Minulla on 4 vuotias poika joka otettiin minulta 3 kuukautta vanhana pois syistä joista en jaksa kertoo nyt enempää. hän on ollut nyt kaksi vuotta sijais perheessä ja sitä ennen n 2 vuotta lasten ja nuorten hoitokoissa. Hän touhuaa normaalisti ja ymmärryksessäkään ei oo mitää vikaa. Tällä hetkellä hän käy tarhassa ja välillä puheterapiassa. Hän puhuu kyllä mutta puhe on semmoista puurooo että kaikki ei saa puheesta selvää... ja sitten vielä jopa lääkerit väittää että se on minun vika kun lapsi ei puhu kunnolla että mihi tää maalima on oikee menossa.......
Isän syy ku lapsi ei puhu selvästi....
Isä85
1
280
Vastaukset
- erkan mamma
Nuo lääkärin asiattomat kommentit voit jättää omaan arvoonsa.Hyvä että lapsesi saa puheterapiaa..ja aika näyttää..lapsella voi olla dyfasiaa tai yhdessä muutakin neurolgista kehityshäiriötä(vaikea raskaus.synnytys.äidin päihdeongelmat.vaikeat sairaudet yms) Lapset kuitenkin kehittyvät ja ole isänä läsnä lapsellesi..siten hän saa sitä mitä tarvitsee kasvaaksen..rakkautta..olet isä vaikka lapsi on sijaisperheessä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225659- 644000
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453666Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭313049Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332902Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342419Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132266En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112237- 1181727
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101654