Olen juonut muutaman vuoden ajan aika runsaasti, mutta vasta nyt on alkanut tulemaan ongelmia vatsan kanssa. Viimeksi juonut lauantai-iltana ja sen jälkeen (ja ennen sitäkin) on ollut pistävää kipua vasemmassa kyljessä. Kipu on samanlainen kuin silloin, kun juoksee liian lujaa ja kylkeen alkaa pistämään. Itse epäilen, että haima vihoittelee :( Sunnutaina ja eilen kipu tuntui myös selässä. Olen menossa sisätautilääkärille ihan muista syistä ensi viikolla, mutta tämäkin vaiva kai otettava esille.Perjantaina olisi pikkujoulut, mutta nyt tuntuu siltä, että joudun olemaan vesilinjalla, jos olen itse aiheuttanut tämän pistävän tunteen punaviinillä.
Kertokaa te viisaammat!
pistävä kipu vasemmassa kylkikaaressa
joinko haimani
3
454
Vastaukset
- +
Haimatulehdus yleensä tuntuu kovana kipuna yli koko ylävatsan.
Ota asia puheeksi tohtorilla.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00017 - joinko haimani
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Juttelenpa tohtorin kanssa asiasta ensi viikolla.
- u77uytröiiu9
Minulla samanlaisia oireita puolen vuoden juomisesta..välillä sattuu vasempaan kylkeen ja sellainen outo jomotus selässä..mutta joskus myös samanlainen kipu iskee oikeaan kylkeen..Viime aikoina nuo oireet vähentyneet vaikka en ole juomista lopettanut..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131474Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2551407- 1061114
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76746
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 120607
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368558Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515