Lyhyesti, liian aikainen napanuoran katkaiseminen lapsen synnyttyä aiheuttaa homoseksuaalisuutta koska vastasyntynyt vauva ei saa tarpeeksi rautaa synnyttyään.
Älä katkaise napanuoraa kolmeen minuttiin jos haluat lapsestasi heteron.
Shokkitutkimus napanuoran kaikasemisen aiheuttamasta homoudesta.
11
141
Vastaukset
- noita-akka
höpö höpö. kyllä homoseksuaalisuus johtuu pahoista äideistä.
Se on kyllä Suomi24-keskustelu, joka aiheuttaa homoutta.
- Tosimies.
Mielenkiintoista, toisilla meillä on immuniteetti joka kestänee pitempään kuten itselläni,ei merkkiäkään homoudesta 10 vuoden jälkeen.
Mutta varovaisuus on aina paikallaan näiden vaarallisten asioiden kanssa;) - gffggf-
niinpä ja suomi24 saa viruksen mikä aiheuttaa homouden
- tiineämies.
eikös tuo raudan puute ole linnuillakin ongelma homouteen?
vai oliko se elohopea.- 22
jokin raskasmetalli, jota joutunut ympäristöön ihmisten aikaansaannoksena. muistaakseni.
- Tosimies.
Vain kerran olen homostellut, mutta en pitänyt siitä, yhtä paljon kuin runkkaamisesta.
- Mutta pidit
siis kuitenkin. Olitko uros vai naaras ?
- Tosimies.
Olet aivan oikessa vaikka "ovelana" homona yrititkin esiintyä minuna, homoillut en ole koskaan, en vaan voisi imeä kyrpää, tai antaa miehen naida perseeseeni,sairasta.
Mutta runkannut olen kuten jokainen mies maapallolla. - Jätit nyt
Tosimies. kirjoitti:
Olet aivan oikessa vaikka "ovelana" homona yrititkin esiintyä minuna, homoillut en ole koskaan, en vaan voisi imeä kyrpää, tai antaa miehen naida perseeseeni,sairasta.
Mutta runkannut olen kuten jokainen mies maapallolla.vastaamatta, olitko uros vai naaras ?
- Freaud Anna
Shokimpi tutkimus, vauvojen ympärileikkaus tekee psykopaatin ja tunteettoman massamurhaajan!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654