Vaimolle nuorta ?

KovatPiipussa

Mistä ihmeen sivustoilta voisi hakea n. 18v. kolleja nussimaan estotonta vaimoani ? Vinkkejä kiitos !!!

48

8297

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matti ja Maija

      Tuolle olis tilausta täälläkin. Neuvokaa ihmeessä. Kait niitä jotakin sivustoja löytyy ?

      • Anonyymi

        Suomessa ei ole juuri tuohon sopivaa käytännöllistä sivustoa. Pitää mennä tuonne hiukan Etelään päin. Esim Emglannissa noita nuoria innokkaita löytyy vaikkapa dogging sivustoilta. Ota vaimostasi seksikäs valokuva, hepenet ym. Kasvot eitarvitse näkyä, tarjoa sitä. Takaan että minuutin päästä on jo muutama tarjokas ja tunnin päästä niin monta, että ei viitsi kaikkia lueskella. Vuokraa auto ja sitten sovittuun tapaamispaikkaan. Ja siellä saattaa vaimoasi odottaa joukko innokkaita nuoria miehiä, osa ehkä kuitenkin katselijoina. Ja tuo suojaikäraja on 16 v. Kannattaa muistaa, koska tuolla liikkuu hyvinkin nuoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole juuri tuohon sopivaa käytännöllistä sivustoa. Pitää mennä tuonne hiukan Etelään päin. Esim Emglannissa noita nuoria innokkaita löytyy vaikkapa dogging sivustoilta. Ota vaimostasi seksikäs valokuva, hepenet ym. Kasvot eitarvitse näkyä, tarjoa sitä. Takaan että minuutin päästä on jo muutama tarjokas ja tunnin päästä niin monta, että ei viitsi kaikkia lueskella. Vuokraa auto ja sitten sovittuun tapaamispaikkaan. Ja siellä saattaa vaimoasi odottaa joukko innokkaita nuoria miehiä, osa ehkä kuitenkin katselijoina. Ja tuo suojaikäraja on 16 v. Kannattaa muistaa, koska tuolla liikkuu hyvinkin nuoria.

        www.iskuri.net ja varmasti löytyy nuorta miestä vaimolle.

        Pistät vain vaatimuksiksi ehdottoman ikärajan, niin saat samantien kaikki idiootit seulottua pois jotka eivät osaa edes lukea.

        Iskuri on yhä hyvä paikka etsiä seksiseuraa vaikka se muuttuikin muutama vuosi sitten maksulliseksi. Maksuna ei kuitenkaan ole kuin tekstiviestin hinta, eikä mitään kuukausimaksullisia huijauksia kuten nuo muut deittisivustot jossa jätkät juttelee jätkille.


    • Pariparia

      Jonkun pitäis perustaa lainaamo tai penispankki, josta voisi tilata halumansa laisen nuoren ja innokkaan "opiskelijan" vaimolle panoseuraksi. Sekä tarjoajia, että tarvitsijoita varmaan riittäisi. Ja sehän olisi ihan ilmaista huvia, puolin ja toisin. Ja kaikenlisäksi hyödyllistä.

    • Iskuri.net on hyvä sivusto, jos haluaa seuraa hakea.. Kokemusta on ;)

    • 19vTRE

      Kyllähän täältäkin niitä löytyy ;P

    • Memmen

      Minua kinnostais kanssa siistit ja mukavat kaverit, ihan vakipanoille, aina silloin tällöin ja tietenkin miehein suostumuksella. Mutta sellaisia ei helposti löydä. Terffipalstat on täynnä sikailijoita, eikä sieltä löydy oikeanlaista.

      • Tahtois kanssa !

        Ihan oikeasti on vaikeaa löytää sopivaa, vaikka niitä varmaan on pilvin pimein. Treffipalstojen Ym. ilmoittelijat on ihan sikaporukkaa. Siellä ei mikää ole niinkuin kerrotaan. Ja tästä on kokemusta...


