Orja vai Domina XXL

DaisyJane

Kumpi teitä kiihottaisi enemmän: XXL nainen orjan roolissa vai dominan roolissa? Ja minkävuoksi? Itselläni on fantasioita esittää molempia, enkä oikein tiedä, kumpi olisi parempi.

13

3545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • switch-m

Iso tyttö toimii dominana paremmin. Orjattaren pitää olla pienikokoinen.. :) Riippuu tietty paljon muustakin kuin koosta.

• Miesorja

domina. Jotenkin toimii paremmin niinpäin. Vaikea selittää, ehkä kokoon liittyvä voimakkuus, mahtavuus tai jotain sellaista. Mihinkäs sitä orjanrääpäle pakoon pääsee jos iso domina naaman päälle istuu. Mielipiteitä on monia, mutta ainakin meikäläisellä vielä toteutumaton unelma on alistua todella rehevälle dominalle.

• gdggdf

vastaan videonpätkä, jossa iso domina istui orjan naaman päälle. Ei auttanut orjan pyristellä pakoon, vaan nuuhki vain dominan peppua varsin kiihkeesti!

• Sivusta seuraaja

oli eräs lihava domina istunut session aikana hänen naamansa päällä. Naiselta oli päässy pieru, mutta kaverinipa oli tykännyt tästä tuoksusta! Sano, että kiihotti helvetisti!

• slave

dominoiva nainen on aina parempi vaihtoehto

• slavem

Domina tietenkin.

• DaisyJane

Itse olin myös tuon Dominan kannalla ja nyt se ajatus sai vahvistuksen. Nyt tiedän, mikä haluan olla. :)

• jeez

Ehdottomasti orja! Mä ainakin itse tykkäisin kyntää edestä kunnolla ja syvään xl-naista, tuntea suuret hinkit rintaa vasten ja kunnon lantio omaa vasten joka työnnöllä naisen rukoillessa vaan kovempaa ja syvempään. Siinä vois roiskia sellaiset lastit että viikon tuntuisi. Tai sit ottaa takaapäin lantiosta kiinni kun muija on mahtava perse pystyssä nöyränä antamassa kumpaa koloa vaan. Että tällaiset fantasiat, itse olen reilu kakskymppinen hoikka sälli.

• peukkupate

kunnon tarakkapyllyllä naamaistunnot sujuvat.

• molempia

orjan isoja tissejä on ihana käsitellä, läimiä, nipistellä ja puristella, että orja vinkuu, pulleita pakaroita samoin ja piiskalla kans. Pulleaan pilluun on nautinto työntää sormi ja nuolettaa se puhtaaksi. Ihana pehmeä maha johon upota ja reisien väiin työntää pää ja käskeä orjan hieroa kullia. Toisinpäinkin käy, domme pakottaa nuolemaan, istuu kasvoilla, hieroo nesteitä naamaan ja puristaa kullia ja kiveksiä, että tähtiä näkyy. Pulskalle dominalle on ihana antautua, jäädä kokonaan hänen armoilleen, kovuutta ja pehmeyttä.

• Domina

Kerran olin domina sessiossa jossa iso lihava naine istui hartioilleni ja ratsasti minulla...olin melkein lyhistyä sen jälkeen hän istui naaman päälle ja päästi pieruja...

• Anonyymi

Ehdottomasti dominan roolissa, ISO dominoiva aikuinen nainen on upea.

• Anonyymi

Iso domina, kusta suuhun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8913
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2649
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      48
      2427
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2427
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1827
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1723
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      45
      1259
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe