Miksi pillun pitää haista niin pahalle?

yeop

En usko Jumalaan, mutta jos se luomiskertomus on oikeasti totta, niin miksi naisen värkistä ei ole voitu luoda paremman hajuista? Kyllä kai sitä nuolis vaikka tuntitolkulla, jos se haisisi vaikka jollekin hyväntuoksuiselle hedelmälle tai vastaavalle. Mutta miksi hitossa pillun pitää löyhkätä pahanhajuiselle kalalle? En voi käsittää. Valitettavaa, että muuten niin ihanassa olennossa kuin nainen on, niin on sitten yksi tuollainen huono asia. Ja vielä juuri siellä tärkeimmässä paikassa.

55

4882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dasasdasd

      Ei kaikilla haise. Eikä normaalisti haisekaan. Ehkä olet tunkenut kielesi tulehtuneeseen pilluun, se ei ole kivaa.

    • M-äää

      Pillu haisee oikeasti vitun pahalle. Älkää nuolko.

    • merellinen tuoksu

      Joskus löytyy naisia, jotka pitävät hygieniastaan huolta. Harvassa ne kuitenkin on. Miehen värkki on helppo pitää puhtaana ja raikkaan tuoksuisena.

    • nam nam

      Minusta toi naisen värkki tuoksuu hunajaiselle.

      Mut kun sinne roiskasee mies omat liemensä on käry kamala.

      Onkohan luoja suunnitellut sen niin ettei mies vaan nuolis omia siemeniään pois sieltä värkistä, ennen kuin naaras on hedelmöittynyt.

      Tosin ei toi kamala kärykään aina toimi, vaan aina välillä kovimmassa kiimasssa tulee nuoltua omat mäiskeetkin pois sieltä tortusta :-)¨¨

    • ..........

      Enpä ole koskaan pahanhajuista pillua nuollut. Hajuaistia kiihottavia ne ovat kaikki olleet.

      • 8

        Kui mont sä ole nuollu.........?


    • kuikojen

      Ei se miehen värkkikään mikään herkullinen ole. Kiveshiki löyhkää aika ällöttävälle.

      • vittu käryää pahalle

        kuka käskee palleja läyhyytteleen?


      • Tissi!

        Niin muutes haiseekin todalla pahalle se hiki siellä, huh sentään.

        Ei tavitse edes lähentää kiveksiin, kun lemu änkee nenään.


    • vaan spe

      pitääks joka paikkaa haistella &maistella, ehkä se oli tarkotus että suun kautta ei lisäännytä.

      • himoitseva

        peniis


    • Joppe

      ole ilman pillua jos se ei sytytä. mä taas tykkään voimakkaan hajusesta pillusta ja se on eri asia kun pesemätön pillu. pillussa pitää olla sitä jotain eikä mikään neutraali vauvan vehje. Pillussa muoto ja tuoksu tekee sen kiihottavaksi

    • Jaajo

      pil lu kuuluu haista pillulle. se on herkkua hajua myöden. haistele kumivaginaa jos aito pil lu ei kiinnosta. Mua kiinnostaa. Täyteläinen, häppärillinen kauniin särmikäs pil lu

    • Gyne-man

      Montakos olet päässyt testaamaan vai onko kyse äitisi alushousujen tuomasta kokemuksesta,normaali terve pillu harvoin tuoksuu sillille ja tällöin on kyse useimmiten jostain hiivasienen tuomasta tulehduksesta.Terve puhdas pillu ei tuoksu oikeastaan miltään.

      • yeop

        Montako testannut? Viittä. Yks löyhkäs niin että oli leksa lentää, kaks tuoksui myös liian voimakkaalle ja kaks muuta.... No, ne kai oli sitten niitä hajuttomia tai niistä ei ainakaan jäänyt mitään hajuja mieleen kummittelemaan. Toivottavasti noita hajuttomia tulee jatkossa enemmän vastaan.


    • nuijat

      jos se haju/maku vaivaa niin vaihda mieheen, sieltä saat happamat touhutipat suuhun! taidat kyllä olla homo..
      edelleen, TERVE pillu EI haise pahalta, rautalangastako se tarvii vääntää?

    • joppe

      pillussa on voimakas houkuttava tuoksu. ei se pahalle haise vaan enemmän kun hyvälle. voimakas tuoksu houkuttaa maistamaan ja syntyy himo saada lisää. jos pillu ei haisisi miltään jäisi kaikki melko latteaski. mitä voimakkaampi haju sitä herkumpi = hyvin kypsynyt ;)

    • White_Eye99

      Ensinnkin jos uskot luomiskertomukseen eli uskot että Jumala on tehnyt maapallon ja luonut eläimet... Mutta et usko itse Jumalaan?? Miten se on mahdollista?? Perustele vastauksesi:D Koska jos uskoo luomiseen uskoo sillon myös Jumalaan. Mä ainaki uskon Jumalaan.:)

    • White_Eye99

      Ensinnkin jos uskot luomiskertomukseen eli uskot että Jumala on tehnyt maapallon ja luonut eläimet... Mutta et usko itse Jumalaan?? Miten se on mahdollista?? Perustele vastauksesi:D Koska jos uskoo luomiseen uskoo sillon myös Jumalaan. Mä ainaki uskon Jumalaan.:)

    • Kieliman

      Ei pillu haise pahalle! Sä vaan oot homo ja tykkää paskan löyhkästä enemmän kuin naaraan hedelmän tuoksusta.

      Pillu tuoksuu ihanalle ja maistuu jumalaiselle!

    • Dirtu Fucker

      Pillun pitää olla puhdas jokaisen poimun takaa.

    • haista?

      Miksi pitää olla niin tyhmä, että ei käy tytön kanssa pesulla ennen nuolemista?

      • Anonyymi

        Kannattaako vanhaa ämmää nuolla, vai tartteeko hakee nuori?


    • tohtori-x

      Jos alapää haisee, se kertoo sairaudesta. tervyt nainen ei haise.
      sama pätee mieheen, jos kassit haisee on joko sairas tai on syönyt jotain voimakaasti maustettua, tai on aineenvaihdunta häiriintynyt. myöskin mahdollista että ei peseyd

    • böööö

      Kuulkaas nyt törpöt, jos pillu haisee kalalle, sillon se on tulehtunut eli akkas tarvii jotain apua hiivasienen sun muun hoitoon. Terve ja pesty pillu haisee tuskin miltään. Se on sitten eri asia jos joku antaa likaisen lorton nuoltavaksi niin hyi helvetti sentään.. !!

      • Nainen kokenut

        Tottahan on, että naisen alapään neste on emäksistä, toisilla vahvempi, toisilla miedompi. Kaikki olemme erilaisia yksilöitä myös sieltä päästä niin kuin miehetkin.Mutta järjenkin luulisi sanovan jos haluaa suuseksiä, että paikat on puhtaat, bideetäkin saa käyttää tai intiimejä kosteuspyyhkeitä, jotka kulkevat matkassakin...


    • nainen28

      PUHDAS VITTU EI HAISE

    • mm'm

      TERVE pimppa ei haise. google kertoo aiheesta, jos nyt vielä se tarvitsee sanoa. haisee ja maistuu se kullikin AIKA jäätävältä jollei sitä hetkeen pese! järkeä saa käyttää...

    • Vili-Veikko

      Pillu haisee hyvälle! Sen olen huomannut että vanhemmilla naisilla haisee voimakkaammalta nuoremmilla miedommalta. Kyllä pillussa pillun haju on vaikka olisi puhdas ja se tuoksu on ihana! Itse pidän puhtaasta voimakkaamman tuoksuisesta pillusta sillä pillun kuuluu olla pillu ja haista pillulle. Ihana pillu! Mieluiten vielä täyteläisen mallinen!

    • nuolija:

      Naisten iällä ei ole kyllä mitään merkitystä pillun hajuun. On tullu painettua kaikenikäisiä eikä eroa ole siinä huomannut. Yksilöllinen juttu. Eikä pillu haise! Sitä on ihana nuolla. aloittajalla taitaa olla joku ongelma, jos ei kestä naisten tuoksuja. Ei kuulemma miesten spermassakaan kehumista ole, joten yritä kestää nyt vaan tai vaihda sit miehiin.

      • Kannatti vaihtaa

        Ex vaimollani oli todella pahanhajuinen värkki. Suuseksistä se ei pitänyt puolin eikä toisin, eikä seksitä yleensäkään. No nyt on selalinen avovaimo jaoka tykkää seksistä sekä suuseksitä puolin sekä toisin. Avokin poslari ei sitäpaitsi haise eikä maistu ollenkaan pahalle. Seksi on ihanaa tänä päivänä!!!


      • janipetteri

        kyllä vanhempien naisten pillut tuoksuu vähän voimakkaalle, kokemusta asiasta on. itse tykkään hieman voimakkaan tuoksuisesta tietääpä saavansa pillua


    • Raymond40

      Tupakoivan ja ei niin terveellisesti elävän naisen pimpan nuoleminen, edes puhtaana ei ole välttämättä mikään kiihottava kokemus. Nykyinen avovaimoni on vegaani ja harrastaa power pilatesta ja täytyy myöntää, etten ole paremman makuista pillua koskaan nuollut.

      Terveelliset elämäntavat saavat myös suuseksin maistumaan paremmalta. Olen 40v mies ja niin suhteita kuin panojakin on takana riittävästi eli empiiristä kokemuspohjaa ja vertailuaineistoa löytyy riittävästi.

    • 3

      Käykää hyvät ihmiset suihkussa! Ja opetelkaa kestämään pikku hajuja!

      • Anonyymi

        Olen paha ja haluan haista pahalle ja haisenkin.

        Saunassa en käy, enkä suihkussa. Kesällä pesen joskus mulkun ja perseen hiekalla, etten mätäne pystyyn.


    • 6+15

      Eipä puhdas/hyvin pesty haise miltään. Ikävä kyllä kaikki eivät tajua pestä kaikkia poimuja. Vehjehän on helppo pestä puhtaaks. Kaiken lisäks 10:stä suihkuminuutista mies pesee 8min mulkkua, nainen pesee 8 hiuksia, ja vartaloa loput.

    • nuolen ensin ja ..

      yli 50-vuotiat eivät tuoksuu niin hyvin enää kun vielä lapsensaamisiässä naiset
      30-40 v , siellä on niin hyvää haju että pallit räjähtävät..

      • ssksi

        Olen toista kertaa naimisissa. Olen synnyttänyt 5 lasta. Ensimmäinen mieheni sanoi, että maistun makealle. Toinen mieheni ihmettelee, miten karkinhajuinen maku minussa on. Olen 57v.


      • a-rvele-n
        ssksi kirjoitti:

        Olen toista kertaa naimisissa. Olen synnyttänyt 5 lasta. Ensimmäinen mieheni sanoi, että maistun makealle. Toinen mieheni ihmettelee, miten karkinhajuinen maku minussa on. Olen 57v.

        Sinulla lienee diabetes?


    • Kirjolohi66

      Hyi.

    • 15+20

      Ei haise, jättäkää te muut pillun nuoleminen muille sitten, mutta hoitakaa naisellenne se orkku kuitenkin ettei ilman jää

    • sghsgh

      Lepakot kertoo et sinne pitää heittää menthos pastilli ni ei haise enää pahalle :D

      • 7+1

        Lepakkona voisin sanoa, etten oo kuullukaa tälläisestä :D


    • ssksi

      Kalanhajua on vain, jos naisella on gardanellabakteerin aiheuttama tulehdus. Mies voi levittää sitä suojaamattomassa yhdynnässä. Naiselle se tulee vain ja ainoastaan miehen kautta.

      • Anaali bileet

        Mikä gardaani akseli? Taitaa mennä naiset ja autot sekaisin. Mee yhtymää pakoputkes kans


    • KIIHOTTAVA TUOKSU

      HALLOOOOOO!!!! NAISEN PIMPPI, VAKO...HERRANJESTAS. SE T-U-O-K-S-U-U_U_U_U_U ERITTÄIN HYVÄLLE, KIIHOTTAVALLE. NAISEN vika jos ei kiihotavalle tuokxsu!!!! Se tuoksu.....se saa M- I-E-H-E-N A-I-V-A-N sekaisin. NAM NAM NAM NAM sitä tuoksua!!!!!!!!

    • orjatar

      Naisen tulee pitää itsensä puhtaana ja miehen pestä itsensä ennen yhdyntää joten ei pallit haise. Nautin pallien lutkuttamisesta ja kullin imemisestä. Jos mies haisee käsken pesulle sillähän hajuista pääsee.

    • nffjk,lk-knjhjhgvhjk

      Miks likkojen pissavehkeet ei voisi haista ja maistua vaikka vanilja jätskille ja vaniljajätski maistua pillulle...

    • kielettäjä

      Puhas pimppi ei haise eikä maistu juuri milleen! pieni kiiman tuoksu/maku pitää tietty olla!

    • Anonyymi

      Hyh :(

      - Habazi (homo)

    • Anonyymi

      Ei noin rumasti voi naisesta puhua...
      Sulla vissiin ollu huono tuuri hajumieltymyksiesi kanssa..
      Vinkkinä jos hengität suun kautta, et haista (lähes) yhtään mitään ..
      On kivaa maistaa tuuheroa..

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­eam. Sisää­­nkäynti k­­aiki­­lle, jotk­­­a haluav­­at pitää ha­­­uskaa 👉 http://9205555.com/H/C9vF 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laita pesulle

      • Anonyymi

        Pallit pilluun periaatteella nussinta rarikalisoituu. Koita heti!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe