Onko sylikkäin paras?

perstouhuissa

Onko sylikkäin asento paras, eli naamat vastakkain nainen on miehen sylissä? Luulisi ainakin että siinä on aika läheinen tunnelma, pääse mukavasti lähelle.

11

3783

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iines-täti

      romanttisempaa se ainakin on kun joku koira :D

      • bd-bunny

        Kynttiläillallinen on vielä romanttisempi. Kunnon seksissä romantiikka karisee ja himot saavat vallan...


    • sylisjuu

      Itsekin ihmettelen miksei sylikkäin ole suosituin asento. Sehän intimiimpi kuin mikään muu ja siinä pääsee syvälle :D

    • Ehdottomasti paras asento.Siinä pääsee todella syvälle eikä kumpikaan väsy kun saa istua tuolissa.Samalla voi suudella ja imeä toisiaan kun ollaan niin lähekkäin.

    • seksii ah seksii

      Mä oon 18 v ja tapasin just yhen pojan tietenkin me sit illan päätteeksi ajauduttiin sänkyyn siinä se sitten oli missä hiton asennosta sitä sit olis no sepä oltiin päällekkäin mut ei sitä poikaa näyttänyt kiinnostavan mis asennos ollaan ni sit mentiin sylikkäi ja siin se oli täydellinen asento sit meitä juttu oli siin

      • mara

        Tuntuu hyvältä pitää seuraavan kerran kokeilla.


    • perstouhu?

      perstouhuissa voi vaikka mies olla miehen sylissä.

      Me ei harrasteta kakkosta, mutta mun nainen sanoo, että sylikkäin pitää varoa koko ajan ettei menee liaan syvälle ykköseen.

    • Tietääkseni "sitä" voi tehdä 4 eri asennossa. Maaten joko naisen/tyttöystävän päällä tai alla, istuallaan ja siesaallaan.

    • adgrg

      Itsekin usein ihmettelen, että miksi sylikkäin asentoa ei ylistetä juuri missään. Itse ainakin naisena nautin tuosta asennosta eniten, sillä penis uppoaa syvälle ja tuossa asennossa poikaystävälläni on myös mahdollisuus hieroa klitoristani. Tuntuu siis ehdottomasti parhaimmalta. Tietenkin myös toisen hyväily ja suutelu on tuossa asennossa mielestäni helpointa. Aivan parasta.

    • mlukku

      ..voihan nenä.....
      ..millaisella sohvalla tai tuolilla tuommoista voi tehdä jotta siitä jotakin tulisi...
      ...vai istuuko siinä nainen sivuttain miehen sylissä ??
      ..se keittiön pöytä kuitenkin ehdottomasti paras....
      ..nainen sinne selälleen ja se on siinä....kaikki esillä....helppoa ja jaksaa....

    • ???

      Hmm.. mitenkäs se onnistuu sylikkäin jos mies on vähän vatsakkaampi ja kalukin normi luokkaa? Ajattelin vaan et miten sen kalun sisään saa kun se ei tosiaankaan oikein iso ole. Haluttaisi kyllä tuota asentoa kokeilla, mutta jos ei onnistukkaan niin luulempa että mies siitä saattaa vähän lannistua kun muutenkin on sitä mieltä ettei hänen kalunsa minulle riittävä olisi. Itse olen kyllä kaikinpuolin tyytyväinen hänen kokoonsa ja muihinkin taitoihin seksin saralla, olen se hänelle sanonutkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      340
      1809
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      83
      1597
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      37
      1392
    4. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      368
      1320
    5. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      82
      1247
    6. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      168
      1240
    7. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      177
      1228
    8. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      360
      1226
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      251
      1071
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      975
    Aihe