikä tarvitse ihan suoraan kysyä että antaako rouva pillua.
Riittää kun kyselee kautta rantaan.
Ja kysyy vaikka että olisiko jatkot mökillänne mahdollista.
Nuori mies joka ei ole humalassa ja osaa käyttäytyä on tavoiteltu saalis.
Ja kyllä se halu tulee esille jossain vaiheessa.
Ja se kova kalu huomataan vaikkei sitä näyttele .
Salaisuus on kiihoittava. - Anonyymi
Ei tarvittu mitään sivustoja, mentiin vaimon kanssa kesälavalle päällä vain kesäinen mekko ja kiva mieli. Paikka oli täynnä nuoria ja vanhoja. Pois lähtiessä vaimo sanoi oli kiva tansia kun päällä oli vain mekko ja alkkarit kysyin oliko innokkaita sanoi että muutama nuori huomasi etä on vain mekko eikä liivejä puristeli ihanasti. Katseltiin taksia todettiin että kävellään vähän matkaa ja otetaan vastaan tuleva taksi.
Takaa tuli auto ja piippas, vaimo sanoi heti tuo poika puristeli himokkaana. Pojat houkutteli kyytiin sanoin ollaan menossa tuohon leirialueeelle ja se sopi heille.
Vaimo takapenkille jonne meni vähän vastoin tahtoaan minä etupenkille.
Pullo kiersi heti, sanoin annan takaisin mökillä. Vaimo istui keskellä yhden sylissä.
Aurinko paistoi jo aamutunnilla silmiin laskin suojan, huomasin että kädet kävi vaimon rinnoilla ei kyllä valittanut nojasi penkin välistä eteenpäin ja neuvo kuskia.
Molemmin puolin oli kädet rinnoilla vaimo peitteli sitä nojaamalla. Perille päästiin noustiin autosta. Kaksi poikaa jäi mökille pojat aiko hakea kun vievät kaverit lavalta. Mentiin sisälle sanoin levähdän vähän sohvalla. Mirkku ja pojat oli keittiössä itse olin pimeässä olkkarissa. Pojat otti Mirkun laimentamaa juomaa istuivat selin pöydän takana Mirkku keskellä, melkein heti kävivät rintoihin kiinni Mirkku esteli vaimeasti sanoi mieheni voi herätä. Hieronta jatkui hiljaa, kuulin kun vaimo sanoi no katsokaa sitten ja paljasti rinnat ja katsoi taakseen. Heti toinen pojista imaisi rintoja Miekku esteli sai vaan katsoa Mirkku nojasi taakseppäin ja antoi kummankin imeskellä vähän nousi hakemaan uutta juomaa.
Pöytään tullessa kävi herättelemässä minua kuului sanovan otti pitkin iltaa taitaa väsyttää.Takaisin mennessä toinen pojista veti syliin sanoi kiva pitää naista sylissä.
paljasti taas rinnat näin kuinka pitkinä nännit oli poika huokaili ei tytöillä ole näin nättejä tissejä, toisen pojan kädet nousi jalkoja pitkin ylemmäs, kuiskas nätit pikku mustat, sylissä ollut poika laski kättään ja suoraan housun alle Mirkku yritti estellä vaikka oli humalassa poika kuiskasi ihanan märkä ja yritti suudella kaulaan ja onnistui siinä Mirkku antoi kaiken tapahtua ja nousi sitten, Mennään tupakalle.
Mirkku meni terassin päähän pojat seurasi toinen ei tupakoinut oli Mirkun takana ja halasi ja hyväilin Mirkkua hieroi kovaa kalua vaimon pyllyyn ja sai vähän vastakaikua pojan kalu oli jo ulkona katsoin ikkunan takaa.
