Anteeks ja kiitos

koti-kiusattu

kaikille jotka on vaivautuneet pikku viestin laittamaan käynnin yhteyres
olen laiska selailemaan kirjaani ja yhtä huono vastaamaan siitä anteeks pyyntö.
Asiani oli se etjtuleeko vieraskirjaan kävijän viimeinen kommentti näkyviin automaattisesti.
Huolimatta siitä et kelle se on kirjotettu.

45

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meeriamanda

Mitähän nyt mahdat kysyä? Kurkkasin nicistäsi sivullesi ja mitään ei näy. Olet vain ystiksillesi avoinna.
      Vain ystikset pääsevät sivullesi, tokihan yv voi kirjoittaa mut se taas ei näy kenellekään.
      Kaikki joita olet hyväksynyt, heidän kirjoituksensa näkyvät kaikille heille.
      Yv , niin ei ole muiden luettavissa.

• k/k

Sitä vaan et siel oli yks mietelause jota en mielestäni ollu ansainnut ja siks kyselin.
        Olen huomannut et jos sun kaverillas on kaveri joka ei oo sun kaveri niin se voi kuljeskella noil sivuilla.
        Ei se mun yöunta vie mut ihan uteliaisuuttani kyselin kun en oikein tajua miten se peuhaa.

• meeriamanda
        k/k kirjoitti:

Sitä vaan et siel oli yks mietelause jota en mielestäni ollu ansainnut ja siks kyselin.
        Olen huomannut et jos sun kaverillas on kaveri joka ei oo sun kaveri niin se voi kuljeskella noil sivuilla.
        Ei se mun yöunta vie mut ihan uteliaisuuttani kyselin kun en oikein tajua miten se peuhaa.

Voi vai? Moon sitä mieltä et jos sää kattot ny mun nicciä et näe mitään kuin et olen rajannut sivulleni pääsyn. Koklaa ny, ja kerro eikö muka näin o ?

Olen ihan ? kertomastasi. Perkule niin mä sit pistän vaik kaikki kaverinikin pois jos noin on! Sinne minä sivulleni ei ole muilla asiaa kuin niillä 3:a jotka olen hyväksynyt.

• meeriamanda kirjoitti:

Voi vai? Moon sitä mieltä et jos sää kattot ny mun nicciä et näe mitään kuin et olen rajannut sivulleni pääsyn. Koklaa ny, ja kerro eikö muka näin o ?

Olen ihan ? kertomastasi. Perkule niin mä sit pistän vaik kaikki kaverinikin pois jos noin on! Sinne minä sivulleni ei ole muilla asiaa kuin niillä 3:a jotka olen hyväksynyt.

Kokeilin ja en päässyt ,sun vierailu näkyi rekisterissä.
        Kysees on yksityisasetukset siel sallin kaikkien kirjotella jos haluu.
        Että selvishän se kun näkee vaivaa.

• *minttupuu*
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mäkin kävin sun profiilissa?

Näkykö se?

Siis Koti-kiusatulta kysyn, sekin nyppii kun ei koskaan tiedä minne nää viestit menee.

Ei jaksa enää kirjautua.

• meeriamanda
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kiitti kun katoit. Olin jo hiukan huolissani. Pidän ystikseni jatkossakin :)))
        YV voi aina lähettää kun nicille kirjoittaa, ellei ole blokattu.

• *minttupuu* kirjoitti:

Mäkin kävin sun profiilissa?

Näkykö se?

Siis Koti-kiusatulta kysyn, sekin nyppii kun ei koskaan tiedä minne nää viestit menee.

Ei jaksa enää kirjautua.

Ei näy ku rekkautuneet

• koti-kiusattu kirjoitti:

Ei näy ku rekkautuneet

Kirjauduin nyt kuiteskin vielä.

Olin sillonkin kirjautuneena, kun kävin sun profiilissa.

Eikä näkynyt?
        Aina vaan hullumpaa.

Mulle saatto ilmaantua sinäkin aikana joku uus nimimerkki vierailijaks, kun profiili oli auki vaan kavereille.

Sekoaapi nyt tämän kanssa hän! :DD

• haloo_hippura

Ei aavistustakaan! Kun vanha Galleria muuttui nykyiseksi Minäksi, putosin minä kärryltä. :) Piilotin ikivanhan nikkini ja lopetin sen käytön tyystin.

Nyt ihan leikilläni testasin toimiiko sala-sanani ja pääsin kuin pääsinkin rekkautumaan...

• Mä en kans ymmärrä nykytsydeemistä hevon peetä!

Mistä näkee vierailijat?
        Mistä näkee oman vieraskirjansa.

Mulla oli syksyllä piilotettuna pari kuukautta koko profiili, avasin sitten kuitenkin uudestaan.

Vähän aikaa oli auki vain kavereille, nyt taas avasi kaikille.
        Siitä kukaan mitään kostu :D

FB on parempi.

• meeriamanda
        minttupuu kirjoitti:

Mä en kans ymmärrä nykytsydeemistä hevon peetä!

Mistä näkee vierailijat?
        Mistä näkee oman vieraskirjansa.

Mulla oli syksyllä piilotettuna pari kuukautta koko profiili, avasin sitten kuitenkin uudestaan.

Vähän aikaa oli auki vain kavereille, nyt taas avasi kaikille.
        Siitä kukaan mitään kostu :D

FB on parempi.

Minulle tuli yskäri jossa Anjaniina 50 palstalta kysyi mitä minulla on häntä vastaan? Olin ja olen edelleen et HÄH .... enhän ole sanaakaan hänelle vastannut mihinkään.

Olen voinut nicciään kurkata, mistä se näkyy? Kertokaa nörtit, valopäät.

Naamakirja ei ole mun juttu, ei kiitos.

• k-ton

Ässätkö kateissa???

• meeriamanda kirjoitti:

Minulle tuli yskäri jossa Anjaniina 50 palstalta kysyi mitä minulla on häntä vastaan? Olin ja olen edelleen et HÄH .... enhän ole sanaakaan hänelle vastannut mihinkään.

Olen voinut nicciään kurkata, mistä se näkyy? Kertokaa nörtit, valopäät.

Naamakirja ei ole mun juttu, ei kiitos.

Se kai menee jotenkin niin, että kun on kerran käynyt jonkun profiilissa, nousee ylimmäiseks kun kirjautuu seuraavan kerran omille sivuilleen

Järjetön systeemi.

Enois tajunnut, Anceli joskus sen selitti.

• k-ton kirjoitti:

Ässätkö kateissa???

Ei kun uimataito

• k-ton
        koti-kiusattu kirjoitti:

Ei kun uimataito

Hmmm... No ei sulta vaan???

• meeriamanda
        minttupuu kirjoitti:

Se kai menee jotenkin niin, että kun on kerran käynyt jonkun profiilissa, nousee ylimmäiseks kun kirjautuu seuraavan kerran omille sivuilleen

Järjetön systeemi.

Enois tajunnut, Anceli joskus sen selitti.

A-ha... vanhasta ikävästä käyn viä 50 sivuja lukemassa, ja jos kiinnostaa kurkkaan linkkiä.
        En voi ees kuvitella miten se loukkaa nimimerkkiä?
        Tuon nousun tiedän kurkkaajista, en vaan sitä et se on joillekin negatiivinen mielle.

• h _ h
        k-ton kirjoitti:

Ässätkö kateissa???

Ei ne kateissa ole, mutta pärjäähän tuota ilmankin. Menee pelkäksi lässytykseksi niiden kanssa. ;)

Mikä sinulta on hukassa? K?

• k-ton
        h _ h kirjoitti:

Ei ne kateissa ole, mutta pärjäähän tuota ilmankin. Menee pelkäksi lässytykseksi niiden kanssa. ;)

Mikä sinulta on hukassa? K?

pelkkä z vaan!!! :)

• ?+=0
        k-ton kirjoitti:

Onko minulta yläpää mennyt sekaisin, kun en enää ymmärrä ollenkaan mistä puhutaan. Pitääkö ruutu silittää kuumalla silitysraudalla?

