M i K s I ?

semete

Tein sen taas. Join ja olin ihan kamala kaikille vastaantulijoille.
Rehvakas, rietas ja röyhkeä.
Pentele kun en vaan opi. Oli elämä hyvällä mallilla ja vanhat synnit miltei sovitettu.
Eilen repes taivas.
Kyllä tää on kamalin olo mitä tiedän, siis tämä syvä ahdistus.
Kaikki kaatuu.
Miksi!
En osaa pukea tätä tunnetta edes sanoiksi. Tekisi mieli itkeä kun niin paljon harmittaa peilikuva.
Ihan kiva mennä töihin kun olen ollut apina.
Mitä ehdoatte miten selvitän huomisen kaikille?

8

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ()

      Selittely omasta aloitteesta usein vain pahentaa asiaa.
      Katso ensin, mitkä ovat muiden reaktiot, ja toimi sen mukaan.
      Jos joltain on pyydettävä anteeksi, pyydä anteeksi.
      Juopunut ei ole juurikaan ihmisen väärtti, ja sen tietävät muutkin.
      Nyt on armoton morkkis, jossa asiat paisuvat äärettömiin mittasuhteisiin, mutta huomenna on uusi päivä ja uudet tunnelmat.

    • Kylmät kädet

      Tuo on niin normaalia känni-käyttäytymistä. Silloin, kun ryyppää harvoin.

    • rairairaitististis

      Miksikö? Siksi että juomistyylistäsi päätellen olet alkoholisti. Sinulle ei viina sovi.

      Mieti, haluatko lopettaa juomisen.

      • 8888

        Viina ei hänelle sovi, mutta määristä ja juomistiheydestä ei ole mitään tietoa, joten mistä sen alkoholisti-määritelmän hänelle heitit?
        Löytyy paljon ihmisiä, jotka eivät todellakaan ole alkoholisteja, ja juovat todella harvoin, mutta joka kerta päässä naksahtaa, ja alkaa riehuminen.


      • semete

        haluan ja se loppuu nyt
        ei ole tämän arvoista.


      • Loppe
        8888 kirjoitti:

        Viina ei hänelle sovi, mutta määristä ja juomistiheydestä ei ole mitään tietoa, joten mistä sen alkoholisti-määritelmän hänelle heitit?
        Löytyy paljon ihmisiä, jotka eivät todellakaan ole alkoholisteja, ja juovat todella harvoin, mutta joka kerta päässä naksahtaa, ja alkaa riehuminen.

        Kyllä voi olla alkoholisti vaikka joisi kerran vuodessa, jos alkoholi aiheuttaa sen että "päässä naksahtaa" niin mikä muu sitä sitten on kuin alkoholisti.

        Suurkuluttaja ja alkoholisti on eri asia. Alkoholisti ei hallitse alkoholin käyttöään vaika joisi kerran vuodessa.


      • Suuralkoholisti
        Loppe kirjoitti:

        Kyllä voi olla alkoholisti vaikka joisi kerran vuodessa, jos alkoholi aiheuttaa sen että "päässä naksahtaa" niin mikä muu sitä sitten on kuin alkoholisti.

        Suurkuluttaja ja alkoholisti on eri asia. Alkoholisti ei hallitse alkoholin käyttöään vaika joisi kerran vuodessa.

        Älä höpötä joutavia. :D


      • raitisraitisraitis
        semete kirjoitti:

        haluan ja se loppuu nyt
        ei ole tämän arvoista.

        Hyvä päätös, onnea ja jaksamista sulle. Saa juomatta olla vaikka ei olisikaan alkoholisti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe