Eumig 501:ssä filmi ei kulje kunnolla, hurjaa välkyntää. Oisko remmi joka luistaa? Mistä niitä saa Suomesta? Joku O-rengaslikke vai oikea varaosa? Entä Tukholmasta?
Mitkä muut asiat vaikuttavat filmin kulkuun? Filmiradat on putsattu. Kelat ovat suorat eikä nipistele filmiä. Mites tuo "hammaspiikki" toimii ja onko se yleensä kuluvaa sorttia? Se ei näy kunnolla purettaessa kuoret pois.
Lennu
Eumig 501 filmi ei kulje kunnolla, remmivika?
Lennu
2
497
Vastaukset
- kierrätystä
digitoi filmit jollakin yrityksellä ja nakkaa rojektori kaatikselle.
- eumig
Itsellä kans ongelmana että filmi ei kulje kunnolla. Syy löytyi filmin hammasreijityksestä. Liian pienet reiät olivat filmissä. Kun taas kokeilin toista filmiä, missä oli isompi reijitys, niin filmi kulki kuin unelma.
Harmittaa vähän, että en saa näkymään ny osaa filmeistä kun aikoinaan ostettu vääränlaista filmiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059533
- 494681
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421951- 241650
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401319Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912