Miten toimisitte tilanteessa.
Olette vuokranneet naiselle asunnon saatte selville ,että hän myy asunnossaan seksiä miehille.
Vaikka suomessa seksin myyminen ei ole rikos ostaminen on.
Antaisitteko asian olla vain ja antaisitte vuokralaisen jatkaa tätä myymistä.
Vai miten toimisitte tilanteessa?
jos asunnossa myydään seksiä!
6
424
Vastaukset
- täh.
Meinaatko sutenööriksi alkaa, vai oletko itse nimimerkin taakse kätkeytynyt hoora?
Ei naapurit sellaista katsele hyvällä missään, joten stoppi olisi pakko laittaa. - Pimputin100
Ainakin se pitäisi todistaa jollain tavalla. Mee itse ostamaan? Seksin osto ja myynti ei ole rikos jos siihen ei liity ihmiskauppaa. Eli jos vapaaehtoisesti myy niin ei ole mitään sanomista. Onhan tavallinen avioliittokin seksin myymistä jos tarkkoja ollaan...kotirouva antaa pimpsaa ja mies elättää... Näin se menee.
- Itetekisin...
Teksisin niin,etta irtisanoisin asunnon.Alle 3v asuneesta paaset viela katevasti eroon.Sano etta muutat asuntoon itse,se riittaa perusteluksi.
Itse olen joutunut irtisanomaan pari juoppoa...ensimmaisella kerralla olin niin tyhma,etta yritin nk normaalilla tavalla.Nykyaan muutan asuntoon aina itse,ei tarvitse selitella mitaan.
Tuosta trafiikista saat itsellesi roppakaupalla harmia!
T:Sanna - eikivaaaaaaa
Kysy taloyhtiöltä miten se suhtautuu asiaan.
Onko liikehuoneisto?
Kerro vuokralaiselle asiasta että aiot tiedustella isänn/pj:lta ja pyydät kopioimaan vastauksen hänelle.
Pyydä irtisanoutumaan itse tai ainakin lopettamaan toiminnan siinä asunnossa.
Oli minullakin samanlainen liikehuoneistossa katutasossa.
Loppui kun menin juttelemaan tytön kanssa ja kerroin että vuokraaja ei ollut maksanut vuokriaan. Tyttö totesi ettei hänkään ollut saanut palkkaansa.
Tämä erilainen tapaus ja jo n. 11 vuotta sitten tapahtunut. - oioi..,,..,,,,
anna myydä ja käy itekkin varvil, saat ilmaseksi
- jaapassssssååååååååå
Pyydä lisää vuokraa siitä jos nainen liiketoimintaa asunnossa harrastaa. Voi hyvinkin suostua maksmaan sinulle vaikka 200-300/kk ylimääräistä siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108