robbe hävisi mielestäni ottelun , oli se sitten kädestä johtuva tai ei, niinhän se liakoviski hävis sen takia kun nenä murtu eikä pystynyt hengittämään tai hayellä meni varvas.
Totuus on olet kehässä juuri niin hyvä kun olet ei selityksiä, ja mielestäni chisora ois ansainnut voiton vaikka toivoin että helenius hakkaa ton suun soittajan ensimmäisissä erissä, mutta helenius kehittyy vielä mutta siellä on tyson fyry povetkin dimitrenko ym jotka kanssa haluavat klitskojen päänahan..
Miettikääpä jos helenius ois eilen otellut povetkinia vastaan ja ennen tota eilistä matsia vähä naureskeltukki povetkinin kyvyille ..
Totuus oishan se jyrännyt suomalaisen..
ehkä hyvä tulla vähä maanpinnalle
nyrkk kiinnostunut
2
188
Vastaukset 2
- ei olisi jyränny
kun ne dumarit olisi maksettu
- ffddgggd
juu helenius ois voittanut vaikka povetkin ois tyrmännytkin hänet , siis diskattu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522