En tiedä miksi piti katsoa lähemmäs kolmekymmentä matsia ennen kuin nro 25 saatiin pois granlundin ketjusta....mut olipa iloinen ilme eilen ketjun pelissä..varmaan käsky jo kävi yläkerrasta et nyt pelataan liigaa eikä maajoukkue pelejä joten vaihda ketju...ainakin varmasti joka ikinen sitä toivoi joka petojen pelejä on seuraillu..hyvä juttu jos tuo pelaaminen tästä aukeaa kun saadaan ukot paikoilleen mihin kuuluvat..
Hienoa uusi ykkösketju!!
3
103
Vastaukset
- kärppä23
Hahhaa,olettekos nyt jo noin ylpeitä Pesosesta..Kyllähän tuo on aika monta kertaa teille sanottu,että Pesonen on p*ska!! Onnea teille hienon pelaajan kaappauksesta :DD
Onneksi ei tullut tänne Ouluun...Kyllä,näin ylpeä olen Oulun pojasta!! - posetiivari
No me kannattajat emme hommaa yhtään pelaajaa joten kiitos hankinnasta menee muulle taholle..oikeastaan asiassa suurin virhe oli vaan herran peluutus väärässä ketjussa..rikottiin hyvin toiminut yhdistelmä jollain ihme ajatuksella automaattisesta pelipaikasta granlundin viereen kaatuilemaan..onhan se pelimies varmasti mut ehkä ei nyt vaan siellä tasolla jonne pystyy..varmaan onnistunee kauden mittaan paremmin..ehkä...
- <<<<
jos tolla sakilla mennään mestaruuteen asti se on hieno homma.. Vainonen ja torniainen kannattaisi ajaa sisään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804476
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433719Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163393Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102624IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391963Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941238