Onko sylikkäin asento paras, eli naamat vastakkain nainen on miehen sylissä? Luulisi ainakin että siinä on aika läheinen tunnelma, pääse mukavasti lähelle.
Onko sylikkäin paras?
11
4781
Vastaukset
- iines-täti
romanttisempaa se ainakin on kun joku koira :D
- bd-bunny
Kynttiläillallinen on vielä romanttisempi. Kunnon seksissä romantiikka karisee ja himot saavat vallan...
- sylisjuu
Itsekin ihmettelen miksei sylikkäin ole suosituin asento. Sehän intimiimpi kuin mikään muu ja siinä pääsee syvälle :D
Ehdottomasti paras asento.Siinä pääsee todella syvälle eikä kumpikaan väsy kun saa istua tuolissa.Samalla voi suudella ja imeä toisiaan kun ollaan niin lähekkäin.
- seksii ah seksii
Mä oon 18 v ja tapasin just yhen pojan tietenkin me sit illan päätteeksi ajauduttiin sänkyyn siinä se sitten oli missä hiton asennosta sitä sit olis no sepä oltiin päällekkäin mut ei sitä poikaa näyttänyt kiinnostavan mis asennos ollaan ni sit mentiin sylikkäi ja siin se oli täydellinen asento sit meitä juttu oli siin
- mara
Tuntuu hyvältä pitää seuraavan kerran kokeilla.
- perstouhu?
perstouhuissa voi vaikka mies olla miehen sylissä.
Me ei harrasteta kakkosta, mutta mun nainen sanoo, että sylikkäin pitää varoa koko ajan ettei menee liaan syvälle ykköseen. Tietääkseni "sitä" voi tehdä 4 eri asennossa. Maaten joko naisen/tyttöystävän päällä tai alla, istuallaan ja siesaallaan.
- adgrg
Itsekin usein ihmettelen, että miksi sylikkäin asentoa ei ylistetä juuri missään. Itse ainakin naisena nautin tuosta asennosta eniten, sillä penis uppoaa syvälle ja tuossa asennossa poikaystävälläni on myös mahdollisuus hieroa klitoristani. Tuntuu siis ehdottomasti parhaimmalta. Tietenkin myös toisen hyväily ja suutelu on tuossa asennossa mielestäni helpointa. Aivan parasta.
- mlukku
..voihan nenä.....
..millaisella sohvalla tai tuolilla tuommoista voi tehdä jotta siitä jotakin tulisi...
...vai istuuko siinä nainen sivuttain miehen sylissä ??
..se keittiön pöytä kuitenkin ehdottomasti paras....
..nainen sinne selälleen ja se on siinä....kaikki esillä....helppoa ja jaksaa.... - ???
Hmm.. mitenkäs se onnistuu sylikkäin jos mies on vähän vatsakkaampi ja kalukin normi luokkaa? Ajattelin vaan et miten sen kalun sisään saa kun se ei tosiaankaan oikein iso ole. Haluttaisi kyllä tuota asentoa kokeilla, mutta jos ei onnistukkaan niin luulempa että mies siitä saattaa vähän lannistua kun muutenkin on sitä mieltä ettei hänen kalunsa minulle riittävä olisi. Itse olen kyllä kaikinpuolin tyytyväinen hänen kokoonsa ja muihinkin taitoihin seksin saralla, olen se hänelle sanonutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683