• h _ h
        k-ton kirjoitti:

Unettomuuteen auttaa kuulemma lämmin maito.

Mutta eihän kukaan vielä tähän aikaan voi unettomuudesta kärsiä. ;)

• k-ton
        h _ h kirjoitti:

Unettomuuteen auttaa kuulemma lämmin maito.

Mutta eihän kukaan vielä tähän aikaan voi unettomuudesta kärsiä. ;)

Näinhän se vain onkin ja eri maissa kellokin käy eri aikaa... :)

• hoo_hoo
        k-ton kirjoitti:

Näinhän se vain onkin ja eri maissa kellokin käy eri aikaa... :)

Meille ostettiin toissapäivänä ihan uusi seinäkello...takuulla käy oikeaa aikaa. :) Meidän aikaa.

Oikeastaa tunti sinne tai tänne on pikkujuttu, jos ei ole kiirettä minnekään.

Mulle riittää kun pääsen petiin ennen nukahtamista...pitää ehtiä lukea muutama sivu Mankelia.

• h _ h
        ?+=0 kirjoitti:

Onko minulta yläpää mennyt sekaisin, kun en enää ymmärrä ollenkaan mistä puhutaan. Pitääkö ruutu silittää kuumalla silitysraudalla?

Jos ei yläpää, niin mikä sitten? ;)

• k-ton
        hoo_hoo kirjoitti:

Meille ostettiin toissapäivänä ihan uusi seinäkello...takuulla käy oikeaa aikaa. :) Meidän aikaa.

Oikeastaa tunti sinne tai tänne on pikkujuttu, jos ei ole kiirettä minnekään.

Mulle riittää kun pääsen petiin ennen nukahtamista...pitää ehtiä lukea muutama sivu Mankelia.

No aikahan numeroina on vaan tilastoja varten... Nukutahan kun sen aika on määrätköön kello omiaan, töihin vaan on mentävä keksittyyn aikaan.. :)

• huh_huh
        k-ton kirjoitti:

No aikahan numeroina on vaan tilastoja varten... Nukutahan kun sen aika on määrätköön kello omiaan, töihin vaan on mentävä keksittyyn aikaan.. :)

Mä meen töihin kuhan ehin.

Tuosta midän seinäkellosta vielä...enpä ole moista ennen nähnyt!

Musta kuin piru, ohut kuin pahvi, melkein venytetyn käkikellon muoto ja heiluri niin hiljainen että kuuloni luulin menneen!

• k-ton
        huh_huh kirjoitti:

Mä meen töihin kuhan ehin.

Tuosta midän seinäkellosta vielä...enpä ole moista ennen nähnyt!

Musta kuin piru, ohut kuin pahvi, melkein venytetyn käkikellon muoto ja heiluri niin hiljainen että kuuloni luulin menneen!

Mulla toi vanha 1800 luvulta perintönä tullut Gustav Becker mittaa aikaa edelleen ja mukavaa kun lyöntinsä kuulee unenkin läpi jotta aika ei ole vielä nousta... :)

• hå_hå
        k-ton kirjoitti:

Mulla toi vanha 1800 luvulta perintönä tullut Gustav Becker mittaa aikaa edelleen ja mukavaa kun lyöntinsä kuulee unenkin läpi jotta aika ei ole vielä nousta... :)

Piti googlata tuo Becker... komea kello.

Meidän uusi seinis on semmoinen moderni kotkotus. Vähän niinku ne läpinäkyvästä muovista tehdyt rokokootuolit. Tiedätkö millaisia tarkoitan?

Meidän kello ei ole kylläkään läpinäkyvä, vaan musta...melkein kuin vanhanaikaisen seinäkellon siluetti.

Johan tää menee kohta överiksi tämä mun kellosta höpinä.

• k-ton
        hå_hå kirjoitti:

Piti googlata tuo Becker... komea kello.

Meidän uusi seinis on semmoinen moderni kotkotus. Vähän niinku ne läpinäkyvästä muovista tehdyt rokokootuolit. Tiedätkö millaisia tarkoitan?

Meidän kello ei ole kylläkään läpinäkyvä, vaan musta...melkein kuin vanhanaikaisen seinäkellon siluetti.

Johan tää menee kohta överiksi tämä mun kellosta höpinä.

Se mokoma on aikaa mitannut jo edesmenneillekin...jatkossa kai jälkeenjääneille. Minulle aamun airut. Vetääkin moisen painot pitää ylös kerran viikossa. Liekö nähnytkin moisen???

• he _ he
        k-ton kirjoitti:

Se mokoma on aikaa mitannut jo edesmenneillekin...jatkossa kai jälkeenjääneille. Minulle aamun airut. Vetääkin moisen painot pitää ylös kerran viikossa. Liekö nähnytkin moisen???

Kellosta se mies tunnistetaan. :)

Hyviä öitä! Mankeli kutsuu. :)

• Hukkuu-kukkuu
        k-ton kirjoitti:

Aikoinaan asuin vanhempani kanssa pari vuotta kerrostalossa. Makuuhuoneen seinän takan, naapurissa, kukkui käkikello joka 15. minuutti.
        Olisinkohan joutunut edesvastuuseen, jos olisin hakannut sen seinältä?

Noin vain teoreettisesti?
        Onkohan käkikellonpaljastinta olemassa?

• k-ton
        he _ he kirjoitti:

Kellosta se mies tunnistetaan. :)

Hyviä öitä! Mankeli kutsuu. :)

Öitä vaan...mankelin seurassa!!!

• ????

Meikäläinen puskajussi ei onneksi edes älyä mistä on kysymys.

• haloo_hippura

Tieto lisää tuskaa...se on monesti todeksi todettu ;)

Semmoinen määrä tietoa joka ei poi-i uusia kysymyksiä on onnellisen elämän tae. :))

• ????
        haloo_hippura kirjoitti:

Tieto lisää tuskaa...se on monesti todeksi todettu ;)

Semmoinen määrä tietoa joka ei poi-i uusia kysymyksiä on onnellisen elämän tae. :))

Taivahan tosi.
        Lukutaito pitäisi kieltää lain nojalla, kuin Daytonin apinaoikeudenkäynnissä Darwinin oppi.

• H _ H
        ???? kirjoitti:

Taivahan tosi.
        Lukutaito pitäisi kieltää lain nojalla, kuin Daytonin apinaoikeudenkäynnissä Darwinin oppi.

Muutamat kansat ovat luojan luomia, toiset taas kehityksen tulosta. :))

Mutta kaikista ahistavinta mahtaa sittenkin olla luulo?

• ei merkitystä,,,,,,,

Miksi haluat olla puskajussi? Lätty kiinni niiltä jotka ei niceillään kirjoita. Etkö ole jo huomannut? Olet se jolle ei vastata, tyydy osaasi , älä valita!

• puskis!!!!
        ei merkitystä,,,,,,, kirjoitti:

Miksi haluat olla puskajussi? Lätty kiinni niiltä jotka ei niceillään kirjoita. Etkö ole jo huomannut? Olet se jolle ei vastata, tyydy osaasi , älä valita!

Kuin myös!

• +++++++
        ei merkitystä,,,,,,, kirjoitti:

Lättypannu, koettu on rekkautuminenkin, ettei soitellen sotaan.
        Kukin kun noudattaa ylläpidon sääntöjä, kunnioittaen kanssakirjoitajia. Ihan sama, rekattu tai puska, ihan sama useimmille.

Rekattuna pääsee aina halutessaan puskan juureen. Tiennet.

• ????
        H _ H kirjoitti:

Muutamat kansat ovat luojan luomia, toiset taas kehityksen tulosta. :))

Mutta kaikista ahistavinta mahtaa sittenkin olla luulo?

Niin uskon minäkin, siksipä olenkin luuloton.
        Varmasti rasittavaa luulla ja luulla, toivottavasti luulija ymmärtää vain luulevansa?
        Mielenkiintoista oli tuossa oikeudenkäynnissä, kun todistettiin, että ihminen surkastuessaan on taantunut apinaksi.

