Taas nähtiin ruudun ämmämäinen käytös 5.12 hivkiä vastaan.
Kyykkää melartin taklatessa ja poistuu häpeään pukusuojaan .
Sitten on tiputtavinaan hanskat mutta raukkis ei uskallakkaan.
Jallis se vaan noita paskoja hommaa paskaan jengiinsä
Jarkko Ruutu
18
240
Vastaukset
- m,n-jlkÄÖL:;_
Haistakoon ruutu pitkän paskan.
- Märkäsimo
J Ruutuu vois mennä pelaamaan ämmien kiekkoa(siellä ei saa taklata)
- Minä,me ja pellet
Ringette vois olla kans hyvä tai ehei nyt mä keksin sirkuspelleksi...
- Ihana Jake
Nerokas ratkaisu "olla pudottavinaan hanskat".... hönö meni retkuun ja boxiin..??!?!
- oppipojat
Jep, vanha kikka jota käytti NHL goonit useinkin.
Melart oli tarpeeksi tyhmä ja meni retkuun:)))
- #44#
Pirkko Ruutu on valittu Vuoden Lehmäksi, Onnea Pirkko!
vedän ruutua pannuun kun osuu kohdalle.
- ferillo
Se tapahtui hifkin vaihtoaition edessä, kiekko oli jokerien veskan takana.
Melart yritti taklata älyttömällä vauhdilla KIEKOTONTA pelaajaa.
Kiekoton saa pelastaa itsensä just niinkuin haluaa !!- Jokeri
Kiekoton pelaaja ei saa pelastaa itseään miten haluaa esim. leikkauksella kuten
ruutu teki
- <<<
ruudulla on sopimus kauteen 2014. eikö sillä rahalla oltaisi voitu myydä hetenyi pois ostaa Hpkoolta vaikka Tolvanen ja hankkia Joukkueeseen v 1994 syntyny junnu.
- ent. tarmolainen
Olen ferillon kanssa TÄYSIN samaa mieltä. Jarkko Ruutu oli kiekoton, eikä kenenkään tulisi silloin taklata häntä laitaa vasten. Muutoinkin laitaan ajeluista on seurannut toisinaan tosi pahaa jälkeä. Kyllä Melart saa ottaa täysin syyn niskoilleen. Ihmettelen Ruutun syyllistämistä.
- jknjn.kjn.jkbhiu
Tuo kusipääpelleselkäänpuukottaja ei ansaitsisi paikkaa edes Jokereissa. Mutta jos sen johonkin kerran piti päästä, kun ei enää NHL:ssä kelvannut, niin onneksi sentään juuri Jokereihin.
- Juha822222
taktiikkaa Ruudulta pudottaa mukamas hanskat ja Melart meni retkuun hehe. Ruutu osaa ärsyttämisen salat mut toi kyykkyynmeneminen oli uskomatonta.,
- kj44
"...toi kyykkyynmeneminen oli uskomatonta"
Katsoitko matsin teksti-telkkarista ?? - km52
kj44 kirjoitti:
"...toi kyykkyynmeneminen oli uskomatonta"
Katsoitko matsin teksti-telkkarista ??Katsoitko "kyykkytaklauksen" radiosta?
- Nasu
Hei,
Teki ihan oikein
Hyvä RUUTU! - Launo
Ja teki ihan oikein ottaessaan jäähyn matsin lopussa kun oma jengi yrittää tasoitusta.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAH
Harmittaako - urheilufani
Jarkko Ruutu on täysi pelle. Pelaaja joka ei osaa muuta kuin ärsyttää. Hän voisi mennä pelaamaan naisten kans jääkiekkoa. Se olis hänelle oikee paikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623