      • Just joo
        Tahtois kanssa ! kirjoitti:

        Ihan oikeasti on vaikeaa löytää sopivaa, vaikka niitä varmaan on pilvin pimein. Treffipalstojen Ym. ilmoittelijat on ihan sikaporukkaa. Siellä ei mikää ole niinkuin kerrotaan. Ja tästä on kokemusta...

        Jaa että kokemuksesta tiedät, kun olet itsekin siellä ilmoitellut.


      • Tahtois kanssa !
        Just joo kirjoitti:

        Jaa että kokemuksesta tiedät, kun olet itsekin siellä ilmoitellut.

        Juuri niin... kokemuksesta tiedän.


      • Anonyymi

        Montako nuorta haluat ollaan 17-19v suurin osa poikuuden tallella opettajaa vailla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako nuorta haluat ollaan 17-19v suurin osa poikuuden tallella opettajaa vailla!

        Hei kundit! Olenpa vaan tosi kinkky himokas Rva pyllystänl, että tiivistä tiukkaa lihaa, mielestäni kiihottava näköinen olemukselta käytökseltä. Olen 49v Tumma. Isorintainen rva,
        Haluaisin 18v/19v kokeneita kundeja, olette kiivaita räväköitä. otteissanne,
        Toiveena vaikkapa 3me kovaa kundia, eikä olisi paha, jos ja kun olette Isolla mulkulla kullilla varustettuja. Tarjoan tasokkaat puitteet, omakotitalo. Missä asustan Järvenpää.
        Ottakaa yhteys olen himo KIIMANEN aikainen
        rva vailla nuorta Kiivasta kestävää kyrpää. ❤️❤️


    • Neiti40

      Olen nelikymppinen nainen ,ja samat ajatukset ovat kiehtoneet minuakin.
      Kerran olen päässyt sattumalt anauttimaan "namua" intti poikaa.
      Se oli ihanaa ..saimme nauttia koko viikonlopun mökillämme.
      Ei tarvinnut kärsiä mistään pettämisen morkkiksista ja uskon että rakastajanikin nautti tilanteesta.
      Kaikki hyvä loppuu aikanaan ,niin minullakin kun poika löysi tyttöystävän.
      Itsekkin olen yrittänyt löytää minkä mistäkin nuorta miestä itselleni mutta tuloksetta.
      Eli itsekkin heittää ilmoille pyynnön ,että nuoret miehet jotka haluavat meitä puuma naisia tulisivat rohkeasti jutteleen ,,mm junissa.

      • 17+6

        Ja mistähän teidät siellä junassa tunnistaa? Puuma-verkkareista(ko)????


      • Kalle -93
        17+6 kirjoitti:

        Ja mistähän teidät siellä junassa tunnistaa? Puuma-verkkareista(ko)????

        "I am hotwife, fuck me, my husband watches .. What do you think?" Oli tuollainen teksti naisella t-paidassa... ja ihan hyvä... mutta hampurilaisbaarissa... kait sitä vois junassakin vilauttaa ?


      • Kathy_45
        Kalle -93 kirjoitti:

        "I am hotwife, fuck me, my husband watches .. What do you think?" Oli tuollainen teksti naisella t-paidassa... ja ihan hyvä... mutta hampurilaisbaarissa... kait sitä vois junassakin vilauttaa ?

        Mistä tuollaisen t-paidan saisi tilata ? Tietääkö kukaan ?


      • Kukkuu 19v.
        Kathy_45 kirjoitti:

        Mistä tuollaisen t-paidan saisi tilata ? Tietääkö kukaan ?

        Varmaan jostakin netistä löytyy, mäkin olen nähnyt tuollaisen ( Ja pannut kanssa ).


      • Pari 44
        Kukkuu 19v. kirjoitti:

        Varmaan jostakin netistä löytyy, mäkin olen nähnyt tuollaisen ( Ja pannut kanssa ).

