Nainen haluaa ISOA

Tare19

Mä olen 19v ja oon huomannu et naiset haluaa miestä jolla iso kulli.
Mulla noin 23 cm kulli ja naisia on ihan ruuhkaksi asti. Naisilla on näköjään tapa juoruilla toisilleen siitä minkä mittainen kulli kullakin miehellä on. Itse joudun usein ravintolassa tilanteeseen, jossa tuntematon nainen lyöttäytyy seuraani. Pian käykin ilmi, etä nainen tuntee jonkun mun ex hoidon ja on kuullut minusta "kaikenlaisia juttuja". Monesti käy niin et hetken jutellaan ja sit nainen ehdottaakin jo seksiä. En oo ulkonäköni puolesta mikään Ridge Forrester, mut tänäkin vuonna olen harrastanut seksiä yli 20 eri naisen kanssa...Kiitos siitä kuuluu pitkälti isolle kullilleni

37

4246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29cm nettikikkeli

      Joopa joo. Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos, eixvaa?

    • Heidi/Jkl

      Mun poikaystävällä on noin 21 cm (mittasin ihan itse) :)
      Ennen luulin että koolla ei ole väliä,mutta nyt tiedän että sillä todellakin on läliä

      • joo takuuvarmana

        Vai on "läliä" koolla?- Heidi; vaikka oletkin miespuolinen, niin se sun poikakaverisi penis, jonka mittasit 21 senttiseksi, on tdellisuudessa vähintään 5cm pienempi. Totta puhuen kaltaisesi apukoululaisen pojanklopin mittauksella se kulli on 10cm todellisuutta isompi, eli totuus siistä on 11cm. -Mutta eikäs teillä kehareilla ole aika pienet aivot ja kullit, ellei kyse ole fragile-x -syndroomasta, joilla kulli voi olla 20cm velttona, kun aivot on kullissa eikä päässä:)


      • H-X
        joo takuuvarmana kirjoitti:

        Vai on "läliä" koolla?- Heidi; vaikka oletkin miespuolinen, niin se sun poikakaverisi penis, jonka mittasit 21 senttiseksi, on tdellisuudessa vähintään 5cm pienempi. Totta puhuen kaltaisesi apukoululaisen pojanklopin mittauksella se kulli on 10cm todellisuutta isompi, eli totuus siistä on 11cm. -Mutta eikäs teillä kehareilla ole aika pienet aivot ja kullit, ellei kyse ole fragile-x -syndroomasta, joilla kulli voi olla 20cm velttona, kun aivot on kullissa eikä päässä:)

        Jospa se onkin "tdellisuudessa" tosiaan sen 21 cm. Kuinka paljon se vituttaisikaan sinua? Minua ei yhtään, kun se asia ei mulle kuulu.


      • Hohjohhooooo
        H-X kirjoitti:

        Jospa se onkin "tdellisuudessa" tosiaan sen 21 cm. Kuinka paljon se vituttaisikaan sinua? Minua ei yhtään, kun se asia ei mulle kuulu.

        No 21cm on jo oikkasen räikee ja läpimäkyvä kusetus ja mittavirhe:)


      • fanisi
        H-X kirjoitti:

        Jospa se onkin "tdellisuudessa" tosiaan sen 21 cm. Kuinka paljon se vituttaisikaan sinua? Minua ei yhtään, kun se asia ei mulle kuulu.

        Eihän se sua vitutakaan, koska toisen miehen iso kyrpä ei oo sulta pois. Toisin se on näillä tän palstan heteromiehillä (mutta onkohan se tosiassa heiltäkään oikeasti pois). Hyvällä tuurillahan saattaisit vielä itse saada esim. tuota 21-senttistä ;)


      • H-X supporter
        fanisi kirjoitti:

        Eihän se sua vitutakaan, koska toisen miehen iso kyrpä ei oo sulta pois. Toisin se on näillä tän palstan heteromiehillä (mutta onkohan se tosiassa heiltäkään oikeasti pois). Hyvällä tuurillahan saattaisit vielä itse saada esim. tuota 21-senttistä ;)

        ja tää viesti oli siis H-X:lle :)


      • H-X
        H-X supporter kirjoitti:

        ja tää viesti oli siis H-X:lle :)

        Oho...:)

        Onkos mulla supporterkin. Etupäässä minut on luvattu viedä, ei saunaan, mutta sen taa:D

        Kiitos tuesta:)


      • Vakikävijä
        H-X kirjoitti:

        Oho...:)

        Onkos mulla supporterkin. Etupäässä minut on luvattu viedä, ei saunaan, mutta sen taa:D

        Kiitos tuesta:)

        Joo, ei mittään :) On sulla tän palstan hauskimmat viestit kuitenkin...tai no, toisinaan ne hauskimmat viestit tulee noilta, jotka ottavat oikein tosissaan pulttia sun viesteistäsi :D


      • Saunan taa vain!
        H-X kirjoitti:

        Oho...:)

        Onkos mulla supporterkin. Etupäässä minut on luvattu viedä, ei saunaan, mutta sen taa:D

        Kiitos tuesta:)

        Kiittelet ittees vai?


