miten elämä raiteilleen

ettatallee

eli oon 18-vuotias mies ja erosin pitkäaikasesta tyttöystävästäni tos 2kk sitten ja sen jälkeen mikään kiinnostanut eli melkeinpä jokapäivä: viinaa, unilääkkeitä, kannabista, aaämmää, sieniä ja ihan kaikkee mitä vaan tarjotaan.. en oo syönyt mitään muistaakseni 3-4 päivään ja kaikki mitä yritän syödä oksennan ulos :S

sanon sen etten halua sitä exää takasin vaikka se on pyytänytkin eikä mitään tunteita sitä kohtaan enää.. oon joka päivä nyt pyöriny baareis ja ollu yötä miltein joka yö eri naisen tykön nyt oon ollut 2 viikkoa jonkun 25-vuotiaan naisen tykönä.. koulua mulla on 3 kertaa viikos ja sinne oon tuskalla päässyt muuten vaan oon täällä ja vietän aikaa naisen kanssa jonka mukaan lähdin baarista 2 viikkoo sit ja jota en edes tunne

haluaisin mennä vain kotiin ja viettää normaalia elämää niikun ennenkin mutten ymmärrä miksen voi mennä sinne.. en pysty olemaan yksin ja en pysty lähtemään täältä.. oon välii ollu lähtemäs mut tää nainen saa mut aina ylipuhuttua että jäisin tyyliin "jää nyt ees yheks yöks katotaan leffaa, naidaan ja mul on kaapis punaviiniäkin"

vanhempani on raivoissaan ja rahaa on turha odottaa joten en pärjäiskään mitenkään yksin.. mulla on kyllä paljon kavereita jotka soittelevat ja pyytävät joka päivä lähtemään jonnekkin ja lähenki väliin mut ei sekään kiinnosta yhtään ja esitän vaan pirteetä niiden seuras ettei ne pitäis mua jonai narkona

0

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
        Ikävä
        52
        1023
      2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
        Iisalmi
        17
        926
      3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
        Maailman menoa
        501
        810
      4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
        Ikävä
        46
        747
      5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
        Ikävä
        42
        674
      6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
        Ikävä
        37
        639
      7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
        Ikävä
        30
        606
      8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
        Sinkut
        172
        565
      9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
        Ikävä
        37
        550
      10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
        Maailman menoa
        59
        548
      Aihe