Housut pulleana

12vPojanÄiti

Hei, olen 12v pojan äiti ja pojallani on havaittu vaikeuksia kakan suhteen kaikki ulosteet tulee housuun huomaamatta. Lääkkeitä on kokeiltu enkä tiiä mitä teen. Ehdotelkaa!

10

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä ei tarvetta

Hei. Haluaisitteko mahdollisesti kokeilla pojallanne, vaikka vaippoja jolloin kakka ja mahdollinen pissa menisi silloin vaippaan. Tällöin säästyisi joka kertaiselta pikkuhousujen / päälihousujen pesulta. Sopiiko teidän pojan päälle tena slip maxi L-kokoa oleva teippivaippa. Minulla olisi käyttämättömänä , ja vielä lähetyspaketissa 5 kpl / 24 kpl pusseja näitä vaippoja. Jos olette kiinnostuneet
      näistä, niin ilmoitelkaa asiasta, että jättäkää jonkinlainen tarjous paketeista.

• 12vPojanÄiti

Monella myisitte? Ja kyllä ne sopivat, ainoa ongelma on ettei poika suostu vaipat käyttöön. Yritin puhua hänelle vaipoista mutta vastaus oli kielteinen.

• 12vPojanÄiti

Kyllä se olisi sopiva hinta asun helsingissä:)

• 12vPojanÄiti

Kiitos näistä tarjouksista mutta käytiintänään lääkärissä niin ne sanoivat että saan meidän läheisestä terveyskeskuksesta ilmaitteeksi vaipat, kiitän kuitenkin. :)

• 12vPojanÄiti

Mutta jos asut Turussa niin minulla on kaverin pojalla vaippafetiisi hän ei uskalla sanoa sitä omille vanhemmille ja minä kun olen psykologi niin jos veisit vaikka hänelle 2VAIPPAA hän voisi tulla todella iloiseksi jos se käy sinulle voin jutella hänen kanssaan asiasta ei olla vielä ostettu hänelle vaippoja leikkeihin niin hän käyttää kuulemma vastasyntyneen vauva 1-4kg vaippoja teippaamalla ne yhtee poika on 10v

• 12vPojanÄiti

Kirjotus virheitä tulee koska oma koneemme reistailee niin olen kännyllä ja tulee extra paljon virheitä.

• 12vPojanÄiti

Puhuin hänen vanhemmilleen fetiisistä he sanoivat että hankkivat mielummin hänelle itse vaipat joten ei enää minun puolesta mitään :)

• 12vPojanÄiti

Muute missä päin Turkua asutte? Aattelin että hän asuu Pääskynvuorella asutteko siinä lähistöllä?

• auttaa joku tuota

Sairaan yksinpuhelu voi olla tällaistakin

• Maailmanparasäiti

TÄMÄ ON TAAS NIIN TÄTÄ, TÄHÄN ON YKSINKERTAINEN RATKAISU. ÄLÄ TAPA LASTASI LÄÄKKEILLÄ ETTET OLE HUONO ÄITI

OPETA POIKASI KÄYMÄÄN VESSASSA TIETTYNÄ AIKANA, SYÖMISET SÄÄNNÖLLISIKSI JA JUOMISET, NIIN OPIT SITTEN NÄKEMÄÄN MIHIN AIKAAN SE PASKA ON TULOSSA PÖKSYYN

SITTEN HÄNET AINA PYTYLLE KUN AIKA LÄHESTYY EIKÄ PÄÄSTETÄ ULOS ENNEN KUN

PASKA ON VISUSTI PÖNTÖSSÄ

JA MUISTA VETÄÄ VESSA

URPOJA TAAS LIIKENTEESSÄ EI JUMALISTE

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3320
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1384
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1268
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      264
      1121
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1116
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      1034
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      42
      945
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      841
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      798
    Aihe