Hei, olen 12v pojan äiti ja pojallani on havaittu vaikeuksia kakan suhteen kaikki ulosteet tulee housuun huomaamatta. Lääkkeitä on kokeiltu enkä tiiä mitä teen. Ehdotelkaa!
Housut pulleana
10
721
Vastaukset
- Itsellä ei tarvetta
Hei. Haluaisitteko mahdollisesti kokeilla pojallanne, vaikka vaippoja jolloin kakka ja mahdollinen pissa menisi silloin vaippaan. Tällöin säästyisi joka kertaiselta pikkuhousujen / päälihousujen pesulta. Sopiiko teidän pojan päälle tena slip maxi L-kokoa oleva teippivaippa. Minulla olisi käyttämättömänä , ja vielä lähetyspaketissa 5 kpl / 24 kpl pusseja näitä vaippoja. Jos olette kiinnostuneet
näistä, niin ilmoitelkaa asiasta, että jättäkää jonkinlainen tarjous paketeista. - 12vPojanÄiti
Monella myisitte? Ja kyllä ne sopivat, ainoa ongelma on ettei poika suostu vaipat käyttöön. Yritin puhua hänelle vaipoista mutta vastaus oli kielteinen.
- 12vPojanÄiti
Kyllä se olisi sopiva hinta asun helsingissä:)
- 12vPojanÄiti
Kiitos näistä tarjouksista mutta käytiintänään lääkärissä niin ne sanoivat että saan meidän läheisestä terveyskeskuksesta ilmaitteeksi vaipat, kiitän kuitenkin. :)
- 12vPojanÄiti
Mutta jos asut Turussa niin minulla on kaverin pojalla vaippafetiisi hän ei uskalla sanoa sitä omille vanhemmille ja minä kun olen psykologi niin jos veisit vaikka hänelle 2VAIPPAA hän voisi tulla todella iloiseksi jos se käy sinulle voin jutella hänen kanssaan asiasta ei olla vielä ostettu hänelle vaippoja leikkeihin niin hän käyttää kuulemma vastasyntyneen vauva 1-4kg vaippoja teippaamalla ne yhtee poika on 10v
- 12vPojanÄiti
Kirjotus virheitä tulee koska oma koneemme reistailee niin olen kännyllä ja tulee extra paljon virheitä.
- 12vPojanÄiti
Puhuin hänen vanhemmilleen fetiisistä he sanoivat että hankkivat mielummin hänelle itse vaipat joten ei enää minun puolesta mitään :)
- 12vPojanÄiti
Muute missä päin Turkua asutte? Aattelin että hän asuu Pääskynvuorella asutteko siinä lähistöllä?
- auttaa joku tuota
Sairaan yksinpuhelu voi olla tällaistakin
- Maailmanparasäiti
TÄMÄ ON TAAS NIIN TÄTÄ, TÄHÄN ON YKSINKERTAINEN RATKAISU. ÄLÄ TAPA LASTASI LÄÄKKEILLÄ ETTET OLE HUONO ÄITI
OPETA POIKASI KÄYMÄÄN VESSASSA TIETTYNÄ AIKANA, SYÖMISET SÄÄNNÖLLISIKSI JA JUOMISET, NIIN OPIT SITTEN NÄKEMÄÄN MIHIN AIKAAN SE PASKA ON TULOSSA PÖKSYYN
SITTEN HÄNET AINA PYTYLLE KUN AIKA LÄHESTYY EIKÄ PÄÄSTETÄ ULOS ENNEN KUN
PASKA ON VISUSTI PÖNTÖSSÄ
JA MUISTA VETÄÄ VESSA
URPOJA TAAS LIIKENTEESSÄ EI JUMALISTE
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.313972Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2451466Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1781222Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ811004Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1291000Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978- 62949
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56775