      • Vakikävijä
        Saunan taa vain! kirjoitti:

        Kiittelet ittees vai?

        Kyl täs ihan oikee "H-X -fani" on. Ja täytyykö ton H-X:n juttuja nyt niin tosissaan sunkaan ottaa? Huumorimiehiä hän selvästi kuitenkin. Ja saahan sitä nyt olla sitä mieltä, että koolla on väliä. Ihan kuin tällä palstalla pitäisi kaikkien vaan kokea mantraa "koolla ei oo väliä" tai että "13,52 cm riittää varmasti kaikissa tilanteissa" , jotta eräät voisivat sitten saada mielenrauhan. Parempi vaihtoehto olisi lakkauttaa tää koko palsta ennemmin jos ei eriäviä mielipiteitä saisi esittää.


      • asdffds
        Vakikävijä kirjoitti:

        Kyl täs ihan oikee "H-X -fani" on. Ja täytyykö ton H-X:n juttuja nyt niin tosissaan sunkaan ottaa? Huumorimiehiä hän selvästi kuitenkin. Ja saahan sitä nyt olla sitä mieltä, että koolla on väliä. Ihan kuin tällä palstalla pitäisi kaikkien vaan kokea mantraa "koolla ei oo väliä" tai että "13,52 cm riittää varmasti kaikissa tilanteissa" , jotta eräät voisivat sitten saada mielenrauhan. Parempi vaihtoehto olisi lakkauttaa tää koko palsta ennemmin jos ei eriäviä mielipiteitä saisi esittää.

        Kieltämättä ihan hauskoja viestejä välillä. Ei tätä yhtä vakituista sekopäätä, jolle ei ole älykkyyttä eikä peniksen kokoa suotu, jaksaisi tökkiä ilman H-X:n pieniä sivalluksia siellä välissä.


      • Joopsejoooo
        asdffds kirjoitti:

        Kieltämättä ihan hauskoja viestejä välillä. Ei tätä yhtä vakituista sekopäätä, jolle ei ole älykkyyttä eikä peniksen kokoa suotu, jaksaisi tökkiä ilman H-X:n pieniä sivalluksia siellä välissä.

        Jos täällä joku ottaa asiat todesta, niin tämä H-X, joka monella muullakin nikillä tätä palstaa pyörittää ja vastailee sekä kiittelee itseään.


      • X-H
        Joopsejoooo kirjoitti:

        Jos täällä joku ottaa asiat todesta, niin tämä H-X, joka monella muullakin nikillä tätä palstaa pyörittää ja vastailee sekä kiittelee itseään.

        Joo.
        Nyt laitankin eri nikillä tämän yhden...

        Ei tartte näköjään itse kiitellä itseään, kun mulla on supporttia pitäessäni pikkukikkeleille luentoja, että ainoa koko ei ole se, mikä löytyy heidän housustaan.

        Mikähän siinä on, että oma pikkuinen uskotaan totuudeksi, mutta ei kunnioiteta toisten omakohtaisia silminnäkijälausuntoja.

        Ja edelleenkin sanon, että en mollaa pieniä. Kerron vaan, että se ei ole ainoa koko kikulille.


      • Hoitsunainen
        X-H kirjoitti:

        Joo.
        Nyt laitankin eri nikillä tämän yhden...

        Ei tartte näköjään itse kiitellä itseään, kun mulla on supporttia pitäessäni pikkukikkeleille luentoja, että ainoa koko ei ole se, mikä löytyy heidän housustaan.

        Mikähän siinä on, että oma pikkuinen uskotaan totuudeksi, mutta ei kunnioiteta toisten omakohtaisia silminnäkijälausuntoja.

        Ja edelleenkin sanon, että en mollaa pieniä. Kerron vaan, että se ei ole ainoa koko kikulille.

        Olen hoitsu ja kyllä vammaisilla on 20cm kulleja. Muualla niitä en ole pnneksi nähnyt, koska se ei voi tuntua hyvälle.


