miten elämä raiteilleen

ettatallee

eli oon 18-vuotias mies ja erosin pitkäaikasesta tyttöystävästäni tos 2kk sitten ja sen jälkeen mikään kiinnostanut eli melkeinpä jokapäivä: viinaa, unilääkkeitä, kannabista, aaämmää, sieniä ja ihan kaikkee mitä vaan tarjotaan.. en oo syönyt mitään muistaakseni 3-4 päivään ja kaikki mitä yritän syödä oksennan ulos :S

sanon sen etten halua sitä exää takasin vaikka se on pyytänytkin eikä mitään tunteita sitä kohtaan enää.. oon joka päivä nyt pyöriny baareis ja ollu yötä miltein joka yö eri naisen tykön nyt oon ollut 2 viikkoa jonkun 25-vuotiaan naisen tykönä.. koulua mulla on 3 kertaa viikos ja sinne oon tuskalla päässyt muuten vaan oon täällä ja vietän aikaa naisen kanssa jonka mukaan lähdin baarista 2 viikkoo sit ja jota en edes tunne

haluaisin mennä vain kotiin ja viettää normaalia elämää niikun ennenkin mutten ymmärrä miksen voi mennä sinne.. en pysty olemaan yksin ja en pysty lähtemään täältä.. oon välii ollu lähtemäs mut tää nainen saa mut aina ylipuhuttua että jäisin tyyliin "jää nyt ees yheks yöks katotaan leffaa, naidaan ja mul on kaapis punaviiniäkin"

vanhempani on raivoissaan ja rahaa on turha odottaa joten en pärjäiskään mitenkään yksin.. mulla on kyllä paljon kavereita jotka soittelevat ja pyytävät joka päivä lähtemään jonnekkin ja lähenki väliin mut ei sekään kiinnosta yhtään ja esitän vaan pirteetä niiden seuras ettei ne pitäis mua jonai narkona

0

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tärkeä kysymys!

        Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
        96
        1852
      2. Asiallinen lähestyminen

        Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
        176
        1377
      3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

        Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
        Suomalaiset julkkikset
        16
        1228
      4. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        106
        1157
      5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        63
        1112
      6. Mitäs nainen

        Meinaat tehdä viikonloppuna.
        Ikävä
        87
        976
      7. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        81
        974
      8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        72
        959
      9. Vedalainen metafysiikka

        Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
        Hindulaisuus
        289
        793
      10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

        Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
        Ikävä
        107
        768
      Aihe