Onko sylikkäin paras?

perstouhuissa

Onko sylikkäin asento paras, eli naamat vastakkain nainen on miehen sylissä? Luulisi ainakin että siinä on aika läheinen tunnelma, pääse mukavasti lähelle.

11

4781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iines-täti

      romanttisempaa se ainakin on kun joku koira :D

      • bd-bunny

        Kynttiläillallinen on vielä romanttisempi. Kunnon seksissä romantiikka karisee ja himot saavat vallan...


    • sylisjuu

      Itsekin ihmettelen miksei sylikkäin ole suosituin asento. Sehän intimiimpi kuin mikään muu ja siinä pääsee syvälle :D

    • Ehdottomasti paras asento.Siinä pääsee todella syvälle eikä kumpikaan väsy kun saa istua tuolissa.Samalla voi suudella ja imeä toisiaan kun ollaan niin lähekkäin.

    • seksii ah seksii

      Mä oon 18 v ja tapasin just yhen pojan tietenkin me sit illan päätteeksi ajauduttiin sänkyyn siinä se sitten oli missä hiton asennosta sitä sit olis no sepä oltiin päällekkäin mut ei sitä poikaa näyttänyt kiinnostavan mis asennos ollaan ni sit mentiin sylikkäi ja siin se oli täydellinen asento sit meitä juttu oli siin

      • mara

        Tuntuu hyvältä pitää seuraavan kerran kokeilla.


    • perstouhu?

      perstouhuissa voi vaikka mies olla miehen sylissä.

      Me ei harrasteta kakkosta, mutta mun nainen sanoo, että sylikkäin pitää varoa koko ajan ettei menee liaan syvälle ykköseen.

    • Tietääkseni "sitä" voi tehdä 4 eri asennossa. Maaten joko naisen/tyttöystävän päällä tai alla, istuallaan ja siesaallaan.

    • adgrg

      Itsekin usein ihmettelen, että miksi sylikkäin asentoa ei ylistetä juuri missään. Itse ainakin naisena nautin tuosta asennosta eniten, sillä penis uppoaa syvälle ja tuossa asennossa poikaystävälläni on myös mahdollisuus hieroa klitoristani. Tuntuu siis ehdottomasti parhaimmalta. Tietenkin myös toisen hyväily ja suutelu on tuossa asennossa mielestäni helpointa. Aivan parasta.

    • mlukku

      ..voihan nenä.....
      ..millaisella sohvalla tai tuolilla tuommoista voi tehdä jotta siitä jotakin tulisi...
      ...vai istuuko siinä nainen sivuttain miehen sylissä ??
      ..se keittiön pöytä kuitenkin ehdottomasti paras....
      ..nainen sinne selälleen ja se on siinä....kaikki esillä....helppoa ja jaksaa....

    • ???

      Hmm.. mitenkäs se onnistuu sylikkäin jos mies on vähän vatsakkaampi ja kalukin normi luokkaa? Ajattelin vaan et miten sen kalun sisään saa kun se ei tosiaankaan oikein iso ole. Haluttaisi kyllä tuota asentoa kokeilla, mutta jos ei onnistukkaan niin luulempa että mies siitä saattaa vähän lannistua kun muutenkin on sitä mieltä ettei hänen kalunsa minulle riittävä olisi. Itse olen kyllä kaikinpuolin tyytyväinen hänen kokoonsa ja muihinkin taitoihin seksin saralla, olen se hänelle sanonutkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe