Joka vuosi tähän asti asia tulkitaan väärin virallisissa uutisissa ja muissa ohjelmissa. Tänä vuonna "mainittiin " että Suomi viettää 94: nsiä itsenäisyys päiviä. Todellisuudessa Suomi vietti 95:siä itsenäisyys päiviä koska näin sanoen 1. itse- näisyys päivä 6.12.1917 täytyy laskea mukaan se on tärkein itsenäisyyspäivä jos sitä ei olisi niin ei olisi mitään muutakaan. Oikeasti nyt vietettiin 94:ttä itsenäisyyden VUOSIPÄIVÄÄ. Äisinkielen asiantuntiat ottakaa kantaa.
Kuinka mones itsenäisyyspäivä?
2
744
Vastaukset
- 50v
Eise noin mene eihän lapsikaan ole syntyessään yksivuotias.
- mukaan luien
se on 96 itsenäyys päivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827