Onko kukaan harrastanut seksiä naapurin kans?

Minna ja naapuri

Mulla yks huono kokemus. Asuttiin samassa kerroksessa ja katseltiin toisiamme jonkin aikaa. Yhden kerran kutsu teelle ja seuraavalla kerralla naapurin sänkyyn. Mies osoittautui hiukan pelottavaksi tyypiksi ja suhde päättyi. Vähän ikävää sen jälkeen törmäillä rappukäytävällä. Onneksi muutinkin pois pian. Satuin olemaan hiukka yksinäinen tuona aikana ja siitä suhde sai kimmokkeen. Vois toimia ehkä sillon jos naapurin tuntenu pitemmän aikaa ja päässy "kaveriksi".

11

2775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se siitä sitten

      en ole, mutta joskus oli sellainen samassa talossa asuva, jonka kanssa oli aika flirttiä. Hän tosin oli jo varattu ja hän teki sen aloitteen tai oli aktiivisempi, en ala tarinaa kertomaan tämän kummemmin.....

    • Nenä vinossa

      On tullut harrastettua,ei kaduta mutta naapurin ladyn oman ukon yllättävä kotiintulo onkin sitten jo toinen juttu.

      • Anonyymi

        Nuorena 17v tutustuin naapuriin kunnolla nainen oli noin neljäkymmentä tein välillä töitä kun ukko oli reissussa haettiin varastosta raskasta astiaa oltiin ihan vastakkain katsoin rintoja ja en huomannut Kertun katsetta, nousi ja hmyili haluatko oikeasti nähdä ja nosti paitaa tartuin heti rintoihin ja imin Kerttu hädissään älä nyt noin innostu imin rintoja luulin että se on viimmeinen kerta hieroin hädissään pilluakin housun päältä Kerttu naurahti oletko ennen puistin päätä ja jatkoin mutta laitoin käden housuihin tunsin ensi kerran märän pillun liikutin sormia miten sattui ainakin luulen niin, Kerttu antoi kosketella ja haroi kalua käteensä, kuiskas odota laittoi oven säppiin ja meni pöytää vasten imin rintoja ja hädissään laskin housuja Kerttu kuiskas korvaan odota ja ohjasi kalua sisään panin heti nopeaan Kerttu kuiskas no pane sitten alston nainen edessä imin tissejä ja kaulaa Kerttu huokaili panet minua väkisin komerossa ja painoi pyllystä sperma lensi voimalla tuntui että halkean pidin pitkään sisässä kun yritin vetää pois Kerttu kuiskas anna ny olla kun kerran ensi kerta Kerttu suuteli opetti miten se tehdään samalla hyväilin rintoja kalu alkoi kasvaa Kerttu kuiskas raiskaatko taas aloin panna kovaa Kerttu keskeytti sievästi meillä on aikaa naithan minua aina kun pystytään olen täällä yksin välillä paskan hajussa.
        Kulta hyväile pyllyä ja joka paikkaa hyväin Kerttua ja imin nännejä kerttu huokasi tulen hulluksi jos näitä imetään Kerttu alkoi vapista kuiskas nai nai panin nopeaan Kerttu tarrautu laske laske ruiskin taas spermaa sisään. Noustiin varovasti Kerttu katseli sievästi ovesta sanoi mene latoon mene navettaan. Kerttu tuli latoon halasi kuiskas pitää olla varovainen että kukaan ei näe suukotti kiitos kiitosnosti käden rinnalleen ja hmyili ethän unohda.