Poika nosti helmaa ja työnsi paljaan kalun jalkojen väliin Mirkku nojasi poikaan ja hymyili pojan käsi kävi mekon alla työntyi sisään Mirkku yllättyi ja nojasi kaiteeseen
pojalla oli kiihkeät työnnöt piti mekkoa ylhäällä näin kun rakkaalla vaimolla pyly tärähteli kun nuori poika pani innollamuutama voimakas työntö ja irvistys Mirkku työnsi vastaan. Toinen pojista oli jo tupakoinut ja odotti kalu pystyssä työntyi Mirkkuun kohta Mirkku kääntyi ja nojasi pylvääseen istuen kaiteella poika pani edestä Mirkku piti mekkoa ylhäällä näin kuinka oikein otti kyrpää sisäänsä poika työnteli voimalla ja tuli jyräyttäen sisään Mirkun kynnet piti pyllystä kiinni ja piti jonkin aikaa. Mirkku antoi sperman tippua lankuille ja laski mekon. Tulivat sisälle ja Mirkku kävi vähän herättelemässä, kuiskasin menkää makkariin ja ovi auki, Mirkku kuiskasi haluatko että panetan itseäni.
Kohta hiipivät makkariin kaikki oli senverran humalassa että kun katsoin oven raosta ei huomanneet mitään Mirkku antoi kuin ilolintu panna takaa ja imi toista kun pitkä kierros oli tehty hipsivät keittiöön, kuulin auton äänen toinen pojista sanoi mene sanomaan että ei mölistä.
Kaksi poikaa tuli sisääntoinen sanoi heti oletteko naineet kun rouvan tukka sekaisin ja silitteli Mirkun päätä kuului ole hiljempaa.
Mirkku veti pojan housut alas ja imi kaikkien nähden kalua toinen poika meni viereen kalu paljaana Mirkku imi kumpaakin ja nousi pojat seurasi. Nyt en voinut kuin kuunnella kaksi muuta meni ulos tupakalle nousin katsomaan Mirkku oli toisen pojan päällä haarat levällään naimassa ja imi toista, oli kiireesti mentävä nukkumaan pojat tuli ja meni suoraan makkariin. Kuulin kun yksi sanoi minähän sanoin tansiessa tyrkytti pillua kalua vasten tiesin että haluaa kyrpää ja paljon, Pojat nai varmaa kerran jokainen ja lähtivät. Menin vaimon luo makasi spermasena kyljellään heti kunnon mällit valui pakaroilla työnnyin sisään kyljellään hyväilin rintoja vaimo sanoi olinko tarpeeksi rivo sin ainakin semmoisen kyrpä tulituksen että oksat pois ja vieläkin värähteli kun panin sievästi kuiski kuinka jäi pano päälle ja kääntyi hitaasti panin makaavaa vaimoa puristi lakanoita kunnolla ja kuiski ihanaa olla pantavana laskin liukkaaseen pilluun ja pidin siellä Alkoi kuulua hiljaista hengitystä nousin ja peittelin rakkaani.
Aamu päivällä tuli auto pihaan ja kuski kysyi tarvittako kyytiä asemalle, nipistin vaimoa joo kyllä tarvitaan laukut on sisällä, kuului keskustelua ovi kolahti alkoi kuulua avonaisen ikkunan takaa vaimon huokailuja kuiski pane edestä ja kuului suutelun ääniä. - Anonyymi
Eikös seksitreffit.com sivustolta löydy niin. Sieltä kun otat "peri etsii miestä" niin löytyy varmasti
- Anonyymi
Me tehtiin ensikerralla siten että käveltiin uimarannan läheisyydessä ja istuttiin penkille, nuoria poikia oli jähialueella kohta siihen tuli kaksi poikaa sanoin vaimolle nyt näyttelet humalaista vaimo nojasi minuun kun pojat tuli kysyivät onko vaimo väsynyt sanoin on työkaveri ja otti vähän liikaa, Sanoin pitäkää huolta käyn kusella.
