Pihallamme on suuri, upea kirsikkapuu, joka antaa valtavan kirsikkasadon. Näin ollen sen pitäisi viihtyä oikein hyvin paikallaan. Huomasin jo viime vuonna, että puun lehdet ikäänkuin häviävät ja tänä vuonna sama on toistunut. Pitkät oksat riippuvat täynnä raakileita mutta lehtiä on vain siellä täällä ja latvuksessa. Onkohan joku tauti kyseessä vai joku eliö, olen koettanut katsella mutta mitään ihmeellistä en ole huomannut.
Kirsikkapuun lehdet
Ilona
2
671
Vastaukset
- Tellu
Meillä on sama tilanne. Siksi olenkin suojellut muutamia juurista nousseita taimia ja jonkun jo siirtänytkin hyvälle kasvupaikalle.
- samassa veneessä
Myös luumu- ja krrikua ovat nyt kahtena vuotena kärsineet samasta asiasta. Myös naapurissa. Nyt luumun yksi iso haara on ihan lehdetön. Meillä on lehtiin kylläkin ilmestynyt "pallukoita" lehtien alapintaan. Mikähän on kyseessä? Kirvoja? Millä ne saa pois? Pitääkö ja voiko ison osan luumusta leikata (päähaara)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781