        Lähdin pollevana vitutti kun ei voinut kertoa kellekkään mutta sain naida seurailin että on yksin, Opin naisesta paljon nain kuukaudessa laskujen mukaan noin kaksi kymmentä kertaa usein kahdesti peräkkäin. Kertulla ei ollut yksinäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena 17v tutustuin naapuriin kunnolla nainen oli noin neljäkymmentä tein välillä töitä kun ukko oli reissussa haettiin varastosta raskasta astiaa oltiin ihan vastakkain katsoin rintoja ja en huomannut Kertun katsetta, nousi ja hmyili haluatko oikeasti nähdä ja nosti paitaa tartuin heti rintoihin ja imin Kerttu hädissään älä nyt noin innostu imin rintoja luulin että se on viimmeinen kerta hieroin hädissään pilluakin housun päältä Kerttu naurahti oletko ennen puistin päätä ja jatkoin mutta laitoin käden housuihin tunsin ensi kerran märän pillun liikutin sormia miten sattui ainakin luulen niin, Kerttu antoi kosketella ja haroi kalua käteensä, kuiskas odota laittoi oven säppiin ja meni pöytää vasten imin rintoja ja hädissään laskin housuja Kerttu kuiskas korvaan odota ja ohjasi kalua sisään panin heti nopeaan Kerttu kuiskas no pane sitten alston nainen edessä imin tissejä ja kaulaa Kerttu huokaili panet minua väkisin komerossa ja painoi pyllystä sperma lensi voimalla tuntui että halkean pidin pitkään sisässä kun yritin vetää pois Kerttu kuiskas anna ny olla kun kerran ensi kerta Kerttu suuteli opetti miten se tehdään samalla hyväilin rintoja kalu alkoi kasvaa Kerttu kuiskas raiskaatko taas aloin panna kovaa Kerttu keskeytti sievästi meillä on aikaa naithan minua aina kun pystytään olen täällä yksin välillä paskan hajussa.
        Kulta hyväile pyllyä ja joka paikkaa hyväin Kerttua ja imin nännejä kerttu huokasi tulen hulluksi jos näitä imetään Kerttu alkoi vapista kuiskas nai nai panin nopeaan Kerttu tarrautu laske laske ruiskin taas spermaa sisään. Noustiin varovasti Kerttu katseli sievästi ovesta sanoi mene latoon mene navettaan. Kerttu tuli latoon halasi kuiskas pitää olla varovainen että kukaan ei näe suukotti kiitos kiitosnosti käden rinnalleen ja hmyili ethän unohda.

        Lähdin pollevana vitutti kun ei voinut kertoa kellekkään mutta sain naida seurailin että on yksin, Opin naisesta paljon nain kuukaudessa laskujen mukaan noin kaksi kymmentä kertaa usein kahdesti peräkkäin. Kertulla ei ollut yksinäistä.

        paskaa pukkaa taas kerran satusedällä yhteen pötköön buuuaaahaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paskaa pukkaa taas kerran satusedällä yhteen pötköön buuuaaahaaa

        Niinkö se sulla tekee. Eikö kanki katkee.


    • cucki

      Muija käy tos seinän takana samassa rapussa naapurin luona :)

    • naapurin naapuri

      mun naapuris asui yks kivannäköinen tytttö ja harrastettiin useesti seksiä yleensä kännissä.

    • tassaok

      naapurin eronnut nainen : kävin sen luona kun kutsui astianpesukonetta asentamaan,no jouduin panemaan kanssa ja kyyti oli aika riehakasta. sain muuten vitunmoisen hiivan siltä kieleen kun nuolin pillun.

      • Minna ja naapuri

        Jälkeenpäin ihmettelen kuinka helposti seksiä sain naapurilta sillon. Aika tarkkaan saa kuitenki harkita ennen tuollaiseen ryhtymistä, koska naapurina joudut asumaan myös jos jokin menee vikaan niinkuin tässä tapauksessa. Olen tässä katsellu nyt naapureitani, mutta kaikki näyttävät varatuilta joten se siitä. Voihan jollain tietty tulla ero joten katsotaan myöhemmin..


    • Anonyymi

      Naapuri sovun säilyttämiseksi en itse noita harrasta vaikka poikamies olenkin

    • Anonyymi

      Mulla on melkein samanlainen kokemus kun toi Kerttu juttu 🤗. Leila mua noin 30 vuotta vanempi naapurin rouva otti suihin lopouun asti 😊sitä tunnetta kaipaan enkä unohda varmaan ikinä 😔tästä on aikaa noin 30,v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1645
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1203
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      773
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      773
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      762
    Aihe