Tarvittais heti 3 putelia kannelmäen alueella tai lähellä. Ketään myyjää ?
Super 10
37
7091
Vastaukset
- superkymppiläinen
En tiennytkään että postitatte superkymppiä siwaan.
Enivei, sain jo. kiitos vaan- Super 98
Kuka sitä nyt Super 10:iä, kun Shelliltä saa Super 98'ia.
- Ihme tiiviste?
Mitä maksaa kilpailijoiden vastaava tuote jos vaikkapa biltemasta haen vastaavan määrän "ei tiiviste" versiota? Miksi tämä tuote on minulle halvempi? 18e/litra ei oikein vakuuttanut minua vaikka siitä saisikin MAINOKSEN MUKAAN jopa 11 litraa (todellisuudessa laimeaa pesuainetta?).
- tiippadai
Superkympillä on ystäviä jotka eivät koskaan ole kuulleetkaan mistään verkostomarkkinoinnista. Kokeile niin tiedät. Itse yritin keittiön kaappien päällysiä putsata. Kokeilin ensin fairilla ja tulos oli ihme velliä. Superkympillä niiden putsaus oli kuin leikkiä. Rasvatöhnä lähti eikä jäänyt makaamaan kuten fairilla.
- cava
Hei olen käyttänyt Super 10 ja en vaihda muuhun sillä koko kotini siisteytyy lattiasta kattoon.Ei tarvitse ostaa monia pulloja kun ostaa Super 1L sillä pärjää noin 5v kun käyttä 1:10 säänöölisesti ja maksaa noin
25€.
Hyviä siivouksia kaikille siivoojille ostakaa Super 10
Laita viesti jos haluat ostaa on numero myyjälle.Terv.Paula- 3 pulloa cavaa
Jos pullo maksaa 25 euroa, täytyy sen tukkuhinta olla tosi pieni, koska kannattaa lähteä Tuomarilasta tuomaan Kannelmäkeen.
Jos Kannelmäkeläinen tarvii 3 pulloa, niin cava:n mukaan ne riittävät 15 vuodeksi. Hyvä varustautua huonoihin aikoihin, jos vaikka pesuaine maailmasta loppuu.
- Golden on nappikaupp
Jostain ihmeen syystä on helpompaa ostaa lähikaupasta pesuaineet kun muutenkin käy ruokaostoksilla. Miksi siis nähdä vaivaa enemmän kalliimpaan tuotteeseen josta harva edes mitään tietää?
Hesarissa oli juttua lantterin SUURESTA kirpputorista. Ideana on, että ihmiset tulevat "kirpputori supermarkettiin" tekemään löytöjä. PItää olla paljon siis myyjiä, jotta jokaiselle löytyy jotakin kun on paljon tarjontaa. Siihenhän nuo suuret hypermarketitkin perustuu kun kuluttajien ei tarvitse ravata useaan kertaan eri pikku kaupoissa vaan saa kaiken tarvittavan yhdestä paikasta.- MukanaToiminnassa
GNLD:n tuotteita ei saa myydä kirpputorilla ei sovi niiden arvolle.
- karhu20
Jos tyttyy keskinkertaisuuteen, niin sitten kipinkapin markettiin, jos haluaa jotakin hieman parempaa, sillopin aika useakin VM-firma voi auttaa. Täällä kun juttuja ja niiden tasoa lukee, ei ihme jos ei vm-tuotteet aukene. Suurimmalla osalla kun taitaa olla laskutaitokin hukassa, jos joku maksaa 18,- litra ja laimennus on 1:10, kerrottakoon se litarahinat nyt selkokielellä, se on 1,6363 €/ltr. Ja kun suurin osa marketpulloista on puolen litran pakkauksia, on sitten S-10 hinta siinä tuo jaettuna kahdella, eli taas laskutaidottomille hinnaksi tulee 0,8181 snt.
Käyttänyt tuota ainetta yli 15v, ja sopii muuhunkin käyttöön kuin yleispuhdistus, esim. vaatetahroihin, auton helmoihin pien poistoon ymym. Toki silloin hieman vahvempana seoksena, mutt aikuisille kun on helppouskin arvo sinänsä, eli ei tarvita viittä eri suihkepulloa eri tarkooituksiin. hyvä asia on hyös se, että kenenkään ei ole ilmeisesti ihan pakko käyttää ko. tuotetta, mutta antakaa mweidän tyytyväisten ja hölmöjen kaäyttää sitä jos sen olemme itsellemme hyväksi ja edulliseksi havainneet.- onnetonjantteri
--Suurimmalla osalla kun taitaa olla laskutaitokin hukassa--
Sinä taas olet kirjoitustaidoton. - Karhu20
onnetonjantteri kirjoitti:
--Suurimmalla osalla kun taitaa olla laskutaitokin hukassa--
Sinä taas olet kirjoitustaidoton.Kirjiutustatoa löytysi jos haluaisia. Tänne kun kirjoittaa niin ei ehkä kannata käyttää aikaa kovin paljon oikeinkirjoitukseen. Toki voin suoltaa ihan kirjakieltäkin sivutolkulla, mutta jos tabletilla tai kännyllä kirjoittaa .astiassa :-)
- Anonyymi
Sori.
EI sovi autossa pienpoistoon, aivan liian vähän tehoa, oli laimennusuhde mikä tahansa...!
- Krfu
Hauskaa tuo finninaamaisten nörttien ähellys näillä palstoilla, tai voi täällä olla paljolti myös omaa tyhmyyttään verkostoissa kusetetuksi tulleita kommentoijia aika paljon. Miten niin, no, heti kun joku antaa ihan asiallista argumentointia niin tulee feedbackia jostakin mitättömistä kirjoitusvirheistä, yhtäkkiä asia saakin olla kun ei oikein tiedetä mitä vastata vaan hyökätään virheisiin tai persoonaan.
Mukavaa keskustelua, mutta niinhän se aina on, ne jotka tekevät asioita niin vievät maailmaa ja omaa elämäänsä eteenpäin. Toisessa päässä on sitten tämä arvostelijoiden ja vastustajien joukko, joka on ihan joka asiassa pääsääntöisesti kovempiäänistä kuin ne jotka asiat hyväksyvät, vai oletteko monestikin nähneet mielenosoituksia joissa kannatetaan jotakin asiaa, vai olisiko suurin meteli aina vastustajien joukoissa. Mutta niinhän se on, takapenkiltä ei voi ohjata, ja jos vain odotaa ja odottaa, niin juna meni jo... - jantteri on jantteri
---Esim. kuka ostaisi Goldenin Garpet Glota (en tiedäonko sellaista enää olemassakaan) kaupan hyllyltä hintaan x, ei kukaan. Mutta jos tietää siitä tulevan satoja 0,5 litran pullollisia erinomaista ikkunanpesuainetta niin tilanne muuttuu olennaisesti.---
Kaupassa ei siis voi tietää yhtään mitä ostaa ?
Kun ostaa paketin lenkkimakkaraa ei tietenkään voi tietää mitä paketti sisältää, vaan verkostojantterin on käytävä esittelemässä makkara ennenkuin voi tietää että se on makkaraa, tyypillistä jantteri logiikkaa. - KuiTrue
"Kaupassa ei siis voi tietää yhtään mitä ostaa ?
Kun ostaa paketin lenkkimakkaraa ei tietenkään voi tietää mitä paketti sisältää, vaan verkostojantterin on käytävä esittelemässä makkara ennenkuin voi tietää että se on makkaraa, tyypillistä jantteri logiikkaa"
Hyvä on, kerrotaan niin, että yksinkertaisinkin raksamies ja autokuski ymmärtäisivät. Kaupassa kun kymmeniä samaan tarkoitukseen sopivaa purkkia vierivieressä ja kaikki kilpailevat huomiosta. No mitä tekee asiakas, katsoo hintaa ja purkin muotoa ja väriä, valitsee sitten. Kun esim. ko. tapauksessa siellä olisi vaikka 8 purkkia n. 8€ kpl. hintaan, ja sitten golden purkki 15€ Tutkiiko asiakas ohjeita ja huomaa, kas vain, maton-, ja tekstiilinpesuun sopiva aine, mutta siitähän saa samalla satoja pullollisia ikkunanpesuainetta. No ei mene kaupan hyllyllä läpi, mutta jos joku tuttu näyttää miten se toimii, ja sinun tapauksessa luultavasti myös laskee puolestasi mitä tulee maksamaan niin tilanne muuttuu. Ja tuollainen tuote on oikeasti olemassa, tai ainakin ollut. Minulla kun ollut litran purkki ainakin viisi vuotta jo kaapissa. Ja tulee tosiaan satoja puolenlitran puteleita ikkunanpesuun sopivaa ainetta.
Sitä kun laitetaan tilkka pohjalle, pyöräytellään putelia ja laitetaan kaikki takaisin astiaan. Voi toki olla monelle liian vaativa toimenpide, mutta minä kykenen siihen helposti. Ja vastaavia tuotteita löytyy muitakin.- hyper11
--Voi toki olla monelle liian vaativa toimenpide, mutta minä kykenen siihen helposti. --
Oletkin varman melkein yli-ihminen.
-- Ja vastaavia tuotteita löytyy muitakin. --
Hoh, hoh, plaa plaa......
- KuiTrue
"Oletkin varman melkein yli-ihminen.
-- Ja vastaavia tuotteita löytyy muitakin. --
Hoh, hoh, plaa plaa...... "
Kyllä löytyy, mutta jos on sellainen sosiaalisesti rajoittunut taavi jonka päätehtävänä on kritisoida kaikkea, niin ei ihme jos ei ole tietoa eikä kokemuksia ko. tuotteista, eihän niitä nyt sellaisille edes tarjota ja kerrota niistä. Jos on kovin nuori ja kokemusta vähän, ja lisäksi elämäntehtävänä on roikkua koneella ja vain kirjoittelee tänne eikä ole kavereita, muutama nimituttu saattaa löytyä, niin mikä ihme se jos ei ole kuullutkaan muista kuin televisiossa mainostetuista tuotteista, lehtiä, saati kirjoja, tuollaiset ihmiset kun eivät luekaan.
Esimerkkinä voin sanoa yli 15 vuotta sitten kokeilemaani shampoo, siitäkin tuli kymmeniä kertoja enemmän pesuja kuin markettien purnukoista, voi olla, että sekin oli jokin goldenin tuote, en ole varma. Golden Productshan muutti nimensä lisäksi myös joskus taannoin koko tuotesarjansa, ilmeisesti olivat liian riittoisia kun ei mennyt enää niin paljon kaupaksi. Nyt ostanut jo 8 vuotta esim. niinkin yksinkertaisen tuotteen kuin hammastahnan netin kautta, säästöäkin tulee, mutta se ei ole se pointti. On vain niin hyväntuntuista ja sopii meidän perheen "makuun".
Ravintolisissä on kaikkein suurimmat erot verkostojen tuotteissa vs. kaupan ja apteekin, mutta se vaatii jo hieman tietoa jotta erottaisi ne huipputuotteet. Ja ei, se ei todellakaan ole sama mitä suuhunsa laittaa. Näissä vain ei mikään muu kuin tieto ja kokemus auta, ja valitettavasti harvalla riittää intoa ottaa asioista oikeasti selvää. Täällä kun myyjien toimesta kehuttu GNLD:n ravintolisiä, voin sanoa, älkää nyt ihan oikeasti uskoko, että siellä parhaat ravintolisät ja SAB:n ihmetekoihin. Olin joskus Arthur Furstin kanssa paljonkin tekemisissä, hyvä ja kunnioitettu tiedemies, mutta täysin maksettuja lausuntoja Goldenin lisistä.
Googlatkaa Arthur Furst, George Casale ja muita vanhoja Goldenin pääjehuja jos ette usko, niin ja omistajaveljeksethän ne vasta kavereita ovatkin....- Kiskontaa.
Eipä näy verkostotuotteita yleensä missään testeissä, no sehän taas johtuu siitä että tuotteiden hinta/laatu suhde on niin käsittämättömän huono ettei niitä uskalleta antaa vertailtavaksi muihin tuotteisiin, hyvänä esimerkkinä toimii 2000 euron pölynimuri joka häviää kaikille 200 euron laatuimureille.
- Ulla_GNLD
Otathan yhteyttä
[email protected] - Super 10 Fani
Näyttäs olevan facebookissa super 10 palsta kaikille faneille.
- Ulla_2
Täältä löytyy
http://goldenstore.weebly.com/ - Ulla_2
Täältä löytyy
http://goldenstore.weebly.com/ - Super10Fani
Linkki uudestaan
https://www.facebook.com/Super10Tehopuhdistusaine/ - Anonyymi
Vuosia sitten. Yli 20v....möin itekki Super 10..sitten en oo tiemny kun itse lopetin ostamisen mistä sais. Nyt törmäsin aineeseen ja ostin.. Keittiötä suursiivonnu tänään. Saa vaihtaa vettä ämpäriin tuon tuosta.. Tulee niin likaseksi kun vuosien liat lähtee vaikka ei ole voimaa hangata. Pyyhkimällä lähtee.. Olen haltioitunut.. Näinkö hyvää se olikin
- Anonyymi
Olen käyttänyt jopa auton moottoripesuun!
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703