Housut pulleana

12vPojanÄiti

Hei, olen 12v pojan äiti ja pojallani on havaittu vaikeuksia kakan suhteen kaikki ulosteet tulee housuun huomaamatta. Lääkkeitä on kokeiltu enkä tiiä mitä teen. Ehdotelkaa!

10

827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä ei tarvetta

Hei. Haluaisitteko mahdollisesti kokeilla pojallanne, vaikka vaippoja jolloin kakka ja mahdollinen pissa menisi silloin vaippaan. Tällöin säästyisi joka kertaiselta pikkuhousujen / päälihousujen pesulta. Sopiiko teidän pojan päälle tena slip maxi L-kokoa oleva teippivaippa. Minulla olisi käyttämättömänä , ja vielä lähetyspaketissa 5 kpl / 24 kpl pusseja näitä vaippoja. Jos olette kiinnostuneet
      näistä, niin ilmoitelkaa asiasta, että jättäkää jonkinlainen tarjous paketeista.

• 12vPojanÄiti

Monella myisitte? Ja kyllä ne sopivat, ainoa ongelma on ettei poika suostu vaipat käyttöön. Yritin puhua hänelle vaipoista mutta vastaus oli kielteinen.

• 12vPojanÄiti

Kyllä se olisi sopiva hinta asun helsingissä:)

• 12vPojanÄiti

Kiitos näistä tarjouksista mutta käytiintänään lääkärissä niin ne sanoivat että saan meidän läheisestä terveyskeskuksesta ilmaitteeksi vaipat, kiitän kuitenkin. :)

• 12vPojanÄiti

Mutta jos asut Turussa niin minulla on kaverin pojalla vaippafetiisi hän ei uskalla sanoa sitä omille vanhemmille ja minä kun olen psykologi niin jos veisit vaikka hänelle 2VAIPPAA hän voisi tulla todella iloiseksi jos se käy sinulle voin jutella hänen kanssaan asiasta ei olla vielä ostettu hänelle vaippoja leikkeihin niin hän käyttää kuulemma vastasyntyneen vauva 1-4kg vaippoja teippaamalla ne yhtee poika on 10v

• 12vPojanÄiti

Kirjotus virheitä tulee koska oma koneemme reistailee niin olen kännyllä ja tulee extra paljon virheitä.

• 12vPojanÄiti

Puhuin hänen vanhemmilleen fetiisistä he sanoivat että hankkivat mielummin hänelle itse vaipat joten ei enää minun puolesta mitään :)

• 12vPojanÄiti

Muute missä päin Turkua asutte? Aattelin että hän asuu Pääskynvuorella asutteko siinä lähistöllä?

• auttaa joku tuota

Sairaan yksinpuhelu voi olla tällaistakin

• Maailmanparasäiti

TÄMÄ ON TAAS NIIN TÄTÄ, TÄHÄN ON YKSINKERTAINEN RATKAISU. ÄLÄ TAPA LASTASI LÄÄKKEILLÄ ETTET OLE HUONO ÄITI

OPETA POIKASI KÄYMÄÄN VESSASSA TIETTYNÄ AIKANA, SYÖMISET SÄÄNNÖLLISIKSI JA JUOMISET, NIIN OPIT SITTEN NÄKEMÄÄN MIHIN AIKAAN SE PASKA ON TULOSSA PÖKSYYN

SITTEN HÄNET AINA PYTYLLE KUN AIKA LÄHESTYY EIKÄ PÄÄSTETÄ ULOS ENNEN KUN

PASKA ON VISUSTI PÖNTÖSSÄ

JA MUISTA VETÄÄ VESSA

URPOJA TAAS LIIKENTEESSÄ EI JUMALISTE

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      396
      4716
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      149
      2662
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      84
      2255
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      33
      1407
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      43
      1369
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      45
      1356
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1221
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      147
      1060
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      947
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      14
      912
    Aihe