        Netistä löytyiynoita t-paitoja, Spread hirts haulla muistaakseni. Paitaan saa kuvan ja tekstin. Kuvat voi valita ja tekstin kirjoittaa itse. Sellainen takin alle ja sitten vilauttaa tekstiä ja kuvaa sopivassa seurassa. Toimiva keino. On kokeiltu.


      • Yakima1

        Täällä on ainaki yksi...


      • KovatPiipussa
        Yakima1 kirjoitti:

        Täällä on ainaki yksi...

        Jaa... missä päin ?


      • n50--

        Ukkoni joskus ehdotti mut en suostunut, jäi kyllä ajatus nuoriin poikiin mieleen. Joskus ehdottelen suoraan nuorille miehenaluille naintia ja yllättävän moni lähtee. Käyn tutun rouvan luona mikä lainaamassa vierashuonetta kun saan nuoren mukaan pantavaksi. Tuttuni katselee overaosta kun komee poika nai minua, lähdettyäni on kuulema saanut munaa itsekkin. Kaverille kanssa nautintoa!!


      • Halut heräs
        n50-- kirjoitti:

        Ukkoni joskus ehdotti mut en suostunut, jäi kyllä ajatus nuoriin poikiin mieleen. Joskus ehdottelen suoraan nuorille miehenaluille naintia ja yllättävän moni lähtee. Käyn tutun rouvan luona mikä lainaamassa vierashuonetta kun saan nuoren mukaan pantavaksi. Tuttuni katselee overaosta kun komee poika nai minua, lähdettyäni on kuulema saanut munaa itsekkin. Kaverille kanssa nautintoa!!

        Naiskaverini on varsinainen puuma, tuo luokseni välillä nuoria poikia että pääsee naimaan kun kotona ei voi. Olen katsellut kun panee kunnolla alastonta poikaa niin kauan kun saa, sitten lähtee heti kotia. Olen mennyt juttelemaan ja kun vähän hyväilee on kovana ja antaa naida. En itse kehtais mennä iskemään nuorta poikaa, mutta hyvä järjestely kun tuodaan kotia. Vamhakin innostuu kovasta kalusta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Halut heräs kirjoitti:

        Naiskaverini on varsinainen puuma, tuo luokseni välillä nuoria poikia että pääsee naimaan kun kotona ei voi. Olen katsellut kun panee kunnolla alastonta poikaa niin kauan kun saa, sitten lähtee heti kotia. Olen mennyt juttelemaan ja kun vähän hyväilee on kovana ja antaa naida. En itse kehtais mennä iskemään nuorta poikaa, mutta hyvä järjestely kun tuodaan kotia. Vamhakin innostuu kovasta kalusta.

        Tuossa kaupungissa, jonka nimeä en nyt lähde mainostamaan, Kotirouvilla ja muillakin ei vapailla naisilla on oma seksirinki. Jollakin kännykkäsovellutuksella se toimii. En tiedä kuinka monta kundia siinä on mukana, mutta noita naisia 35-55 v. välillä on vajaa kymmenen. Vaihtelevat noita yhteystietoja nuorista miehistä keskenään, että silleen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaa tuollainen tiukka t-paita. "Fuck me, my husband wants to watch." Tuolla tekstillä löytyy kolmas tai useampikin pyörä. Tekstiä voi tehostaa sopivalla kuvalla. Monesti kokeiltu ja hyväksi todettu.

        Osa noista potentiaalisista ehdokkaista kyllä aristelee tuo oman miehen mukana oloa, niin me olemme sopineet niin, että vaimo menee mökille ja sextailee siellä... valvontakamera päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaa tuollainen tiukka t-paita. "Fuck me, my husband wants to watch." Tuolla tekstillä löytyy kolmas tai useampikin pyörä. Tekstiä voi tehostaa sopivalla kuvalla. Monesti kokeiltu ja hyväksi todettu.