      • H-X
        Hoitsunainen kirjoitti:

        Olen hoitsu ja kyllä vammaisilla on 20cm kulleja. Muualla niitä en ole pnneksi nähnyt, koska se ei voi tuntua hyvälle.

        Minä olen Chilessä paljon kaivostöitä tehnyt nainen ja ei sielläkään syvät onkalot olleet harvinaisia.
        Miten tämä vammaisuus lipsahti tähänkin keskusteluun?

        Et ole hoitsu, et ole nainen. Vammaisuudesta en ole varma, mutta kullin koko ei ylitä varmaankaan sitä kuuluisaa...juunouwhat...


      • ....
        H-X kirjoitti:

        Minä olen Chilessä paljon kaivostöitä tehnyt nainen ja ei sielläkään syvät onkalot olleet harvinaisia.
        Miten tämä vammaisuus lipsahti tähänkin keskusteluun?

        Et ole hoitsu, et ole nainen. Vammaisuudesta en ole varma, mutta kullin koko ei ylitä varmaankaan sitä kuuluisaa...juunouwhat...

        Se hyppäsi tuosta vierestä kun kukaan ei kiinnostunut sielä sen jutuista!!!Taitaa olla jostain hoitokodista kun niin harvoin pääsee koneelle!!!


      • puskista kuuluu
        Hoitsunainen kirjoitti:

        Olen hoitsu ja kyllä vammaisilla on 20cm kulleja. Muualla niitä en ole pnneksi nähnyt, koska se ei voi tuntua hyvälle.

        Jostain olen kuullut/lukenut, että aivojen kehittyminen vie paljon energiaa sikiö- vai oliko se kasvuiässä ja toisaalta ison peniksen kehittyminen vie myös paljon samaista energiaa. Voisiko siis johtua, että jos tuota energiaa ei kyseisen yksilön kohdalla ole ollut liikaa käytettävissä ja elimistö on päättänyt sijoittaa sen kaiken lerssin kehitykseen, ni aivot ovat joutuneet kehittymään vähemmällä? Heh, aika tuulesta temmattu väite, mutta ei kai se tällä palstalla liikaa haittaa? ;)


      • puskista kuuluu
        puskista kuuluu kirjoitti:

        Jostain olen kuullut/lukenut, että aivojen kehittyminen vie paljon energiaa sikiö- vai oliko se kasvuiässä ja toisaalta ison peniksen kehittyminen vie myös paljon samaista energiaa. Voisiko siis johtua, että jos tuota energiaa ei kyseisen yksilön kohdalla ole ollut liikaa käytettävissä ja elimistö on päättänyt sijoittaa sen kaiken lerssin kehitykseen, ni aivot ovat joutuneet kehittymään vähemmällä? Heh, aika tuulesta temmattu väite, mutta ei kai se tällä palstalla liikaa haittaa? ;)

        ...Tätä väitettä muuten tukee mun oma kokemus. Parilla tutullani, jotka ovat kummatkin käyneet apukoulua aikoinaan, ni on kummallakin isot slerssit. Aika köyhä otanta tässä "tutkimuksessa" tosin :P


      • Hooäxälle
        puskista kuuluu kirjoitti:

        ...Tätä väitettä muuten tukee mun oma kokemus. Parilla tutullani, jotka ovat kummatkin käyneet apukoulua aikoinaan, ni on kummallakin isot slerssit. Aika köyhä otanta tässä "tutkimuksessa" tosin :P

        No asiahan selviää sillä, että kysymme isomunaiselta nimimerkiltä H-X seuraavaa: oletko H-X käynyt apukoulua?


      • Hooäxälle
        puskista kuuluu kirjoitti:

        ...Tätä väitettä muuten tukee mun oma kokemus. Parilla tutullani, jotka ovat kummatkin käyneet apukoulua aikoinaan, ni on kummallakin isot slerssit. Aika köyhä otanta tässä "tutkimuksessa" tosin :P

        No asiahan selviää sillä, että kysymme isomunaiselta nimimerkiltä H-X seuraavaa: oletko H-X käynyt apukoulua?


      • Puskaradio_
        Hooäxälle kirjoitti:

        No asiahan selviää sillä, että kysymme isomunaiselta nimimerkiltä H-X seuraavaa: oletko H-X käynyt apukoulua?

        H-X itsehän ei ole mikään über isomunainen, oiskohan jotain 16-17 sentin välillä ollut pituus, paksuutta onko maininnut koskaan? Häntä siis ei vain haittaa muiden isommat mulkut. Asenne, josta olisi hienoa jos muutkin voisivat ottaa mallia. Turhaa stressiä vaan aiheuttaa isompien mulkkujen kieltäminen ja muu venkoilu. Tosin onhan se ihan ymmärrettävää, että stressiä alkaa kehittyä, kun siitä munan koosta tätä nykyä jauhetaan joka mediassa vähän väliä. Jotenkin ala-arvoista, mutta toisaalta niin naurettavaa. Miten tää tilanne on ees mennyt tähän, tietääkö joku?


      • moppe

        Oletko Heidi entisiä Jypin cheerleadereita


    • Pikku kikuli löytyy

      Ihan turhaa peniskateutta täällä harrastetaan. Jokainen pelaa niillä korteilla jotka on sattunut saamaan. That´s it.

    • Anita22w

      Itselläni on kokemusta isoista ja pienistä vehkeistä. Tuntuu kyllä käsittämättömältä, että täällä jotkut väittää et koolla ei muka ole väliä.
      Jos on koko ikänsä saanut vain pientä (noin 15cm), niin onhan se tavallaan ymmärrettävää että ei tiedä paremmasta mitään. Suosittelen jokaista naista kokeilemaan seksiä isovehkeisen miehen kanssa. Sitten voitte itsekin todeta, että koolla TODELLAKIN ON VÄLIÄ ! Kun on kerran päässyt ison makuun, niin eipä todellakaan tee mieli enää ikinä harrastaa seksiä pienivehkeisen kanssa.

      • Black sausage

        Once you go black, you never go back


      • 20/15

        Näin se on,omankin empiirisen tutkimuksen mukaa!!!!


    • Ritva44.Keuruu

      Nigger panee paremmin. Tämänhän kaikki pelinaiset toki tietääkin ;)

    • ori79

      Eiköhän se iso koko ole lähinnä psykologinen asia. Eli ison näkeminen tuo enemmän kiihotusta ja kiimaa. Vähän sama kuin ruma vs. kaunis nainen.
      Ja mielestäni paksuus on tärkeämpi kuin pituus.

      • Koni78

        Ja sillä koolla ei ole terveelle naiselle väliä, kunhan on sopiva, siis päälle 12 ja alle 18cm.


    • Äippä22

      rakastelin eilen somalialaisen miehen kanssa ja hänellä oli vahtava sapelikulli

    • Anonyymi

      Minulle kävi samoin nainen tunsi tansiiessa ison kalun, koko illan kävi puheilla kunnes lopulta kysyi naisinko sitä. Vein naisen mökilleni, Tytti oli noin 25v minä 45.
      Poikakaveri kuulema harrasti niin että ei saanut tarpeeksi. Tytin pukeutuminen antoi jo vinkkejä että osaa antaa pyöreät kohtalaiset rinnat hyvin näkösällä ja pylly oli kuin juoksijan pyöreän kiinteä. Melko pian oltiin alasti kun näykin nännejä Tytti pakeni alas ja alkoi kova nuoleminen ja imeminen nousi siteen ylös ja kuiskasi saat naida niin paljon kuin haluat asetin kalua pilluun kun sain vähän sisään työnsi itsensä pohjaan huokaili et sovi kokonaan ihanaa saan näin valtavaa tuntui tiukalta ja liukkaalta Tytti kiljui naidessa mutta naapureita ei ole lähellä sinä yönä naitiin kolme pitkää tuokiota.
      Aamulla Tytti halasi pitkään ja kertoi että oli saanut useita upeita orgasmeja kirjoitti numeroni ylös.

      Meni melkein syksyyn kun soitti, oletko mökillä loppuviikosta, kerroin olen mutta vanha koulukaveri tulee kylään voit tulla sillä on myös iso saisit kahta, pidettäs kyllä sinua nätisti yhdessä tai vuoroin. Perjantai iltana taksi pysähtyi mökin lähelle Jukka katsoi ja sanoi ei kai tuo nätti tyttö tule tänne, ei voi. Tytti tuli ja esittelin Jukan, Tytti halasi ja kuiskasi sun kalu jäi mieleen on hullu olo. Kun sauna oli valmis mentiin yhdessä Tytti ei saanut pitkään olla rauhassa ja näytti että ei haluakkaan imi molempien kaluja, annoin Jukan vieraana panna ensin Tytti nojasi jalkoihini välillä ja yritti imeä kun sain kunnon kyrpää takaapäin kiljui taas kunnolla kun sai orgasmia ja kun Jukka laski sisään. Jukka lähti ulos vlvottelemaan siirryin taakse spermaa valui pillusta pitkin jalkoja kun työnnyin sisään Tytti halusi kään tyä ja istui lauteen reunalle panin edestä tuntui hyvältä laittaa tiukkaa pillua Tytti piti kaluasta ja suuteli kuiskasi olin hullun kiimassa kotona kun ajattelin että olen teidän huorana suuteli joka paikkaan mihin ylsi samaan aikaan kun lopussa panin kunnolla kiljui kunnolla tunsin haaroissa pikeää kun sperma lähti voimalla liikkeelle. Illan mittaan Tytti sai kummaltakin kalua kun halusi, Aamuyöstä naitiin Tyttiä vuoroin Tytti imi toista kun toinen nai. Aamulla puhuin Tytin kanssa epäili jatkaako poikakaverin kanssa kun se on vaan kaverien kanssa ja nyt on nähnyt mitä se voi olla, kuiskas vielä on niin pantu olo. Kun taksi lähti Jukka sanoi olihan kiva tyttö aivan normaali mutta seksikäs.
      Seuraavana kesänä oli kauppakeskuksessa näin Tytin poydässä syötti lasta pöydässä katselin kauempaa mutta kävelin läheltä tervehti iloisesti katso mun pikkuista, kumman on näköinen ja nauroi nauroi pitkään ja sanoi älä pelkää ei ole teidän. En silloin tiennyt olin raskaana ja sillä niin halukas, keskusteltiin aikamme kunnes Tytti sanoi tiedätkö.... vastasin vain tiedän. Noustiin ja käveltiin käytävää Tytti sanoi pojan pitäisi nukkua, käveltiin mun tila autolle ja lähdettiin Tytti otti kädestä, on ollut vähän ikävä sitä aikaa. Poika laitettiin nukkumaan, riisuttiin nopeasti ja sänkyyn. Kun työnnyin sisään Tytti sanoi olenko vähän hutsu kun näin suudeltiin ja sanoin saat olla mun hutsu kuiskasi ihanaa kun saan salaa olla kuin haluan levitti jalkoja pane minua oltiin mitenpäin haluttiin Tytti sai kaksi orgasmia ennen kuin tulin taas voimalla sisään, makoiltiin ja nukahdettiin herättiin lapsen ääneen Tytti nosti lapsen viereen ja antoi tissiä, katsoin vierestä lapsi nukahti Tytti kääntyi jäi sitä sinullekkin maito maistui hyvälle. Iltapäivällä kun Tytti kumarteli meni taakse suutelin niskaa, kuiskasin sun pylly vaatiin nauroi se on vaatinut koko päivän nykäisin housut alas pidin sievästi tukasta sanoin et pääse pakoon ja työnnin pöytää vasten hieroin kalulla pillun huulia levitin jalkoja työnnyin sisään Tytti kuiski raiskaatko sinä kuiskasin raiskaan pillu lotisi kiimasta kun panin kunnolla pidin käsistä kiinni Tytti pääsi karkuun ja juoksi sänkyyn käänsin seljälleen ja panin sisään Tytti puri olkapäästä ja huokaili ei saa ei noin isolla pidin kättä suulla kun alkoi kiljahtelemaan ja laskin sisään, oltiin kaulakkain pitkään Tytti sanoi pitää lähteä anoppi kohta ihmettelee ja ei mennyt pitkään kun anoppi soitti ja kyseli, Tytti sanoi että meni kaverille että poika saa nukkua puhetta jatkui laskeuduin alemmas ja nuolin turvonnutta pillua Tytti sanoi anopille poika heräsi pitää mennä Tytti levitti haaroja ja nautti pani tyynyt pään eteen ja tärisi annoin rauhottua ja noustiin, käytiin suihkussa ja puettiin. Jätin Tytin ostarille sain viestin olet ihana pukki.

    • Anonyymi

      Vaimo halusi että panen sen tuttua se ei ole saanut koskaan isoa, on naimisissa on lapsia on mies. Sanoin oletko tosissan ja miksi. Sanoi Merja kerran sanoi jos sais tässä elämässä kerrankin isoa ja minä sanoin sulla on. No milta sinusta tuntus jos panisin yön vierasta, kuiskas odottaisin sinua ja kertoisit kaiken, odota haen kuvan.