• puskasta...hiio-hoi
        +++++++ kirjoitti:

Lättypannu, koettu on rekkautuminenkin, ettei soitellen sotaan.
        Kukin kun noudattaa ylläpidon sääntöjä, kunnioittaen kanssakirjoitajia. Ihan sama, rekattu tai puska, ihan sama useimmille.

Rekattuna pääsee aina halutessaan puskan juureen. Tiennet.

Sepä se , ihanaa voida olla molempia... sehän teitä puskia ärsyttääkin, olette turhiksia.
        Mikä estää nikin avaamista? Kuka teille ees vastaa? Minä vastaan vain rekatuille.

• ?+
        puskasta...hiio-hoi kirjoitti:

Sepä se , ihanaa voida olla molempia... sehän teitä puskia ärsyttääkin, olette turhiksia.
        Mikä estää nikin avaamista? Kuka teille ees vastaa? Minä vastaan vain rekatuille.

Ei tätä kannata ottaa noin vakavasti, eivät muutkaan niin tee. :))
        Itse tulen tänne iloisella mielellä.

• hui_hui
        ???? kirjoitti:

Niin uskon minäkin, siksipä olenkin luuloton.
        Varmasti rasittavaa luulla ja luulla, toivottavasti luulija ymmärtää vain luulevansa?
        Mielenkiintoista oli tuossa oikeudenkäynnissä, kun todistettiin, että ihminen surkastuessaan on taantunut apinaksi.

Se taitaa olla semmoista degeneroituvaa evoluutiota.
        Kiihkouskovasta apinaksi. Karu kohtalo odottaa heitä jotka eivät usko luonnon lakeihin. :)
        Olisipa hauska tietää miten tuo taantuminen todistettiin?

• ????
        hui_hui kirjoitti:

Se taitaa olla semmoista degeneroituvaa evoluutiota.
        Kiihkouskovasta apinaksi. Karu kohtalo odottaa heitä jotka eivät usko luonnon lakeihin. :)
        Olisipa hauska tietää miten tuo taantuminen todistettiin?

Dramatiikkana oli todistelijan vieressä istuva, tupakoiva apina, olkihattu päässään.
        Eihän siinä syyttäjän puolelta mihinkään objektiiviseen tietoon perustettu.
        Jännä maa tuo Usa, sinne mahtuu monenlaista, ja vielä sitäkin enemmän.

Kuinkahan läheltä tai kaukaa kuvasi tuo leffa autenttista oikeudenkäyntiä?

• h _ h
        ???? kirjoitti:

Dramatiikkana oli todistelijan vieressä istuva, tupakoiva apina, olkihattu päässään.
        Eihän siinä syyttäjän puolelta mihinkään objektiiviseen tietoon perustettu.
        Jännä maa tuo Usa, sinne mahtuu monenlaista, ja vielä sitäkin enemmän.

Kuinkahan läheltä tai kaukaa kuvasi tuo leffa autenttista oikeudenkäyntiä?

Olisipa pitänyt nähdä se filmi. Mahtoiko olla tarkoitus tehdä nämä kreationistit naurunalaiseksi, vai ihanko tosissaan yrittivät kyseenalaistaa evoluution?

Usasta tulee kaikkea laidasta laitaan. Mitä enemmän sakkia, sen suurempi tiivistymä sekä hulluutta että älykästä oivaltamista. Ja kun sen lisäksi ovat markkinoinnin virtuooseja, niin aatteensa leviävät kaikkialle.

• kuinkahan.kauan?

Hyvää Yötä ja Kaunista Wappua!

Taitaa tuo nykyinen rekkautuminen vaatia korkeamman matematiikan hallintaa, jota minulla ei koskaan ole ollut.
      Joten, kiitän ja kunnioitan, että täältä koiranku*emista puskistakin saa puhua. :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3338
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2777
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2221
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2007
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1993
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      96
      1790
    Aihe