        Mulla on tuollainen, ei ihan sama teksti, mutta sama asia. " I'm a gangbang cuckold wife." Ei ole yhtään iltaa, että ei olisi kimppaa saanut. Festareilla, ravintolassa... tanssipaikalla... uimarannalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kaupungissa, jonka nimeä en nyt lähde mainostamaan, Kotirouvilla ja muillakin ei vapailla naisilla on oma seksirinki. Jollakin kännykkäsovellutuksella se toimii. En tiedä kuinka monta kundia siinä on mukana, mutta noita naisia 35-55 v. välillä on vajaa kymmenen. Vaihtelevat noita yhteystietoja nuorista miehistä keskenään, että silleen.

        Vaimoni ja hänen ystävättärillään on tuollainen kännykkäsysteemi freepaid liittymillä. Alkuun heillä oli hankalaa saada potentiaalisia tyyppejä siihen mukaan, minä olisin kyllä lähtenyt, mutta olin liian vanha. :) Nyt tarjokkaita on yllin kyllin. Tuo ei ole kaupallista toimintaa, joten lienee laillistakin ?


    • vaimolle kolme

      Vaimolle löytyi panoporukka ihan sattumalta, olimme ravintolassa vieraalla paikkakunnalla kun nuori kaveri tuli röyhkeästi kysymään että saavatko he (niitä oli kolme) panna vaimoani. Tottakai se sopi ja annoin pojille vielä taksirahan ja sovittiin että palauttavat vaimon samaa hotellin aamulla

    • 18dude

      Täällä olis innokasta panoseuraa !

    • Kyllähän meitä nuoria miehiä löytyy, senku tulette kysymään rohkeasti.

      • vaimolle nuorta

        Kerro mihinkä voin vaimoni tuoda, vaimoni on sopivan pyöreä ja pillu on mielestäni melko tiukka mutta tykkää isosta kalusta.


    • koklaa,,

      Katsoppa täältä www.tvt.fi

    • Halukas

      Täällä olisi hieman pyöreä 19-vuotias nuorimies salosta, joka haluaisi kokemusta kypsemmän naisen kanssa...
      Jos jotain kiinnostaa kirjoitelkaa minulle niin keskustellaan asiasta lisää.

    • janisexmacine

      Call me sexy woman open sex no money like funny all time 0465201163. t.jani helsinki
      10

    • Anonyymi

      Meille tilanne tuli sattumalta,soudeltiin järvellä lähellä rantaa, kuultiin huutoa kolme poikaa juoksi alasti uimaan. Sanoin vaimolle kävästään laiturilla. Istuttiin veneessä pojat nousi alasti laiturille houkutteli vaimoa uimaan kysyivät minulta haittaako sanoin ei ja vaimolla on uimapuku alla. Pitkän puhumisen jälkeen vaimo nousi ja pullahti veteen ja pojat perässä. Otin lantrattua kossua ja katselin pojat pyöri ympärillä kohta yhdellä oli ylä osa kädessä lakkasi sen veneeseen vaimo yritti estellä mutta ei osaa hyvin uida lensi alaosakin veneeseen huusin nyt on tasapuolista. Vaimo ui veneen viereen annoin kossua kohta kaikki oli siinä kovat vuorotellen huomasin että kopeloivat pillua vaimo liikuttelu jakoja että pysyy pinnalla kysyi joko tämä riittää puistin päätä näytti minulle kieltä. Vaimo piti laiturista kiinni ja yritti opetella rintauinnin jalka liikkeitä vieressä oli kaksi poikaa ja näin selvästi että sormet on pillussa vaimo antoi lantion laskeutua jalat ylti just pohjaan yksi pojista oli ihan takana meillä oli laituri välissä mutta näin että pitää kalua pyllyssä kiinni näin kuinka vaimon suu aukeni taisi saada sisään. Sanoin vaimolle mene saunaan lämmittelemään et vilustu. Pojat nosti vaimon laiturille, vaimo katsoi minua käytin kieltä huulien välissä hymyillen meni saunaan, istuin veneessä . Kun joku aukaisi ikkunan kuulinkuinka vaimo valitti se oli yhtä huokailua ja kiljahtelua. Kun soudeltiin järvelle vaimo levitti jalkoja ja hymyili spermaa oli valunut pitkin jalkoja ja karvat oli vaaleat spermasta. Mökin laituriin kun päästiin vaimo juoksi sisälle, oli kontallasn kun menin sisään Panin spermaista pillua vaimo kiljui Kiinasta kun sai orgasmin riuhtoi niin että laukesi kunnolla. Illalla kysyi oliko tuo järjestettyä sanoi ei mutta näin sun ilmeen kun oli alastomia poikia halusin että kokeilet. Vaimo kertoi että pojat oli vuoroin imettäneet kalujaan ja kun ensimmäinen oli lauennut sisään oli vaan halunnut lisää, noin lyhyessä ajassa sain viidesti kuumaa spermaa sisään. Kysyin haluatko lähteä sinne yöksi nauroi haluan ja haluaisin panettaa aamuun mutta en lähde ja imi kalua kuntoon kääntyi ja laski spermasen pillun huulille sanoi saat maistaa nartun pillua.

