Tein sen taas. Join ja olin ihan kamala kaikille vastaantulijoille.
Rehvakas, rietas ja röyhkeä.
Pentele kun en vaan opi. Oli elämä hyvällä mallilla ja vanhat synnit miltei sovitettu.
Eilen repes taivas.
Kyllä tää on kamalin olo mitä tiedän, siis tämä syvä ahdistus.
Kaikki kaatuu.
Miksi!
En osaa pukea tätä tunnetta edes sanoiksi. Tekisi mieli itkeä kun niin paljon harmittaa peilikuva.
Ihan kiva mennä töihin kun olen ollut apina.
Mitä ehdoatte miten selvitän huomisen kaikille?
M i K s I ?
8
107
Vastaukset
- ()
Selittely omasta aloitteesta usein vain pahentaa asiaa.
Katso ensin, mitkä ovat muiden reaktiot, ja toimi sen mukaan.
Jos joltain on pyydettävä anteeksi, pyydä anteeksi.
Juopunut ei ole juurikaan ihmisen väärtti, ja sen tietävät muutkin.
Nyt on armoton morkkis, jossa asiat paisuvat äärettömiin mittasuhteisiin, mutta huomenna on uusi päivä ja uudet tunnelmat. - Kylmät kädet
Tuo on niin normaalia känni-käyttäytymistä. Silloin, kun ryyppää harvoin.
- rairairaitististis
Miksikö? Siksi että juomistyylistäsi päätellen olet alkoholisti. Sinulle ei viina sovi.
Mieti, haluatko lopettaa juomisen.- 8888
Viina ei hänelle sovi, mutta määristä ja juomistiheydestä ei ole mitään tietoa, joten mistä sen alkoholisti-määritelmän hänelle heitit?
Löytyy paljon ihmisiä, jotka eivät todellakaan ole alkoholisteja, ja juovat todella harvoin, mutta joka kerta päässä naksahtaa, ja alkaa riehuminen. - semete
haluan ja se loppuu nyt
ei ole tämän arvoista. - Loppe
8888 kirjoitti:
Viina ei hänelle sovi, mutta määristä ja juomistiheydestä ei ole mitään tietoa, joten mistä sen alkoholisti-määritelmän hänelle heitit?
Löytyy paljon ihmisiä, jotka eivät todellakaan ole alkoholisteja, ja juovat todella harvoin, mutta joka kerta päässä naksahtaa, ja alkaa riehuminen.Kyllä voi olla alkoholisti vaikka joisi kerran vuodessa, jos alkoholi aiheuttaa sen että "päässä naksahtaa" niin mikä muu sitä sitten on kuin alkoholisti.
Suurkuluttaja ja alkoholisti on eri asia. Alkoholisti ei hallitse alkoholin käyttöään vaika joisi kerran vuodessa. - Suuralkoholisti
Loppe kirjoitti:
Kyllä voi olla alkoholisti vaikka joisi kerran vuodessa, jos alkoholi aiheuttaa sen että "päässä naksahtaa" niin mikä muu sitä sitten on kuin alkoholisti.
Suurkuluttaja ja alkoholisti on eri asia. Alkoholisti ei hallitse alkoholin käyttöään vaika joisi kerran vuodessa.Älä höpötä joutavia. :D
- raitisraitisraitis
semete kirjoitti:
haluan ja se loppuu nyt
ei ole tämän arvoista.Hyvä päätös, onnea ja jaksamista sulle. Saa juomatta olla vaikka ei olisikaan alkoholisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514