Eckerö line - koska pääsee laivasta pois?

kiirematkaaja

Hei, olen menossa Eckerön päiväristeilylle Tallinnaan ja tarvitsisi tietää, milloin voin olettaa olevani laivasta terminaalissa.

Eli jos laiva saapuu 11:00, onko tuo se aika milloin laiva on satamassa viimeistään, ja siitä sitten ruvetaan purkamaan ulos, eli terminaalissa joskus puolenpäivön aikaan...?
Vai koska aikaisintaan pääsee laivasta ulos, ja kuinka kauan pitäisi varata passintarkastukseen yms. jonotukseen? Eli minkä saapumisajan annan minua vastaan tulevalle taksille?
Miljoonasti kiitoksia vastauksesta!

10

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakiolaivailija
    • joujoux

Eihän nykyään edes ole mitään passintarkastuksia joten sekin nopeuttaa.

• kiirematkaaja

Ok, kiitos vastauksesta Vakiolaivailija! ja hyödyllisistä linkeistä. Eli varttia yli varmaan olen ulkona, ja puoleen mennessa ainakin uskaltaa luvata, ellei nyt joku myrsky just silloin yllätä.. Joujoux, eikö tosiaan ole enää passintarkastusta Tallinnassa? sehän sitten tosiaan nopeuttaakin.

• joujoux

Ei tosiaan ole passien kanssa pelattu Tallinnan satamassa enää pitkään aikaan. Toki se on hyvä olla matkassa muuten mutta tulli ei sitä kysele. Siitä vaan kävelet yhtäsoittoa laivasta ulos.

• minäjasi

Passia ei tarvitse olla, riittää kun on sirullinen id kortti

• Passintarkastus

Tulli ei kysy missään maassa passia, passintarkastuksen tekee poliisi / rajavartiolaistos.

• Huvinsa kullakin

Pieni saivartelu piristää päivää, vai mitä?

• kunn.tullimies

"Tulli ei kysy missään maassa passia, passintarkastuksen tekee poliisi / rajavartiolaistos. "

Niinpä! Se oli pelkkää huhua, että kunnollinen tullimies vaatisi nurkuen passia.

• Saivarteluako?
        Huvinsa kullakin kirjoitti:

Pieni saivartelu piristää päivää, vai mitä?

Kuule,tulli ja poliisi ovat kaksi eri asiaa. Se ei ole saivartelua.
        Teetkö tulliin rikosilmoituksen ja tilaatko uuden passin tullista?
        Teetkö poliisille tullausilmoituksen esim. ulkomailta ostetusta autosta?

• TaLLin.Ger

Kiirematkailija Eckerö Linella? Miten selität selviytymistarinasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1759
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1602
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      90
      1361
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe