Housut pulleana

12vPojanÄiti

Hei, olen 12v pojan äiti ja pojallani on havaittu vaikeuksia kakan suhteen kaikki ulosteet tulee housuun huomaamatta. Lääkkeitä on kokeiltu enkä tiiä mitä teen. Ehdotelkaa!

10

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä ei tarvetta

      Hei. Haluaisitteko mahdollisesti kokeilla pojallanne, vaikka vaippoja jolloin kakka ja mahdollinen pissa menisi silloin vaippaan. Tällöin säästyisi joka kertaiselta pikkuhousujen / päälihousujen pesulta. Sopiiko teidän pojan päälle tena slip maxi L-kokoa oleva teippivaippa. Minulla olisi käyttämättömänä , ja vielä lähetyspaketissa 5 kpl / 24 kpl pusseja näitä vaippoja. Jos olette kiinnostuneet
      näistä, niin ilmoitelkaa asiasta, että jättäkää jonkinlainen tarjous paketeista.

    • 12vPojanÄiti

      Monella myisitte? Ja kyllä ne sopivat, ainoa ongelma on ettei poika suostu vaipat käyttöön. Yritin puhua hänelle vaipoista mutta vastaus oli kielteinen.

    • 12vPojanÄiti

      Kyllä se olisi sopiva hinta asun helsingissä:)

    • 12vPojanÄiti

      Kiitos näistä tarjouksista mutta käytiintänään lääkärissä niin ne sanoivat että saan meidän läheisestä terveyskeskuksesta ilmaitteeksi vaipat, kiitän kuitenkin. :)

    • 12vPojanÄiti

      Mutta jos asut Turussa niin minulla on kaverin pojalla vaippafetiisi hän ei uskalla sanoa sitä omille vanhemmille ja minä kun olen psykologi niin jos veisit vaikka hänelle 2VAIPPAA hän voisi tulla todella iloiseksi jos se käy sinulle voin jutella hänen kanssaan asiasta ei olla vielä ostettu hänelle vaippoja leikkeihin niin hän käyttää kuulemma vastasyntyneen vauva 1-4kg vaippoja teippaamalla ne yhtee poika on 10v

      • 12vPojanÄiti

        Kirjotus virheitä tulee koska oma koneemme reistailee niin olen kännyllä ja tulee extra paljon virheitä.


    • 12vPojanÄiti

      Puhuin hänen vanhemmilleen fetiisistä he sanoivat että hankkivat mielummin hänelle itse vaipat joten ei enää minun puolesta mitään :)

    • 12vPojanÄiti

      Muute missä päin Turkua asutte? Aattelin että hän asuu Pääskynvuorella asutteko siinä lähistöllä?

    • auttaa joku tuota

      Sairaan yksinpuhelu voi olla tällaistakin

    • Maailmanparasäiti

      TÄMÄ ON TAAS NIIN TÄTÄ, TÄHÄN ON YKSINKERTAINEN RATKAISU. ÄLÄ TAPA LASTASI LÄÄKKEILLÄ ETTET OLE HUONO ÄITI

      OPETA POIKASI KÄYMÄÄN VESSASSA TIETTYNÄ AIKANA, SYÖMISET SÄÄNNÖLLISIKSI JA JUOMISET, NIIN OPIT SITTEN NÄKEMÄÄN MIHIN AIKAAN SE PASKA ON TULOSSA PÖKSYYN

      SITTEN HÄNET AINA PYTYLLE KUN AIKA LÄHESTYY EIKÄ PÄÄSTETÄ ULOS ENNEN KUN

      PASKA ON VISUSTI PÖNTÖSSÄ

      JA MUISTA VETÄÄ VESSA

      URPOJA TAAS LIIKENTEESSÄ EI JUMALISTE

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      390
      3857
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      133
      2697
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1875
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1320
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1192
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1189
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1167
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1125
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      952
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    Aihe