Voiko kenties jonkin aikaa piilevänä ollut ja hoidettu klamydia aiheuttaa ongelmia myöhäisemmässä vaiheessa lapsettomuushoidoissa? Munanjohtimet olivat ilm. auki, itselleni jäi vaan mielikuva tutkimuksesta ettei se neste nyt ihan selkeimmällä mahdollisella tavalla kulkenut. Mutta tulos oli kuulema että auki on.
Putkien aukiololla nyt ei enää niin merkitystä kun ollaan ivf hoidoissa. Voiko siis tuo sairastettu ja hoidettu klamydia vaikeuttaa ivf hoitoja? Käyttökelpoisia alkioita tullut muutama kappale, mutta ne eivät ole koskaan edes yrittäneet kiinnittyä.
Hoidettu klamydia
pilvetkarkaa
1
306
Vastaukset
Hei ja kiitokset kysymyksestäsi!
Kerran sairastettu ja asianmukaisesti hoidettu klamydia tulehdus ei yleensä aiheuta munanjohtimien tukkeutumista, eikä se vaikuta IVF-hoitotulokseen. Sellaisessa tilanteessa, että munanjohtimet ovat pahasti vaurioituneet, IVF-hoitotulos on huonompi kuin muista syistä aiheutuvassa lapsettomuudessa.
Terveisin
Anne-Maria / Väestöliiton klinikat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163275Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3632991Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732813Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342686Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582208- 491809
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141739- 831738
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181729- 571619