Kuuluu mitään uutimia. onko se place varsinais-suomen HUUMEKESKUS.käyttäjiä. välittäjiä. myyjiä. kotihuume tehtaita. skarpatkaa ny. ei ole enää varaa hölmöilyhin ja ammuskeluihinkaan.
Harvoin raision suunnilta
10
979
Vastaukset
- Ike jostain muualta
Raisio on todellakin sellanen huumekeskus että se tulisi poistaa koko suomen kartalta.
- ike jostain.
Perno-Pansio pahin.
- Naapurin tyttö
Ja Perno-Pansio kuuluukin Raisioon... Eikö...
- tappakaa toisenne!
Tyypillinen slummiutuvan alueen piirre.
- resos
Haistakaa te homot vittu
- mieisse
Pansio liitetty Turkuun -31 ja Perno -67, sitä ennen osa Raisiota.
Raisiossa on omat huonot alueensa niinkuin muissakin kaupungeissa. - juska
Ja missään muuaalla sitten huumeet ei ole ongelma? Pakko aina keksiä uusia syitä dissata raisiota
- Perussomali
Huumeet on pieni ongelma alkoholin rinnalla. Nistit on marginaalinen ryhmä tässä massassa. Viinaa taas vedetään joka lähiössä ja alueella ympäri Suomen, lisäksi alkoholiongelmaa esiintyy yhteiskuntaluokista jokaisessa.
- Anonyymi
Kaatopaikalta raisio vaikuttaa ulkopuolisen silmin
- Anonyymi
karannut kaksoismurhaaja jäi kiinni – löydettiin nääntyneenä metsästä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191