Katsoin kun heti hieroivat tissejä ja nauroivat. Tulin takaisin pojat sanoi katso nätiti tissit ja toinen hieroi pillua vaimo sanoi humalaisen äänellä haluaako pojat pillua, silloin housut lähti toinen veti vaimon penkin reunalle ja kysyi uskallanko sanoin jos antaa, Poika työnsi kovan kalun pilluun sanoi antaa mielellään katsoin kun kova kalu painui sisään vaimo huokaili naikaa pojat nyt saatte pojat nai vuorotellen, paikalle tuli iso mies kysyi pakollako panette pojat sanoi ei oikein pyysi,
Mies kysyi minulta odotatko vuoroa sanoin pane vaan, mies veti kalunsa esiin sanoi monet pelkää tätä kalu oli paksu vaimo huokaili nyt kunnolla kuiski on teillä pojat isot kalut nyt sai kunnolla mies sanoi onneksi on täynnä kuului vaan pillun lätinä vaimo kiljahteli mies nauroi kyllä herää katsoin kun spermaa valui pillusta penkille ja märät pillun huulet kostutti kalua vaimo jo huudahteli kun mies laski sisään spermaa valui kunnolla pojat ja mies lähti, Vaimo sanoi eikö kelpaa tönnyin sissään vaimo risti jalat sanoi sillä miehelle oli taivaallisen paksu nain kunnolla vaimo kiljahteli ja laukesi annoin mennä samaan sekaan.
Teemme näitä reissuja silloin tällöin ja aina yhtä kiihottavaa nuoret bkiinnostaa vaimoa kun ovat niin kokemattomia. - Anonyymi
Kyllä tuo Rouvien puhelinsovellus on paras. Minunkin vaimollani on sellainen. Vajaa kymmenkunta nimeä ja saman verran kulleja, tai siis kolleja. Soitto tai tekstari, niin jo kolmas ehdokas on joutilaana yhden illan kirmaisuun.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://seksi24.online/H/G9m8N7
- Anonyymi
Oltiin vaimon perintömökillä minä jaTeija oltiin noin 45v ja minun poika Jarmo 18v.
Iltapäivällä otettiin juomia ja illalla katseltiin televisiota, Jarmo makoili laverilla ja Teija meni viereen katsomaan elokuvaa. Katselin sivummalta nojatuolissa. Jonkin ajan päästä huomasin että vaimolla oli viltti päällä oli varmaan kylmä kun päällä vain oli ohut leninki en ollut vielä laittanut takkaan tulta.
Jarmo oli aika humalassa ja huomasin koskettelee Teijaa viltin alla Teija vilkuili minuun päin en oolut tietääkseni. Pian vaimon molemmat kädet oli posken alla Jarmon kädet liikkui rintoja pitkin ja viltti liikkui hieroi selvästi nännejä, kun käsi liikkui vartaloa pitkin alas vaimo oikaisi jalkoja ja oli silmät kiinni. Nousin ja otin taskulampun ja sanoin haen halkoja liiteristä.
Meninmökin päätyyn ja katsoin sisään, Jarmon käsi liikku selvästi haaroissa vaimo känntyi seljälleen ja jalat koukkuun vaimon käsi oli selvästi verkkareiden sisällä Jarmo käänsi vaimoni kyljelleen vaimon jalka kävi korkealla Jarmo työntyi sisään vaimon pää kääntyi taakse ja Jarmon kädet oli rinnoilla. Kolistelin portaissa ja vein halkoja sisään sanoin käyn lisää ja sammutin valoja pienemmälle kysyin näettekö nyt, kuului näkee hyvin.
Pääsin ulos vaimo kääntyi haarat levälleen ja Jarmo pani kunnolla ja imi nännejä samalla vaimo antoi kiimasena ja kiireeellä pillua aika nopeaan sai spermat sisäänsä.
Tulin ja laitoin tulen takkaan molemmat makasi kyljellään, kysyin lämmitänkö saunan vaimo sanoi lämmitä vaan.
Menin saunalle ja laitoin valot, huomasin vaimon ikkunassa ja poistui, siirryin taas ikkunana taakse, vaimo oli kontallaan sängyssä ja imi pehmyttä kalua nauroivat jotain ja imu jatkui pojan kalu oli aika iso vaimo nousi ja kävi ikkunassa ja äkkiä takaisin nousi päälle ja alkoi raivokas nainti vaimon isot rinnat heilui ja välillä laski ne imettäväksi.
Vaimon liike muuttui painoi voimakkaasti ja piti syvällä pää heilui ja laskeutu alas pojan rinnalle,
Vaimo piti pillusta kiinni kun sipsutteli vessaan. Tulin sisään ja tein paukut kaikille istuttiin ja puhuttiin niitä näitä, kun sauna oli valmis kysyin kuka lähtee, vaimo sanoi kaikki ja otti pyyhkeen ja meni saunaan. Kysyin Jarmolta lähetäänkö, sanoi ei kai yhdessä? sanoin olet jo nainut miksi ei, vaikka on sinun äitipuoli nai jos haluat ja otettiin juomat mukaan, ulkona sanoin älä kerro että tiedän katsotaan.
Teija oli lauteilla kun mentiin, Jarmo käveli kalu kaaressa Teijan viereen laitoin löylyä vaimo oikoi selkää ja nojasi seinään sanoin Jarmolle eikö olekkin komia rinnat Teija huokasi tarviiko sitä huudella käänsin vaimoa Jarmoonpäin ja painoin pään kaluun kiinni siitä alkoi kova imutus sanoin Jarmolle nyt alas vaimon vedin alalauteelle sanoin nyt naikaa ensi painalluksella pillu lotisi ja vaimo kiljui hurjana Jarmo laski sisään ja sanoi käyn mökilt juomaa.
Vaimo istui lauteella menin haaroihin vaimo halasi ja kuiskas minä huomasin että seuraat annoin varsin kopeloida mutta kun näit ja et puuttunut kiihotuin siitä että näet olit ikkunan takana , seisoiko kerro. Sanoin seisoi olit niin pornona naitiin pitkin työnnöin vaimo kuiskas sorru illalla niin saat vaklata meitä.
Yöllä seurasin ovenraosta kuinka Teija antoi pillua edestä ja takaa tuli sitten viereen nukkumaan, aamuyöstä tunsin kuinka imee peiton alla kalua ja noousi hitaasti päälle kuiskas ihanaa että sain panna olinko huora olinko kuiskasin olit näin että annoit halusta Teija ohjasi sisäänsä kuiskas kauhea kiima tunnetko sinun vatsa kastuu jatkoimme hiljaa pitkään.
Aamulla herätin molemmat sanoin käyn uistelemassa, vaimo kuiskas entä minä, kosketin pillua se valui kuiskasin sitten kahdesti vähintään sain pitkän suudelman.
Siitä asti ollaan oltu kolmestaan ja välillä olevat kahdestaan. Olen saanut myös pojan tyttöystävää Sirpaa pikku pienissä kun oltiin, oli nuori ja halukas antoi yön naida kun oltiin kahdestaa niiden asunnolla en kertonut että Jarno nai samaan aikaan Teijaa.
Kalu seisoi tosi kovana kun sai nuorta ja olinhan vähän kipeä seuraavana ilta vaimo kysyi oliko tiukka sanoin oli pillu venyi ulos vedettäessä vaimo kuiskas ota joskus kuva ja otinhan minä videolle. Vaimo katsoi videoita kiihkeänä samalla kun antoi takaapäin. Pikku hiljaa sekin ilo loppui kun muuttivat opiskelu paikkakunnalle. - Anonyymi
Vaimo kertoi kerran että haluais olla teinin kanssa, siitä riitti usein haaveiluja ja sai vauhtia meidän sänkyelämään vaimo ei ole kuin 37v. jaä pitää itseään ns. ikinuorena.
Näin paikallisessa lehdessä että tulee nuorten urheilutapahtuma varasin heti huoneen ko. hotellista missä epäilin osan niistä yöpyvän.
Kerroin vaimolle ajatukseni, ensin sanoi en minä sitä todella halunnut. Kesyttelin ajatukseen, kuiskuttelin kun makoiltiin nuori jaksaa ainakin neljästi ja saat imeä nuorta kunnolla sitähän sinä halusit, aika läheni sain vaimon koittelemaan asuja sanoin ei mitään ilpuku juttuja nätti mekko että sääret näkyy ja vähän tyrkky pusero tai paita.
Vaimo oli ostanut sellaisen ohuen puseron mikä kannatteli rintoja ei tarvinnut liivejä kun laittoi päälle nännit pullotti heti sanoi laitan semmoiset pehmukkeet sanoin otat myöhällä sitten pois nännit on se mitä nuoret katsoo muistan omasta nuoruudesta.
Mentiin hotelliin heti kun päästiin huoneeseen. Sanoin vaimolle otetaan vähän juomaa, vaimo oli säpinöissään melko pian kuljeskeli T-paita päällä nännit oli koko ajan pystyssä. Mentiin illalla alakertaan syömään sanoin ei täällä teinit saa olla katsoin hotellin esitettä. Hei menet uimaan se on kahdeksaan auki siellä ne nuoret on. Syötiin sanoin otat juomaa mukaan ja otat sievästi mukista niin että pojat näkee ja sanot ei täällä voi antaa juomaa on kamera vartiointi että kukaan ei huku.
Huoneessa vaimo kokeili uima asua sanoin ajetaan karvat, vaimo kiihottui kunnolla kun ajoin paljaaksi, sanoin ei nyt odota.
Vaimo lähti saunatakki päällä kuiskasin opetat sitten poikaa.
Vaimo tuli noin yksitoista hymyillen ja näytti pullo oli tyhjä, Riisui sauna takin alla ei ollut mitään, nauroi ja tuli viereen kuiskas ethän suutu jos kerron.
Sanoi siellä oli muutama vanhempi ja kaksi poikaa uivat heti lähettyvillä ja alkoivat puhumaan uin jonkin aikaa ja istuin puutarha kalusteihin mitä siellä yleensä on ja kaadoin juomaa pojat tuli heti istumaan kysyi mitä juot sanoin kirkasta lakoivat heti tinkaamaan juomaa annoin melkein lasillisen sanoin juokaa kuin limukkaa join hitaasti annoin niiden katsella ja menin uimaan, tulivat heti lähelle kun olin vedessä kysyivät yksinkö olen sanoin yksin ja on vähän yksinäistä, heti toinen sanoi tule meille saat kaveria nousin hitaasti että näkivät pyllyn läheltä. Pojat lähti saunaan ja sanoivat 212 huone. Istuin löylyssä yksi nainen tuli ja sanoi vilkaita poika sanoin olen ohjaaja se nainen kuiskas tummia poika ja kuuluivat puhuvan hyvin suomea.
Katsoin vaimoa hän nauroi odota vielä.
Koputin oveen sanoin on vielä uikkarit tuli heti tilaa sohvalta vaatteet lensi nurkkaan. Kaadoin molemmille mukit täyteen. Sain heti kättä polvelle kehuivat vartaloa nännit pullotti kunnolla huomasin että katsovat kiihkeänä niitä pojilla oli päällä shortsit näki heti että kaut kovenee, Mikko kysyi saako vähän koskea ja hyväili rintoja kysyin haluaako molemmat silloin lähti ylä ja alaosa pojat riisui heti.
Arvaappa oliko pienet, ei ollu piki mustat kalut ja isot Mikko hieroi sormilla ja alkoi nuolemaan kehui ei näin tyttöjen kanssa ujostelevat sain muuten ihanna imua Seppo nousi ja ohjasi kalua suuhun se oli musta mutta pää vaalea ja vähän punainen .
sain aika pian Mikon kalun sisään, olin narttu ja halusin olla Mikko nai ihanasti Seppo hoputti annan minäkin vauhdista vaihtoivat tulin melkein heti, Mikko pukki anna minäkin ja vaihtoivat Mikko laukesi melkein heti Seppo jatkoi tulin taas kun se laukesi.
Kävin pesulla. Pojat sanoi meillä pitää ilmoittautua kymmenen jälkeen allaalla.
Niiden kalut seisoi taas kävelin niiden edessä härnäsin ja menin sängylle Seppo tuli heti ja pani takaa sain molemmlta aika pian ja minun piti lähteä.
Vaimo sanoi kokeile pillu oli heti päältä limainen kuiskas pane takaa kun nain huulet oli valkeana ja pillu liukas vaimo oli kuin narttu antoi halukkaana ja meni suihkuun minä mukana, vaimo pesi ja imi kalua kyykyssä haarat leviällä nuoli ja kysyi olenko narttu sanoin olet.
Makoiltiin vaimo sanoi ei tule uni ja painoi kättäni pilluun tunnetko kuinka koholla.
Kuiskasin mene uudestaan vain saunatakki päällä, vaimo katsoi vajaata pulloa sanoin ota matkaan.
Vaimo tuli aamuyöllä viereen halasi ja nukahti. aamulla herätin suukolla ja kysyin oliko kivaa vaimo kuiskas oli mutta enhalua toiste se on nähty nyt sinä seuraavana - Anonyymi
Aurinko rannalla varjoon, oltiin keskisuomessa katsottiin tieltä on kaunis hiekkaranta auto parkkiin ja tavarat mukaan. Vaimo sanoi tässä vois telttaillakkin katseltii suojainen paikka komella sivulla oli hiekka vallia teltta siihen keskelle.
Juomat esiin ja aurinkoa ottamaan. Oltiin noin nelikymppisiä jo pitkään yhdessä olleita.
Sanoin vaimolle nyt ylä osttomissa vaimo katseli ympärilleen ja riisui, sanoin noin komiat menee hukkaan jos niitä ei ime ja imin halukkaana vaimo kuiskas kohta nait jos noin innokkaana makoili nännit pystyssä silmät kiinni kysyi välillä no etkö nai sanoin ei päivällä huokasi voi olla että nukun yöllä.
Kolme nuorta katseli meitä näytin tänne vaan vaimo ei tiennyt mitään pojat oli jo vieressä kun huomasi katseli jotain päällensä olin pannut ne jo hukkaan.
Sanoin älä ujostele onhan ne jo nähneet vaimo katsoi minua alkoi hymyilemään ja juttelemaan poikain kanssa. Annoin vaimollekkin juomaa yskähti ompa väkevää annoin pojillekkin aiak pian meni pullo mutta oli lisää.
Annoin pojille tilaa viltiltä nyt oli poika kummallakin puolen huomasin että katsovat pystyssä olevia nännejä, sanoin maistaka miltä maistuu vaimon pää nousi älä yllytä sanoin ei kukaan näe molemmat pojat tarttui huulilla tisseihin ja kasi poikaa annoin kolmannelle öljyä alkoi öljyämään jalkoja vaimo oli kuin sidottu öljykädet liikkui nopeaan näytin housut pois vaimo esteli mutta housut lähti öljyiset kädet työntyi pilluun vaimo huokaili etkö tee mitään huudan kohta sanoin voit vähän huutaa öljyä laittanu poika oli jo kalu pystyssä jalat nousi ja kalu työntyi sisään eipä estellyt enää otti pojan toisensa perään sisäänsä. Juotiin vähän näytin vaimolle käänny vaimo kääntyi ja alkoi ottamaan aurinkoa pojat katsoi näyti yhdelle joka oli valmis pane toiset levitti jalkoja vaimo havahtui mutta myöhään pillu otti lotinalla vastaan taas kolme kalua pojat juoksi veteen. Vaimo kuiskas joko riitti pojat juoksi kuiskas vaimolle minat jäätyi ja sisään Vaimo antoi suosiolla toinen poika katsoi ja työntyi sisään vaimo parkasi aii aii poika pani pyllyyn toiset nauroi sinä hoppeli olet vaimo alkoi nauttia poika laukesi toinen meni tilalle ja pyllyyn kuiskas on tiukkaa tavaraa kolmas sanoi minä kansa vaimo vain ulisi ja sai sisään.
Pojat kiitti ja lähtivät kohta mopon pärinä kuului.
Vaimo oli seuraavana aamuna ihan kuivan kipeä sanoi voi vittu et estellyt sanoin sinä nautit vaimo kuiskas sievästi voitele eds molemmat laitoin pyllyynkin voidetta se supisteli sievästi sormia kalu kasvoi voitelin senkin vaimo kysyi mikä maksaa tönnyin pyllyyn meni sulavasti vaimo huokaili kun seuraava poika sattuu kohdalle nait sitä pyllyyn ja nautti.
Ei puhunut reissusta viikkoon hymyili jos mainitsin. Nännit oli monesti tosi pitkinä mitähän lie muistellut.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915