eli oon 18-vuotias mies ja erosin pitkäaikasesta tyttöystävästäni tos 2kk sitten ja sen jälkeen mikään kiinnostanut eli melkeinpä jokapäivä: viinaa, unilääkkeitä, kannabista, aaämmää, sieniä ja ihan kaikkee mitä vaan tarjotaan.. en oo syönyt mitään muistaakseni 3-4 päivään ja kaikki mitä yritän syödä oksennan ulos :S
sanon sen etten halua sitä exää takasin vaikka se on pyytänytkin eikä mitään tunteita sitä kohtaan enää.. oon joka päivä nyt pyöriny baareis ja ollu yötä miltein joka yö eri naisen tykön nyt oon ollut 2 viikkoa jonkun 25-vuotiaan naisen tykönä.. koulua mulla on 3 kertaa viikos ja sinne oon tuskalla päässyt muuten vaan oon täällä ja vietän aikaa naisen kanssa jonka mukaan lähdin baarista 2 viikkoo sit ja jota en edes tunne
haluaisin mennä vain kotiin ja viettää normaalia elämää niikun ennenkin mutten ymmärrä miksen voi mennä sinne.. en pysty olemaan yksin ja en pysty lähtemään täältä.. oon välii ollu lähtemäs mut tää nainen saa mut aina ylipuhuttua että jäisin tyyliin "jää nyt ees yheks yöks katotaan leffaa, naidaan ja mul on kaapis punaviiniäkin"
vanhempani on raivoissaan ja rahaa on turha odottaa joten en pärjäiskään mitenkään yksin.. mulla on kyllä paljon kavereita jotka soittelevat ja pyytävät joka päivä lähtemään jonnekkin ja lähenki väliin mut ei sekään kiinnosta yhtään ja esitän vaan pirteetä niiden seuras ettei ne pitäis mua jonai narkona
miten elämä raiteilleen
ettatallee
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133