      Katsoin Merjan kuvaa, vaimo kuiskas eikö ole timmi, se juoksee ja muutenkin urheilee kun voi. Sanoin ei paha, vaimo pukkasi, ei paha sehän on oikea naisen perikuva, sillä on kauniit rinnat ja katso tiukka pylly, olen nähnyt sen uimahallissa, halutti nuolla heti on se niin seksy.
      Halusit nuolla kuiskas niin jos sinä kävisit niin ehkä pääsen nuolemaan kiitoksesksi.
      Merja tuli meille, ensin oli hermostunut tunnelma mutta juomien jälkeen tilanne muuttui, Vaimo sanoi Merjalle mene edes viereen. Katsoin pukeutumista ja kun istui jalat näkyi pitkälle hame oli lyhyen nätti. Merja katseli ja vapautu. Vaimo sanoi käyn Senjan luona soitan.
      Menin keittiöön laitoin juomaa Merja tuli viereen käännyin, Merja tuli ja suuteli kuiskas olenko sinusta kaunis ei ole pakko mitään, suutelin sievästi sitten kovemmin, Merja sanoi on jännittänyt monta päivää hyväilin ja aukaisin nappeja sain eteem mustat liivit, kuiskasin olet haluttava Merja halasi kukaan ei ole sanonut niin laskin olkaimet Merja huokasi nyt vasta... kun imin huokasi haluttaa haluttaa hulluna antaa sulle ja availi housujani ja mekkoaan, katsoin olet vielä haluttavampi ja suutelin vatsaa, vaimoni sanoi olet haluttava ja paljas. Sanoiko Siiri niin sanoi että olisi halunnut nuolla sinua Merja huokaili eikä silloin nuolin pillua Merja kiljaisi tuota tuota olen halunnut mentiin sänkyyn jatkoi nuolemista tuntui että kiihottu kovasti kun kerroin vaimosta kuiski sanko minä saanko nousin seisomaan huokas ei hitsi ja veti housut alas, aivan ihana sievästi piti kädessä tuoksutti ja otti suuhun tämä vieras nainen imi sievästi, hymyili ja nousi meni sievästi sänkyyn katselin Merjaa levitti jalkansa kuiskas tule, ohjasin terskan päällä huulia kun löysin kosteuden painoin sievästi, kuiskas olet tsiaan iso aivan ihanan iso kuiskas jos san pitkään nuolen vaimoasi kuiskasin saanko panna takaa kun nuolet Merja kiihtyi se olis ihanaa tule työnnä minä kuolen kohta tunnen vai kun terska levittää ihanasti muutama työntö viekä ja raapi ja kirkui sanoi matalasti anna sitä kyrpää voi luoja kietoi jalat tule tule haluan tuntea kun lukesin vapisi kunnolla ja suuteli. Oltiin vierekkäin sanoi oliko tämä vain pano silittelin ei ollut, kun näin kuvasi tiesin olet kiva ja seksikäs. Kalu lepäsi vatsan päällä Merja kosketteli kuiskas tätä minä olen halunnut olla vapaasti ja saada kunnolla, ihanaa.
      Hei katso ja sievästi silitteli se kasvaa en ole ennen nähnyt miten kalu kasvaa voi luoja Siiri saa tätä aina katso sopii jus suuhun, kuiskas panetko takaa.
      Katsoin seksikästä pyllyä ohjasin sisään Merja oli selkä notkolla kuiskas olen taivaassa tulet ihan pohjaan en kestä.
      Saat varmasti panna minua aina olisi koko ajan patjaa vasten otin lantiosta kiinni silloin alkoi värisemään kuiskas sinä siität voi luoja tulekestin jonkin aikaa merja pyysi koko ajan tule laukesin kiljui nyyyt saan liikuin sievästi vähän aikaa Merja vapisi koko ajan.
      Noustiin pesulle, saatiin vaatteet päälle vaimo soitti sanoin tule kahville, Merja sanoi lähden melkein heti kun tulee soitellaan, vaimo tuli Merja halasi ja antoi suukon katsoivat vähän aikaa Merja suuteli kunnolla ja moikkas.
      Vaimo katsoi ihmrissään ja tivasi mitä tuo oli. Sanoin sängyssä Merja lupasi saat olla Merjan kanssa sekin haluaa, vaimo halasi voi hurja milloin, sanoin soittelee.

      Vaimo tapasi Merjan kahdestaan ja kertoi oli heti ihanaahalailtiin ja suukoteltiin peiton alla, Sitten Merja työntyi nuolemaan se aukasi kaiken sain mielttömän orgasmin ja tarrauduin Merjaan sen ihana lantio suutelin joka puolelta kun sin maistaa Merja kiljui ja nautti sai niin voimakkaan orgasmin että tuli pissa reilusti. Halailtiin ja suudeltiin paljon, annettiin toisille monya hyvää orgasmia se oli ihanaa.
      Oli vapaa päivä vaimo laitto viestin saat kakkua, makoilin sohvalla ja kuuntelin musiikkia ovikello soi, avasin oven Merja tuli, vaimos lähetti, avsi takin oli alasti laittoi kerma vaahtoa rintoihin ja pilluun kuiskas olen sinun.
      Nuolin rinnat ja kovat nappulat jatkoin häpyyn nuolin pitkään työnsin seinälle vasten seinää työnnyin takaa Merja kiljui ei koskaan kukaan ole raiskannut älä pane yritti paeta työnnyi uudelleen ja uudelleen sisään seisoi tosi haarat levällään näinkö minut raiskataan en voi mitään ihanaa halkaiset minut hiroin rintoja Merja kiljui ja laukesi laski alleen paljon vapisi sievästi kun vedin pois. Kääntyi ihanaa osaat olla niin ihana ja laskeutu imi ja nuoli hieroi kalun alta sanoin varo ja silloin tuli ja tuli Merja hämmästyi katso spermaa valui pitkin rintoja ja suupieliä nousi ja suuteli nauroi siitä sulle. Oli pesussa katsoi kiima pyllyä kalu nousi työnnyi ntakaa Merja yllättyi luoja taas olet ihana pane pane

    • Anonyymi

      Naiset kertoon enemmän seksi asioista kuin miehet, vaimon tutun tytär iskeyty ravintolan sulkemisen aikaan pöytään, sen kaverit houkutteli kyytiin ei lähtenyt, katsoin tyttöä olisko vasta täysikäinen, kysyin miten pääsit tänne näytti korttia viikko sitten nauroi luulitko viistoista kesäiseksi, sanoin menisit sen ikäisestä olet niin kaunis ja sileä, nauroi eikö Minna ole siis vaimosi. Sanoin meni risteilylle, huokasi päästit nuoret poja t panee sitä yön sitten katsoi anteeksi on se niin siro ja nätti.
      Katselin kelloa Mervi kysyi pääseekö samalla kyydillä kun meni oma asun aika lähellä ai niin tiedäthän sinä.
      Mentiin meidän kohdalle Mervi nousi myös sanoi kävelen, katsoin vähän aikaa no voit tulla meille Mervi nauroi luulin että et pyydä. Annoin oikeaa kossua mehulla maisteli huh ompa tuhtia yritätkö juottaa kysyin onnistuuko se Mervi joi kerralla ja minä myös kolme lasia sitten toppi et saa vähään aikaan Mervi nauroi en ole saanutkaan. ja katseli levyjä, ihanaa sulla on tämmöinen vanha soitin, tuli hidasta Mervi tansii yksin, mietin mitähän aikoo. Mervi veti lattialle et sitten tansittanut minua ja tuli lähelle. koskettelin sievästi oli vain toppi ei liivejä Mervi hieroi vahingossa tai varsin lantiolla menin kauemmas kun kalu alkoi kovettua.

      Toisella kappaleella tuli heti lähelle ja tunsi kalun ei puhunut mitään tuli kolmas kappale Mervi sanoi sulla on kylän isoin katsoin Merviä nauroi äiti sanoi puhelimessa Kirstille. Mistä ne sen tietäs Mervi sanoi äiti kertoi että olet ihana ja menee melkein taju. Muistin sen seko illan kökillä vaimo nukkui.
      Mervi katsoi läheltä, haluan nähdä ja koskea niin en huutele.
      Kun riisuin paitaa Mervi nakkasi topin ja hameen, nyt tämä enkeli oli melkein alasti Mervi nykäisi housut alas kauhisteli tätäkö äiti sai voi luoja olen haaveillut tästä viikkoja hyväili ja maisteli hymyili nyt saan. veti makkariin nykäisin pikku housut alas katsoin karvatonta pillua repäini jalat erilleen ja nuokin Mervi pyysi koko ajan tule jatkoin kivan märkää pillua nuolemalla nousin ja kostutin kalua Mervi oli silmät kiinni kuiskas varovasti pääsin sisään vedin muutaman kerran kuiskas on iso ihanan iso työntelin kiljuvaa lasta kosteutta tuli tarpeeksi kännsin päälle nojasi käsillä rintaan tiukka lantio liikkui ja liikkui hieroin rintoja Mervi oli omissa haaveissaan nain nopeaan kiljui ja huusi tunsin saa orgasmia otin lantiosta kiinni työnsin ja laukesin Mervi sanoi ihaninta koskaan. tuli viereen kysyi miten sinä äidin kanssa, oltiin mökillä vaimo humaltu jäätiin kahden kun nousin äitisi huomasi kalun housuissa veti takaisin ja kosketteli siitä se lähti. äitis antoi kolmesti sinä yönä aamulla vannotti ei saa kertoa. Mervi silitti ja sanoi hyvä että äiti sai tätä varmaan nautti ja haaveiee. Mervi oli vieressä tai kainalossa kertoi että pojat vain hiplaa ja heti sisään, tiesin että tämä on erilaista vieläkin tuntuu kuin olisin ontto. Kysyi milloin vaimosi tulee sanoin illalla haen lapset päivällä mummolta.
      Saanhan leikkiä isoa aamupäivään, kokeili tämähän on kohta iso, panethan kuin oisin sinun katsoin rintoja ne huokui kosketusta koskettelin sievästi Merja huokaili tämmöistä en ole kokenut nännejä aivan nipristää ime se tuntuu, kuiskas halusiko äiti? Halusi tuli hurjaksi kun sai olla kuten haluaa sitten vaati kvaa panoa, Mervi huokali naurahti niin minäkin nousin ja panin kietoi heti jalat kuiskas en päästä koskaan Mervi sai haaveillessaan kasi orgasmia kun laskin sisään piti aineet siällään jalat ristissä sanoi ihana tunne pillu kouristelee ja lmiintä sisässä.
      Vaimo soitti näytin hiljaa Mervi tuli viereen kuuntelemaan, kuulin äänestä oli humalassa kierrellen kysyi oliko minulla kivaa ravintolassa sanoin oli tanssin paljon, kysyi kiusasitko naisia sanoin kiusasin sanoin hiljaa olisit pannut niitä. Kysyin haluatko sinä kuiskas haluan sanoin anna oikein kunnolla kuin olisit ollut vuoden ilman kuulin ääniä, onko kukaa kosketellut myönti on yksi liian nuori pääsi koskemaan kun istuin loosissa. Sinulla ei ole housuja myönnä kuiskas ei ole saanko oikeasti sanoin saat ime ja anna imeä kerro sitten.
      Mervi sanoi kalusi nousi heti sinä haluat että vaimosi antaa voi hurjaa. Imin Merviä ja käänsin kontalleen sänkyyn nuolin pillua ja pyllyä Mervi makasi ihan haarat levällään huokaili panetko pikku tyttöä panetko työnnyin uudelleen sanoin olet tosi pantavan näköinen huokail olenko ihanaa sinä panet kiimaista tyttöä Mervi kiljui ja vapisi pillu supisteli voimakkaasti laukesin syvälle. Merja makasi haarat levällään annoin peittoa nukahdettiin molemmat.
      Aaamulla aika aikaisin nousin ylös katsoin Merviä joku saa hyvän tytön. Mervi oikoi itseään pyysi lähelle vetäisi sänkyyn sanoi haluan suudella suudeltiin pitkään ja Mervi halusi suukottaa kaulaa sanoi tämä kiihottaa yritin nousta veti takasin kiljaisi kun panin kuiskas olen saanut niin että olen kipeä en valita nyt alkaa taas tuntua että en saa liikaa tunnetko olet pohjassa nyt puristelen tuntuuko tuntuu hyvin vedin äkkiä ylös kiljaisi ei pois painoin hitaasti.

      • Anonyymi

        Mervi kuiskas annetaan tutustua liikuttiin hiljaa kalu jännittyi Mervi kiljaisi ei vielä nauroin tunsitko suuteli ihanasti tuntui tunsin kuinka piluu kuin olisi imenyt, Mervi oli kädet levällään sanoi miten osaat olen aivan hulluna tunnen tulen ohta sievästi Mervi työnsi voimakkaasti nyyt laukesin sisään kuiskas älä ota oltiin pitkään suukotin nättejä rintoja kun nousin Mervi sanoi minä en nouse veti peiton päälle haluan nauttia tästä tunteesta.

        Minun piti lopulla lähteä hakemaan lapsia Mervi oli sylissä sohvalla katsoi läheltä kuiskas korvaan anna äidille joskus haluan että nauttii kylän isoimmasta ja nauroi, kerrot sitten.

        Hain lapset ja vaimo tuli illalla, nukutti lapset sänkyyn, kun tuli riisui yöpuvun rinnoissa oli pienet fritsut kääntyi pyllyssä samoin tuli viereen sukelsi kaluun käsilsi nousi kuiskas olet pannut oliko ihanaa sanoin oli, niin minullakin ja nukuttiin aamuun lapset juoksi sänkyyn vaimo kuiskas ihanaa olla kotona sun luona ja lapsien kanssa.
        Ei puhuttu asiasta koskaan, joskus rakastelu oli hurjaa kun molemmat muisti mitä on tehnyt.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe