Onko kellään tarkempaa tietoa, missä tämä punavalkoiseen tölkkiin pakattu olut on valmistettu? Tölkistä selviää oluen valmistusmaan olevan Viro, ja valmistuttaja on Ruokakesko Oy. Olut on aika hyvää ja puhtaan makuista siitäkin huolimatta, ettei se tuoteselosteen mukaan ole täysmallasolutta, vaan mukana on sitä Suomi-bulkkilagereissa niin tutuksi tullutta panimosiirappia. Oluen jälkimaku ei silti ole kovin kitkerä tai karvas. Mahtaako olla A.Le Coqin, Sakun vai peräti jonkun muun panimon tuotantoa? 6-packin hinta oli pantteineen 10,56 € (0,5 l tölkit).
EuroShopper Beer
8
2647
Vastaukset
- :)
es
- olut maisteri
A Le Cog:han sen todellakin valmistaa ja on hyvää olutta molemmat.
- jookos
Oluen jälkimaku on karvas - tulee humaloinnista. Suomalaiset - Virolaiset on vieroitettu oikeasta oluen mausta ja nyt riittää, että olut on puhtaan makuista - mautonta ja nousee nuppiin. Tätä se nykypäivän olutkultturi pientä vähemmistöä lukuunottamatta lieneekin .... Resepti lienee aivan kotimainen.
- kiitos infosta
Itse olisin voinut vannoa että se on sakua, mutta ale coggiahan se näytti olevan.
- ei ikinä
Siis kuka tuollaista kulkukoiran kusta juo tai edes ostaa, ei kuuna päivänä moisia kusilitkuja meille osteta.
- hoiloti
Eihän alkoholia muuten juoda KUIN päihtymisen takia!
- 3,5/5
Euroshopperin olut on ihan ok, huomasin heti ensimaistamisella että kyse ei ollut suomalaisesta ns. oluesta vaan ihan oikeasta oluesta.
- es pärisee
EESTISSÄ valmistetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512