      • Anonyymi

        Ja taas lähti poistoilmoitus viestistäsi.


    • Anonyymi

      Mopomiitingistä menet kyselemään.

    • Anonyymi

      Tansseista ja festareilla löytyy kivasti.
      Ei oo nettiin tarvetta.
      On huomattu että kun näkee nuoren miehen niin helppo tutustua samalla. Näkee heti kiinnostaako.

    • Anonyymi

      Juna on yksi kiva paikka.
      Ravintola vaunussa hyvin tulee juttuun siideriä naukkaillen.
      Toki ulkonäkö vaikuttaa suuresti onnistumisen.
      Tällainen 158 56kg kelpaa monellekkin.
      Vaikka on pienet tissit.

    • Anonyymi

      Eikä tarvitse ihan suoraan kysyä että antaako rouva pillua.
      Riittää kun kyselee kautta rantaan.
      Ja kysyy vaikka että olisiko jatkot mökillänne mahdollista.
      Nuori mies joka ei ole humalassa ja osaa käyttäytyä on tavoiteltu saalis.
      Ja kyllä se halu tulee esille jossain vaiheessa.
      Ja se kova kalu huomataan vaikkei sitä näyttele .
      Salaisuus on kiihoittava.

    • Anonyymi

      Ei tarvittu mitään sivustoja, mentiin vaimon kanssa kesälavalle päällä vain kesäinen mekko ja kiva mieli. Paikka oli täynnä nuoria ja vanhoja. Pois lähtiessä vaimo sanoi oli kiva tansia kun päällä oli vain mekko ja alkkarit kysyin oliko innokkaita sanoi että muutama nuori huomasi etä on vain mekko eikä liivejä puristeli ihanasti. Katseltiin taksia todettiin että kävellään vähän matkaa ja otetaan vastaan tuleva taksi.
      Takaa tuli auto ja piippas, vaimo sanoi heti tuo poika puristeli himokkaana. Pojat houkutteli kyytiin sanoin ollaan menossa tuohon leirialueeelle ja se sopi heille.
      Vaimo takapenkille jonne meni vähän vastoin tahtoaan minä etupenkille.
      Pullo kiersi heti, sanoin annan takaisin mökillä. Vaimo istui keskellä yhden sylissä.
      Aurinko paistoi jo aamutunnilla silmiin laskin suojan, huomasin että kädet kävi vaimon rinnoilla ei kyllä valittanut nojasi penkin välistä eteenpäin ja neuvo kuskia.
      Molemmin puolin oli kädet rinnoilla vaimo peitteli sitä nojaamalla. Perille päästiin noustiin autosta. Kaksi poikaa jäi mökille pojat aiko hakea kun vievät kaverit lavalta. Mentiin sisälle sanoin levähdän vähän sohvalla. Mirkku ja pojat oli keittiössä itse olin pimeässä olkkarissa. Pojat otti Mirkun laimentamaa juomaa istuivat selin pöydän takana Mirkku keskellä, melkein heti kävivät rintoihin kiinni Mirkku esteli vaimeasti sanoi mieheni voi herätä. Hieronta jatkui hiljaa, kuulin kun vaimo sanoi no katsokaa sitten ja paljasti rinnat ja katsoi taakseen. Heti toinen pojista imaisi rintoja Miekku esteli sai vaan katsoa Mirkku nojasi taakseppäin ja antoi kummankin imeskellä vähän nousi hakemaan uutta juomaa.
      Pöytään tullessa kävi herättelemässä minua kuului sanovan otti pitkin iltaa taitaa väsyttää.Takaisin mennessä toinen pojista veti syliin sanoi kiva pitää naista sylissä.
      paljasti taas rinnat näin kuinka pitkinä nännit oli poika huokaili ei tytöillä ole näin nättejä tissejä, toisen pojan kädet nousi jalkoja pitkin ylemmäs, kuiskas nätit pikku mustat, sylissä ollut poika laski kättään ja suoraan housun alle Mirkku yritti estellä vaikka oli humalassa poika kuiskasi ihanan märkä ja yritti suudella kaulaan ja onnistui siinä Mirkku antoi kaiken tapahtua ja nousi sitten, Mennään tupakalle.
      Mirkku meni terassin päähän pojat seurasi toinen ei tupakoinut oli Mirkun takana ja halasi ja hyväilin Mirkkua hieroi kovaa kalua vaimon pyllyyn ja sai vähän vastakaikua pojan kalu oli jo ulkona katsoin ikkunan takaa.
      Poika nosti helmaa ja työnsi paljaan kalun jalkojen väliin Mirkku nojasi poikaan ja hymyili pojan käsi kävi mekon alla työntyi sisään Mirkku yllättyi ja nojasi kaiteeseen
      pojalla oli kiihkeät työnnöt piti mekkoa ylhäällä näin kun rakkaalla vaimolla pyly tärähteli kun nuori poika pani innollamuutama voimakas työntö ja irvistys Mirkku työnsi vastaan. Toinen pojista oli jo tupakoinut ja odotti kalu pystyssä työntyi Mirkkuun kohta Mirkku kääntyi ja nojasi pylvääseen istuen kaiteella poika pani edestä Mirkku piti mekkoa ylhäällä näin kuinka oikein otti kyrpää sisäänsä poika työnteli voimalla ja tuli jyräyttäen sisään Mirkun kynnet piti pyllystä kiinni ja piti jonkin aikaa. Mirkku antoi sperman tippua lankuille ja laski mekon. Tulivat sisälle ja Mirkku kävi vähän herättelemässä, kuiskasin menkää makkariin ja ovi auki, Mirkku kuiskasi haluatko että panetan itseäni.
      Kohta hiipivät makkariin kaikki oli senverran humalassa että kun katsoin oven raosta ei huomanneet mitään Mirkku antoi kuin ilolintu panna takaa ja imi toista kun pitkä kierros oli tehty hipsivät keittiöön, kuulin auton äänen toinen pojista sanoi mene sanomaan että ei mölistä.
      Kaksi poikaa tuli sisääntoinen sanoi heti oletteko naineet kun rouvan tukka sekaisin ja silitteli Mirkun päätä kuului ole hiljempaa.
      Mirkku veti pojan housut alas ja imi kaikkien nähden kalua toinen poika meni viereen kalu paljaana Mirkku imi kumpaakin ja nousi pojat seurasi. Nyt en voinut kuin kuunnella kaksi muuta meni ulos tupakalle nousin katsomaan Mirkku oli toisen pojan päällä haarat levällään naimassa ja imi toista, oli kiireesti mentävä nukkumaan pojat tuli ja meni suoraan makkariin. Kuulin kun yksi sanoi minähän sanoin tansiessa tyrkytti pillua kalua vasten tiesin että haluaa kyrpää ja paljon, Pojat nai varmaa kerran jokainen ja lähtivät. Menin vaimon luo makasi spermasena kyljellään heti kunnon mällit valui pakaroilla työnnyin sisään kyljellään hyväilin rintoja vaimo sanoi olinko tarpeeksi rivo sin ainakin semmoisen kyrpä tulituksen että oksat pois ja vieläkin värähteli kun panin sievästi kuiski kuinka jäi pano päälle ja kääntyi hitaasti panin makaavaa vaimoa puristi lakanoita kunnolla ja kuiski ihanaa olla pantavana laskin liukkaaseen pilluun ja pidin siellä Alkoi kuulua hiljaista hengitystä nousin ja peittelin rakkaani.
      Aamu päivällä tuli auto pihaan ja kuski kysyi tarvittako kyytiä asemalle, nipistin vaimoa joo kyllä tarvitaan laukut on sisällä, kuului keskustelua ovi kolahti alkoi kuulua avonaisen ikkunan takaa vaimon huokailuja kuiski pane edestä ja kuului suutelun ääniä.

    • Anonyymi

      Eikös seksitreffit.com sivustolta löydy niin. Sieltä kun otat "peri etsii miestä" niin löytyy varmasti

    • Anonyymi

      Me tehtiin ensikerralla siten että käveltiin uimarannan läheisyydessä ja istuttiin penkille, nuoria poikia oli jähialueella kohta siihen tuli kaksi poikaa sanoin vaimolle nyt näyttelet humalaista vaimo nojasi minuun kun pojat tuli kysyivät onko vaimo väsynyt sanoin on työkaveri ja otti vähän liikaa, Sanoin pitäkää huolta käyn kusella.
      Katsoin kun heti hieroivat tissejä ja nauroivat. Tulin takaisin pojat sanoi katso nätiti tissit ja toinen hieroi pillua vaimo sanoi humalaisen äänellä haluaako pojat pillua, silloin housut lähti toinen veti vaimon penkin reunalle ja kysyi uskallanko sanoin jos antaa, Poika työnsi kovan kalun pilluun sanoi antaa mielellään katsoin kun kova kalu painui sisään vaimo huokaili naikaa pojat nyt saatte pojat nai vuorotellen, paikalle tuli iso mies kysyi pakollako panette pojat sanoi ei oikein pyysi,
      Mies kysyi minulta odotatko vuoroa sanoin pane vaan, mies veti kalunsa esiin sanoi monet pelkää tätä kalu oli paksu vaimo huokaili nyt kunnolla kuiski on teillä pojat isot kalut nyt sai kunnolla mies sanoi onneksi on täynnä kuului vaan pillun lätinä vaimo kiljahteli mies nauroi kyllä herää katsoin kun spermaa valui pillusta penkille ja märät pillun huulet kostutti kalua vaimo jo huudahteli kun mies laski sisään spermaa valui kunnolla pojat ja mies lähti, Vaimo sanoi eikö kelpaa tönnyin sissään vaimo risti jalat sanoi sillä miehelle oli taivaallisen paksu nain kunnolla vaimo kiljahteli ja laukesi annoin mennä samaan sekaan.

      Teemme näitä reissuja silloin tällöin ja aina yhtä kiihottavaa nuoret bkiinnostaa vaimoa kun ovat niin kokemattomia.

    • Anonyymi

      Kyllä tuo Rouvien puhelinsovellus on paras. Minunkin vaimollani on sellainen. Vajaa kymmenkunta nimeä ja saman verran kulleja, tai siis kolleja. Soitto tai tekstari, niin jo kolmas ehdokas on joutilaana yhden illan kirmaisuun.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe